Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
60881/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon pitkäaikainen Jokereiden fani, eikä todellakaan ole missään vaiheessa ollut tällaista aiemmin. Keikkoja ei peruttu edes, kun Martin lähti, vaikka tämän on täytynyt myös olla tosi raskasta. Slovenialaiset fanit on _aivan_ raivona näille kansainvälisille faneille, jotka tän tilanteen on aiheuttaneet ja ainutkaan esimerkiksi Gregoriin liittyvä juttu ei ole ollut heidän kirjoittamansa. Päinvastoin ovat puhuneet, että ei koskaan kyseinen mies ole aiheuttanut mitään harmia. On ollut mukava ja jopa oikeasti hyvin avulias (ihan vilpittömästi).

Mä itkin onnesta, kun Jokerit ilmoitti viimein Suomeen tulostaan ja nyt en pitäisi sitä enää mitenkään varmana asiana. On ollut tosi karua katsottavaa nämä viimeiset pari viikkoa. Myöskään heidän julkinen some ei ikinä ole ollut näin kaoottinen.

Mulla on Gregorista myös pelkästään positiivinen kuva, huolimatta niistä kirjoitteluista

Vierailija
60882/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paniikkikohtaus tahtoo olla vähän noidankehä. Kun olet tilanteessa milloin se on iskenyt aiemmin, alat pelkäämään tilannetta sen vuoksi ja sittenhän se on taas päällä. Jos siitä on kyse, niin sitten JOlla on iso ongelma, jos solistille iskee joka kerran lavalle noustessa paniikkikohtaus. 🥺

Toivottavasti Bojanille löytyy apu jostain. Esim. beetasalpaajasta. Nehän eivät ole rauhoittavia tms, vaan verenpainelääkkeitä, jotka tasottavat kropan ylikierroksia ja siten usein estävät paniikkikohtaukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
60883/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi surullinen, jos JO joutuu perumaan enemmän keikkoja, esim. Suomen. Mutta terveys on tärkein.

Vierailija
60884/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi surullinen, jos JO joutuu perumaan enemmän keikkoja, esim. Suomen. Mutta terveys on tärkein.

Tuskin niitä pahimmassakaan tapauksessa perutaan, vaan siirretään toiseen ajankohtaan.

Vierailija
60885/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti niitä JO Suomen keikkoja ei peruta... vai mitä luulette?

Mitä mieltä itse olet, mikä voisi olla syy perumiseen?

Eri, mutta varmaan se, että B:n tai muun bändin jäsenen terveys ei ole kunnossa.

Aivan varmasti pelko, että tulee uudestaan kesken keikan. Mietin, että silloin kun oli ollut tiputuksessa ja veti illalla ne kaksi biisiä siellä stadionilla, niin oli tosi vaisu ja huonovointisen oloinen. Olisiko voinut olla myös silloin päällä mutta ei vielä tiedetty, mistä johtuu?

Joka tapauksessa ei voi vetää keikkoja, jos pelkkä keikan ajatteleminenkin ahdistaa. Toivottavasti lepo auttaa.

Toivottavasti hakee ja saa apua ammattilaisilta, jos tilanne on tämä. 

Vierailija
60886/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon pitkäaikainen Jokereiden fani, eikä todellakaan ole missään vaiheessa ollut tällaista aiemmin. Keikkoja ei peruttu edes, kun Martin lähti, vaikka tämän on täytynyt myös olla tosi raskasta. Slovenialaiset fanit on _aivan_ raivona näille kansainvälisille faneille, jotka tän tilanteen on aiheuttaneet ja ainutkaan esimerkiksi Gregoriin liittyvä juttu ei ole ollut heidän kirjoittamansa. Päinvastoin ovat puhuneet, että ei koskaan kyseinen mies ole aiheuttanut mitään harmia. On ollut mukava ja jopa oikeasti hyvin avulias (ihan vilpittömästi).

