Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
59121/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joksujen keikkakalenteri on niin palasina eri puolilla, että kokonaisuus

ei hahmotu. Joku aika sitten julkaisivat hyvän listan twitterissä. Ei päivity minulle kuitenkaan, koska irtisanoin tilini - vaikutti kaapatun 😬.

Jos jollain olisi, niin linkistä sen kuitenkin näkisi 🙏

Se ei ollut niitten omalla twittertilillä vaan jonkun fanitilin kooste.

Vierailija
59122/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän keikka-arvioissa ei paljon musiikista puhuta. Nytkin seuraavilta keikoilta toivotaan vaan pusu- ym. kuumia kuvia.

Yritin vastata tähän pitkähkösti mutta viesti ei jostain syystä mennyt läpi. Mutta siis eilisen musiikista, nyt lyhyemmin: Kaivolla kuultiin harvemmin esitettyjä biisejä kuten Menestynyt yksilö, Siitä viis ja Morgan. Yleisö tykkäsi. Uutta musiikkiakin on kuulemma tehty ja se on hyvää (artistin oma arvio) mutta sitä ei vielä esitetty, koska jengi janoaa yhä Cha cha cha'ta. 

Oliko muita vanhoja biisejä?

Yritin vastata tähän kommenttiin kirjoittamalla settilista mutta se ei jostain syystä mee läpi. Se kuitenkin näkyy esim thinkoffinland IGn stooreissa ainakin vielä. Ei ollu muita vanhoja kuin nuo. Sitte myös esim. Paidaton riehuja ja Urheilujätkä puuttui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
59123/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joksujen keikkakalenteri on niin palasina eri puolilla, että kokonaisuus

ei hahmotu. Joku aika sitten julkaisivat hyvän listan twitterissä. Ei päivity minulle kuitenkaan, koska irtisanoin tilini - vaikutti kaapatun 😬.

Jos jollain olisi, niin linkistä sen kuitenkin näkisi 🙏

Kaapatuista tileistä. Kuinkahan yleistä tuo on?

Kaappasin itse yhden insta-tilin itsellenin, pahoittelut siitä, jos joku tunnistaa. Sain pari vuotta sitten sähköpostiini viestin, että olen perustanut insta-tilin. En ollut, joten ilmoitin, ettei tämä ole minun. Nyt sitten kun tämän K ja B -fanittamisen myötä piti saada itselleni insta-tili, niin siellähän tili jo olikin ja ihan jonkun muun käyttämänä minun sähköpostillani. En pystynyt luomaan uutta, joten oli kaapattava se jonkun toisen tili. Tapahtuukohan tällaista useinkin?

Vierailija
59124/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän keikka-arvioissa ei paljon musiikista puhuta. Nytkin seuraavilta keikoilta toivotaan vaan pusu- ym. kuumia kuvia.

Yritin vastata tähän pitkähkösti mutta viesti ei jostain syystä mennyt läpi. Mutta siis eilisen musiikista, nyt lyhyemmin: Kaivolla kuultiin harvemmin esitettyjä biisejä kuten Menestynyt yksilö, Siitä viis ja Morgan. Yleisö tykkäsi. Uutta musiikkiakin on kuulemma tehty ja se on hyvää (artistin oma arvio) mutta sitä ei vielä esitetty, koska jengi janoaa yhä Cha cha cha'ta. 

Oliko muita vanhoja biisejä?

Yritin vastata tähän kommenttiin kirjoittamalla settilista mutta se ei jostain syystä mee läpi. Se kuitenkin näkyy esim thinkoffinland IGn stooreissa ainakin vielä. Ei ollu muita vanhoja kuin nuo. Sitte myös esim. Paidaton riehuja ja Urheilujätkä puuttui.

Ja Klo 23, joka taitaa olla myös useimmilla keikoilla? (Siis puuttui nyt.)

Vierailija
59125/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää yhtäkkiä jonkun slovenialaisen koomikon alkaa postata k:sta yhtäkkiä ja yrittää tehdä hänet mustasukkaiseksi.

Tämä on kyllä outo kuvio, saadaankohan jatkoa. Yritin googlailla yhteyksiä Bojaniin. Jos se yhteys onkin Gregoriin.

Ne on esiintyneet jossain tv-showssa yhdessä, myös haastattelua siinä yhdessä.

Lado laulaa vakuuttavasti sen yhden jokeribiisin. On ollut linkattuna monta kertaa täällä.

Vierailija
59126/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://365.rtvslo.si/arhiv/jutranji-koncert-pri-andreju/174657653

For JO fans: I dont think this was shared before, another old old live performance at the morning radio show. From 2019. Enjoy!

Thank you!

Do you know when they changed their drummer, and why? They dont seem to miss the old one the same way they miss Martin.

Apparently, Jure joined in 2021. I've never heard them talk about the old drummer or why he left.

Bojan talks about the line-up formation in this interview (at around 9-12 minutes in):

You get the idea that the original drummer was not good enough for their ambition, at least not as good as Jure is. To me it seems JO was and maybe still is very much Bojan's band (now that Martin has left anyway): he seems to be the one who's called the shots regarding the line-up, though they probably decide democratically.

