Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Kiree tunnelma. Olisiko jossakin se B:n lanteiden vatkaus video keventämään tunnelmaa? Vai onko sekin kielletty?
Sitä en nyt löydä, mutta tässä olis tällaista ensihätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanooko B ettei aio tulla enää instaan ? Anteeksi kysely, mutta en jostain syystä pääse tik tokiin.
Mainitsi jotain, ettei ehkä palaa ollenkaan, mutta täydensi sitten, ettei ainakaan hetkeen palaa. Sanoi olevan vapauttavaa, ja että on olemassa ilman instaakin. Rennon ja hyvävointisen oloinen oli.
Kiitos 💚 Toivoisin kyllä että palaisi ennen Suomen keikkoja, mutta pitäkööt niin kauan taukoa kuin tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanooko B ettei aio tulla enää instaan ? Anteeksi kysely, mutta en jostain syystä pääse tik tokiin.
Mainitsi jotain, ettei ehkä palaa ollenkaan, mutta täydensi sitten, ettei ainakaan hetkeen palaa. Sanoi olevan vapauttavaa, ja että on olemassa ilman instaakin. Rennon ja hyvävointisen oloinen oli.
Hei oliko Bllä muuten itellään Tiktokkia? Kun muistelen että se joskus jossain mainitsi avanneensa tilin ja se for you osio oli täynnä hänen omia kuviaan. 😅 Mä en itte siis ole tiktokissa lainkaan niin en tiedä tuota. Mutta siis kysymys oli että jos sillä on se tiktoktili niin onko se senkin poistanut vai vieläköhän se on olemassa? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko myös jättää ne jatkuvat "Ei saa shipata, ei saa yhdistää Jokereita Käärijään, ei saa mainita Käärijää, ei saa antaa boleroita jne". Heidän somessaan puhutaan jatkuvasti Käärijästä ja toisin päin on myös aktiivista. :P Siis ei tarkoita, että sinne pitäisi mennä mitään huutelemaan, mutta eivät nyt hirveästi näytä kärsivän Käärijä-assosiaatiosta.
Niin ja on oikeasti ihmisiä, jotka käyvät ehdottelemasaa heille kaikenlaista. Jokerit ei näytä ainakaan laittavan pahakseen mitään slut ja bit*h kommentteja. Ne taas menee yli mun ymmärryksen, mutta mitä minä olen tuomitsemaan heidän huumoriaan.
No ei kai ne voi sanoa, vaikkei tykkäiskään. Ois outoa, jos joku bändi kieltäs käyttämästä jotaki sanoja. Ei se silti tarkota, että ne tykkäis.
Vierailija kirjoitti:
Kiree tunnelma. Olisiko jossakin se B:n lanteiden vatkaus video keventämään tunnelmaa? Vai onko sekin kielletty?
Löytyi!
https://www.tumblr.com/rosetta-j-stone/724540993135935488/if-thick-thig…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1687026063501664256?t=rVMxNEn…
Miksi mulle tulee bojanista usein vahvat adhd-vibat?
Itselläni siis on adhd ja mielestäni näen monessa bojanin videossa itselleni tosi tutun keskittymisen herpaantumisen tai ajatuksen liian nopean lennon, jolloin varsinaiseen kysymykseen voi olla vaikea palata.Pakko vielä varmuuden vuoksi lisätä että adhd ei sellaisenaan ole oppimisvaikeus eikä este opinnoille, kun joku tähän kuitenkin tarttuu.
Ihan samaa olen pohdiskellut itsekin. ADHD täällä myös. Nuo nopeat havainnoinnit ja reagoinnit, tavaroiden hävittäminen, totaalinen innostus uudesta ihmisestä tai asiasta jne. Ja kun Krisiä on kuvattu pidättyväiseksi ja tosi järjestelmälliseksi, niin varmaan ovat monessa asiassa vastakohtia, joiden ei aina ole helpointa olla jatkuvasti yhdessä. Vaikka tykkäisivät toisistaan tosi paljonkin.
Sillä Krisin pikkuveljellä muuten on adhd. Se tuli jossain niitten vanhempien vanhahkossa haastattelussa esiin.
