Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Tuo yksi on vissiin elänyt rankkaa shippielämää ja varoittelee muita jos juo itsensä sillan alle. Eipä tiedäkään mitä seuraa, jos avaa ensimmäisen juoman.
Nauroin ääneen tälle XD
Vierailija kirjoitti:
Voihan olla että vasta nyt asianosaisille on valjennut, että miltä kaikki on näyttänyt ulospäin ja että miten kattavasti kaikki on taltioitu - eipä sitä siinä hetkessä tule ajatelleeksi. Eikä tule mietittyä omaa käytöstä ja omia reaktioita kun tilanne on päällä. Ja tosiaan kurjaa joutua puolen maailman seuratessa jäsentelemään tapahtunutta, jos ei vielä itsekään ehkä ymmärrä sitä.
Ja lisäksi, kukaanhan ei tiedä mitä oikeasti tapahtuu, ja ovat vaikka voineet jo tavatakin uudestaan vaikka lyhyestikin. Lennnot ei niin kauan kestä ja kaikkea ei ole pakko kertoa somessa. Enkä tarkoita tällä rummuttaa mitään romanssia, vaan varmasti olisi kiva tuollaisen yhteyden syntymisen jälkeen nähdä pian uudestaan.
Tästähän he ovat haastatteluissa puhuneet, yllätti molemmat tää huomio minkä ovat saaneet yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Aamu avattu kahvikupilla ja puppy videolla. Nyt sitä jaksaa taas yhden työpäivän.😉
Minulla tänään aamussa edelleen Novi val, en pääse eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamu avattu kahvikupilla ja sillä toisella Bojan pitää Krisiä kiinni kaulasta ja pitää mikkiä hänen suussaan -videolla, joka löytyi tuon sivulla 299 linkatun kommenteista, ja nyt en tiedä lähteekö mun päivä ollenkaan käyntiin 🤪🥵
Sä tarvitset selvästi myös kylmän suihkun.😆
Itse en rohkenisi tuolla päivääni aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan näyttää olleen bilettämässä klubilla viime yönä, ainakin stoorinsa mukaan. Pikkulauantai menossa!
Mä olen alkanut tykkäämään Jokereista ja varsinkin Bojanista. Miksi he tuntuvat niin suomalaisilta? Jotenkin heistä tulee kotoisa olo.
Eilen kirjoitinkin tänne hölmön huomion, että täytyy pitää vähän taukoa ketjusta, koska aloin ajatella Bojania suomalaisena. Selvästi oli yliannostus jokereita.
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJxU2LfS/
Mitäs kansa on tästä mieltä
Noinhan asia varmasti on, eikä se ainakaan omissa silmissä vähennä tämän parivaljakon viehätystä yhtään. Ihan sama mistä se kemia heidän välillään koostuu, sitä on vaan ollut niin ihana päästä seuraamaan, toivottavasti myös jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Mun lemppari on tällä hetkellä Plastika. Siinä on aika paljon sanoja ja ilmaisuja, jotka ymmärtää osaamatta kieltä, joten lyriikat jää helpommin päähän. Ja tykkään aina siitä "juhuhu hahaha" -kohdasta 😂
Joo, oispa itelläkin tommonen ystävyys tms. Luulen, että vähän sama efekti kun esim BB talossa voi syntyä hyvinkin lyhyessä ajassa jonkun kanssa yhteys. Oliks muuten jossain haastiksessa K sanonut, että parasta viisuissa oli Bojan? Ja missä?
Vierailija kirjoitti:
Aamu avattu kahvikupilla ja sillä toisella Bojan pitää Krisiä kiinni kaulasta ja pitää mikkiä hänen suussaan -videolla, joka löytyi tuon sivulla 299 linkatun kommenteista, ja nyt en tiedä lähteekö mun päivä ollenkaan käyntiin 🤪🥵
Täällä oli muös aamunavaus samalla videolla. Onneksi olen saikulla, ei tartte käynnistyä tänään. Sen sijaan katson sen vielä muutaman kerran uudestaan.
