Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä hymiö/emoji käytössä joku ikä/z/x/boomer (en tiedä, mitä näitä on) sukupolvi ero? Vai vaan hlökohtainen ero? Joku sanoo, että ikäpolviero, mutta itse ajattelisin enemmän, että hlökohtainen ja ehkä sukupuoliero? Käytän itse paljon sydämiä ja muita, ja monella eri värillä, mun mies käyttää vaan nauruhymiötä, jotenkin ei tarkoituksenmukaisesti. Joku mun kaveri ei käytä mitään, jotkut ihan randomisti.
Oliko HUUTOJANKKAAJA PAIKALLA, mielipide?
Mä käytän paljon hymiöitä ja emojeita, olen melkein 30v ja mies.
Onko B kuvassa tarkoituksella kaksinkerroin, kun tullut viime aikoina niin paljon kuittailua hänen pituudestaan?
oliko jokerit kiinnittänyt sen k kommentin
Entäs jos B tuli tänne ja sit lentävät yhdessä Sloveniaan. Kunnon mile high meiningit sitten lentokoneessa 😂 *tämä on huumori, älkää ottako tosissaan*
Vierailija kirjoitti:
Olen 28, ja jos kirjoitan OMG, on se enemmän ihastelua/innostumista. Ei yllättyneisyyttä.
Mutta silti se ei kerto minusta siitä, että hän ois itse sinne menossa.
Vierailija kirjoitti:
Onko B kuvassa tarkoituksella kaksinkerroin, kun tullut viime aikoina niin paljon kuittailua hänen pituudestaan?
Kuva ei ole uusi.
Hirveätä alkoholimainontaa tuo Jokereiden ilmoitus. Miettivätköhän yhtään vaikutusta alaikäisiin faneihinsa? Pahastuin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 28, ja jos kirjoitan OMG, on se enemmän ihastelua/innostumista. Ei yllättyneisyyttä.
Mutta silti se ei kerto minusta siitä, että hän ois itse sinne menossa.
En sano tähän muuta kun sen, että itse voisin kommentoida silloin juuri noin.
Jotenkin tuntuu aika epäinhimilliseltä, että K lähtisi rankan keikkaputken keskellä muutaman päivän vapaalla tekemään Sloveniaan biisiä, kun nyky-yhteydet mahdollistavat sen tekemisen ihan etänäkin. Ei vain tunnu uskottavalta.
Ja kun tietää, miten kiire K:lla on, niin en usko myöskään, että lähtee sinne B:n tueksi, vaikka moni täällä niin haluaisikin. Pakkohan sen on pitää oma pää kasassa ja nukkua muutamat vapaapäivät. Tai niin siis minä tekisin.
Lisäksi B itse sanoi haastattelussa, että haluavat K:n mukaan keikalle ja ei elokuussa ole yhtään keikkaa JO:lla silloin, kun K:llä on nuo muutaman päivän vapaat. Elokuun lopussa taitaa olla viisi päivää taukoa keikkailussa mutta JO on tulossa Suomeen siitä jo parin viikon päästä, niin mahtaisiko mennä silloinkaan, kun ei ole JO:lla edes mitään keikkaa.
Jotenkin vain ei vaikuta tuo elokuu nyt sopivan näihin kuvioihin ihan järjellä ajateltuna. Mutta saahan sitä aina toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jesselläkin muuten näkyy purkki aika usein. Meinaatteko, että sekin mainostaa?
ilmeisesti siis mainostaa, en seuraa jesseä
eikä paljon moni muukaan, jos vertaa Käärijään. 1526 seuraajaa.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos B tuli tänne ja sit lentävät yhdessä Sloveniaan. Kunnon mile high meiningit sitten lentokoneessa 😂 *tämä on huumori, älkää ottako tosissaan*
Sama kävi mielessä mulla 😁
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Eikö tuon itkuemojin vois tulkita niin, että haluais olla siellä, mutta ei pääse?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu aika epäinhimilliseltä, että K lähtisi rankan keikkaputken keskellä muutaman päivän vapaalla tekemään Sloveniaan biisiä, kun nyky-yhteydet mahdollistavat sen tekemisen ihan etänäkin. Ei vain tunnu uskottavalta.
