Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Bojanin kommentti löyhästi suomeksi niille, joille enkku ei taitu:
"Minun täytyy sanoa, kyllä, olen vetäytynyt sos.mediasta, koska haluan tehdä albumin positiivisten vaikutteiden alla, en negatiivisten vaikutteiden alla, ja todella sos.mediassa tuntuu että jään ansaan maailmaan, johon en halua jäädä ansaan(loukkuun?). Joten, jep, esimerkiksi pari päivää sitten yllätyin tai minuun vaikutti todella negatiivisesti... Konsertissamme Ptujssa oli tietty kokemus, minulla oli paniikkikohtaus lavalla puolentoista tunnin ajan ja mietin vain pysynkö tajuissani/pyörrynkö. En tiedä miksi, oliko syy ilmassa/säässä, liiassa kahvissa, vai mistä oli kyse, mutta konsertti ei ollut minulle helppo, joten sen päätyttyä olin 20 minuutissa kotimatkalla. Mutta twitterissä oli päivitys jostain tytöstä, että minä... tai turvamies tai joku olisi minun puolestani pyytänyt tyttöä backstagelle. Minkä kaikki paikallaolijat, mukaan lukien (konsertin) organisoija/järjestäjä tietävät ettei ole lähelläkään totuutta, koska heti kun olin käynyt suihkussa, kädet täristen, olin jo autossa matkalla kotiin, istuin Nacen vieressä, pussi kädessä yritin olla oksentamatta autossa. Joten, on olemassa asioita, joihin emme ole valmistautuneita. Ulottuvuuksia, joten ovat meille aivan uusia."
Joo hyvä oli haastattelu, ei jäänyt mitään mystisiä juttuja enää varsinaisesti taustalle. B voinut kyllä huonosti, mutta parempaan päin ilmeisesti. Ihana et ovat Martinin kanssa kämppikset.
Some ja toksiset fanit ei tuu muuttumaan, B:n täytyy vaan löytää tapa selviytyä sen kanssa ja viis veisata kaikesta kuonasta. On niin analyyttinen ja reflektoiva, että varmasti pystyy siihen. Toivon, ettei tarvitse kovettaa kuorta liikaa, ihana herkkis kun on.
https://instagram.com/stories/bojansstories/3161255977579499274?igshid=…
Bojansstories ig ihana toi pätkä missä puhutaan B:n somekatkosta, et Käärijän kanssa olis ollut riitaa 🥴
Tykkään Nacesta päivä päivältä enemmän (silleen platonisesti - en tarvi vuoronumeroa). Ihanaa että on bändissä.
On se viisas ja analyyttinen kaveri noin nuoreksi.
Vierailija kirjoitti:
Bojanin kommentti löyhästi suomeksi niille, joille enkku ei taitu:
"Minun täytyy sanoa, kyllä, olen vetäytynyt sos.mediasta, koska haluan tehdä albumin positiivisten vaikutteiden alla, en negatiivisten vaikutteiden alla, ja todella sos.mediassa tuntuu että jään ansaan maailmaan, johon en halua jäädä ansaan(loukkuun?). Joten, jep, esimerkiksi pari päivää sitten yllätyin tai minuun vaikutti todella negatiivisesti... Konsertissamme Ptujssa oli tietty kokemus, minulla oli paniikkikohtaus lavalla puolentoista tunnin ajan ja mietin vain pysynkö tajuissani/pyörrynkö. En tiedä miksi, oliko syy ilmassa/säässä, liiassa kahvissa, vai mistä oli kyse, mutta konsertti ei ollut minulle helppo, joten sen päätyttyä olin 20 minuutissa kotimatkalla. Mutta twitterissä oli päivitys jostain tytöstä, että minä... tai turvamies tai joku olisi minun puolestani pyytänyt tyttöä backstagelle. Minkä kaikki paikallaolijat, mukaan lukien (konsertin) organisoija/järjestäjä tietävät ettei ole lähelläkään totuutta, koska heti kun olin käynyt suihkussa, kädet täristen, olin jo autossa matkalla kotiin, istuin Nacen vieressä, pussi kädessä yritin olla oksentamatta autossa. Joten, on olemassa asioita, joihin emme ole valmistautuneita. Ulottuvuuksia, joten ovat meille aivan uusia."
