Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Herranen aika, jos Bojanilla on ollut tunteita K:ta kohtaan, niin kyllä ne ovat alkaneet hiipua siinä vaiheessa, kun hän on saanut kuulla, että K seurustelee. Ehkä on apea K:n seurustelun takia tai sitten ihan muista syistä. Miksi B edes missään myöntäisi olevansa ihastunut, koska tiesi K:n tilanteen. Uskon kuitenkin, että heidän lämmin ystävyys jatkuu. Toi B on kyllä niin flirtti ja kohtelee K:ta samoin kuin oman bändinsä jäseniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin, mulla on nyt vahva tuntemus, että Käärijä ei voi nyt henkisesti hyvin. Mennyt puoli vuotta alkaa nyt purkautua myös varjopuolineen, kuin filminauha, eikä K löydä nyt heti uutta vaihdetta silmään.
Olen menneen UMK palstan mahtava oraakkeli
-O
Ai joka ennusti että Käärijä voittaa viisut🤔
Suuri O ennusti hämmennystä ennen finaalia (korvanapin hajoaminen) ja voittoa selvällä kaulalla..Oraakkelille näyttyi etukäteen vain suuret, ihmisistä lähtevät energiat, eli yleisöäänten voitto selvällä kaulalla..
Juryäänet eivät lähettäneet lainkaan havaittavaa energiaa, joten ennustuksen lopputulos oli tässä tapauksessa virheellinen.
Tunnen jälleen energiaa ja se ei ole nyt selkeää ja hyvää.
-O
Oi sinä mahtava oraakkeli! Muistan sinut ja siksi uskallan kysyä: Kerropas meille virtaako Kärtsän ja Bojanin välillä minkäänlaisia energioita?
En näe heidän välillään vahvoja, tulevaisuuteen suuntaavia energioita
-O
Täällä joku nähtävästi matkii alkuperäistä oraakkelia. Mä ennustin, että Käärijä esiintyy finaalissa numerolla 13 ja voittaa kilpailun. Eli kristallipallo oli toisen asian suhteen väärässä, joten ehkä minun kannattaa lopettaa ennustaminen. Ei tällaisella 50/50 ennustajalla ole tilausta.😂
Käärijän ei ole ihan tasapainossa kiireisestä keväästä ja viisuista johtuen. Introverttina tarvitsee etäisyyttä ja hiljaiseloa sen käsittelyyn mielessään. Te vielä shippailuillanne sekoitatte sitä lisää.
Sen vuoksi joutuu vielä miettimään viestiikö ilmeillään ja eleillään jotenkin väärin, kun saa ihmiset kuvittelemaan jotain sellaista mitä ei ole.
Shippailu oikeilla ihmisillä on moraalisesti arveluttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin, mulla on nyt vahva tuntemus, että Käärijä ei voi nyt henkisesti hyvin. Mennyt puoli vuotta alkaa nyt purkautua myös varjopuolineen, kuin filminauha, eikä K löydä nyt heti uutta vaihdetta silmään.
Olen menneen UMK palstan mahtava oraakkeli
-O
Ai joka ennusti että Käärijä voittaa viisut🤔
Suuri O ennusti hämmennystä ennen finaalia (korvanapin hajoaminen) ja voittoa selvällä kaulalla..Oraakkelille näyttyi etukäteen vain suuret, ihmisistä lähtevät energiat, eli yleisöäänten voitto selvällä kaulalla..
Juryäänet eivät lähettäneet lainkaan havaittavaa energiaa, joten ennustuksen lopputulos oli tässä tapauksessa virheellinen.
Tunnen jälleen energiaa ja se ei ole nyt selkeää ja hyvää.
-O
Oi sinä mahtava oraakkeli! Muistan sinut ja siksi uskallan kysyä: Kerropas meille virtaako Kärtsän ja Bojanin välillä minkäänlaisia energioita?
En näe heidän välillään vahvoja, tulevaisuuteen suuntaavia energioita
-O
Täällä joku nähtävästi matkii alkuperäistä oraakkelia. Mä ennustin, että Käärijä esiintyy finaalissa numerolla 13 ja voittaa kilpailun. Eli kristallipallo oli toisen asian suhteen väärässä, joten ehkä minun kannattaa lopettaa ennustaminen. Ei tällaisella 50/50 ennustajalla ole tilausta.😂
Ehkä sun kristallipallo aisti sen kaiken Käärijää ympäröivän rakkauden ja kannatuksen.
Vierailija kirjoitti:
Herranen aika, jos Bojanilla on ollut tunteita K:ta kohtaan, niin kyllä ne ovat alkaneet hiipua siinä vaiheessa, kun hän on saanut kuulla, että K seurustelee. Ehkä on apea K:n seurustelun takia tai sitten ihan muista syistä. Miksi B edes missään myöntäisi olevansa ihastunut, koska tiesi K:n tilanteen. Uskon kuitenkin, että heidän lämmin ystävyys jatkuu. Toi B on kyllä niin flirtti ja kohtelee K:ta samoin kuin oman bändinsä jäseniä.
