Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon pitkäaikainen Jokereiden fani, eikä todellakaan ole missään vaiheessa ollut tällaista aiemmin. Keikkoja ei peruttu edes, kun Martin lähti, vaikka tämän on täytynyt myös olla tosi raskasta. Slovenialaiset fanit on _aivan_ raivona näille kansainvälisille faneille, jotka tän tilanteen on aiheuttaneet ja ainutkaan esimerkiksi Gregoriin liittyvä juttu ei ole ollut heidän kirjoittamansa. Päinvastoin ovat puhuneet, että ei koskaan kyseinen mies ole aiheuttanut mitään harmia. On ollut mukava ja jopa oikeasti hyvin avulias (ihan vilpittömästi).
Mä itkin onnesta, kun Jokerit ilmoitti viimein Suomeen tulostaan ja nyt en pitäisi sitä enää mitenkään varmana asiana. On ollut tosi karua katsottavaa nämä viimeiset pari viikkoa. Myöskään heidän julkinen some ei ikinä ole ollut näin kaoottinen.Mikä Gregorin rooli on ollut ennen Euroviisuja ja näitä uusia Euroopan kiertueita? Ilmeisesti nyt vastasi vain ulkomaan PR:stä ja järjestelyistä, niin mitä teki aiemmin?
Vielä ennen viisuja ja hetki viisujen jälkeenkin hoiti sekä ulkomaiden, että Slovenian juttuja. PR nimikkeellä tosiaan mennyt, mutta moni sanoo manageriksi siitä syystä, että Gregor hoiti usein niitä asioita, joita managerit nyt sattuvat hoitamaan. Mikä tärkeintä, oli pojille sellainen ystävä ja aina saatavilla oleva tukihenkilö. Yöaikaan oli laittanut asetuksen, että vaikka on äänettömällä puhelin, niin heistä kuka vaan tavoittaa hänet aina. B n elämässä taisi kaikista isoin juttu olla, kun tunsivat jo ennen Jokereita ja Gregor tosiaan oli esimerkiksi hänen valmistujaisissaan mukana.
Okei, tuo yöaikainen asetus puhelimessa kyllä tuntuu sydämessä.
Tulee aika palapeli myös keikkakalenterin suhteen...Eikö se yksi peruutettu keikka siirretty 19.8.? Ja jokin muukin vissiin jo siirretty (olikohan 18.8. -> 17.8 - se, jonka nyt huhutaan peruuntuvan??).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi surullinen, jos JO joutuu perumaan enemmän keikkoja, esim. Suomen. Mutta terveys on tärkein.
Tuskin niitä pahimmassakaan tapauksessa perutaan, vaan siirretään toiseen ajankohtaan.
Vähän ketuttaa, koska pyysin 5. kesälomaviikon tuohon. Sit kun ne joskus tulee, voi olla mahdotonta mitään lomaa saada.
Urheilucastin stoorissa ihana Kärde ihanan mummon kanssa. Kaikki ikään katsomatta vaan keikoille 💚
JO instassa ainakin näyttää, että katsovat hyvillä mielin tulevaisuuteen (ehkä yrittävät rauhoitella tilannetta ja spekulaatioita??). 2 viimeistä postausta kertoo, että ovat innoissaan, kun pääsevät tulevalla viikolla äänittämään uusia biisejä ja shoppailevat uusia kitaroita tulevia keikkoja varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näemmä Twitterissä liikkunut joku kommentti Sarajevon keikan mahdollisesta perumisesta jo 25.7.
Ihmeellistä ettei missään oo selkeää tietoa. Mä löysin vain sen Meron tuoreet tviitit ja fb päivityksen asiasta. Keikkapaikka tai bändi ei näytä ilmoitelleen mitään.
Tää ois varmaan ollut gregorin hommia ja jää nyt tekemättä
Voisiko olla mahdollinen skenaario jokin tällainen:
Sarajevo-keikkapaikka ollut yhteydessä Jokereihin keskellä pahinta kaaosta ja kysellyt keikkaan liittyviä juttuja. Jokerit sanovat, että meillä on vähän tilanne päällä, eikä edes tiedetä pystytäänkö soittamaan keikkaa, katsotaan vähän myöhemmin. Keikkapaikka merkitsee ylös, että keikka ehkä peruttu, ja siitä lähtee leviämään juoruja ja joku some-kesähessu laittaa viestinkin?
