S-market lopetti Itiksessä
S-marketin lopettaminen julkisen liikenteen solmukohdassa Itiksessä oli kyllä täysi virhearvio S-ryhmältä.
Parhaalla mahdollisella paikalla oleva S-market Itis oli metrosta bussiin kotimatkalla vaihtaessa S-ryhmäläisille paras kauppa kotilähiön kalliin Alepan vaihtoehtona.
Jos S-ryhmä kuvittelee minun raahautuvan työpäivän tai viikonlopun Itis-shoppailun päätteeksi autoilevien ihmisten remontoituun Itäkeskuksen Prismaan, on se totaalisen väärässä.
Aion todellakin äänestää Itiksessä nimenomaan jaloillani. Ja ne jalat eivät vie Prismaan, kauppani tulee tuhansien muiden tavoin vaihtumaan loppuvuodesta Keskon uuteen kauppaan.
Kommentit (7)
Eikös siihen tule K-supermarket? No mulle se on kyllä ihan sama kun harvoin siellä asioin. Eastonin Cittarissa kyllä käyn välillä.
Miksi se lopetettiin? Sijainnissa ei ainakaan ollut vikaa.
Se oli kyllä s-marketiksi harvinaisen kämäinen kauppa. Pakosta kävin välillä, kun oli niin hyvässä paikassa suoraan metron vieressä. Aina siellä kyllä oli ihmisiä ja jonoa, että en tiedä, miten ei kannattanut
Vierailija kirjoitti:
Iso s market tulee lähistölle
Mihin se tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso s market tulee lähistölle
Mihin se tulee?
Vartioharjuun
Virhearvio? Eiköhän heillä ole dataa siitä kuinka kannattavaa S-Marketin pitäminen oli. Tai miksi ajattelit itse tietäväsi paremmin?