Adhd-diagnoosin alle mahtuu muuten hyvin monenlaista porukkaa. Tavallaan olen surullinenkin siitä, että myös lieviä tapauksia ja entisiä add-diagnoosin saaneita tungetaan saman diagnoosin alle, koska näin ne ns. vakavat tapaukset joutuvat jatkuvasti kuulemaan, miten diagnoosi ei ole este millekään ja miten se ja se pystyi siihen, joten kyllä sinäkin jos vain nyt riittävästi yrität. Lievä adhd ei ole este millekään, tiedän sen ihan omakohtaisesti mutta sellainen vaikea taas sitten on, koska siihen tyypillisesti yhdistyy myös muita vaikeuksia. Olisi niin hyvä, kun näitä vaikeusasteita voitaisiin jotenkin korostaa, ettei tule sellaista oloa, että kaikki adhd-tapaukset voivat opiskella yliopistossa ja pärjätä huippuhyvin.
Ja kyllä, B:n käytös on hyvin samankaltaista kuin omani, joten varmaan jonkun lievän diagnoosin voisi hyvinkin saada.
Älypuhelimen liikakäyttö aiheuttaa myös ADHD:n kaltaisia oireita ja Bojanhan on puhelinaddikti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko myös jättää ne jatkuvat "Ei saa shipata, ei saa yhdistää Jokereita Käärijään, ei saa mainita Käärijää, ei saa antaa boleroita jne". Heidän somessaan puhutaan jatkuvasti Käärijästä ja toisin päin on myös aktiivista. :P Siis ei tarkoita, että sinne pitäisi mennä mitään huutelemaan, mutta eivät nyt hirveästi näytä kärsivän Käärijä-assosiaatiosta.
Niin ja on oikeasti ihmisiä, jotka käyvät ehdottelemasaa heille kaikenlaista. Jokerit ei näytä ainakaan laittavan pahakseen mitään slut ja bit*h kommentteja. Ne taas menee yli mun ymmärryksen, mutta mitä minä olen tuomitsemaan heidän huumoriaan.
No ei kai ne voi sanoa, vaikkei tykkäiskään. Ois outoa, jos joku bändi kieltäs käyttämästä jotaki sanoja. Ei se silti tarkota, että ne tykkäis.
Meinaan niitä Bojanin laseja sekä vitsailua niistä mm. Conorin ja hänen tyttöystävänsä kanssa. Eli nähtävästi tykkää tuollaisesta huumorista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaan niitä Bojanin laseja sekä vitsailua niistä mm. Conorin ja hänen tyttöystävänsä kanssa. Eli nähtävästi tykkää tuollaisesta huumorista.
Fanin antamat lasit, joista helppo vitsailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
https://365.rtvslo.si/arhiv/jutranji-koncert-pri-andreju/174657653
For JO fans: I dont think this was shared before, another old old live performance at the morning radio show. From 2019. Enjoy!
Thank you!
Do you know when they changed their drummer, and why? They dont seem to miss the old one the same way they miss Martin.Apparently, Jure joined in 2021. I've never heard them talk about the old drummer or why he left.
Bojan talks about the line-up formation in this interview (at around 9-12 minutes in):
You get the idea that the original drummer was not good enough for their ambition, at least not as good as Jure is. To me it seems JO was and maybe still is very much Bojan's band (now that Martin has left anyway): he seems to be the one who's called the shots regarding the line-up, though they probably decide democratically.
It might be more democratic nowadays, as we now know that Jure is the Boss of the company
LadySLO do you understand serbian? In this video, does he say that serbian is his mother tongue as in his first language or that is his mothers tongue as in his mothers first language? The translation infers to the first option, but what he says after that makes me wonder if there is a mistake in translation or just a slight nuance difference, because he also says that serbian is not his primary language. Of course being bilingual doesnt mean that you can use both languages same way in every situation, and he is obviously very fluent in many languages, but this video made me wonder how he actually indentifies himself linguistically. Is serbian a language that he speaks with his family all the time or is it a language that he knows because of the family but doesnt really use in everyday life?