It might be more democratic nowadays, as we now know that Jure is the Boss of the company

LadySLO do you understand serbian? In this video, does he say that serbian is his mother tongue as in his first language or that is his mothers tongue as in his mothers first language? The translation infers to the first option, but what he says after that makes me wonder if there is a mistake in translation or just a slight nuance difference, because he also says that serbian is not his primary language. Of course being bilingual doesnt mean that you can use both languages same way in every situation, and he is obviously very fluent in many languages, but this video made me wonder how he actually indentifies himself linguistically. Is serbian a language that he speaks with his family all the time or is it a language that he knows because of the family but doesnt really use in everyday life?

Hey, yes, I understand Serbian. I haven't seen this interview before, it was great, thanks to the person who shared it.

Yeah, he refers to Slovenian as his primary language. This makes sense as he talks about Serbian as his mother tongue in another video. This makes sense to me, as it's typical for families like his (both parents moved to Slovenia when they were adults) to speak Serbian at home, it's likely they still do. And then B as he was born in Slo, went to kindergarten and then school in Slo, he grew up basically to be bilingual - Slovenian being his primary language (the language he uses the most in his every day life) and Serbian his mother tongue.

That's very interesting thank you! Someone said somewhere ( hehe very precise) that he made a mistake in the Serbian verb know (how to do something) and know ( a person). I don't know if that tells anything but yeah, I got a feeling that Slo starts to be his primary language now.

The Linguist

Vierailija
59127/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku poistaa mun KAIKKI viestit tai sit olen jollain estolistalla.

Vierailija
59128/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään mietitytä, että miksi K veti nyt yhtäkkiä Siitä viis -biisin🤔

Vierailija
59129/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
59130/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

12.8. Prevalje SLO

18.8.  Sarajevo BOS

22.8. Varaždin CRO

25.8. Koper SLO

2.9. Žalec SLO

18.9 Oslo

19.9. Stockholm

20.9.  Helsinki

21.9.Tampere

22.9. Turku

6.10. Ljubljana SLO

27.10 Novi Sad SER

28.10 Novi Sad SER

31.10. Vienna

2.11. Belgrade

3.11. Belgrade

10.11. Zagreb

11.11. Zagreb

14. 11. Warsaw

15.11. Warsaw

17.11. Vilnius

19.11. Wroclaw POL

20.11. Proznan POL

22.11. Prague

24.11. Rijeka CRO

5.11. Hague

6.11. Amsterdam

9.12. Madrid

16.12. Celje SLO

27.12. Maribor SLO

Did I miss anything?

Vierailija
59131/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua paikallaolleena mietitytti ja toisella palstalla useampi oli kiinnittänyt huomiota.

Vierailija
59132/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
59133/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei viestien poistaja!!!!

Se on kuule THE LIST!!!!

Laitetaanpa vähän listaa välillä,kun tuntuu taas viestejä poistuvan

Huomenta,Olavi,Johannes,Aapo,Benjamin,Robin,Kuumaa makuuhuone,Bojanin reidet,Janin yksityishenkilö,Nace,mouruava kolli paksuilla p akaroilla ratsastaa,Olavin painiotteet Daddyn kanssa,sisäkön asu,kädenvääntö,gilf Danny,p antava BC Niko,Krisin p ylly,sukkanauhat,rintsikat lavalle,rannekoru,umpihetsku,Callum,seksuaalinen suuntautuminen,Paidaton Olavi p ers paljaana crowdsurfaa,Ville Galle,Frederik,Pedro,Ritva,persikat,JVG,Tito,S talin,Jambo,Tauski,Harry,paljaat t isut keikalla,otimme suoraan pullosta sinä,minä K ja B,Jukka näpit irti Kääryleestä jytkytä Häärylettä,kultsi puppeli mussukka,tuhmeliini,hanipöö,pikku kulta,Conor,cameltoe,estrogeeni naudan riippu t issi,Antero ihanaa Jan ihanaa,Rylan,Jesse, Matti,liian isot mies t isut,massu,kevätkääryle,glitteri stringi bikinit daddylle,karmit kaulassa kaapista ulos,casual nöpötys,Callumin nenän römpötys,monen kuukauden esileikki,housuissa pullottava Neitsyt Marian suojeluksessa oleva,Jokeripojat ja anopit ja apet possujunassa,horny jail,Ressu Redford,Jure valmis mihin vaan,kielimiehiä,Olavi Virta ,Hopeinen Kuu,Siltsu, parijooga,kielikylpy,häämatka,Ja ei kun miestä seinälle! Poika on tullut kotiin! Me ollaan homoja kaikki, kun oikein silmiin katsotaan,Lasse anna mennä,Anna Liisa,Callumin räkäsoundi,koukkunokan varsi,B ei käy kakalla,sukka sandaalit,Sugar Daddy Anders kaappaa Kärden saarelle auta Boitsu,Linda kyykkää ja jousella p ersuksille,Antit Kurhinen ja Kurvinen, Markus Räikkönen,vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.Unohtuko jotain?

