Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää yhtäkkiä jonkun slovenialaisen koomikon alkaa postata k:sta yhtäkkiä ja yrittää tehdä hänet mustasukkaiseksi.
Ja vielä kesken Boitsun insta tauon.
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1687026063501664256?t=rVMxNEn…
Miksi mulle tulee bojanista usein vahvat adhd-vibat?
Itselläni siis on adhd ja mielestäni näen monessa bojanin videossa itselleni tosi tutun keskittymisen herpaantumisen tai ajatuksen liian nopean lennon, jolloin varsinaiseen kysymykseen voi olla vaikea palata.Pakko vielä varmuuden vuoksi lisätä että adhd ei sellaisenaan ole oppimisvaikeus eikä este opinnoille, kun joku tähän kuitenkin tarttuu.
Niin kuin varmaan tiedätkin, ei pelkkä keskittymisen vaikeus sellaisenaan merkitse, sitä että kyseessä olisi adhd. En ole juurikaan katsonut videoita, joissa Bojania haastellaan. Muutamia ole nähnyt eikä niistä ole tullut adhd-vaikutelmaa. Haastattelutilanteessa saattaa jnkl jännityskin näyttäytyä keskittymisen vaikeutena.
T. Myös add ja ahhd lapsia ja nuoria työssäni diagnosoinut ja hoitanut lastenneurologian erikoislääkäri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni siis on adhd ja mielestäni näen monessa bojanin videossa itselleni tosi tutun keskittymisen herpaantumisen tai ajatuksen liian nopean lennon, jolloin varsinaiseen kysymykseen voi olla vaikea palata.Pakko vielä varmuuden vuoksi lisätä että adhd ei sellaisenaan ole oppimisvaikeus eikä este opinnoille, kun joku tähän kuitenkin tarttuu.
Jos tämä on Madrid, kun on tuo kukkapaita, niin ajatus voi olla ihan jossain muissa suunnitelmissa...💚
Joo, otin tämän vaihtoehdon kyllä huomioon 😄. Oli silti vaan niin hyvä esimerkki, kun itselleni on käynyt usein juuri noin. Olen asiantuntijatyössä ja usein työhön kuuluu vähän tuollainen haastattelumainen vastailu (ilman suurta julkisuutta kuitenkin) ja kerran jos toisenkin lause on jäänyt ihan täysin kesken, kun ajatus on ehtinyt paljon pidemmälle kuin suu, ja siinä on sitten jotenkin asiallisesti pystyttävä palauttamaan sekä kysymys että ne omat siihenastiset sanat mieleen ja pelastettava mitä pelastettavissa on. Tuossahan bändikaverit tarttuivat heti kysynykseen, mutta ei bojan vaikuttanut kovin vakuuttavalta siinä kompatessaan että juujuu la zarra.
Niin mikähän on ton Ladon kuvien tarkoitus? Onko hän siis B:n ystävä? Saako vapaasti ottaa K:n istasta vanhaa sisältöä, mietin sitäkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää yhtäkkiä jonkun slovenialaisen koomikon alkaa postata k:sta yhtäkkiä ja yrittää tehdä hänet mustasukkaiseksi.
Ja vielä kesken Boitsun insta tauon.
Molemmilla on onneksi suht runsaat kännykkä-ajat niin ehtivät sulosupinoita soitella toisilleen.
Melkein ilon itku tulee, kun toi Kääryläinen on niin onnellinen! 😍
https://twitter.com/DalysUniverse/status/1687080007401639937
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa olen pohdiskellut itsekin. ADHD täällä myös. Nuo nopeat havainnoinnit ja reagoinnit, tavaroiden hävittäminen, totaalinen innostus uudesta ihmisestä tai asiasta jne. Ja kun Krisiä on kuvattu pidättyväiseksi ja tosi järjestelmälliseksi, niin varmaan ovat monessa asiassa vastakohtia, joiden ei aina ole helpointa olla jatkuvasti yhdessä. Vaikka tykkäisivät toisistaan tosi paljonkin.
Sillä Krisin pikkuveljellä muuten on adhd. Se tuli jossain niitten vanhempien vanhahkossa haastattelussa esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän keikka-arvioissa ei paljon musiikista puhuta. Nytkin seuraavilta keikoilta toivotaan vaan pusu- ym. kuumia kuvia.
Yritin vastata tähän pitkähkösti mutta viesti ei jostain syystä mennyt läpi. Mutta siis eilisen musiikista, nyt lyhyemmin: Kaivolla kuultiin harvemmin esitettyjä biisejä kuten Menestynyt yksilö, Siitä viis ja Morgan. Yleisö tykkäsi. Uutta musiikkiakin on kuulemma tehty ja se on hyvää (artistin oma arvio) mutta sitä ei vielä esitetty, koska jengi janoaa yhä Cha cha cha'ta.
Oliko muita vanhoja biisejä?
Vierailija kirjoitti:
Niin mikähän on ton Ladon kuvien tarkoitus? Onko hän siis B:n ystävä? Saako vapaasti ottaa K:n istasta vanhaa sisältöä, mietin sitäkin?