Mä itkin onnesta, kun Jokerit ilmoitti viimein Suomeen tulostaan ja nyt en pitäisi sitä enää mitenkään varmana asiana. On ollut tosi karua katsottavaa nämä viimeiset pari viikkoa. Myöskään heidän julkinen some ei ikinä ole ollut näin kaoottinen.

Mikä Gregorin rooli on ollut ennen Euroviisuja ja näitä uusia Euroopan kiertueita? Ilmeisesti nyt vastasi vain ulkomaan PR:stä ja järjestelyistä, niin mitä teki aiemmin?

Vierailija
60887/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paniikkikohtaus tahtoo olla vähän noidankehä. Kun olet tilanteessa milloin se on iskenyt aiemmin, alat pelkäämään tilannetta sen vuoksi ja sittenhän se on taas päällä. Jos siitä on kyse, niin sitten JOlla on iso ongelma, jos solistille iskee joka kerran lavalle noustessa paniikkikohtaus. 🥺

Toivottavasti Bojanille löytyy apu jostain. Esim. beetasalpaajasta. Nehän eivät ole rauhoittavia tms, vaan verenpainelääkkeitä, jotka tasottavat kropan ylikierroksia ja siten usein estävät paniikkikohtaukset.

Mulla ei auttanut beetasalpaaja ollenkaan, jouduin turvautumaan rauhoittaviin tilannekohtaisesti. Mutta pääsin ongelmasta myös eroon ajan myötä. Toki se vei vuosia.

Vierailija
60888/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin uskon, että tämä kaikki sekoilu somen kanssa, B:n paniikkikohtaus ym johtuvat G:n lähdöstä. Koko tapaus G suututtaa edelleen niin paljon, uskon että kyseessä ollut kulttuuriset ja sukupolvien väliset erot viestinnässä (eli juurikin että käyttänyt "vääriä" sanoja yms). Ymmärrän että kohun katkaisemiseksi joutuivat tämän ratkaisun tekemään, mutta silti sylettää että tässä annettiin pienelle mutta äänekkäälle joukkiolle periksi. Seurauksista päästään nyt kaikki sitten nauttimaan 🤬

Vierailija
60889/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä varmaan on haittana se B:n epäluulo kaikkia lääkkeitä kohtaan. Yrittää varmasti selvitä ensin ilman lääkitystä, jos on yhtään sellainen kuin ystäväni, joka myös on lähes sairaalloisen epäluuloinen ihan särkylääkkeitäkin kohtaan eikä koskaan ota mitään pillerin muotoistakaan ilman järkyttävää tappelua ja painostusta.

Vierailija
60890/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kaikessa epävarmuudessa positiivista on kuitenkin se että tekevät uutta albumia. Ja B kirjoittaa biisejä. Ei ne uutta albumia tekis jos olisivat hajoamassa

Vierailija
60891/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä paniikkihäiriö ollut kohta 20 vuotta. Kohtausten aikana olen menettänyt tajun useamman kerran , kun ei muista hengittää. Paniikkihäiriö on myös pirullinen siitä, että se ei yleensä päälle päin näy. Itsestä tuntuu että kuolee siihen paikkaan ja muut eivät tajua että mitään on vialla. Monesti ihmiset sitten vähättelee että no ei susta mitään huomannut ei kai se niin paha ole ja tätä ei pidetä oikeana sairautena.

Itse olen päässyt tiettyjen paikkojen pelosta pakottamalla itseni niihin uudestaan ja uudestaan, vaikka tuntuisi kamalalta.

Toivottavasti B saa hyvää ammattiapua terapian muodossa. Se ainakin minulla auttaa.

Vierailija
60892/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
60893/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pitäisi minäkään Suomen keikkoja ihan varmana. Niillä on siinä Nordic tourilla 6 keikkaa 5 päivässä, välissä paljon matkustamista ja koko reissu vaatii paljon jaksamista sekä tarkat suunnitelmat ja järjestelyt. Kuinkahan on pelkästään järjestelyjen laita, jos G on poissa kuvioista ja bändin oma vointi ja toiminta noin sekaisin? Puhumattakaan siitä, miten kukaan voi vetää tuollaisen viikon läpi jos on yhtään ongelmia henkisen jaksamisen kanssa.

