Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin noloa, että jokereita kuunnellaan spotifyssa eniten euroopan maista suomen helsingissä🙈 Voisitteko kuunnella niitä utubesta jos on pakko..
Tähän?? Ihmiset ei lakkaa hämmästyttämästä mua...
No onhan tuo noloa kun kaikki tietää että miksi yhtäkkiä suomessa kuunnellaan jotain sloveeni-indiemusaa😅
Mun mielestä suomalaiset saisi enemmänkin kuunnella slovenialaista indiemusaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin noloa, että jokereita kuunnellaan spotifyssa eniten euroopan maista suomen helsingissä🙈 Voisitteko kuunnella niitä utubesta jos on pakko..
No onhan tuo noloa kun kaikki tietää että miksi yhtäkkiä suomessa kuunnellaan jotain sloveeni-indiemusaa😅
Onhan se hyvää musaa. Jos kyse olisi vaan shippailuista, niin ei sitä musiikkia kuunneltaisi. Mutta ihan varmasti tuo bromance on vaikuttanut siihen, että koko bändi on täällä löydetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan huonoa musiikkia jaksaisi kuunnella mistään syystä, alunperin he toki löytyivät Käärijäyhteyden takia.
Löysin tänne ketjuun sattumalta (tämän roikkuessa tuolla suosituimmissa ketjuissa) googletellessani mikähän kuoleman tauti mulla sattuu taas olemaan. Shippaustouhuihin ei mitään sanottavaa, mutta ihana huomata että en selvästi ole ainut jolla on Euroviisujen jälkeen soittolistat täyttyneet Joker Outin biiseillä 🙏🏻 Tai siis ainoa aikuinen, noita 12-16v suomalaisia fanityttöjä heillä taitaa olla aika paljon TikTokista päätellen.
Vierailija kirjoitti:
On totta, että ilman Käärijää en olisi ikinä innostunut Joker Outista. Tosin jäi mulla viisuista muutama muukin biisi kuuntelulistalle, mutta kyllä tuo kaksikon tekemiset vaikutti siihen, että mm. instassa aloin seuraamaan heitä.
Nyt tilanne on kääntynyt siihen, että soittolistalla ei enää ole Käärijää mutta slovenialaista poppia kylläkin. Ja myönnän myös innostuneena tutkineeni, että voisiko Sloveniassa käydä, näyttää tosi kivalta paikalta, jonka olemassa oloa en oikein aiemmin ole edes tajunnut.
Ja mitä tulee siihen kuka on hot ja kuka ei. Pidän kyllä Bojania suloisena ja Jerekin on joissain kuvissa oikein hyvännäköinen (haastattelujen perusteella en oikein tykkää luonteesta), mutta tässä saagassa mun hotein on se seko manageri!
Minua on alkanut tämän Rammstein kohun myötä varsinkin mietityttämään se, että Jere fanittaa bändiä niin täysillä. Vaikea uskoa, ettei bändin arvomaailma (mikä se sitten onkaan) löytyisi fanittajilta myös, ainakin jossain muodossa. Mulle ainakin on käynyt niin, että kun eräskin artisti, jota juuri kuuntelin jatkuvasti, esitti järjettömiä uskomuksiaan julkisuudessa, niin en enää pystynyt kuuntelemaan sen jälkeen. Kuinkahan paljon tämä kohu vaikuttaa Jereen, tuli aika huonoon hetkeen nyt.
Vierailija kirjoitti:
Tää on todella hyvä cover
Jep, olin ihan myyty heti ensi kuulemalta, kun tämän löysin!
Hiljaiselo käärijän Instassa jatkuu. Mikä mahtaa olla tilanne. Voi toisaalta olla hyväkin pitää tauko.
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJxU2LfS/
Mitäs kansa on tästä mieltä
Sanon, että näin homomiehen silmään Jere on täsmälleen niinkuin tossa sanotaan. Bojan on sen sijaan asia ihan erikseen ainakin minusta. Enkä edes ole Bojanin fani, minusta hän ei ole viehättävä (itse nimenomaan kuolaan Jeren perään) että kyse ei ole siitä, että minä haluaisin vain vääntää hänestä "samanlaisen kuin itsestäni". Voisin lyödä vaikka mistä vetoa, että Bojan ei ole 100% hetero ja jotain muitakin tunteita sillä on tai on ollut Kärtsäriä kohtaan, olkoot vaikka sitten fanitus ihastusta.
Jere on siis lahjoittanut jonkun pelipaitansa Bojanille ? Oliko tämä jotenkin erityistä ja merkittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon, että näin homomiehen silmään Jere on täsmälleen niinkuin tossa sanotaan. Bojan on sen sijaan asia ihan erikseen ainakin minusta. Enkä edes ole Bojanin fani, minusta hän ei ole viehättävä (itse nimenomaan kuolaan Jeren perään) että kyse ei ole siitä, että minä haluaisin vain vääntää hänestä "samanlaisen kuin itsestäni". Voisin lyödä vaikka mistä vetoa, että Bojan ei ole 100% hetero ja jotain muitakin tunteita sillä on tai on ollut Kärtsäriä kohtaan, olkoot vaikka sitten fanitus ihastusta.
