Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
60841/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä kaikilla nimillä K:ta on nyt kutsuttu? Täydensin nyt listaa. Onhan siinä noita. Tuo viimeinen on nyt uusi suosikkini!

Kärde

Kärtsy

Kääryle

Kärppy

Jerpsukka

Kärsä

Kärtsä

Kärtsäri

Kääry

Jerppa

Jertsu

Perhanan Pöyhönen

Vierailija
60842/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1687729986638090240?s=46&t=oq…

En tiedä mistä tässä on kyse, mutta jos kyse on Jokereiden keikasta Sarajevossa 17.8. niin totta kai se on peruttu kun Jere ei pääse tällä viikolla Sloveniaan tulvien vuoksi ja matka on täytynyt siirtää seuraavalle viikolle

Mä niin arvasin tän. Jos Bojan on saanut paniikkikohtauksen lavalla niin siitä toipuminen saattaa viedä kuukausia tai ainakin viikkoja.

Meinaan sivusta seuranneena ainakin yhden henkilön vähän vastaavaa tilannetta. Päälle päin ei aiemmin näkynyt mitään hälyttäviä merkkejä (työkaveri).

Hyvin kyllä toipui lopuksi takaisin, mutta oli jollainlailla silmiä avaava kokemus

Voihan kökkö jos tuo on jo nyt peruttu B:n voinnin vuoksi vaikka siihen on melkein 2 vkoa aikaa 🥺

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
60843/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä tässä on kyse, mutta jos kyse on Jokereiden keikasta Sarajevossa 17.8. niin totta kai se on peruttu kun Jere ei pääse tällä viikolla Sloveniaan tulvien vuoksi ja matka on täytynyt siirtää seuraavalle viikolle

Mä niin arvasin tän. Jos Bojan on saanut paniikkikohtauksen lavalla niin siitä toipuminen saattaa viedä kuukausia tai ainakin viikkoja.

Meinaan sivusta seuranneena ainakin yhden henkilön vähän vastaavaa tilannetta. Päälle päin ei aiemmin näkynyt mitään hälyttäviä merkkejä (työkaveri).

Hyvin kyllä toipui lopuksi takaisin, mutta oli jollainlailla silmiä avaava kokemus

Onko jossain kerrottu tarkemmin paniikkikohtauksen syytä vai oliko se vain yleinen stressi ja ahdistus kaikesta somepaskasta? Vai onko B:llä ollut joskus jotain esiintymispelkoa? Kun ei ollenkaan vaikuta siltä, kun keikkavideoissa ja viisuissa esiintyy niin varmasti.

Siis sehän makailee tai istuskelee puolet biiseistä, jättää kitaran pois niissäkin missä sen pitäisi soittaa, istuu koko novi valin, antaa yleisön laulaa paljon pidempiä pätkiä kuin muilla keikoilla, jutustelee hyvin vähän, ei todellakaan hymyile jne

Vierailija
60844/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Kn eilistä räjäytyskuvaa ole muualla kuin hänen IG:ssä?

Bojanin puhelimessa.

Tuli mieleen se K:n vastaus Kuumaalle "Mun makuuhuoneessa" 😄

Mun oli tämän takia pakko liittyä instaan. Mulla on jo kassit valmiiksi pakattuna täyteen kaiken maailman s-välineitä, jos vaikka kutsu kävisi Käärijän makkariin. Välineitä on sen verran paljon, että niitä riittää tarvittaessa jouluksi asti.

Kai sulla on woltit ja muut ruokasovellukset ladattuna, jotta voitte tilata ruokaa välillä?😂

Vierailija
60845/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma paniikkikohtaus oireili sydämentykytyksinä, tulee kuuma ja paniikkitunne että on päästävä pois siitä tilanteesta. En esim. pystynyt jonottamaan kaupassa, kun kohtaus saattoi iskeä, oli pakko päästä pois siitä jonosta. Beetasalpaajilla ja tarvittaessa rauhoittavilla pääsin eroon ongelmasta. Paniikkikohtauksia on varmasti erilaisia.

Vierailija
60846/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Kn eilistä räjäytyskuvaa ole muualla kuin hänen IG:ssä?

Bojanin puhelimessa.

Tuli mieleen se K:n vastaus Kuumaalle "Mun makuuhuoneessa" 😄

Mun oli tämän takia pakko liittyä instaan. Mulla on jo kassit valmiiksi pakattuna täyteen kaiken maailman s-välineitä, jos vaikka kutsu kävisi Käärijän makkariin. Välineitä on sen verran paljon, että niitä riittää tarvittaessa jouluksi asti.

Mitä sä teet, jos Bojan tulee sinne kylään?

Vierailija
60847/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen seuraavan keikan pitäisi olla tuolla niin taitaa jäädä väliin. Saattaa olla ettei keikkapaikka ole ihan kunnossa.