Seurasin Jokereita jo alkuvuodesta ja olinkin siinä uskossa että Bojanilla ja Janilla on jotain meneillään, ja luulen just et tän takia en osais nähdä Bojania ja Käärijää muussa kuin tälläsessä bro suhteessa, vaikuttavat omaan silmään vähän liiankin erilaisilta ja siks alkuun ihmettelinkin et miten tästä lähti näin isot aallot liikkeelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun lemppari on tällä hetkellä Plastika. Siinä on aika paljon sanoja ja ilmaisuja, jotka ymmärtää osaamatta kieltä, joten lyriikat jää helpommin päähän. Ja tykkään aina siitä "juhuhu hahaha" -kohdasta 😂
Enpä olisi vielä kuukausi takaperin uskonut luukuttavani ihan fiiliksissä slovenialaista poppia 😄 Ihan loistavaa etätyön taustamusaa, kun korva ei jää samalla lailla kiinni lyriikoihin kuin suomen- ja enkunkielisessä musassa. Plus slovenian kieli kuulostaa ihanalta. Mun lempparit tällä hetkellä Plastika, Novi val ja Tokio. Itse asiassa tykkään koko Demoni-albumista.
https://twitter.com/evilnace/status/1662216380773699585
Tässä vielä (jos linkitys onnistui) se pätkä, joka saa toimintakyvyttömäksi ja vaatii kylmän suihkun, jos joku ei ole sieltä Twitterin kommenteista löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJxU2LfS/
Mitäs kansa on tästä mieltä
No siis just näin! K:n puolelta selvää yliliioitelua käytöstä ja siksi niin heteroa kuin olla voi.
B:stä en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä olisi vielä kuukausi takaperin uskonut luukuttavani ihan fiiliksissä slovenialaista poppia 😄 Ihan loistavaa etätyön taustamusaa, kun korva ei jää samalla lailla kiinni lyriikoihin kuin suomen- ja enkunkielisessä musassa. Plus slovenian kieli kuulostaa ihanalta. Mun lempparit tällä hetkellä Plastika, Novi val ja Tokio. Itse asiassa tykkään koko Demoni-albumista.
Mahtavaa, kun huomaa, että elämä voi näinkin yllättää. Mä tykkään siitä, että voi kuunnella tavallaan tunnetta ja tunnelmaa, kun sanat on ihanaa haltijakieltä. Novi Valin lyriikka ei käännöksenäkään ole mulle täysin auennut.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin noloa, että jokereita kuunnellaan spotifyssa eniten euroopan maista suomen helsingissä🙈 Voisitteko kuunnella niitä utubesta jos on pakko..
Helsinki on nyt todistetusti sekoboltsien paikkakunta ja tässäkin keskustelussa useimmat sieltä. Ja varmaan sekopäitä osin myös Tampereelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin noloa, että jokereita kuunnellaan spotifyssa eniten euroopan maista suomen helsingissä🙈 Voisitteko kuunnella niitä utubesta jos on pakko..
Tähän?? Ihmiset ei lakkaa hämmästyttämästä mua...
No onhan tuo noloa kun kaikki tietää että miksi yhtäkkiä suomessa kuunnellaan jotain sloveeni-indiemusaa😅
On totta, että ilman Käärijää en olisi ikinä innostunut Joker Outista. Tosin jäi mulla viisuista muutama muukin biisi kuuntelulistalle, mutta kyllä tuo kaksikon tekemiset vaikutti siihen, että mm. instassa aloin seuraamaan heitä.
Nyt tilanne on kääntynyt siihen, että soittolistalla ei enää ole Käärijää mutta slovenialaista poppia kylläkin. Ja myönnän myös innostuneena tutkineeni, että voisiko Sloveniassa käydä, näyttää tosi kivalta paikalta, jonka olemassa oloa en oikein aiemmin ole edes tajunnut.
Ja mitä tulee siihen kuka on hot ja kuka ei. Pidän kyllä Bojania suloisena ja Jerekin on joissain kuvissa oikein hyvännäköinen (haastattelujen perusteella en oikein tykkää luonteesta), mutta tässä saagassa mun hotein on se seko manageri!
Voihan olla että vasta nyt asianosaisille on valjennut, että miltä kaikki on näyttänyt ulospäin ja että miten kattavasti kaikki on taltioitu - eipä sitä siinä hetkessä tule ajatelleeksi. Eikä tule mietittyä omaa käytöstä ja omia reaktioita kun tilanne on päällä. Ja tosiaan kurjaa joutua puolen maailman seuratessa jäsentelemään tapahtunutta, jos ei vielä itsekään ehkä ymmärrä sitä.
Ja lisäksi, kukaanhan ei tiedä mitä oikeasti tapahtuu, ja ovat vaikka voineet jo tavatakin uudestaan vaikka lyhyestikin. Lennnot ei niin kauan kestä ja kaikkea ei ole pakko kertoa somessa. Enkä tarkoita tällä rummuttaa mitään romanssia, vaan varmasti olisi kiva tuollaisen yhteyden syntymisen jälkeen nähdä pian uudestaan.