Onhan tuo roastaus vähän kummallista ja herättää kysymyksen, että miksi ihmeessä. :)
Mistä toi bojansstories kuva Bojanista on? Onks tää jonkun kuvaajan julkaisemia? Tuskin ihan tuore, koska kuvittelisin olevan lepäämässä 😅 enne ens viikkoa
Joksujen keikkakalenteri on niin palasina eri puolilla, että kokonaisuus
ei hahmotu. Joku aika sitten julkaisivat hyvän listan twitterissä. Ei päivity minulle kuitenkaan, koska irtisanoin tilini - vaikutti kaapatun 😬.
Jos jollain olisi, niin linkistä sen kuitenkin näkisi 🙏
Vierailija kirjoitti:
Mistä toi bojansstories kuva Bojanista on? Onks tää jonkun kuvaajan julkaisemia? Tuskin ihan tuore, koska kuvittelisin olevan lepäämässä 😅 enne ens viikkoa
Siis mikä kuva?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä outo kuvio, saadaankohan jatkoa. Yritin googlailla yhteyksiä Bojaniin. Jos se yhteys onkin Gregoriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa olen pohdiskellut itsekin. ADHD täällä myös. Nuo nopeat havainnoinnit ja reagoinnit, tavaroiden hävittäminen, totaalinen innostus uudesta ihmisestä tai asiasta jne. Ja kun Krisiä on kuvattu pidättyväiseksi ja tosi järjestelmälliseksi, niin varmaan ovat monessa asiassa vastakohtia, joiden ei aina ole helpointa olla jatkuvasti yhdessä. Vaikka tykkäisivät toisistaan tosi paljonkin.
Sillä Krisin pikkuveljellä muuten on adhd. Se tuli jossain niitten vanhempien vanhahkossa haastattelussa esiin.
Adhd-diagnoosin alle mahtuu muuten hyvin monenlaista porukkaa. Tavallaan olen surullinenkin siitä, että myös lieviä tapauksia ja entisiä add-diagnoosin saaneita tungetaan saman diagnoosin alle, koska näin ne ns. vakavat tapaukset joutuvat jatkuvasti kuulemaan, miten diagnoosi ei ole este millekään ja miten se ja se pystyi siihen, joten kyllä sinäkin jos vain nyt riittävästi yrität. Lievä adhd ei ole este millekään, tiedän sen ihan omakohtaisesti mutta sellainen vaikea taas sitten on, koska siihen tyypillisesti yhdistyy myös muita vaikeuksia. Olisi niin hyvä, kun näitä vaikeusasteita voitaisiin jotenkin korostaa, ettei tule sellaista oloa, että kaikki adhd-tapaukset voivat opiskella yliopistossa ja pärjätä huippuhyvin.
Ja kyllä, B:n käytös on hyvin samankaltaista kuin omani, joten varmaan jonkun lievän diagnoosin voisi hyvinkin saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä outo kuvio, saadaankohan jatkoa. Yritin googlailla yhteyksiä Bojaniin. Jos se yhteys onkin Gregoriin.
Onneks B ja K tietää, ehkä se joskus selviää meillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on esiintyneet jossain tv-showssa yhdessä, myös haastattelua siinä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vain villi spekulaatio minun puoleltani - ehkä B ja L puhuivat ja B uskoi hänelle, minkä kanssa hän kamppailee tällä hetkellä. L on noin 20 vuotta vanhempi kuin B, ja hän oli aiemmin bändissä, sitten hän siirtyi juontajaksi ja näyttelijäksi, nyt hän on pääasiassa stand-up-koomikko. Hänellä oli myös aikoinaan paljon keskusteltu suhde suositun slovenialaisen näyttelijän kanssa useiden vuosien ajan. Toisin sanoen, kaikki Sloveniassa tuntevat hänet, hän on ollut viihdealalla pitkään ja hän todennäköisesti osaa neuvoa B:tä monissa asioissa. Ehkä viestit ovat tapa yrittää piristää B:tä. (Vaikka B poisti IG:n käytöstä, joku muu varmasti näytti hänelle viestit) Tämä taas on vain spekulaatiota minulta, voin olla kaukana.
Lado & Bojan, jos ei tää vielä ollut:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän keikka-arvioissa ei paljon musiikista puhuta. Nytkin seuraavilta keikoilta toivotaan vaan pusu- ym. kuumia kuvia.
Yritin vastata tähän pitkähkösti mutta viesti ei jostain syystä mennyt läpi. Mutta siis eilisen musiikista, nyt lyhyemmin: Kaivolla kuultiin harvemmin esitettyjä biisejä kuten Menestynyt yksilö, Siitä viis ja Morgan. Yleisö tykkäsi. Uutta musiikkiakin on kuulemma tehty ja se on hyvää (artistin oma arvio) mutta sitä ei vielä esitetty, koska jengi janoaa yhä Cha cha cha'ta.
Oliko muita vanhoja biisejä?
Ei yllätyksiä:
https://www.setlist.fm/setlist/kaarija/2023/kaivohuone-helsinki-finland…
Joo siis lato ku Lado, kyllä meiltä hoituu. Jos siis Matti ei ensin hoida. Tai voidaan hoitaa sen jälkeenkin.