Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä mainittu. https://www.tiktok.com/@jokeroutofficial/video/7263080227356609824
Nace on yksi meistä shippaajista kun noin hyvin tietää asioita😂
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko teistä muistakin että taas kaikki valo ja lämpö imettiin tästä keskustelusta?
Odotum suojelius! https://twitter.com/sansseriffic/status/1680640110474215425
Lurps! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei viestien poistaja!!!!
Se on kuule THE LIST!!!!
Laitetaanpa vähän listaa välillä,kun tuntuu taas viestejä poistuvan
Huomenta,Olavi,Johannes,Aapo,Benjamin,Robin,Kuumaa makuuhuone,Bojanin reidet,Janin yksityishenkilö,Nace,mouruava kolli paksuilla p akaroilla ratsastaa,Olavin painiotteet Daddyn kanssa,sisäkön asu,kädenvääntö,gilf Danny,p antava BC Niko,Krisin p ylly,sukkanauhat,rintsikat lavalle,rannekoru,umpihetsku,Callum,seksuaalinen suuntautuminen,Paidaton Olavi p ers paljaana crowdsurfaa,Ville Galle,Frederik,Pedro,Ritva,persikat,JVG,Tito,S talin,Jambo,Tauski,Harry,paljaat t isut keikalla,otimme suoraan pullosta sinä,minä K ja B,Jukka näpit irti Kääryleestä jytkytä Häärylettä,kultsi puppeli mussukka,tuhmeliini,hanipöö,pikku kulta,Conor,cameltoe,estrogeeni naudan riippu t issi,Antero ihanaa Jan ihanaa,Rylan,Jesse, Matti,liian isot mies t isut,massu,kevätkääryle,glitteri stringi bikinit daddylle,karmit kaulassa kaapista ulos,casual nöpötys,Callumin nenän römpötys,monen kuukauden esileikki,housuissa pullottava Neitsyt Marian suojeluksessa oleva,Jokeripojat ja anopit ja apet possujunassa,horny jail,Ressu Redford,Jure valmis mihin vaan,kielimiehiä,Olavi Virta ,Hopeinen Kuu,Siltsu, parijooga,kielikylpy,häämatka,Ja ei kun miestä seinälle! Poika on tullut kotiin! Me ollaan homoja kaikki, kun oikein silmiin katsotaan,Lasse anna mennä,Anna Liisa,Callumin räkäsoundi,koukkunokan varsi,B ei käy kakalla,sukka sandaalit,Sugar Daddy Anders kaappaa Kärden saarelle auta Boitsu,Linda kyykkää ja jousella p ersuksille,Antit Kurhinen ja Kurvinen, Markus Räikkönen,vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.Unohtuko jotain?
Kasvaa vaan lista 👍Unohtuiko jotain? No taatusti. Ainakin munabolero.
Lado (tai Mado) ja Jukkapalmu (siis se muovikasvi, en nyt muista mikä sen oikea nimi oli, oli kyllä joku viesti sitten kun joku tunnisti)
Vuoripalmu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketään mietitytä, että miksi K veti nyt yhtäkkiä Siitä viis -biisin🤔
On se Siitä viis nyt kesällä ollu jollain muullakin keikalla. Ehkä siellä Allas Sea Poolilla oisko? Muistan nähneeni klippejä.
Kärtsä sanoi, ettei ole esittänyt sitä aiemmin tänä vuonna. Altaalla heitti harvinaisehkon Yhtä vailla (josta tykkään kovasti), ettet sekoittaisi siihen?
Vierailija kirjoitti:
On ilmeisesti päässyt henkisesti irti menneestä suhteesta.
Ja esitti sen nyt.
Tai, josko exä oli yleisön joukossa ja esitti sen hänelle.
Ja antoi näin tarinalle pisteen.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä mainittu. https://www.tiktok.com/@jokeroutofficial/video/7263080227356609824
B ei siis halua palata instaan. Näyttää muuten hyvävoimaiselta tuossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis asioita mistä spekuloidaan/puhutaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon pitkään ollut sitä mieltä, että on niin jyvällä tästä kaikesta 😄 Juresta tulee vähän sama fiilis.
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://365.rtvslo.si/arhiv/jutranji-koncert-pri-andreju/174657653
For JO fans: I dont think this was shared before, another old old live performance at the morning radio show. From 2019. Enjoy!
Thank you!
Do you know when they changed their drummer, and why? They dont seem to miss the old one the same way they miss Martin.Apparently, Jure joined in 2021. I've never heard them talk about the old drummer or why he left.
Bojan talks about the line-up formation in this interview (at around 9-12 minutes in):
You get the idea that the original drummer was not good enough for their ambition, at least not as good as Jure is. To me it seems JO was and maybe still is very much Bojan's band (now that Martin has left anyway): he seems to be the one who's called the shots regarding the line-up, though they probably decide democratically.