Ja siis pakko lisätä että toi kommentoija on nainen. Ei sillä etteikö nainen myös voisi nähdä mikä on homman nimi, mutta nainen ei voi kuitenkaan ihan samalla tavalla nähdä sellaisia pieniä, hienovaraisia juttuja mitä ihastunut mies tekee. Ja sama juttu toisinpäin, miehiltä menee varmaan ohi puolet siitä mitä naiset yrittää viestittää ellei se ole täysin avointa ja in your face.
Vierailija kirjoitti:
Hiljaiselo käärijän Instassa jatkuu. Mikä mahtaa olla tilanne. Voi toisaalta olla hyväkin pitää tauko.
Ehkä siellä keskitytään nyt vaan enempi alkavan keikkakesän starttailuun ja viime hetken treeneihin. Toivotaan ainakin näin.
Minusta tuo kommentoijanainen oli tosi ylimielinen. Kas kun mun porukoissa on sellaisia poikia jotka heittää tollasta läppää, niin ootte vähän säälittäviä te, joilla ei sellaisia kavereita ole. Eihän kukaan ole jonkun Titanic-läpän takia tästä viehättynyt. Paljon hienovaraisemmista merkeistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis pakko lisätä että toi kommentoija on nainen. Ei sillä etteikö nainen myös voisi nähdä mikä on homman nimi, mutta nainen ei voi kuitenkaan ihan samalla tavalla nähdä sellaisia pieniä, hienovaraisia juttuja mitä ihastunut mies tekee. Ja sama juttu toisinpäin, miehiltä menee varmaan ohi puolet siitä mitä naiset yrittää viestittää ellei se ole täysin avointa ja in your face.
Minä olen nainen ja on mielestäni myös ilmiselvä ettei Bojan ole hetero. Minusta hän on elekielensä puolesta enemmän miehiin päin kallellaan. Varmaan tämä on sukupolvikysymyskin. Keski-ikäiset eivät välttämättä osaa tai ymmärrä lukea suuntautumiselekieltä.
Kerran mun yksi vanha kaveri sanoi että jos mies artistin tai bändin keikoilla ei ole muita kuin tyttöjä niin siitä voi päätellä että nyt ei ole muusikot heteroimmasta päästä :D Ja kun asiaa miettii niin ainakin minun nuoruudessani se varmaan oli tottakin, esim George Michael, Ricky Martin.. nehän oli vielä tuolloin olevinaan heteroja mutta eipä keikoilla näkynyt muita kuin naisia xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen ja on mielestäni myös ilmiselvä ettei Bojan ole hetero. Minusta hän on elekielensä puolesta enemmän miehiin päin kallellaan. Varmaan tämä on sukupolvikysymyskin. Keski-ikäiset eivät välttämättä osaa tai ymmärrä lukea suuntautumiselekieltä.
Joo siis tarkoitin vaan, että kun ton videon nainen sanoi niin varmuudella vakuutteli että "kyllä minä tiedän miten miehet käyttäytyy, olen sen verran paljon vierestä miehiä seurannut" niin vähän kyllä kulmakarvat kohosi. Minkäköhänlaisen vastaanoton saisi jos mies tollalailla olisi sanomassa miten naiset muka käyttäytyy ja olisi kuin asian ekspertti.
Vierailija kirjoitti:
Kerran mun yksi vanha kaveri sanoi että jos mies artistin tai bändin keikoilla ei ole muita kuin tyttöjä niin siitä voi päätellä että nyt ei ole muusikot heteroimmasta päästä :D Ja kun asiaa miettii niin ainakin minun nuoruudessani se varmaan oli tottakin, esim George Michael, Ricky Martin.. nehän oli vielä tuolloin olevinaan heteroja mutta eipä keikoilla näkynyt muita kuin naisia xD
Mutkat suoriksi taas! Varmaan osittain kyse artistien ulkonäön lisäksi siitäkin millaista musiikkia soittavat. Esim. Dingon keikoilla oli pelkkiä tyttöjä ja tietääkseni kaikki bändin jäsenet on heteroita.
Vierailija kirjoitti:
Nuoria tyttöjä näytti olevan myös Black box keikan yleisö enimmäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutkat suoriksi taas! Varmaan osittain kyse artistien ulkonäön lisäksi siitäkin millaista musiikkia soittavat. Esim. Dingon keikoilla oli pelkkiä tyttöjä ja tietääkseni kaikki bändin jäsenet on heteroita.
Ei oo mulle kyllä ikinä jääny Dingo mieleen tyttöjen bändinä 😅
Vanha kunnon "mitähän ne meistä nyt ajattelee". Voin kertoa, ettei kiinnosta pätkääkään 😁