Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
58701/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

CCC:tä yleisön seassa!!!! Hullua huomenta!

https://twitter.com/tiiaohman/status/1686866564283310080

O M G 🤩

Vierailija
58702/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nniin ja keikalla (ig-liven kautta seurasin) kuultiin sitten myös Siitä viis! 🤞

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
58704/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta twitteristä.

Eilen oli lukemani mukaan ollut TODELLA hyvä keikka.

Käärijä oli tanssinut yleisön seassansa. Ihan hullua. Laulanut monta vanhaa biisiä esim: Siitä Viis. Kertonut vihaavansa kuvien pyytäjiä. Kertonut että on tehnyt uutta musiikkia. (Jes!!!) Häärijä on ollut iki onnellinen keltaisesta bolerosta. Hänelle oli laulettu synttärilaulu.

Tässä vain pieni osa.

Vierailija
58705/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Lado(?) on hauskalla tavalla jatkanut viime yönä sitä tarinaansa ;)

IG:ssä @ladobizovicar

Kärtsä muka syynää ja tarkkaan tutkii puhelimestaan oletetusti sitä Lado&Bojan -kuvaa kolmiohattu päässä yksin synttäreillä 😄 (Kuva K:n vanhasta, omasta ig-storysta sieltä mökiltä) 😅😂🤣

Vierailija
58706/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta twitteristä.

Eilen oli lukemani mukaan ollut TODELLA hyvä keikka.

Käärijä oli tanssinut yleisön seassansa. Ihan hullua. Laulanut monta vanhaa biisiä esim: Siitä Viis. Kertonut vihaavansa kuvien pyytäjiä. Kertonut että on tehnyt uutta musiikkia. (Jes!!!) Häärijä on ollut iki onnellinen keltaisesta bolerosta. Hänelle oli laulettu synttärilaulu.

Tässä vain pieni osa.

Kyllä se valitti kuvien pyytäjistä, mutta lähinnä, kun hän on _vapaalla_ ja aikuinen esim. lapsen varjolla tulee pyytämään kuvaa ja vielä samalla lässyttää jotain ylimääräistä (esim mittn kova fani se lapsi on, vaikka on selvästi itse) ja vie hänen aikaansa.

Sanoi se sit kans että vaikka ärtyneenä valittikin, niin kyllä hän itse on silti ok.

Vierailija
58707/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K oli kuulema sanonut keikalla että tekee Euroopan kiertueen tappiolla??

Vierailija
58709/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhia noi Twitter-klipit, instassa on paljon parempia, esim Kaarija.isbest, Sampitar, Thinkoffinland (alhaalla varsinkin, ei storyt)

Vierailija
58710/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja instasta voi katsoa kätevämmin storyja, kun ei tartte joka jumalan linkkiä palata klikkaamaan, vaan kaarija.isbestin storyista näkee esim monta hyvää otosta.

Vierailija
58711/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superfani tägää K:n ihan kaikkeen, onneksi K ei ole repostannut hänen stoorejaan. Oli muuten superfani mennyt moikkaamaan pakettiautolle K:ta, ainakin Häärijää nähnyt keikan jälkeen

Vierailija
58712/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi myös, että tykkäsi tästä klubikeikasta ja huomanneensa nyt, että onkin kuin tehty klubeille!

Vierailija
58713/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti K:sta ei tule sellaista artistia joka esiintyisi vain isoilla areenoilla :)

Vierailija
58714/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twitteristä tileiltä

https://twitter.com/baby_medicine

https://twitter.com/koppitules

https://twitter.com/kiertavasirkus

löytyy paljon kuvia ja videoita!!!!

Ja päivän aikana tulee varmasti lisää!!!!!

Vierailija
58715/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin Bojania! 🧜 😭

Vierailija
58716/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhia noi Twitter-klipit, instassa on paljon parempia, esim Kaarija.isbest, Sampitar, Thinkoffinland (alhaalla varsinkin, ei storyt)

Minä kiitän ainakin Twitter-linkeistä. En tiedä onko kaikilla, mutta minulla ei ole Instaa.

Vierailija
58717/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävöin Bojania! 🧜 😭

Moi Kärtsä, niin me kaikki💚

Vierailija
58718/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K palasi ikään kuin juurilleen yleisön joukkoon. 😀 Mites ne jotka on olleet Tavastian keikalla ja nyt tuolla Kaivolla, oliko Kaivo kuten Kärtsä sanoi vuoden paras keikka? Näytti aika maagiselta myös. Liveä seuratessa se puhui kyllä todella paljon, paljon enemmän kuin Tavastialla. Mikä se juttu oli mistä livenä kommenteissa sanottiin että huh jos tämä leviää twitteriin? Live pätkäisi juuri siinä. Oliko joku Loreen-juttu?

Vierailija
58719/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liveä seuranneena odotin, että keikka ois ollut jotain 3-4 biisiä pitempi. Mut hyvä mun omalle nukkumiselle, ettei ollut!

Vierailija
58720/123801 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikka oli hienoin, millä olen ollut. Koskettava, kuuma, hullu ja aivan uskomaton kokemus. Mä en ole vielä mennyt nukkumaan, joten pahoittelut, jos sen huomaa tekstistä. Biisejä, mitä K ei ikinä vedä keikoilla ja kaikenlisäksi aivan mahtavat pre-partyt joissa porukka oli täysillä messissä. Jos jossain tuntee olevansa elossa, niin ehdottomasti K:n klubikeikalla, jossa puolet ajasta on puhumista ja jumalattoman kokoinen tekokasvi kainalossa puuhastelua silleen, että väliä yleisöön ja artistiin ei juuri ole.

K on niin suosittu artisti, kuin mitä on, ja silti se tuli yleisöön. Keskelle yleisöä vetämään ilman mitään turvatiimiä ympärillä (tai joo, käveli sillä yksi ukko perässä). Julistan virallisesti, että K on ohikulkiessaan koskenut olkapään kautta käsivarteeni ja tarjonnut katsekontaktia (koski moneen yleisön seassa). Mut tuntupa intiimiltä se katse, en ole yllättynyt niillä silmillä ja meikeillä. Olen koskenut hänen paljaaseen kosteaan rintakehäänsä, kun nyt siinä sattui olemaan. Olen seissyt lähestulkoon ringissä hänen ympärillään, kuin Tukholmalaisissa rikkaiden juhlissa konsanaan seistiin.

Ja K veti siitä viis kappaleen, jota ei ole vetänyt koko vuoteen! Tää on mulle henkilökohtaisesti tosi tärkeä biisi, enkä olisi uskonut livenä koskaan kuulevani. Unohtumaton ilta, kyllä. En ollut ihan ensimmäisissä riveissä, mutta sieltä ei tohon odottamattomaan rinkiin ois kyllä päässytkään.

V itutti ihan keikan jälkeen, kun jollain arviolta parikymppisellä nuorella oli vaikeuksia keikkapaikan ulkopuolella ilmeisesti jonkinlaisen ahdistuskohtauksen kanssa oven edustalla (oli tosi kuuma ja tukala tuolla Kaivohuoneessa sisällä), ja hänelle muutama puhui todella rumasti. Ehkä terve järkikin sanoo, että kukaan ei siinä tahallaan jumita ja vaikka kokisit hänen olevan tiellä, et voi ruveta puhumaan ilkeesti tai tuuppimaan. Ei auta. Pahentaa vaan. Elämä ois hienoo, jos kohdeltais toisiamme nätisti.

Oon pahoillani, tämä on varmasti tosi sekavaa.

- Kukkapaita

Ketju on lukittu.