It might be more democratic nowadays, as we now know that Jure is the Boss of the company
LadySLO do you understand serbian? In this video, does he say that serbian is his mother tongue as in his first language or that is his mothers tongue as in his mothers first language? The translation infers to the first option, but what he says after that makes me wonder if there is a mistake in translation or just a slight nuance difference, because he also says that serbian is not his primary language. Of course being bilingual doesnt mean that you can use both languages same way in every situation, and he is obviously very fluent in many languages, but this video made me wonder how he actually indentifies himself linguistically. Is serbian a language that he speaks with his family all the time or is it a language that he knows because of the family but doesnt really use in everyday life?
Hey, yes, I understand Serbian. I haven't seen this interview before, it was great, thanks to the person who shared it.
Yeah, he refers to Slovenian as his primary language. This makes sense as he talks about Serbian as his mother tongue in another video. This makes sense to me, as it's typical for families like his (both parents moved to Slovenia when they were adults) to speak Serbian at home, it's likely they still do. And then B as he was born in Slo, went to kindergarten and then school in Slo, he grew up basically to be bilingual - Slovenian being his primary language (the language he uses the most in his every day life) and Serbian his mother tongue.
That's very interesting thank you! Someone said somewhere ( hehe very precise) that he made a mistake in the Serbian verb know (how to do something) and know ( a person). I don't know if that tells anything but yeah, I got a feeling that Slo starts to be his primary language now.
The Linguist
Yes, this is perfectly possible. It could also be about a small difference in the languages. Serbian, Croatian and Bosnian are all very very very similar - calling them separate is more a thing of national identity and pride, it all used to be "Serbo-Croatian" language back in the day, with different dialects. And B speaks about the differences in one interview where he says he struggles with switching from Croatian to Serbian and vice versa (when he speaks to Cro or Ser journalists) But overall, yeah, he definitely speaks primarily Slovenian. He has absolutely no Serbian accent when he does.
Vierailija kirjoitti:
Texti jää yläreunasta piiloon, mitä N sanoo Ksta alussa?🧡💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku poistaa mun KAIKKI viestit tai sit olen jollain estolistalla.
Poistelu on mielivaltaista. Mikä lienee motiivi moiseen?
Tää poistelu kyllä vetää aina mielen matalaksi. Sit varmaan semmonen odottava tunnelmakin taas. Kohta alkaa K:n keikka ja odotellaan jos/kun sieltä alkaa jotain ehkä tippua. Käytiin niin korkealla Kaivohuoneen takia ja nyt sit on semmonen tiedonhalu huuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Legendat boleroissa, Kärtsä ja Härtsä! 💛💚 Upea kuva!
https://twitter.com/kiertavasirkus/status/1686987891933630464
Minkä värinen bolero Bojanille?
Mummonverhoboleroahan olen yrittänyt ehdottaa tällä viikkokausia. :D Voisi olla samantyylistä kangasta kuin vaikka viisupaita. Pitsikin kyllä käy...
- mummonverhobolerojankkaaja
Oih se tai musta kimallebolero olis kans hieno😍
Musta kimalle bolero olisi hieno.😊 Kukas väsäisi Jokereille omat? Yksi mummonpitsiverho, yksi musta glitter. Krisillä on usein reikäisiä vaatteita, joten reikäinen bolero hänelle? Mitäs ne kaksi muuta?
Oon vissiin yksin ajatuksineni, kun mun mielestä Jokereille tai Bojanille ei pitäisi tehdä niin minkäänlaista boleroa. Se kytkee heidät ja musiikkinsa taas Käärijään tavalla, jota he ei itsekään luultavasti halua.
Niin siis nuo ehdotukset ovat ihan pelkkää sarkasmia vai luulitko oikeasti, että joku on tekemässä boleron tai villasuojan Janin yksityishenkilölle? Kunhan leikkimielisesti ehdotellaan täällä eri asioita. Näitä juttuja ei kannata ottaa noin tosissaan.
Ihan mielenkiinnosta odotan, että mitä suomalaiset heittää lavalle. Toivottavasti jotakin oikeasti kivaa ja spesiaalia. En tosin innostu näistä tavaroiden heitoista, mutta jos niitä pitää heittää lavalle, niin ei päin ketään.
Minä heittäydyn itse sinne. Lupaan etten satuta ketään. Tarvittaessa otan tukea yksityishenkilöstä kaksin käsin.
Seiska: Vauva palstan lukijat valtasivat Jokereiden keikkabussin, eivätkä suostuneet lähtemään pois. Tarrasivat kaikkeen kiinni kaksin käsin.
Seksuaalinen häirintä ja sillä vitsailu on niin fresh 🙄
Mä en kyllä kirjoittanut mitään seksiin liittyvää tai edes siihen viittaavaa. Joten en ihan ymmärrä väitettäsi seksuaalisesti häirinnästä. Nyt teit kyllä vääriä johtopäätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janin yksityishenkilölle oma bolero.
