Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
60801/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Jokerit tekisivät coverin mistä vaan biisistä (mutta ei CCC), niin minkä toivoisit sen olevan?

Journeyn "Don't Stop Believin"

Vierailija
60802/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsähän sopisi loistavasti noiden kommenttiensa kanssa tänne av:lle. Samanlainen pervo möläyttelijä, kuin meistäkin moni on.😂 Juu ja pervo möläyttelijä päätyy varmaan listalle.🤭

Mää luulen että se on jo täällä. Lyö vaan vettä myllyyn aina välillä. 😂

Niin mites se puhelinaika jakautuikaan 2h48 :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
60803/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten tuo 2h48min ei ole vieläkään listalla. :D

Vierailija
60804/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin muuten sitä että jos se K on menossa nyt tässä joskus sinne Sloveniaa tekemään mm. musiikkia niin sithän varmaan vois Allu lähtee mukaan myös. Ku sehän ne Kn biisit käytännössä tekee niin luulis että ois myös yhteistyöhommissa mukana. Vrt esim Auto jää missä oli Tuiskun Jurek ja Kn Allu molemmat.

Jotenkin toivon että tää ei olisi nyt se jeren sloveniareissun paikka. JO on studiolla varmaan ihan täystyöllistettyinä, eivätkä varmasti koko viikkoa hinkkaisi yhtä feat käärijää. Siellä se itsekseen katselisi kun tulvan jälkiä siivotaan ja b ois koko ajan turhautunut kun kokisi olevansa väärässä paikassa sekä studiossa että kn kanssa ollessaan.

Pysähdyin hetkeksi tuohon hinkkaa yhtä feat Käärijää -kohtaan. Joo. Hitto nyt on vasta aamu.

Pidetään hiljainen hetki tälle ajatukselle.

Vierailija
60805/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavasti puhuen kyllä minäkin voisin K:na kurkkia tätä palstaa. Täältä kuitenkin saa aika nopeasti tietoa missä mennään, mistä puhutaan yms. Se, että käy läpi Twitterit, Instat, Jodelit yms. yksitellen, vie aikaa. Okei, paljon on myös schseissea, mutta varmasti pysyisi paremmin perillä Jo:ta ja B:ta koskevissa asioissa. Ne suorat puhelut on tarkoitettu johonkin muuhun...

Vierailija
60806/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K:ssa viehättää tieynlainen feminiinisten ja maskuliinisten puolien sekoittuminen. On geelikynnet, huolitellut kädet, meikkiä ja herkkyyttä ja sitten muu ulkonäkö ja lavapersoona sekä pukeutuminen hyvinkin äijämäistä.  Välillä toivon että Käärijässä näkyisi välillä vähän enemmän sitä viisujen aikaista herkkyyttä, mutta ehkä se on enemmän Jeren juttu.

Kaivohuoneen keikalla näkyi tosi paljon Jereä ja se oli aivan ihastuttavaa!

Mua jäi vähän häiritsemään, kun kutsui yhtä paikalle tullutta saksalaista fania saksalaiseksi perseenreiäksi. 😅

Tää oli loistava.

Noo välillä vähän lipsahtaa. 😅

Nähtäväksi jää selviääkö Kärtsä Euroopan kiertueesta ilman, että joku vetää herneen nenään. Toisaalta eihän se oo selvinnyt Suomen kiertueestakaan ilman, mut ei näytä paljon menoa haittaavan. 😀

Mitäs väliä sillä on kun hän aikoi olla yhden kesän ihme.

Toivottavastikin meno vähän helpottaa, ettei oo aivan loppu, loppu. Sitten vaan klubeille täällä Suomessa viihtymään, niin varmasti löytyy niihin sakkia.

Ois kyllä mahtavaa päästä jollekin klubikeikalle! 😍

Itse olen vissiin niin vätys että en saa aikaiseksi mennä. Keksin jotain saakelin tekosyitä. Mikä minua vaivaa?

Vierailija
60807/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1687729986638090240?s=46&t=oq…

En tiedä mistä tässä on kyse, mutta jos kyse on Jokereiden keikasta Sarajevossa 17.8. niin totta kai se on peruttu kun Jere ei pääse tällä viikolla Sloveniaan tulvien vuoksi ja matka on täytynyt siirtää seuraavalle viikolle

Kuinkahan kryptinen ilmoitus tästä tulee Jokereiden sivuille. Vai tuleeko ollenkaan.

Vierailija
60808/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Jokerit tekisivät coverin mistä vaan biisistä (mutta ei CCC), niin minkä toivoisit sen olevan?

Journeyn "Don't Stop Believin"

Kiitos, nyt on pakko kuunnella tää 👍

Vierailija
60809/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakavasti puhuen kyllä minäkin voisin K:na kurkkia tätä palstaa. Täältä kuitenkin saa aika nopeasti tietoa missä mennään, mistä puhutaan yms. Se, että käy läpi Twitterit, Instat, Jodelit yms. yksitellen, vie aikaa. Okei, paljon on myös schseissea, mutta varmasti pysyisi paremmin perillä Jo:ta ja B:ta koskevissa asioissa. Ne suorat puhelut on tarkoitettu johonkin muuhun...

