Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
57961/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monella nuorten suosimalla artistilla näkyy esimerkiksi alkoholia omissa stoorissaan? Todella monella. Hirveä meteli nostettu tästä denssi-asiasta. Ei K ole mitään kenellekkään velkaa, eikä ole nuorten/lasten artisti. Toki sille ei voi mitään, että hänestä pitävät ja häntä seuraavat.

Vierailija
57962/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni pikku Elmeri kysyy äidiltä tånäån mikä on denssi ja mistä sitä saa ja miksi isillä ei ole kun Käärijälläkin on. Ja se kukkokin sai.

Kuvailemasi ikäisillä Elmereillä ei ole asiaa Instaan, joka on K13. Kolmetoistavuotiaat tietävät jo, mikä on denssi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
57963/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää oli mulle uus pätkä! Mikä ääni Bojanilla jo 16-vuotiaana!🔥

Ja tässä siis linkki

https://twitter.com/lycaon_____/status/1686494545553305607?s=46

Oon monta kertaa miettinyt että onkohan se ottanut laulutunteja tai pikemminiim että kuknka paljon. Koska onhan nykyinen tekniikka ja äänen hallinta ihan eri luokkaa kuin tuossa, vaikka ihan uskomattoman vahva 16-vuotiaan ääni sillä onkin! Ihan jo pelkästään sitä jaksan ihmetellä miten se pystyy laulamaan selällään maaten niin vahvasti ja noissa livevideoissakin laulu vaikuttaa olevan tosi puhdasta oikeastaan aina. Sillä yhdellä videolla vire katoaa kun se ei ehkä kuule itseään tai muita tarpeeksi hyvin ja senhän ne aloittaakin uudestaan (olikohan Demoni, en muista tarkkaan mutta b siis itse kiroaa ja taitaa naurahtaa ja sitten aloittavat alusta).

Onkohan siitä kostopaita selälläänmakuu Pandamista videota, jossa olisi hyvä äänenlaatu?

Mulla on vaan kuvia

https://twitter.com/5531u/status/1685983194124849152?s=46

https://twitter.com/lemon_h4/status/1685320651249242112?s=46

https://twitter.com/amxdiem/status/1685044160905060352?s=46

Ja bonuksena

https://twitter.com/jamesarchiejo/status/1685317489624788992?s=46

Vierailija
57964/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kärtsyn ig storyssä mitään uutta? KU EI EDELLEENKÄÄ TOIMI SE IG!!!!

T: Huutojankkaaja

Vierailija
57965/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kärtsyn ig storyssä mitään uutta? KU EI EDELLEENKÄÄ TOIMI SE IG!!!!

T: Huutojankkaaja

Keikat lueteltuna ja kanan kanssa hassuilua.

Vierailija
57966/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan tuskin pakottaa Jereä olemaan suhteessa, se on hänen oma valintansa. Jospa kunnioittaisimme sitä kun kerran Jerestä pidämme.

No hyvä jos ovat onnellisia, mutta kyllä tämä aikajana ja tyttiksen negatiivinen vaikutus aina läsnä ollessaan Jeren käytökseen sekä maaninen flirttailu heittävät varjonsa suhteelle. Mutta se on heidän asiansa.

Ootko huomannu, että se maaninen flirttailu kuuluu Käärijään imagoon, kuten se kiroilukin.

Maaninen flirttailu. Mitä tarkoitatte maanisella?

Katso maaninen sanakirjasta.

Ei tarvitse katsoa. Kysyin, koska K:n sanotaan flirttaileen maanisesti. Minä en ole nähnyt maanista flirttailua videoilla, keikkatallenteilla tai kuvissa. Edellä toisessa kommentissa on ekan kerran esillä. Kommentin kirjoittaja ei vastannut, mitä sillä tarkoittaa.

Älä jankkaa. Älä ilkeile. Turhaa tämän sanon, mutta tiedän etten ole ainoa joka tätä toivoo.

Kohta varmaan jankkaat jostain trollista, ihan sama.

Vierailija
57967/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monella nuorten suosimalla artistilla näkyy esimerkiksi alkoholia omissa stoorissaan? Todella monella. Hirveä meteli nostettu tästä denssi-asiasta. Ei K ole mitään kenellekkään velkaa, eikä ole nuorten/lasten artisti. Toki sille ei voi mitään, että hänestä pitävät ja häntä seuraavat.

Nyt olet väärässä. Nimenomaan lapset fanittavat hyvin paljon Käärijää.

Vierailija
57968/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka tapauksessa Käärijällä on erityisen paljon lapsi- ja teinifaneja. Paljon enemmän kuin muilla artisteilla.

Vierailija
57969/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinalainen ravintola nyt kamoon!

Se oli twitterissä joku fanikuva, mulla ei oo sitä tallessa. Tosin Bn käsistä lähikuvat hgin kaduilta on, käykö se?

Käy!!! Kaikki käy!!

Jestas kuinka paljon mulla onkaan noita kirjanmerkkejä, löyty kuitenki!

https://twitter.com/imaginethat92/status/1667163787785383936?s=46

Bojanin suonikkaat ihanat kädet Helsingissä, sydän takoo.

Myönnän auliisti että mulla on ongelma.