Mä en kestä teitä! 😂 Avokonttorin työkaverit pitää mua ihan hulluna kun repeilen täällä itekseni enkä ees voi selittää niille että miksi. 😂😂😂
Sanot niille vaan että kertoisit hellekin muttet voi kertoa yksityishenkilöiden asioita
Joo pitää käyttää tuota ens kerralla kun kysyvät. 😂
Haluaisin nähdä kun ilmoitat sen heille ihan normaalilla naamalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/@jokeroutofficial/video/7263080227356609824 mielenkiintoista
Ihmiset luulevat, että olet Käärijän kanssa riidoissa. Parasta.🤣
Olisin mieluusti kuullut Bojanin vastauksen tähän tai nähnyt reaktion, mutta oli leikattu pois. Sen sijaan Nacen ilme ja nauru osoittivat hyvin sen kuinka kaukana B&J:n riidoissa olo on. Ei ole. Heidän välinsä ovat ennallaan, kuten täällä ollaan tiedettykin. He mitään julkisia viestejä tarvitse, kun suora linjakin on olemassa.
P.S. Nace on söpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se Siitä viis nyt kesällä ollu jollain muullakin keikalla. Ehkä siellä Allas Sea Poolilla oisko? Muistan nähneeni klippejä.
Kärtsä sanoi, ettei ole esittänyt sitä aiemmin tänä vuonna. Altaalla heitti harvinaisehkon Yhtä vailla (josta tykkään kovasti), ettet sekoittaisi siihen?
No voi olla että sen Altaan biisin sotken sitten tuohon mutta on se musta sen Siitä viis esittänyt myös jossain kans nyt kesällä. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Texti jää yläreunasta piiloon, mitä N sanoo Ksta alussa?🧡💚
Nace says that people on Twitter are saying he must have had a fight with K because he isn't among his followers on Instagram anymore.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä verryttelevä Bojan näyttää hyvältä tossa. Ja asiaa puhuu. Tosin oli tämän detoxin ajoitukselle varmasti ne omat syynsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B ei siis halua palata instaan. Näyttää muuten hyvävoimaiselta tuossa.
Pirtee on. Onkohan se lukenut ajatuksella Kärtsän Onlinen tekstikäännöksen. Se on totta vaik mulla ei oo kuvaa siit ja niin pois päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Legendat boleroissa, Kärtsä ja Härtsä! 💛💚 Upea kuva!
https://twitter.com/kiertavasirkus/status/1686987891933630464
Minkä värinen bolero Bojanille?
Mummonverhoboleroahan olen yrittänyt ehdottaa tällä viikkokausia. :D Voisi olla samantyylistä kangasta kuin vaikka viisupaita. Pitsikin kyllä käy...
- mummonverhobolerojankkaaja
Oih se tai musta kimallebolero olis kans hieno😍
Musta kimalle bolero olisi hieno.😊 Kukas väsäisi Jokereille omat? Yksi mummonpitsiverho, yksi musta glitter. Krisillä on usein reikäisiä vaatteita, joten reikäinen bolero hänelle? Mitäs ne kaksi muuta?
Oon vissiin yksin ajatuksineni, kun mun mielestä Jokereille tai Bojanille ei pitäisi tehdä niin minkäänlaista boleroa. Se kytkee heidät ja musiikkinsa taas Käärijään tavalla, jota he ei itsekään luultavasti halua.
Niin siis nuo ehdotukset ovat ihan pelkkää sarkasmia vai luulitko oikeasti, että joku on tekemässä boleron tai villasuojan Janin yksityishenkilölle? Kunhan leikkimielisesti ehdotellaan täällä eri asioita. Näitä juttuja ei kannata ottaa noin tosissaan.
Ihan mielenkiinnosta odotan, että mitä suomalaiset heittää lavalle. Toivottavasti jotakin oikeasti kivaa ja spesiaalia. En tosin innostu näistä tavaroiden heitoista, mutta jos niitä pitää heittää lavalle, niin ei päin ketään.
Minä heittäydyn itse sinne. Lupaan etten satuta ketään. Tarvittaessa otan tukea yksityishenkilöstä kaksin käsin.
Seiska: Vauva palstan lukijat valtasivat Jokereiden keikkabussin, eivätkä suostuneet lähtemään pois. Tarrasivat kaikkeen kiinni kaksin käsin.
Seksuaalinen häirintä ja sillä vitsailu on niin fresh 🙄
Jep, alkaa pikkuhiljaa tympäistä nää hehheh tartun sitä kiinni munasta, perseestä, mistä tahansa -jutut. Ei oo ok miehille, eikä oo ok myöskään naisille.
Miksi seuraat Kärtsää ja Jokereita koskevaa ketjua, jos sinua ahdistaa se, että he puristelevat toisiaan pyllystä, tekevät ilma nuolentaa ja hiplailevat toistensa nännejä. Käärijä&Häärijä kuva saa edelleen vielä ajoittain allensa paheksuvia kommentteja. Kannattaa poistua ketjusta, jos niistä keskustelu tekee noin pahaa.
Jos se kaipas itsekin vaihtelua omaan settilistaansa, kun on laulanu käytännössä samoja biisejä koko kesän ja ennen sitä oli CCC-treenit monta kuukautta viisuja varten.