Aika onnekas saa olla jos tunteet tosta vaan hiipuu jos toisella osapuolella onkin kumppani. Mistähän ne kaikki raastavasta rakkaudesta ja suurista sydänsuruista kertovat laulut oikein kumpuaa, kun tunteet vaan tukahtuu kätevästi tosiasioiden äärellä?
Vierailija kirjoitti:
Käärijän ei ole ihan tasapainossa kiireisestä keväästä ja viisuista johtuen. Introverttina tarvitsee etäisyyttä ja hiljaiseloa sen käsittelyyn mielessään. Te vielä shippailuillanne sekoitatte sitä lisää.
Sen vuoksi joutuu vielä miettimään viestiikö ilmeillään ja eleillään jotenkin väärin, kun saa ihmiset kuvittelemaan jotain sellaista mitä ei ole.
Vaikea kuvitella, että Käärijä olisi introvertti. Varmasti kaikki ihmiset kaipaa omaa rauhaa ja lepoa välillä, mutta Käärijä vaikuttaa ihmiseltä, joka tykkää kun ympärillä tapahtuu ja on ihmisiä. Olen menossa muuten la katsomaan hänen esitystään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika onnekas saa olla jos tunteet tosta vaan hiipuu jos toisella osapuolella onkin kumppani. Mistähän ne kaikki raastavasta rakkaudesta ja suurista sydänsuruista kertovat laulut oikein kumpuaa, kun tunteet vaan tukahtuu kätevästi tosiasioiden äärellä?
Pointti on se, että K:n kumppani on ollut varmasti heti B:n tiedossa. Ei se silti estä heidän ihanaa ystävyyttä, vaikka realiteetit ovatkin olleet tiedossa. Tämä siis, jos B:llä on ollut oikeasti tunteita K:ta kohtaan. Sitä me ei kuitenkaan koskaan tulla samaan selville.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa ei olla enää pitkään aikaan shippailtu, lähinnä kuulunut analysointia ja ehkä jonkin sortin pohdintaa ollut tunteiden osalta, mutta sekin ollut aika patenttista.
Bojan näyttää olleen bilettämässä klubilla viime yönä, ainakin stoorinsa mukaan. Pikkulauantai menossa!
Ähtäri myyty loppuun, samoin Naantali. Mahtuukohan Idikseen vielä ollenkaan sisään jos menee paikalle tunti ennen? 😃 Ei kerkesi aamusta asti jonottelemaan
Vierailija kirjoitti:
Bojan näyttää olleen bilettämässä klubilla viime yönä, ainakin stoorinsa mukaan. Pikkulauantai menossa!
Mä olen alkanut tykkäämään Jokereista ja varsinkin Bojanista. Miksi he tuntuvat niin suomalaisilta? Jotenkin heistä tulee kotoisa olo.
Aamu avattu kahvikupilla ja puppy videolla. Nyt sitä jaksaa taas yhden työpäivän.😉
Vierailija kirjoitti:
Oliko se vielä Bosniassa?
Aamu avattu kahvikupilla ja sillä toisella Bojan pitää Krisiä kiinni kaulasta ja pitää mikkiä hänen suussaan -videolla, joka löytyi tuon sivulla 299 linkatun kommenteista, ja nyt en tiedä lähteekö mun päivä ollenkaan käyntiin 🤪🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se vielä Bosniassa?
Serbiassa näytti olevan. Oliko se mummola Bosniassa?
Välimatkat on tuolla kyllä kadehdittavan lyhyitä.
Vierailija kirjoitti:
Aamu avattu kahvikupilla ja sillä toisella Bojan pitää Krisiä kiinni kaulasta ja pitää mikkiä hänen suussaan -videolla, joka löytyi tuon sivulla 299 linkatun kommenteista, ja nyt en tiedä lähteekö mun päivä ollenkaan käyntiin 🤪🥵
Sä tarvitset selvästi myös kylmän suihkun.😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin julkinen postaus on pohjolan piikikkään lomalta se kuvamuokkaus jossa olevinaan yhdessä lomalla. Sen jälkeen nada, ei mitään. Sen sijaan eteläinen jaloruusu vähätellyt asioita livessä ja väistellyt aihetta kulmiaan kohotellen. Voi voi, veikö shippaukset ja vähän turhan yksioikoiseset pohjolan lajikkeen huomionosoitukset oikean tunteen kauemmas ruususistamme?
Eikös tämän jälkeen tullut vielä Bojanin puppy video äänillä. Eli ensin Puppy kuva K:n paidas, sitten K laittoi muokatun yhteiskuvan ja sitten B videon 😻
Eikun Niinpä olikin! Huh muistin väärin, onneksi! Huolestuin jo että nuupahtiko herkkä ruusu liian ronskiin julkiseen huomioon.
Puppy-video saa todella aamun hyrräävästi käyntiin. Se on kyllä sellaista kontenttia että tekijä osaa todella pyörittää yleisöään! 🥵🥰😍
Tähän?? Ihmiset ei lakkaa hämmästyttämästä mua...