Vierailija
60848/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jossain kerrottu tarkemmin paniikkikohtauksen syytä vai oliko se vain yleinen stressi ja ahdistus kaikesta somepaskasta? Vai onko B:llä ollut joskus jotain esiintymispelkoa? Kun ei ollenkaan vaikuta siltä, kun keikkavideoissa ja viisuissa esiintyy niin varmasti.

Siis sehän makailee tai istuskelee puolet biiseistä, jättää kitaran pois niissäkin missä sen pitäisi soittaa, istuu koko novi valin, antaa yleisön laulaa paljon pidempiä pätkiä kuin muilla keikoilla, jutustelee hyvin vähän, ei todellakaan hymyile jne

No ei ole tämmöistä kyllä ollut ennen G n ajojahtia. Sitähän tuo kysyi.

Vierailija
60849/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K:ssa viehättää tieynlainen feminiinisten ja maskuliinisten puolien sekoittuminen. On geelikynnet, huolitellut kädet, meikkiä ja herkkyyttä ja sitten muu ulkonäkö ja lavapersoona sekä pukeutuminen hyvinkin äijämäistä.  Välillä toivon että Käärijässä näkyisi välillä vähän enemmän sitä viisujen aikaista herkkyyttä, mutta ehkä se on enemmän Jeren juttu.

Kaivohuoneen keikalla näkyi tosi paljon Jereä ja se oli aivan ihastuttavaa!

Mua jäi vähän häiritsemään, kun kutsui yhtä paikalle tullutta saksalaista fania saksalaiseksi perseenreiäksi. 😅

Tää oli loistava.

Noo välillä vähän lipsahtaa. 😅

Nähtäväksi jää selviääkö Kärtsä Euroopan kiertueesta ilman, että joku vetää herneen nenään. Toisaalta eihän se oo selvinnyt Suomen kiertueestakaan ilman, mut ei näytä paljon menoa haittaavan. 😀

Mitäs väliä sillä on kun hän aikoi olla yhden kesän ihme.

Toivottavastikin meno vähän helpottaa, ettei oo aivan loppu, loppu. Sitten vaan klubeille täällä Suomessa viihtymään, niin varmasti löytyy niihin sakkia.

Ois kyllä mahtavaa päästä jollekin klubikeikalle! 😍

Itse olen vissiin niin vätys että en saa aikaiseksi mennä. Keksin jotain saakelin tekosyitä. Mikä minua vaivaa?

Kerran kun saat aikaseks, niin jäät koukkuun.

Pelkona onkin että yhtenä päivänä löydän itseni sieltä eturivistä. No ehkä ei kuiteskaan.

Mitkään baarit ei ole koskaan ollut mun juttu enkä ole klubikeikoillakaan koskaan käynyt (enkä kyllä paljoa muillakaan). Muutenkin olen sellainen introvertti että oksat pois enkä ole aiemmin ajatustakaan uhrannut tälläiselle. Ja sitten tuli tämä perhanan Pöyhönen ja nyt tätä joutuu miettimään ihan tosissaan.

Se perhanan Pöyhönen on kyllä sen arvoinen! Olen se kenen K-keikkaneitsyys meni eilen ja nyt jo mietin mille keikalle seuraavaksi, todellakin kerrasta koukussa 😅 Itsekään en ole mikään ihmismassojen ystävä, minkä takia isot festarit on aina jääneet välistä. Pikkufestarit ja -keikat best, onneksi sellaisiakin on.

Joo, mä tykkään kyllä käydä tapahtumissa, mutta en hirveän isoissa ja menin Heinolaan senkin takia, kun tiesin, että on pienempi festari. En jaksaisi mitään Provinsseja, Ilosaaria nyms. Tuo Multamäki oli just kivan kokoinen.

Plus tulee jotenkin itelle hyvä mieli siitäkin, että kannattaa pientä, symppistä ja pitkälti talkoovoimin järkättyä tapahtumaa. Siellä oli hyvä tunnelma.

Vierailija
60850/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instassa tuli vastaan tällainen paniikkikohtauksen ja ahdistuskohtauksen vertailu. Jos oikein ymmärsin niin kyse ei ole mistään oikeasta diagnostisesta erosta vaikka tässä olikin eritelty miten erityyppiset syyt voi johtaa samantyyppiseen oloon. Osallistuin täällä itsekin omilla kokemuksillani siihen bojanin paniikkikohtausta käsitelleeseen keskusteluun ja mietin erityisesti sitä miten se on pystynyt vetämään kokonaisen keikan. Tämä diagrammi vähän avasi ainakin minulle sitä miksi jollain säilyy toimintakyky paremmin kuin toisilla, ja voin nyt paremmin ymmärtää miksi keikkaa ei peruttu eikä keskeytetty. Eli jos se kohtaus kumpuaakin nimenomaan pidempiaikaisesta ahdistuneisuudesta, sen eteneminen voi olla hitaampaa eikä sellaista kaiken katkaisevaa. En nyt siis tarkoita tätä niin että väittäisin tietäväni bojanin lauantaisesta olosta oikeasti yhtään mitään, mutta voin kuitenkin hyvin kuvitella että nimenomaan stressi ja ahdistus ovat pakkautuneet tuossa vaiheessa niin kuormittaviksi, että olo paan pahenee pitkin iltaa, eikä kyse ole mistään yhdestä laukaisevasta tekijästä, jonka kohdalla ulkopuolinenkin voisi helposti todeta että nyt tuo ei enää pysty.

