VAROITUS! 3-tieltä Haagaan pyrkivät autoilijat Hki
Kyseessä 3-tieltä ramppia ajas ajavat autoilijat, jotka suuntaavat kaistan yli vasemmalle jonottamaan Munkkivuoren suuntaan.
Vilkku ei tarkoita väistämisvelvollisuuden poistamista. Olen ihan tarpeeksi monta kertaa joutunut lyömään liinat kiinni, kun sieltä vaan tullaan 50kmh rajoitusalueella käytännössä suoraan eteen. Ryhdyn ajamaan kakkosautollani nyt töihin. Ja kun lähden ajamaan töistä kotiin, niin en enää jarruta kun tulette eteen. Saatan myös kiihdyttää että kolahtaa kunnolla. Tulen siis teidän kuskin puoleisesta ovesta sisään.
Yleisesti ajan itse täysin rajoitusten mukaan, ajan ennakoitavasti ja liikennesääntöjen mukaan. Annan todella mielelläni tietä ja tilaa, ja joustan ilman mitään ongelmia. Tämän suhteen tuli nyt vain mittari täyteen ja tällä keinolla saan myös vakuutusyhtiöltänne mukavan summan Tjäreborgille.
Eli pikkukylkipusua odotellessa nyt.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa...
No, kai se on vaarallista jos tsättäilee mammapalstalla samalla kun ajaa 3-tietä ja pyrkii Haagaan...
Näin se on! Kännykät pois ja keskity ajamiseen. Itse siis tulen tunnelista käpylästä. Ap
Siinä on ollut useita vaaratilanteita.
Ketään ei näytä, vielä, kiinnostavan. Mutta ehkä sitten iltapäivällä.
Vierailija kirjoitti:
tsek, ip osoite talteen
Jep, sepä ei auta kun on kamera ikkunassa.
Olen nyt tosissani. Seuraava insidentti on yhtä kuin kolari.
Nykyään on ongelmallista se, että esim motarille liittyvät automaattisesti olettaa motarilla jo olevien väistävän toiselle kaistalle. Minne on unohtunut liittyvän väistämisvelvollisuus? Ja sinä joka vaihtelet noiden takia kaistaa ees taas, tiesitkö että kyseessä on tarpeeton kaistanvaihto, joka sekin on vastoin tieliikennelakia?
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on ongelmallista se, että esim motarille liittyvät automaattisesti olettaa motarilla jo olevien väistävän toiselle kaistalle. Minne on unohtunut liittyvän väistämisvelvollisuus? Ja sinä joka vaihtelet noiden takia kaistaa ees taas, tiesitkö että kyseessä on tarpeeton kaistanvaihto, joka sekin on vastoin tieliikennelakia?
Se on juuri näin!!
Rauhoitu, ap. Lähtee kortti sulta tuolla menolla.
Hohhoijaa...
No, kai se on vaarallista jos tsättäilee mammapalstalla samalla kun ajaa 3-tietä ja pyrkii Haagaan...