Kasvaa vaan lista 👍

Unohtuiko jotain? No taatusti. Ainakin munabolero.

Vierailija
59134/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko teistä muistakin että taas kaikki valo ja lämpö imettiin tästä keskustelusta?

Odotum suojelius! https://twitter.com/sansseriffic/status/1680640110474215425

Vierailija
59135/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää yhtäkkiä jonkun slovenialaisen koomikon alkaa postata k:sta yhtäkkiä ja yrittää tehdä hänet mustasukkaiseksi.

Tämä on vain villi spekulaatio minun puoleltani - ehkä B ja L puhuivat ja B uskoi hänelle, minkä kanssa hän kamppailee tällä hetkellä. L on noin 20 vuotta vanhempi kuin B, ja hän oli aiemmin bändissä, sitten hän siirtyi juontajaksi ja näyttelijäksi, nyt hän on pääasiassa stand-up-koomikko. Hänellä oli myös aikoinaan paljon keskusteltu suhde suositun slovenialaisen näyttelijän kanssa useiden vuosien ajan. Toisin sanoen, kaikki Sloveniassa tuntevat hänet, hän on ollut viihdealalla pitkään ja hän todennäköisesti osaa neuvoa B:tä monissa asioissa. Ehkä viestit ovat tapa yrittää piristää B:tä. (Vaikka B poisti IG:n käytöstä, joku muu varmasti näytti hänelle viestit) Tämä taas on vain spekulaatiota minulta, voin olla kaukana.

Mä taas luulen että tässä on vaan boomer jonka vitsi on pari kuukautta myöhässä. Toimii tosin vihkiytyneelle fanikunnalle edelleen mutta suurin osa on viisujen jälkeen jo unohtanit koko special friendshipin

Maybe, but he is not "a boomer" ;) Gen X :)

Vierailija
59136/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se Siitä viis nyt kesällä ollu jollain muullakin keikalla. Ehkä siellä Allas Sea Poolilla oisko? Muistan nähneeni klippejä.

Vierailija
59137/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku poistaa mun KAIKKI viestit tai sit olen jollain estolistalla.

Poistelu on mielivaltaista. Mikä lienee motiivi moiseen?

Vierailija
59138/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tiktok.com/@jokeroutofficial/video/7263080227356609824 mielenkiintoista

Ihmiset luulevat, että olet Käärijän kanssa riidoissa. Parasta.🤣

Vierailija
59139/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei viestien poistaja!!!!

Se on kuule THE LIST!!!!

Laitetaanpa vähän listaa välillä,kun tuntuu taas viestejä poistuvan

Huomenta,Olavi,Johannes,Aapo,Benjamin,Robin,Kuumaa makuuhuone,Bojanin reidet,Janin yksityishenkilö,Nace,mouruava kolli paksuilla p akaroilla ratsastaa,Olavin painiotteet Daddyn kanssa,sisäkön asu,kädenvääntö,gilf Danny,p antava BC Niko,Krisin p ylly,sukkanauhat,rintsikat lavalle,rannekoru,umpihetsku,Callum,seksuaalinen suuntautuminen,Paidaton Olavi p ers paljaana crowdsurfaa,Ville Galle,Frederik,Pedro,Ritva,persikat,JVG,Tito,S talin,Jambo,Tauski,Harry,paljaat t isut keikalla,otimme suoraan pullosta sinä,minä K ja B,Jukka näpit irti Kääryleestä jytkytä Häärylettä,kultsi puppeli mussukka,tuhmeliini,hanipöö,pikku kulta,Conor,cameltoe,estrogeeni naudan riippu t issi,Antero ihanaa Jan ihanaa,Rylan,Jesse, Matti,liian isot mies t isut,massu,kevätkääryle,glitteri stringi bikinit daddylle,karmit kaulassa kaapista ulos,casual nöpötys,Callumin nenän römpötys,monen kuukauden esileikki,housuissa pullottava Neitsyt Marian suojeluksessa oleva,Jokeripojat ja anopit ja apet possujunassa,horny jail,Ressu Redford,Jure valmis mihin vaan,kielimiehiä,Olavi Virta ,Hopeinen Kuu,Siltsu, parijooga,kielikylpy,häämatka,Ja ei kun miestä seinälle! Poika on tullut kotiin! Me ollaan homoja kaikki, kun oikein silmiin katsotaan,Lasse anna mennä,Anna Liisa,Callumin räkäsoundi,koukkunokan varsi,B ei käy kakalla,sukka sandaalit,Sugar Daddy Anders kaappaa Kärden saarelle auta Boitsu,Linda kyykkää ja jousella p ersuksille,Antit Kurhinen ja Kurvinen, Markus Räikkönen,vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.Unohtuko jotain?

Kasvaa vaan lista 👍

Unohtuiko jotain? No taatusti. Ainakin munabolero.

Lado (tai Mado) ja Jukkapalmu (siis se muovikasvi, en nyt muista mikä sen oikea nimi oli, oli kyllä joku viesti sitten kun joku tunnisti)

Ketju on lukittu.