Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Jan ja Mark olleet jossain bileissä, varmaan muutkin, mut vaikea sanoa videon perusteella. Näyttää samalta mestalta mistä B laittoi joskus peilipallostoryn.
https://instagram.com/stories/mark_pirc/3162253597314489550?igshid=MTc4…
Kertokaa vielä, kuka tää Mark on? Tiedän, nolo ja hirvittävä aukko sivistyksessä!
Marc Pirc. Ruby-mäykyn omistaja (tärkein tieto).
Niin ja tekee niitä dokumentteja JO:n pojista ja toimii producerina jossain studiossa.JO:n crewn jäsen.
Kiitos! Rubyn kyllä tiesinkin. 😍
Kaikki tietää Rubyn, koska sillä on niin hyvä maku!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:ssa viehättää tieynlainen feminiinisten ja maskuliinisten puolien sekoittuminen. On geelikynnet, huolitellut kädet, meikkiä ja herkkyyttä ja sitten muu ulkonäkö ja lavapersoona sekä pukeutuminen hyvinkin äijämäistä. Välillä toivon että Käärijässä näkyisi välillä vähän enemmän sitä viisujen aikaista herkkyyttä, mutta ehkä se on enemmän Jeren juttu.
Kaivohuoneen keikalla näkyi tosi paljon Jereä ja se oli aivan ihastuttavaa!
Mua jäi vähän häiritsemään, kun kutsui yhtä paikalle tullutta saksalaista fania saksalaiseksi perseenreiäksi. 😅
Tää oli loistava.
Noo välillä vähän lipsahtaa. 😅
Nähtäväksi jää selviääkö Kärtsä Euroopan kiertueesta ilman, että joku vetää herneen nenään. Toisaalta eihän se oo selvinnyt Suomen kiertueestakaan ilman, mut ei näytä paljon menoa haittaavan. 😀
Mitäs väliä sillä on kun hän aikoi olla yhden kesän ihme.
Toivottavastikin meno vähän helpottaa, ettei oo aivan loppu, loppu. Sitten vaan klubeille täällä Suomessa viihtymään, niin varmasti löytyy niihin sakkia.
Ois kyllä mahtavaa päästä jollekin klubikeikalle! 😍
Itse olen vissiin niin vätys että en saa aikaiseksi mennä. Keksin jotain saakelin tekosyitä. Mikä minua vaivaa?
Kerran kun saat aikaseks, niin jäät koukkuun.
Pelkona onkin että yhtenä päivänä löydän itseni sieltä eturivistä. No ehkä ei kuiteskaan.
Mitkään baarit ei ole koskaan ollut mun juttu enkä ole klubikeikoillakaan koskaan käynyt (enkä kyllä paljoa muillakaan). Muutenkin olen sellainen introvertti että oksat pois enkä ole aiemmin ajatustakaan uhrannut tälläiselle. Ja sitten tuli tämä perhanan Pöyhönen ja nyt tätä joutuu miettimään ihan tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Millä kaikilla nimillä K:ta on nyt kutsuttu?
Kärde
Kärtsy
Kääryle
Kärppy
Jerpsukka
Nuo muistan nyt eiliseltä ja tältä päivältä. On varmasti runsaasti lisääkin. Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Eikös se oma äiti tainnut kutsua häntä Jerppu-nimellä?
Lisään vielä ainakin
Kärsä
Kärtsä
Kärtsäri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakavasti puhuen kyllä minäkin voisin K:na kurkkia tätä palstaa. Täältä kuitenkin saa aika nopeasti tietoa missä mennään, mistä puhutaan yms. Se, että käy läpi Twitterit, Instat, Jodelit yms. yksitellen, vie aikaa. Okei, paljon on myös schseissea, mutta varmasti pysyisi paremmin perillä Jo:ta ja B:ta koskevissa asioissa. Ne suorat puhelut on tarkoitettu johonkin muuhun...
Siksi olen itsekin vain täällä, koska täällä on koottuna kaikki mitä muualla, shippailijoiden Prisma.
Repesin tolle Prismalle! Oot niin oikeessa. Ja ihan sama syy itellä.