Ja kun tietää, miten kiire K:lla on, niin en usko myöskään, että lähtee sinne B:n tueksi, vaikka moni täällä niin haluaisikin. Pakkohan sen on pitää oma pää kasassa ja nukkua muutamat vapaapäivät. Tai niin siis minä tekisin.
Lisäksi B itse sanoi haastattelussa, että haluavat K:n mukaan keikalle ja ei elokuussa ole yhtään keikkaa JO:lla silloin, kun K:llä on nuo muutaman päivän vapaat. Elokuun lopussa taitaa olla viisi päivää taukoa keikkailussa mutta JO on tulossa Suomeen siitä jo parin viikon päästä, niin mahtaisiko mennä silloinkaan, kun ei ole JO:lla edes mitään keikkaa.
Jotenkin vain ei vaikuta tuo elokuu nyt sopivan näihin kuvioihin ihan järjellä ajateltuna. Mutta saahan sitä aina toivoa.
Mutta jos se toisen seura on sitä kaikkein parasta rentoutusta? Viisuissakin saivat toisistaan tukea ja pakopaikan paineista. Voisin kuvitella, että sitä nimenomaan tarvittaisiin nyt.
Osa meistä JO-faneista tuolla instassa on kyllä aika... no, sanotaan nyt vaikka niin, että uskovat aika vähän joistakin JO pojista. Jan taitaa olla ainoa, jolla fanit uskovat olevan pääkopassa jotain muutakin kuin hämähäkin seittejä. Ottaa ymmärrettävästi Krisiä vähän päähän...
Mutta tunnustan silti, että nauroin kuollakseni hänen kommentilleen. Ei ehkä ihan lisännyt sitä uskottavuutta hänen taitoihinsa!
Hitto kun on nyt mielessä vaan bojan siinä kostopaidassaan! Näin just jossain kuvan kun se sillä keikalla levitti käsiään ja paidan läpi erotti kropan just silleen että haluaisin vaan tunkea sormeni niistä pitsin rei'istä läpi ja kynsiä koko paidan rikki ja nuolla hiet sen rinnuksilta.
Joo joo menen laittamaan tiskit ja sit suoraan suihkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Jos seuraat (siis sinä alkuperäinen) Käärijää instassa niin hänen vastaus näkyy sulle siellä ensimmäisenä vaikkei olisi kiinnitetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja heti kaikki pällipäät kommentoimassa instassa kun K kommentoi sinne. Antakaa pliis olla...
Samaa karoin! Oli boyfriendiä ja kaikkia muuta pskaa. Kohta peruvat kaiken yhteisen.
Samaa manasin. And this is why we can't have nice things.
Ihmiset ei näköjään vaan ikinä opi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuon itkuemojin vois tulkita niin, että haluais olla siellä, mutta ei pääse?
Käytän itkuemojia esimerkiksi ollessani tosi innostunut tai liikuttunut, mutta voin käyttää sitä myös mainitsemassasi tilanteessa.
Onko tässä hymiö/emoji käytössä joku ikä/z/x/boomer (en tiedä, mitä näitä on) sukupolvi ero? Vai vaan hlökohtainen ero? Joku sanoo, että ikäpolviero, mutta itse ajattelisin enemmän, että hlökohtainen ja ehkä sukupuoliero? Käytän itse paljon sydämiä ja muita, ja monella eri värillä, mun mies käyttää vaan nauruhymiötä, jotenkin ei tarkoituksenmukaisesti. Joku mun kaveri ei käytä mitään, jotkut ihan randomisti.
Oliko HUUTOJANKKAAJA PAIKALLA, mielipide?