https://www.instagram.com/p/CvX20pNs4Ps/?igshid=NjIwNzIyMDk2Mg==

Pitkäaikainen ahdistus ja stressi, liiallinen kofeiini, väsymys, tilanne, josta et ns. pääse pakoon. Kuulostaa tutuilta aineksilta.

Vierailija
60851/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K:ssa viehättää tieynlainen feminiinisten ja maskuliinisten puolien sekoittuminen. On geelikynnet, huolitellut kädet, meikkiä ja herkkyyttä ja sitten muu ulkonäkö ja lavapersoona sekä pukeutuminen hyvinkin äijämäistä.  Välillä toivon että Käärijässä näkyisi välillä vähän enemmän sitä viisujen aikaista herkkyyttä, mutta ehkä se on enemmän Jeren juttu.

Kaivohuoneen keikalla näkyi tosi paljon Jereä ja se oli aivan ihastuttavaa!

Mua jäi vähän häiritsemään, kun kutsui yhtä paikalle tullutta saksalaista fania saksalaiseksi perseenreiäksi. 😅

Tää oli loistava.

Noo välillä vähän lipsahtaa. 😅

Nähtäväksi jää selviääkö Kärtsä Euroopan kiertueesta ilman, että joku vetää herneen nenään. Toisaalta eihän se oo selvinnyt Suomen kiertueestakaan ilman, mut ei näytä paljon menoa haittaavan. 😀

Mitäs väliä sillä on kun hän aikoi olla yhden kesän ihme.

Toivottavastikin meno vähän helpottaa, ettei oo aivan loppu, loppu. Sitten vaan klubeille täällä Suomessa viihtymään, niin varmasti löytyy niihin sakkia.

Ois kyllä mahtavaa päästä jollekin klubikeikalle! 😍

Itse olen vissiin niin vätys että en saa aikaiseksi mennä. Keksin jotain saakelin tekosyitä. Mikä minua vaivaa?

Kerran kun saat aikaseks, niin jäät koukkuun.

Pelkona onkin että yhtenä päivänä löydän itseni sieltä eturivistä. No ehkä ei kuiteskaan.

Mitkään baarit ei ole koskaan ollut mun juttu enkä ole klubikeikoillakaan koskaan käynyt (enkä kyllä paljoa muillakaan). Muutenkin olen sellainen introvertti että oksat pois enkä ole aiemmin ajatustakaan uhrannut tälläiselle. Ja sitten tuli tämä perhanan Pöyhönen ja nyt tätä joutuu miettimään ihan tosissaan.

Se perhanan Pöyhönen on kyllä sen arvoinen! Olen se kenen K-keikkaneitsyys meni eilen ja nyt jo mietin mille keikalle seuraavaksi, todellakin kerrasta koukussa 😅 Itsekään en ole mikään ihmismassojen ystävä, minkä takia isot festarit on aina jääneet välistä. Pikkufestarit ja -keikat best, onneksi sellaisiakin on.

Uskon.

Tarkennuksena vielä että se perhanan Pöyhönen oli sitten kaikella rakkaudella sanottu että jos joku ei ymmärrä ja vetää herneen nenäänsä.

Vierailija
60852/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole tämmöistä kyllä ollut ennen G n ajojahtia. Sitähän tuo kysyi.

Jep, tosin oli se yksi hyväntekeväisyyskonsertti kesäkuussa(?), jossa Bojan esiintyi hyvin vaisuna. Toisten mielestä vain väsynyt, toisten mielestä surullinen, toisten mielestä itkenyt. Minusta siinä oli ihan selvästi myös surua tai muuta henkistä huonovointisuutta. Ja kyllä siinä jotain samaa oli kuin tuossa paniikkikohtauskeikassa, vaikka ei niin rajusti - tosin se oli vain muutaman biisin mtitainenkin.

Vierailija
60853/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti niitä JO Suomen keikkoja ei peruta... vai mitä luulette?