Kyllähän tällekin joku kohta suuttuu, koska sen pitäisi olla shippailijoiden citymarket/Tokmanni jne. (Vertaan siihen ketjuun, missä taisteltiin parhaimmasta kaupasta.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tuo Sarajevo-peruutus näkyy?
Tuossahan on linkki. Keikan järjestäjä vastannut yksityisviestillä. Jokerit ei ole ilmoittanut mitään.
Minulle linkistä aukesi vaan twiitti "Sarajevo is cancelled?", mutta ei mitään siitä, miksi kyseinen twiittaaja näin kirjoittaa.
Instassa tuli vastaan tällainen paniikkikohtauksen ja ahdistuskohtauksen vertailu. Jos oikein ymmärsin niin kyse ei ole mistään oikeasta diagnostisesta erosta vaikka tässä olikin eritelty miten erityyppiset syyt voi johtaa samantyyppiseen oloon. Osallistuin täällä itsekin omilla kokemuksillani siihen bojanin paniikkikohtausta käsitelleeseen keskusteluun ja mietin erityisesti sitä miten se on pystynyt vetämään kokonaisen keikan. Tämä diagrammi vähän avasi ainakin minulle sitä miksi jollain säilyy toimintakyky paremmin kuin toisilla, ja voin nyt paremmin ymmärtää miksi keikkaa ei peruttu eikä keskeytetty. Eli jos se kohtaus kumpuaakin nimenomaan pidempiaikaisesta ahdistuneisuudesta, sen eteneminen voi olla hitaampaa eikä sellaista kaiken katkaisevaa. En nyt siis tarkoita tätä niin että väittäisin tietäväni bojanin lauantaisesta olosta oikeasti yhtään mitään, mutta voin kuitenkin hyvin kuvitella että nimenomaan stressi ja ahdistus ovat pakkautuneet tuossa vaiheessa niin kuormittaviksi, että olo paan pahenee pitkin iltaa, eikä kyse ole mistään yhdestä laukaisevasta tekijästä, jonka kohdalla ulkopuolinenkin voisi helposti todeta että nyt tuo ei enää pysty.
https://www.instagram.com/p/CvX20pNs4Ps/?igshid=NjIwNzIyMDk2Mg==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1687729986638090240?s=46&t=oq…
En tiedä mistä tässä on kyse, mutta jos kyse on Jokereiden keikasta Sarajevossa 17.8. niin totta kai se on peruttu kun Jere ei pääse tällä viikolla Sloveniaan tulvien vuoksi ja matka on täytynyt siirtää seuraavalle viikolle
Mä niin arvasin tän. Jos Bojan on saanut paniikkikohtauksen lavalla niin siitä toipuminen saattaa viedä kuukausia tai ainakin viikkoja.
Meinaan sivusta seuranneena ainakin yhden henkilön vähän vastaavaa tilannetta. Päälle päin ei aiemmin näkynyt mitään hälyttäviä merkkejä (työkaveri).
Hyvin kyllä toipui lopuksi takaisin, mutta oli jollainlailla silmiä avaava kokemus
Onko jossain kerrottu tarkemmin paniikkikohtauksen syytä vai oliko se vain yleinen stressi ja ahdistus kaikesta somepaskasta? Vai onko B:llä ollut joskus jotain esiintymispelkoa? Kun ei ollenkaan vaikuta siltä, kun keikkavideoissa ja viisuissa esiintyy niin varmasti.
Katsoin instagramista lavalta otettuja klippejä multamäkifestistä (mm urheilucastin stoorit) ja pisti silmään se superfani eturivissä. Ei se edes mitenkään erityisemmin superfanina fiilistellyt biisejä mukana, vaan ihan koko ajan joka videossa keksittyi vaan kuvaamaan kaiken puhelimella :D
Ilmeisesti tosi tärkeää saada kuvattua jotta voi sit some kanaviaan pitää yllä, hohhoijaa. Sitä kyllä toivoisi että eturivissä olevat keskittyisi keikkaan eikä puhelimeen, tai antaisi edes joskus muille sieltä eturivistä paikan
Prismassa ship... shoppailu listalle.