Kiitos!

T. Kiinalainen ravintola -jankkaaja

Uuuh..hulluna suonikkaisiin käsiin. T suomalainen pullakäsi

Vierailija
57970/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuttaisko mieluummin B:n käsistä?

Vierailija
57971/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä nähty. Ollaan vuosikausia naimisissa heterosuhteessa ja on lapset jne. Keski-iällä sitten tullaan kaapista.

Nuo nyt ei ole tähän tilanteeseen relevantteja mitenkään.

K on voinu huomata jotain tunteita, muttei tarpeeksi, koska ei tee asialle mitään. Palataan 10-20 vuoden päästä asiaan uudestaan, onko mieli muuttunu.

Mua kans vaivaa suuresti se, että K ei ole tehnyt mitään muutoksia elämässään. Siis jos oletetaan, että uusi rakkaus olisi tullut vastaan, pitäisi sen jotenkin konkreettisesti näkyä. En kyllä ihan ymmärrä, kun ei tuo K n suhtautuminen B hen ihan pelkältä kaveruudeltakaan vaikuta. Jotain siltä väliltä?

Vierailija
57972/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Eipä ole kenenkään muun artistin festarikeikoille viety lapsia.

Vierailija
57973/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinalainen ravintola nyt kamoon!

Se oli twitterissä joku fanikuva, mulla ei oo sitä tallessa. Tosin Bn käsistä lähikuvat hgin kaduilta on, käykö se?

Käy!!! Kaikki käy!!

Jestas kuinka paljon mulla onkaan noita kirjanmerkkejä, löyty kuitenki!

https://twitter.com/imaginethat92/status/1667163787785383936?s=46

Bojanin suonikkaat ihanat kädet Helsingissä, sydän takoo.

Myönnän auliisti että mulla on ongelma.

Kiitos!

T. Kiinalainen ravintola -jankkaaja

Uuuh..hulluna suonikkaisiin käsiin. T suomalainen pullakäsi

No niin, now we're talkin.

Vierailija
57974/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka tapauksessa Käärijällä on erityisen paljon lapsi- ja teinifaneja. Paljon enemmän kuin muilla artisteilla.

mun mielestä jokainen artisti saa tehdä niin kuin itse haluaa. Jos joku mamma pahottaa mielensä siitä että niiden 13v pertti näkee ku käärijä puhuu denssistä nii sit se on sen oma vika. Ihan turhaan nostettu kauhee asia tästäki

Vierailija
57975/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Kirjoitin, että ei ole heidän artisti. Kuten on sanonut, ei tee musiikkia lapsille/nuorille.

Vierailija
57976/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta voisi olla käyttämättä tai edes mainitsematta denssiä tiktokissa ja muussa somessa mitkä ovat vapaasti näkyvissä kenelle tahansa lapsifanille. Muuten tehköön miten haluaa.

Vierailija
57977/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

9

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan tuskin pakottaa Jereä olemaan suhteessa, se on hänen oma valintansa. Jospa kunnioittaisimme sitä kun kerran Jerestä pidämme.

No hyvä jos ovat onnellisia, mutta kyllä tämä aikajana ja tyttiksen negatiivinen vaikutus aina läsnä ollessaan Jeren käytökseen sekä maaninen flirttailu heittävät varjonsa suhteelle. Mutta se on heidän asiansa.

Ootko huomannu, että se maaninen flirttailu kuuluu Käärijään imagoon, kuten se kiroilukin.

Maaninen flirttailu. Mitä tarkoitatte maanisella?

Katso maaninen sanakirjasta.

Ei tarvitse katsoa. Kysyin, koska K:n sanotaan flirttaileen maanisesti. Minä en ole nähnyt maanista flirttailua videoilla, keikkatallenteilla tai kuvissa. Edellä toisessa kommentissa on ekan kerran esillä. Kommentin kirjoittaja ei vastannut, mitä sillä tarkoittaa.

Minä minä minä minä -jaarittelija taas siellä vauhdissa. Johan sulle annettiin ohje katsoa maaninen sanakirjasta. Uskoisin, että tuossa maanisella flirttailulla viitataan kiivaaseen, kiihkeään, räikeään ja jopa pakkomielteisen flirttailuun. Ymmärsitkö nyt?

Vierailija
57978/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis viedäänhän niitä vaikka mihin? Se ei ole uusi asia.

Vierailija
57979/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mun mielestä jokainen artisti saa tehdä niin kuin itse haluaa. Jos joku mamma pahottaa mielensä siitä että niiden 13v pertti näkee ku käärijä puhuu denssistä nii sit se on sen oma vika. Ihan turhaan nostettu kauhee asia tästäki

Toivottavasti olet itse joskus siinä tilanteessa, että oma perttisi alkaa tupakoimaan tai nuuskamaan 13-vuotiaana, niin tiedät mistä nyt puhutaan.

Vierailija
57980/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat on vastuussa siitä, minkälaisen artistin keikoille vievät lapsiaan. Käärijä ei ole mikään Hevisaurus eikä Titinalle eikä hänen tarvitse muuttaa artistiprofiiliaan siihen suuntaan vaikka lapset olisivatkin alkaneet fanittaa.

Ketju on lukittu.