Se on vissiin joku tosi pieni kuppila\ja vieläpä ilmainen sisäänpääsy. Jokereitten sivuilla ei edes lue paikan nimeä vaan pelkkä kaupunki, mutta ei kyllä sen paikankaan sivuilla ole mitään jokereista. Joku tviittasi sen keikkapäivän ensin vaihtuneen päivää aikaisemmaksi, mutta se menisi mielestäni helposti vahingon piikkiin. Jos tällainen ilmoitus tai muuos kuitenkin johonkin on tehty, miten ihmeessä ei ole sitten ilmoitettu peruutuksesta?
Jotenkin tulee mieleen että olisi joku ajat sitten buukattu keikka jota nyt olisi yritetty siirtää isommalle areenalle. Kuppilan osalta se sitten on tietysti peruttu mutta böndin osalta on jäänyt vähän kesken että missä sitä oikein esiinnytään.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin instagramista lavalta otettuja klippejä multamäkifestistä (mm urheilucastin stoorit) ja pisti silmään se superfani eturivissä. Ei se edes mitenkään erityisemmin superfanina fiilistellyt biisejä mukana, vaan ihan koko ajan joka videossa keksittyi vaan kuvaamaan kaiken puhelimella :D
Ilmeisesti tosi tärkeää saada kuvattua jotta voi sit some kanaviaan pitää yllä, hohhoijaa. Sitä kyllä toivoisi että eturivissä olevat keskittyisi keikkaan eikä puhelimeen, tai antaisi edes joskus muille sieltä eturivistä paikan
Veikkaan, että se Perhanan Pöyhönen on just niitä artisteja, joka arvostaa sitä, että sinne keikalle tullaan bilettää, eikä kamera kädessä pällistelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon pitkäaikainen Jokereiden fani, eikä todellakaan ole missään vaiheessa ollut tällaista aiemmin. Keikkoja ei peruttu edes, kun Martin lähti, vaikka tämän on täytynyt myös olla tosi raskasta. Slovenialaiset fanit on _aivan_ raivona näille kansainvälisille faneille, jotka tän tilanteen on aiheuttaneet ja ainutkaan esimerkiksi Gregoriin liittyvä juttu ei ole ollut heidän kirjoittamansa. Päinvastoin ovat puhuneet, että ei koskaan kyseinen mies ole aiheuttanut mitään harmia. On ollut mukava ja jopa oikeasti hyvin avulias (ihan vilpittömästi).
Mä itkin onnesta, kun Jokerit ilmoitti viimein Suomeen tulostaan ja nyt en pitäisi sitä enää mitenkään varmana asiana. On ollut tosi karua katsottavaa nämä viimeiset pari viikkoa. Myöskään heidän julkinen some ei ikinä ole ollut näin kaoottinen.Todellakin uskon, että tämä kaikki sekoilu somen kanssa, B:n paniikkikohtaus ym johtuvat G:n lähdöstä. Koko tapaus G suututtaa edelleen niin paljon, uskon että kyseessä ollut kulttuuriset ja sukupolvien väliset erot viestinnässä (eli juurikin että käyttänyt "vääriä" sanoja yms). Ymmärrän että kohun katkaisemiseksi joutuivat tämän ratkaisun tekemään, mutta silti sylettää että tässä annettiin pienelle mutta äänekkäälle joukkiolle periksi. Seurauksista päästään nyt kaikki sitten nauttimaan 🤬
Mä oon kans tosi vihainen, ja jos tietäisin niitä pahimpia twitteristejä ja asuisin heillä päin niin aivan varmasti kostaisin asiaa heille jollain lailla.
Olen siis vihainen bändin puolesta, Bojanin ja toki meidän fanien. Mutta eniten siksi, että bändin onni ja menestys vaihtui tällaiseen kärsimykseen ja Bojanille tämä voi olla henkilökohtaisesti myös ihan hirveää. Muiden toimeentulo on kiinni hänen suoriutumisestaan, fanit odottaa pääsyä keikoille ja kaikki mitä hän tekee tai sanoo repostellaan netissä.
