Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
58421/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuon itkuemojin vois tulkita niin, että haluais olla siellä, mutta ei pääse?

Nuorisolle se tarkoittaa nauramista.

Vierailija
58422/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä hymiö/emoji käytössä joku ikä/z/x/boomer (en tiedä, mitä näitä on) sukupolvi ero? Vai vaan hlökohtainen ero? Joku sanoo, että ikäpolviero, mutta itse ajattelisin enemmän, että hlökohtainen ja ehkä sukupuoliero? Käytän itse paljon sydämiä ja muita, ja monella eri värillä, mun mies käyttää vaan nauruhymiötä, jotenkin ei tarkoituksenmukaisesti. Joku mun kaveri ei käytä mitään, jotkut ihan randomisti.

Oliko HUUTOJANKKAAJA PAIKALLA, mielipide?

K näyttää käyttävän paljon liekkiemojia ja sydämiä. Tiedä sitten millä perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
58423/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto kun on nyt mielessä vaan bojan siinä kostopaidassaan! Näin just jossain kuvan kun se sillä keikalla levitti käsiään ja paidan läpi erotti kropan just silleen että haluaisin vaan tunkea sormeni niistä pitsin rei'istä läpi ja kynsiä koko paidan rikki ja nuolla hiet sen rinnuksilta.

Joo joo menen laittamaan tiskit ja sit suoraan suihkuun.

Et oo ainoa!🔥

Vierailija
58424/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manifestoin että kun menee niin menee yksin. Saavat rauhassa jutella ja B voi rauhassa purkaa sydäntään ja huoliaan.

Vierailija
58425/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en nyt ajatellut, että K menisi mitään töitä Sloveniaan painamaan. Ehkä pyörähtämään studiolla ja muuten rentoilua.

Vierailija
58426/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuon itkuemojin vois tulkita niin, että haluais olla siellä, mutta ei pääse?

Onko kolmekymppinen nuorisoa?

Vierailija
58427/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän en sentään ole törmännyt.

Vierailija
58428/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on 😅

Vierailija
58429/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yllättynyt, että se keskustelu Boitsun väitetystä denssin käytöstä pari päivää sitten (joka perustui twiittiin liittyen siihen videoon, jossa Boitsulla on pinkki tanssijapuku Tavastian bäkkärillä) ei lähtenyt enempää lentoon. Kyllä siinä jonkun pienen möykyn sen suussa voi olla näkevinään. :)

Varmaan Suomen reissulla saattanut käyttää, mut en oo kyllä muissa yhteyksissä nähnyt sen käyttävän. Tupakkimiehiä taitaa kyllä olla tai ainakin ollut aikaisemmin.

Eihän ole enää. Mitään todisteita ei tällaisesta ole. Enpä usko, että sillä oli Tavastian kuvassa / videossa nuuskaakaan, koska sanoi oksentaneensa käytettyään nuuskaa joskus aiemmin.

Vierailija
58430/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere pisti itku emojin koska on niin onnellinen Joksujen puolesta ja rakastaa Bojania. Yli kaiken.

Vierailija
58431/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on 😅

Olen ikähaarukkaa, enkä koskaan kyllä kuullut, että tarkoittaisi nauramista. Ilahtumista tai liikuttumista lähinnä.

Vierailija
58432/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu aika epäinhimilliseltä, että K lähtisi rankan keikkaputken keskellä muutaman päivän vapaalla tekemään Sloveniaan biisiä, kun nyky-yhteydet mahdollistavat sen tekemisen ihan etänäkin. Ei vain tunnu uskottavalta.

Ja kun tietää, miten kiire K:lla on, niin en usko myöskään, että lähtee sinne B:n tueksi, vaikka moni täällä niin haluaisikin. Pakkohan sen on pitää oma pää kasassa ja nukkua muutamat vapaapäivät. Tai niin siis minä tekisin.