En tiennyt että tuohon mieheen voi rakastua vielä enemmän. Järkevä, pohdiskeleva nuori mies. Just love him.
Kärtsän hauskat stoorit eilisestä 😊
Mä oon alkanut tykkään Juresta.
Niin ne aallot jytisytti laivaamme vielä klo 22.54. Asiat selkeytyvät haastattelusta. Nin kovasti haluaisi vain halata. Toivotaan kaikkea hyvää, onneksi uutta musaa tulossa.
JOt sanovat sivullaan Carpe Diemistä, että "The songs message is simple whatever life throws at you, music and dance are always the right answer."
P.S. Jos ei ole tumblurissa, artikkelin loppuosa, yli puolet stoppaa. Miten sen onnistuisi lukemaan?😔
Vierailija kirjoitti:
Joo hyvä oli haastattelu, ei jäänyt mitään mystisiä juttuja enää varsinaisesti taustalle. B voinut kyllä huonosti, mutta parempaan päin ilmeisesti. Ihana et ovat Martinin kanssa kämppikset.
En tiedä muistanko oikein että Martin olisi alunperin muuttanut jonnekin muualle opiskelemaan? Hienoa että ovat nyt kämppiksiä ja B:lla on hyvä ystävä kotona tukena ja turvana 😊
Mitäköhän Martin ajattelee K ja B:sta
Vierailija kirjoitti:
Käärijä vetää kyllä aivan jatkuvasti tota ananaslonkeroa.
Hörps hörps vielä ennen cha cha chaata (Ewwen stoori)
Tämä varmaan se suurin syy tohon kesämasuun 🙄
Eikö muille tullu mieleen, että jos Martin onkin enemmän kuin kämppis?
Sehän opiskeli Lontoossa. Se selittäis miksi Bojan tuli joka kerta viisujen aikana eri aikaan kotiin ku muu bändi. Ja miksi Bojan on käyny siellä monesti tänä keväänä. Ovat nyt koko kesän asuneet yhdessä ja tämä nyt kerrottiin. Ois voinu jättää hyvin kertomattaki, mutta aivan ku se ois nyt haluttu sanoa, että nämä fanitytöt rauhottus, eikä enää keksis esim. näitä backstagejuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän hauskat stoorit eilisestä 😊
Ihana fanipoika siellä. Ja ihana Johannes soitti viulua.
Vierailija kirjoitti:
Eikö muille tullu mieleen, että jos Martin onkin enemmän kuin kämppis?
Sehän opiskeli Lontoossa. Se selittäis miksi Bojan tuli joka kerta viisujen aikana eri aikaan kotiin ku muu bändi. Ja miksi Bojan on käyny siellä monesti tänä keväänä. Ovat nyt koko kesän asuneet yhdessä ja tämä nyt kerrottiin. Ois voinu jättää hyvin kertomattaki, mutta aivan ku se ois nyt haluttu sanoa, että nämä fanitytöt rauhottus, eikä enää keksis esim. näitä backstagejuttuja.
Aika monelle näytti tulleen mieleen. Mutta missä sanottiin että ovat asuneet nyt koko kesän yhdessä?
Kärtsän Kaivohuoneen keikka kokonaan
Sori jos on jo tänne laitettu, mulla on eiliseltä vielä viestejä lukematta.
Miksi monet ajattelevat K ja B eivät ole kavereita, koska he eivät julkisesti ovat yhteyksissä.
Käärijä vetää kyllä aivan jatkuvasti tota ananaslonkeroa.
Hörps hörps vielä ennen cha cha chaata (Ewwen stoori)