Mielestäni internet tulee olemaan ilmastonmuutoksen ohella ihmiskunnan, as we know it, tuho.
Joku twitterissä epäili että olisi peruttu sen takia mitä tapahtui 25.7. Oliko se se päivä kun jan vastasi että selvittelevät gn asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Tässä kaikessa epävarmuudessa positiivista on kuitenkin se että tekevät uutta albumia. Ja B kirjoittaa biisejä. Ei ne uutta albumia tekis jos olisivat hajoamassa
Mistä tiiät, että ne nyt tekee sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/luluxa/724300051529285632?source=share
Ihana N tsemppaa B <3
Mä rakastun koko ajan vaan enemmän ja enemmän Naceen. 🥰
Kun koittaa syyskuu, niin tena vaipat ja munabolerot eivät lennäkään Janin ja Bojanin eteen, vaan Nacen.😂
Vierailija kirjoitti:
Joku twitterissä epäili että olisi peruttu sen takia mitä tapahtui 25.7. Oliko se se päivä kun jan vastasi että selvittelevät gn asiaa?
Kyllähän nyt kaikki tietää, miksi näitä perutaan ja tolle ajalle sijoittuu. Tää oli sitä pahinta ajojahdin aikaa, kun myös bändin jäseniä vaadittiin kivittämään G.
Vierailija kirjoitti:
JO instassa ainakin näyttää, että katsovat hyvillä mielin tulevaisuuteen (ehkä yrittävät rauhoitella tilannetta ja spekulaatioita??). 2 viimeistä postausta kertoo, että ovat innoissaan, kun pääsevät tulevalla viikolla äänittämään uusia biisejä ja shoppailevat uusia kitaroita tulevia keikkoja varten.
Ja olihan se radiohaastattelu myös rauhoitteleva, ei ainakaan kuulostanut siltä, että mitään sen kummempaa on tapahtumassa kulisseissa. Ehkä kun somettavat nyt vähemmän, jää liikaa tilaa huhuille ja spekulaatioille. Eli joku somevastaava olis hyvä hankkia asap, joka pitää fanit ajan tasalla keikoista sun muista. (Niinkuin Gregor ennen vanhaan...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jesse sydärin partaalla- keikka :D <3
Turvamies tanssii mukana? 🤭
K:n tapettiin ja verhoihin kuvia B:stä 🔥🔥🔥🔥
https://www.tumblr.com/rbf451/724395365451874304/at-wkrwglca-sezana-slo…
Vierailija kirjoitti:
Ettekö jo usko, että kaikkea mitä twitterissä on, ei todellakaan kannata uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kaikessa epävarmuudessa positiivista on kuitenkin se että tekevät uutta albumia. Ja B kirjoittaa biisejä. Ei ne uutta albumia tekis jos olisivat hajoamassa
Mistä tiiät, että ne nyt tekee sitä?
Koska JO ilmoitti menevänsä ensi viikolla studioon äänittämään uusia biisejä.
Miks Jesse sydärin partaalla? Sori en oo ollut pariin päivään täällä ... 😶
Rentoa lauantaita.
Kattelin just tiktokista Kaivohuoneen keikalta pätkää, jossa K juttelee sen Hillen kanssa yleisössä. Aluksi tulee puhe kärtsämäiseen tyyliin makuuhuoneesta. K kertoo, ettei hänellä ole makuuhuonetta, vaan patja parvekkeella.
Tällä keikalla kuultiin myös käsittääkseni ensimmäistä kertaa ainakin pitkään aikaan siitä viis..
1+1=...
Voisiko olla mahdollinen skenaario jokin tällainen:
Sarajevo-keikkapaikka ollut yhteydessä Jokereihin keskellä pahinta kaaosta ja kysellyt keikkaan liittyviä juttuja. Jokerit sanovat, että meillä on vähän tilanne päällä, eikä edes tiedetä pystytäänkö soittamaan keikkaa, katsotaan vähän myöhemmin. Keikkapaikka merkitsee ylös, että keikka ehkä peruttu, ja siitä lähtee leviämään juoruja ja joku some-kesähessu laittaa viestinkin?