Siksi olen itsekin vain täällä, koska täällä on koottuna kaikki mitä muualla, shippailijoiden Prisma.

Vierailija
60810/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K:ssa viehättää tieynlainen feminiinisten ja maskuliinisten puolien sekoittuminen. On geelikynnet, huolitellut kädet, meikkiä ja herkkyyttä ja sitten muu ulkonäkö ja lavapersoona sekä pukeutuminen hyvinkin äijämäistä.  Välillä toivon että Käärijässä näkyisi välillä vähän enemmän sitä viisujen aikaista herkkyyttä, mutta ehkä se on enemmän Jeren juttu.

Kaivohuoneen keikalla näkyi tosi paljon Jereä ja se oli aivan ihastuttavaa!

Mua jäi vähän häiritsemään, kun kutsui yhtä paikalle tullutta saksalaista fania saksalaiseksi perseenreiäksi. 😅

Tää oli loistava.

Noo välillä vähän lipsahtaa. 😅

Nähtäväksi jää selviääkö Kärtsä Euroopan kiertueesta ilman, että joku vetää herneen nenään. Toisaalta eihän se oo selvinnyt Suomen kiertueestakaan ilman, mut ei näytä paljon menoa haittaavan. 😀

Mitäs väliä sillä on kun hän aikoi olla yhden kesän ihme.

Toivottavastikin meno vähän helpottaa, ettei oo aivan loppu, loppu. Sitten vaan klubeille täällä Suomessa viihtymään, niin varmasti löytyy niihin sakkia.

Ois kyllä mahtavaa päästä jollekin klubikeikalle! 😍

Itse olen vissiin niin vätys että en saa aikaiseksi mennä. Keksin jotain saakelin tekosyitä. Mikä minua vaivaa?

Kerran kun saat aikaseks, niin jäät koukkuun.

Vierailija
60811/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1687729986638090240?s=46&t=oq…

En tiedä mistä tässä on kyse, mutta jos kyse on Jokereiden keikasta Sarajevossa 17.8. niin totta kai se on peruttu kun Jere ei pääse tällä viikolla Sloveniaan tulvien vuoksi ja matka on täytynyt siirtää seuraavalle viikolle

Mä niin arvasin tän. Jos Bojan on saanut paniikkikohtauksen lavalla niin siitä toipuminen saattaa viedä kuukausia tai ainakin viikkoja.

Meinaan sivusta seuranneena ainakin yhden henkilön vähän vastaavaa tilannetta. Päälle päin ei aiemmin näkynyt mitään hälyttäviä merkkejä (työkaveri).

Hyvin kyllä toipui lopuksi takaisin, mutta oli jollainlailla silmiä avaava kokemus

Vierailija
60812/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi olen itsekin vain täällä, koska täällä on koottuna kaikki mitä muualla, shippailijoiden Prisma.

Repesin tolle Prismalle! Oot niin oikeessa. Ja ihan sama syy itellä.

Vierailija
60813/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Jan ja Mark olleet jossain bileissä, varmaan muutkin, mut vaikea sanoa videon perusteella. Näyttää samalta mestalta mistä B laittoi joskus peilipallostoryn.

https://instagram.com/stories/mark_pirc/3162253597314489550?igshid=MTc4…

Kertokaa vielä, kuka tää Mark on? Tiedän, nolo ja hirvittävä aukko sivistyksessä!

Marc Pirc. Ruby-mäykyn omistaja (tärkein tieto).

Niin ja tekee niitä dokumentteja JO:n pojista ja toimii producerina jossain studiossa.JO:n crewn jäsen.

Vierailija
60814/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Jan ja Mark olleet jossain bileissä, varmaan muutkin, mut vaikea sanoa videon perusteella. Näyttää samalta mestalta mistä B laittoi joskus peilipallostoryn.

Kertokaa vielä, kuka tää Mark on? Tiedän, nolo ja hirvittävä aukko sivistyksessä!

Jokereiden Carpe diem sarjan tuottaja, ollut monessa muussakin heidän projektissaan mukana. Tuolta voi katsoa tarkemmin:

https://www.markpirc.com/

Vierailija
60815/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne peru myös tuon 12.8 keikan.

Vierailija
60816/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuo Sarajevo-peruutus näkyy?

Vierailija
60817/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marc Pirc. Ruby-mäykyn omistaja (tärkein tieto).

Niin ja tekee niitä dokumentteja JO:n pojista ja toimii producerina jossain studiossa.JO:n crewn jäsen.

Kiitos! Rubyn kyllä tiesinkin. 😍

Vierailija
60818/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tuo Sarajevo-peruutus näkyy?

Tuossahan on linkki. Keikan järjestäjä vastannut yksityisviestillä. Jokerit ei ole ilmoittanut mitään.

Vierailija
60819/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄÄ oli päivän paras!

Vierailija
60820/123801 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Twitterissä syytetään Rekoa siitä, että on buukannut liikaa keikkoja. Eihän se kai ollut edes vastuussa kotimaan keikoista enää. Mutta toisaalta, heidän mielestä Rekon vika oli Bojanin tiputukseen joutuminenkin. Itse aiheutettua tilannetta kun on vaikea myöntää.

Ketju on lukittu.