And I would like to ask (not related to earlier) that is there any info has Bojan been to Tokio or where does his love towards the town come from?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fanin antamat lasit, joista helppo vitsailla.
Ties vaikka samalla ois piikki tunkeilevimmille faneille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä mainittu. https://www.tiktok.com/@jokeroutofficial/video/7263080227356609824
Nace on yksi meistä shippaajista kun noin hyvin tietää asioita😂
Oon pitkään ollut sitä mieltä, että on niin jyvällä tästä kaikesta 😄 Juresta tulee vähän sama fiilis.
Nace ja Jure on selkeästi K&B shippareita! 😂
Yksityishenkilölle pitää tehdä kohta oma lista.
T. Listan pitäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1687026063501664256?t=rVMxNEn…
Miksi mulle tulee bojanista usein vahvat adhd-vibat?
Itselläni siis on adhd ja mielestäni näen monessa bojanin videossa itselleni tosi tutun keskittymisen herpaantumisen tai ajatuksen liian nopean lennon, jolloin varsinaiseen kysymykseen voi olla vaikea palata.Pakko vielä varmuuden vuoksi lisätä että adhd ei sellaisenaan ole oppimisvaikeus eikä este opinnoille, kun joku tähän kuitenkin tarttuu.
Jos tämä on Madrid, kun on tuo kukkapaita, niin ajatus voi olla ihan jossain muissa suunnitelmissa...💚
Joo en saa tuosta adhd-vibaa, vaan ihan muuta vibaa, miksi ajatukset laukkaa :D
Vierailija kirjoitti:
Onko se Lado jo lisätty listalle? Ihan selkeä uusi sivuhahmo tässä saagassa.
Ehkä Lado on ihastunut K ja kohta kutsu tulee yksityisbileisiin ;). Kannattaa ehdottomasti lisätä listalle :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymy tulee väkisinkin kasvoille, kun näkee K/J:n näin onnellisena ja Jaakkokin tavastaan poiketen hymyilee taustalla 💚💚💚
siis vau mikä adoniskuva tuo kädet ylhäällä😍
Mua huvittaa kun (aloin äskettäin seurata Lukea Twitterissä. Niin sovellus näyttää jostain syystä jokaista linkkiä ennen jotain mun etusivua, niin) kaikista linkeistä tulee esiin ekana tää kuva tänään:
https://twitter.com/lukeblackmusic/status/1686751019231764480?s=46&t=29…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymy tulee väkisinkin kasvoille, kun näkee K/J:n näin onnellisena ja Jaakkokin tavastaan poiketen hymyilee taustalla 💚💚💚
siis vau mikä adoniskuva tuo kädet ylhäällä😍
Mua huvittaa kun (aloin äskettäin seurata Lukea Twitterissä. Niin sovellus näyttää jostain syystä jokaista linkkiä ennen jotain mun etusivua, niin) kaikista linkeistä tulee esiin ekana tää kuva tänään:
https://twitter.com/lukeblackmusic/status/1686751019231764480?s=46&t=29…
scrollaa vähän ylös (no ei toi alempi kuvakaan paljon hot oo)
Vierailija kirjoitti:
tarkoittaako, että jokerit seuraavat k:n tapahtumia
Toki, mikseivät seuraisi. Eikös nuo eri maiden viisuedustajat seuraile ristiin rastiin toisiaan.
Kuumaakin kuumempaa K&B samistelua 🔥🔥🔥
https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/724641089413332992/borrowing-you…
Olen samaa mieltä noista m unaantarttumisvitseistä. Jos miehet vitsailisivat naispuolisen muusikon ulokkeista ja niihin tarttumisista, niin eipä naurattaisi. Sikoja olisivat. Ja vielä se, mistä läppä lähti: toinen oli hieman epämukavasti alusvaatteisillaan ja yritti heittäytyä tilanteeseen, eikä mitenkään avujaan esittelemässä. JOS jutut hänen korviin kulkeutuisi, mikä ei ole mikään ihme nykyisen tiedonkulun aikana, niin varmasti tulisi epämukava olo, vaikka ns. kehu onkin kyseessä. Miettikää jos teidän sukuelimestä vitsailtaisiin julkisesti netissä?