Vierailija kirjoitti:
Instassa tuli vastaan tällainen paniikkikohtauksen ja ahdistuskohtauksen vertailu. Jos oikein ymmärsin niin kyse ei ole mistään oikeasta diagnostisesta erosta vaikka tässä olikin eritelty miten erityyppiset syyt voi johtaa samantyyppiseen oloon. Osallistuin täällä itsekin omilla kokemuksillani siihen bojanin paniikkikohtausta käsitelleeseen keskusteluun ja mietin erityisesti sitä miten se on pystynyt vetämään kokonaisen keikan. Tämä diagrammi vähän avasi ainakin minulle sitä miksi jollain säilyy toimintakyky paremmin kuin toisilla, ja voin nyt paremmin ymmärtää miksi keikkaa ei peruttu eikä keskeytetty. Eli jos se kohtaus kumpuaakin nimenomaan pidempiaikaisesta ahdistuneisuudesta, sen eteneminen voi olla hitaampaa eikä sellaista kaiken katkaisevaa. En nyt siis tarkoita tätä niin että väittäisin tietäväni bojanin lauantaisesta olosta oikeasti yhtään mitään, mutta voin kuitenkin hyvin kuvitella että nimenomaan stressi ja ahdistus ovat pakkautuneet tuossa vaiheessa niin kuormittaviksi, että olo paan pahenee pitkin iltaa, eikä kyse ole mistään yhdestä laukaisevasta tekijästä, jonka kohdalla ulkopuolinenkin voisi helposti todeta että nyt tuo ei enää pysty.
https://www.instagram.com/p/CvX20pNs4Ps/?igshid=NjIwNzIyMDk2Mg==
Tää on aika typerää ja yleistävää. Kärsin sekä paniikkihäiriöstä, että ahdistushäiriöstä ja ne on kyllä niin yksilöllisiä kokemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin instagramista lavalta otettuja klippejä multamäkifestistä (mm urheilucastin stoorit) ja pisti silmään se superfani eturivissä. Ei se edes mitenkään erityisemmin superfanina fiilistellyt biisejä mukana, vaan ihan koko ajan joka videossa keksittyi vaan kuvaamaan kaiken puhelimella :D
Ilmeisesti tosi tärkeää saada kuvattua jotta voi sit some kanaviaan pitää yllä, hohhoijaa. Sitä kyllä toivoisi että eturivissä olevat keskittyisi keikkaan eikä puhelimeen, tai antaisi edes joskus muille sieltä eturivistä paikan
Ei ollut K jakanut yhtään superfanin videota Kaivohuoneen keikalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:ssa viehättää tieynlainen feminiinisten ja maskuliinisten puolien sekoittuminen. On geelikynnet, huolitellut kädet, meikkiä ja herkkyyttä ja sitten muu ulkonäkö ja lavapersoona sekä pukeutuminen hyvinkin äijämäistä. Välillä toivon että Käärijässä näkyisi välillä vähän enemmän sitä viisujen aikaista herkkyyttä, mutta ehkä se on enemmän Jeren juttu.
Mua jäi vähän häiritsemään, kun kutsui yhtä paikalle tullutta saksalaista fania saksalaiseksi perseenreiäksi. 😅
Tää oli loistava.
Nähtäväksi jää selviääkö Kärtsä Euroopan kiertueesta ilman, että joku vetää herneen nenään. Toisaalta eihän se oo selvinnyt Suomen kiertueestakaan ilman, mut ei näytä paljon menoa haittaavan. 😀
Toivottavastikin meno vähän helpottaa, ettei oo aivan loppu, loppu. Sitten vaan klubeille täällä Suomessa viihtymään, niin varmasti löytyy niihin sakkia.
Itse olen vissiin niin vätys että en saa aikaiseksi mennä. Keksin jotain saakelin tekosyitä. Mikä minua vaivaa?
Pelkona onkin että yhtenä päivänä löydän itseni sieltä eturivistä. No ehkä ei kuiteskaan.
Mitkään baarit ei ole koskaan ollut mun juttu enkä ole klubikeikoillakaan koskaan käynyt (enkä kyllä paljoa muillakaan). Muutenkin olen sellainen introvertti että oksat pois enkä ole aiemmin ajatustakaan uhrannut tälläiselle. Ja sitten tuli tämä perhanan Pöyhönen ja nyt tätä joutuu miettimään ihan tosissaan.