Lisäksi B itse sanoi haastattelussa, että haluavat K:n mukaan keikalle ja ei elokuussa ole yhtään keikkaa JO:lla silloin, kun K:llä on nuo muutaman päivän vapaat. Elokuun lopussa taitaa olla viisi päivää taukoa keikkailussa mutta JO on tulossa Suomeen siitä jo parin viikon päästä, niin mahtaisiko mennä silloinkaan, kun ei ole JO:lla edes mitään keikkaa.

Jotenkin vain ei vaikuta tuo elokuu nyt sopivan näihin kuvioihin ihan järjellä ajateltuna. Mutta saahan sitä aina toivoa.

No miten sen nyt ottaa. Jerellä on 13.8. lähtien viiden päivän keikkatauko.

Vierailija
58433/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän en sentään ole törmännyt.

https://emojipedia.org/loudly-crying-face/

Vierailija
58434/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää 💀 oo nuorison käsitys nauramisesta.

Vierailija
58435/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mulla on sellainen tunne, että twitteriläiset meuhkaajat hiljenee K:n julkisen yhteydenpidon / tuen myötä? Ainakin vähän. K:lla vaan on joku ihmeellinen vaikutus ihmisiin, en tiedä. Taas vaikea selittää. Kertokaa paremmin, te jotka tämän ymmärsivät.

Huomio kääntyy K:n ja B:hen. Jos shippauksen molemmat hyväksyy (oli sitten todellisuutta tai ei) sitä voi olla helpompi kestää kuin tongitaan JO:n jäsenten kaikkea yksityisasioita, järjestetään ajojahteja henkilöistä ja laitetaan koskemaan bändiläisten vuorovaikutusta. Shippauksen voi ulkoistaa itsestään ja se todennäköisesti laantuu jossain vaiheessa. En osaa selittää, mutta toivottavasti saatte kiinni ajatuksesta.

Vierailija
58436/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oliko jokerit kiinnittänyt sen k kommentin

Ei ole.

Jos seuraat (siis sinä alkuperäinen) Käärijää instassa niin hänen vastaus näkyy sulle siellä ensimmäisenä vaikkei olisi kiinnitetty.

Miksiköhän muuten se krisin vastaus siihen omaan päivitykseensä ei näy siinä ekana? Seuraan siis tietty sitäkin mutta tän vastauksen jouduin ihan kaivelemaan kaikkien viestien seasta kun olin twitterissä sen ensin nähnyt. Onko se muilla heti tyrkyllä?

Vierailija
58437/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää oli mulle uus pätkä! Mikä ääni Bojanilla jo 16-vuotiaana!🔥

Ja tässä siis linkki

https://twitter.com/lycaon_____/status/1686494545553305607?s=46

No helou. Ootko nähnut tämän ;)

Puppy 💕

Ihana hottis 😍🔥

Hänhän on tuossa teini.

So what 😊 Itse hotitan anyway 😚

Vierailija
58438/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja heti kaikki pällipäät kommentoimassa instassa kun K kommentoi sinne. Antakaa pliis olla...

Samaa karoin! Oli boyfriendiä ja kaikkia muuta pskaa. Kohta peruvat kaiken yhteisen.

Samaa manasin. And this is why we can't have nice things.

Ihmiset ei näköjään vaan ikinä opi.

Mun mielestä ihan positiivisia viestejä ainakin K:n kommentin alla. Hyvällä tarkoitettuja. Kaikkihan B:tä ikävöi jne. Voi olla, että jotkut ikävät viestit meni multa ohi.

Vierailija
58439/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää oli mulle uus pätkä! Mikä ääni Bojanilla jo 16-vuotiaana!🔥

Ja tässä siis linkki

https://twitter.com/lycaon_____/status/1686494545553305607?s=46

No helou. Ootko nähnut tämän ;)

Puppy 💕

Ihana hottis 😍🔥

Hänhän on tuossa teini.

So what 😊 Itse hotitan anyway 😚

Yyh palstan efebofiili taas paikalla 🤢

Vierailija
58440/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveätä alkoholimainontaa tuo Jokereiden ilmoitus. Miettivätköhän yhtään vaikutusta alaikäisiin faneihinsa? Pahastuin.

Päivän kommentti!!! :D

Ketju on lukittu.