Vierailija
60854/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanin omien sanojen mukaan: We had a concert in Ptuj, which was a really specific experience, because I was having a panic attack on stage for an hour and a half, and I was just thinking about whether or not I was going to faint or not. I don't know why, whether it was the air, whether it was too much coffee, or what happened, but it really wasn't a pleasant concert for me, so within 20 minutes after the show I was rushing home, right.

https://www.tumblr.com/jokeroutsubs/724661675937136640/music-202-joker-…

Vierailija
60855/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin instagramista lavalta otettuja klippejä multamäkifestistä (mm urheilucastin stoorit) ja pisti silmään se superfani eturivissä. Ei se edes mitenkään erityisemmin superfanina fiilistellyt biisejä mukana, vaan ihan koko ajan joka videossa keksittyi vaan kuvaamaan kaiken puhelimella :D

Ilmeisesti tosi tärkeää saada kuvattua jotta voi sit some kanaviaan pitää yllä, hohhoijaa. Sitä kyllä toivoisi että eturivissä olevat keskittyisi keikkaan eikä puhelimeen, tai antaisi edes joskus muille sieltä eturivistä paikan

Ei ollut K jakanut yhtään superfanin videota Kaivohuoneen keikalta.

Vähän kyllä ihmetyttää että kuvaako se kaikilla keikoilla noin paljon? Ja onko syynä lähinnä se että saisi niitä jakoon näille virallisille tileille?

Vierailija
60856/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän K:n Puumalan päivä on loppuunmyyty 👍

https://www.siltakemmakat.com/etusivu

LAUANTAI 5.8.2023

RAP & POP

Kasmir

Ramses II

Petri Nygård

Käärijä

Mikael Gabriel

Abreu

Portit avataan klo 15. Ohjelma päättyy klo 00:45

Vierailija
60857/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti niitä JO Suomen keikkoja ei peruta... vai mitä luulette?

Toivottavasti peruivat Sarajevon siksi, että haluavat keskittyä uuden albumin tekemiseen 🙏

Vierailija
60858/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma paniikkikohtaus oireili sydämentykytyksinä, tulee kuuma ja paniikkitunne että on päästävä pois siitä tilanteesta. En esim. pystynyt jonottamaan kaupassa, kun kohtaus saattoi iskeä, oli pakko päästä pois siitä jonosta. Beetasalpaajilla ja tarvittaessa rauhoittavilla pääsin eroon ongelmasta. Paniikkikohtauksia on varmasti erilaisia.

On. Minulle tulee niin huono olo, että uskon pyörtyväni ja valun heti maahan. Toisaalta olen myös päässyt hetken makaamisen jälkeen ylös ja teeskentelmään normaalia, vaikka olo on edelleen kurja. Mutta kun se siis iskee, niin se makaamisen tarve tulee ihan minuuteissa.

Aika paljon se yritti hengitellä siinä Vem da gresissä vai oliko se Vse kar nem (sekoitan ne aina toisiinsa) aina kun oli kitarasooloja, mutta siinä oli lähikuvassa livekameraan, niin oli pakko sinne vilkutella väliin. Siinä kohtaa kyllä mietin, miksi ei vain laita kättä kameran eteen ja vihjaa, että nyt kiinni se härpäke. On niin pirun velvollisuudentuntoinen!

Vierailija
60859/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä kaikilla nimillä K:ta on nyt kutsuttu? Täydensin nyt listaa. Onhan siinä noita. Tuo viimeinen on nyt uusi suosikkini!

Kärde

Kärtsy

Kääryle

Kärppy

Jerpsukka

Kärsä

Kärtsä

Kärtsäri

Kääry

Jerppa

Jertsu

Perhanan Pöyhönen

Pöyhö. Jesse on kutsunut Pöyhöksi jossain insta-postauksessaan muistaakseni.

Vierailija
60860/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin instagramista lavalta otettuja klippejä multamäkifestistä (mm urheilucastin stoorit) ja pisti silmään se superfani eturivissä. Ei se edes mitenkään erityisemmin superfanina fiilistellyt biisejä mukana, vaan ihan koko ajan joka videossa keksittyi vaan kuvaamaan kaiken puhelimella :D

Ilmeisesti tosi tärkeää saada kuvattua jotta voi sit some kanaviaan pitää yllä, hohhoijaa. Sitä kyllä toivoisi että eturivissä olevat keskittyisi keikkaan eikä puhelimeen, tai antaisi edes joskus muille sieltä eturivistä paikan

Ei ollut K jakanut yhtään superfanin videota Kaivohuoneen keikalta.

Vähän kyllä ihmetyttää että kuvaako se kaikilla keikoilla noin paljon? Ja onko syynä lähinnä se että saisi niitä jakoon näille virallisille tileille?

Kaipa siihen oman tilin somenäkyvyyteenkin voi jäädä koukkuun? En kyllä käsitä miten kukaan voi K:n keikalla vaan stoalaisesti olla paikoillaan ja kuvata 😄

Ketju on lukittu.