Vierailija
60894/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä Gregorin rooli on ollut ennen Euroviisuja ja näitä uusia Euroopan kiertueita? Ilmeisesti nyt vastasi vain ulkomaan PR:stä ja järjestelyistä, niin mitä teki aiemmin?

Vielä ennen viisuja ja hetki viisujen jälkeenkin hoiti sekä ulkomaiden, että Slovenian juttuja. PR nimikkeellä tosiaan mennyt, mutta moni sanoo manageriksi siitä syystä, että Gregor hoiti usein niitä asioita, joita managerit nyt sattuvat hoitamaan. Mikä tärkeintä, oli pojille sellainen ystävä ja aina saatavilla oleva tukihenkilö. Yöaikaan oli laittanut asetuksen, että vaikka on äänettömällä puhelin, niin heistä kuka vaan tavoittaa hänet aina. B n elämässä taisi kaikista isoin juttu olla, kun tunsivat jo ennen Jokereita ja Gregor tosiaan oli esimerkiksi hänen valmistujaisissaan mukana.

Vierailija
60895/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/luluxa/724300051529285632?source=share

Ihana N tsemppaa B <3

Mä rakastun koko ajan vaan enemmän ja enemmän Naceen. 🥰

Vierailija
60896/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä paniikkihäiriö ollut kohta 20 vuotta. Kohtausten aikana olen menettänyt tajun useamman kerran , kun ei muista hengittää. Paniikkihäiriö on myös pirullinen siitä, että se ei yleensä päälle päin näy. Itsestä tuntuu että kuolee siihen paikkaan ja muut eivät tajua että mitään on vialla. Monesti ihmiset sitten vähättelee että no ei susta mitään huomannut ei kai se niin paha ole ja tätä ei pidetä oikeana sairautena.

Itse olen päässyt tiettyjen paikkojen pelosta pakottamalla itseni niihin uudestaan ja uudestaan, vaikka tuntuisi kamalalta.

Toivottavasti B saa hyvää ammattiapua terapian muodossa. Se ainakin minulla auttaa.

Ps. Tähän vielä lisään,että paniikkihäiriö on usein hyvin tunnollisen,täydelliseen suoritukseen joka paikassa pyrkivän ja ylisuorittajan sairaus. Tämä pitää ainakin omalla kohdalla paikkansa ja B näyttää olevan samanlainen.

Vierailija
60897/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko tuo sarajevon keikka on jotenkin kumma. En meinannut mistään löytää sitä keikkapaikan nimeä ja kun se löyti, en löydä niitten sivuilta mitään vanhaakaan ilmoitusta jokereitten keikasta. Vai eikö nyt vaan osunut silmään? Koitin facesta sekä instasta katsoa. Jos tuo jazzbina siis tosiaan on se keikkapaikka.

Vierailija
60898/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ps. Tähän vielä lisään,että paniikkihäiriö on usein hyvin tunnollisen,täydelliseen suoritukseen joka paikassa pyrkivän ja ylisuorittajan sairaus. Tämä pitää ainakin omalla kohdalla paikkansa ja B näyttää olevan samanlainen.

Täällä myös yksi tunnollinen täydellisyyttä tavoitteleva paniikkihäiriöinen.

Vierailija
60899/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko K yhden kesän juttu? Nuoli ylös=kyllä, nuoli alas= ei

Vierailija
60900/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/luluxa/724300051529285632?source=share

Ihana N tsemppaa B <3

Oli B:llekin onnenpotku, että sattui tapaamaan Jeren ja heillä synkkasi niin hyvin. Hyvin pojat sai molemmin puolin kannateltua toisiaan viisuissa eikä niin, että B olisi vain tukenut K:ta. 

Ketju on lukittu.