Se perhanan Pöyhönen on kyllä sen arvoinen! Olen se kenen K-keikkaneitsyys meni eilen ja nyt jo mietin mille keikalle seuraavaksi, todellakin kerrasta koukussa 😅 Itsekään en ole mikään ihmismassojen ystävä, minkä takia isot festarit on aina jääneet välistä. Pikkufestarit ja -keikat best, onneksi sellaisiakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1687729986638090240?s=46&t=oq…
En tiedä mistä tässä on kyse, mutta jos kyse on Jokereiden keikasta Sarajevossa 17.8. niin totta kai se on peruttu kun Jere ei pääse tällä viikolla Sloveniaan tulvien vuoksi ja matka on täytynyt siirtää seuraavalle viikolle
Mä niin arvasin tän. Jos Bojan on saanut paniikkikohtauksen lavalla niin siitä toipuminen saattaa viedä kuukausia tai ainakin viikkoja.
Meinaan sivusta seuranneena ainakin yhden henkilön vähän vastaavaa tilannetta. Päälle päin ei aiemmin näkynyt mitään hälyttäviä merkkejä (työkaveri).
Hyvin kyllä toipui lopuksi takaisin, mutta oli jollainlailla silmiä avaava kokemusOnko jossain kerrottu tarkemmin paniikkikohtauksen syytä vai oliko se vain yleinen stressi ja ahdistus kaikesta somepaskasta? Vai onko B:llä ollut joskus jotain esiintymispelkoa? Kun ei ollenkaan vaikuta siltä, kun keikkavideoissa ja viisuissa esiintyy niin varmasti.
Kai kaikki nyt osaa ne syyt tähän mennessä veikata, mutta niitä ei ehkä sen enempää tarvitse spekuloida. Ei ole ilmeisesti aiemmin ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Kn eilistä räjäytyskuvaa ole muualla kuin hänen IG:ssä?
Bojanin puhelimessa.
Tuli mieleen se K:n vastaus Kuumaalle "Mun makuuhuoneessa" 😄
Mun oli tämän takia pakko liittyä instaan. Mulla on jo kassit valmiiksi pakattuna täyteen kaiken maailman s-välineitä, jos vaikka kutsu kävisi Käärijän makkariin. Välineitä on sen verran paljon, että niitä riittää tarvittaessa jouluksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä jo vähän ahdistavaa ku se tänään K:n ihan joka postaukseen ja stooriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli loistava.
Se perhanan Pöyhönen on kyllä sen arvoinen! Olen se kenen K-keikkaneitsyys meni eilen ja nyt jo mietin mille keikalle seuraavaksi, todellakin kerrasta koukussa 😅 Itsekään en ole mikään ihmismassojen ystävä, minkä takia isot festarit on aina jääneet välistä. Pikkufestarit ja -keikat best, onneksi sellaisiakin on.
Joo, mä tykkään kyllä käydä tapahtumissa, mutta en hirveän isoissa ja menin Heinolaan senkin takia, kun tiesin, että on pienempi festari. En jaksaisi mitään Provinsseja, Ilosaaria nyms. Tuo Multamäki oli just kivan kokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä jo vähän ahdistavaa ku se tänään K:n ihan joka postaukseen ja stooriin.
*tägää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Jan ja Mark olleet jossain bileissä, varmaan muutkin, mut vaikea sanoa videon perusteella. Näyttää samalta mestalta mistä B laittoi joskus peilipallostoryn.
https://instagram.com/stories/mark_pirc/3162253597314489550?igshid=MTc4…
Kertokaa vielä, kuka tää Mark on? Tiedän, nolo ja hirvittävä aukko sivistyksessä!
Marc Pirc. Ruby-mäykyn omistaja (tärkein tieto).
Niin ja tekee niitä dokumentteja JO:n pojista ja toimii producerina jossain studiossa.JO:n crewn jäsen.
Mikä ruby-mäykky?
Oletko käynyt K:n keikoilla? nuoli ylös=kyllä, nuoli alas=en
Nyt pitää vain muistaa, että puhuu edelleen Prismassa shoppailusta, eikä livauta puheeseen siellä shippailuaan