Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Joskus se muutos tapahtuu nopeasti, kyseessähän justinbieberkopio slovenialainen prinssi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se Jere bojanille nyt voisi tehdä vaikka ehtisikin sloveniaan?
Huoooh. Keksisin paljonkin asioita.
Lisäksi voisi piristää huumorin keinoin toisen oloa.
Ja vain olla läsnä. J:llä kuitenkin on se herkkä ja syvällinen puoli.
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan Krisiä.
Minä rakastan Jereä.
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan Krisiä.
Krisillä ja mulla on sama slovenialainen julkkisihastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan Krisiä.
Voit pitää slovenialaisen ihastuksen ja minä pidän Krisin. Katson, että ei tuu teitä häiritsemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se Jere bojanille nyt voisi tehdä vaikka ehtisikin sloveniaan?
Huoooh. Keksisin paljonkin asioita.
Lisäksi voisi piristää huumorin keinoin toisen oloa.Ja vain olla läsnä. J:llä kuitenkin on se herkkä ja syvällinen puoli.
Mua piristää pahoina päivinä jo pelkästään se että katon jonkun videon Ksta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan Krisiä.
Minä rakastan Jereä.
Minä rakastan Jukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan Bojania!💕
Moi Kärtsä🥰
Päivän paras! <3
T. Päivän paras-jankkaaja
Vierailija kirjoitti:
Tuon jälkeen on sanonut sen openminded, miksi heterojankkaatte?
Ei ollut seksuaalisuudesta kommentti. Älä open minded -jankkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon jälkeen on sanonut sen openminded, miksi heterojankkaatte?
Ei ollut seksuaalisuudesta kommentti. Älä open minded -jankkaa
Itseasiassa, oli vastaus kysymykseen oletko homo.
Yhden ihmisen mielipide Edvin, ei muuta sitä, että K on openminded, taidanpa jankata
Minä vihaan tätä lokerointia! Antakaa ihmisten olla mitä ovat ilman että pitää olla lappu otsassa joka asialle.
T. Ei-lokeroida-jankkaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole muuten pureksinut sitä, että bussivideon lopussa sana Fanni nousee (ilmeisesti heillä uudelleen) keskusteluun. Bojan kysyy jotain, että selitätkö uudelleen sen, mitä se fanni oikein tarkoittakaan, niin K äkkiä lopettaa nauhoittamisen xD Mua on huvittanut se jo tässä jonkin aikaa, ei ole vain tullut nostettua esiin. Ei halunnut seuraajilleen alkaa selittää mitään takamus-fanni-juttuja 😆
Huomion arvoista(?) on myös se, että Bojtsuhan ensin vähän kauhistuu yhteinen hotellihuone-maininnasta 😃 🤔
Mun mielestä B on tässä vielä jotenkin virallinen/pidättyväinen ja jopa oudon oloinen ja näköinenkin. Ei sellainen mitä se oli myöhemmin, sellainen vapautuneempi. Pitää varmaan paikkansa ne bändin poikien arviot että K seurasta.
Niin, itsekin vieläkin sisäistelen tässä, että toi oli tosiaan vasta Madridista, jossa ne ekaa kertaa tapas!
Mulla on vaan vähän se, että jos joku kiinnostava heittäis koko ajan mulle tuollaista läppää, kuin K, niin vaikka miten tajuaisin, että se on läppää, niin mulla tunteet syvenis ihan takuulla. siksi ottaa vähän päähän se ajatus, että Bojan ois mennyt matkan varrella rakastumaan oikeasti ja liikaa 🥺
Meinaan been there... No, kyllä siitäkin noin vuodessa noustiin, jee.
Amsterdamista.
Itsekin aikoinaan mietin tota, miten B ensin toppuuttelee yhteinen hotellihuone -läppää. Ihan ku pelästyis, et ei kai kukaan oikeasti luule, mut sit antaa vaan mennä.
Bussivideo on Madridista.
Ei oo ku amsterdamista.
Aa, ok
Jaaha, poistelija on online.
Herkkähipiäistä porukkaa, ku asiallisetki viestit taas poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan Krisiä.
Sama 💕
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan Bojania!💕
Moi Kärtsä🥰
Tuttuja naamoja muuten jo Kaivohuoneen portailla.
K on voinu huomata jotain tunteita, muttei tarpeeksi, koska ei tee asialle mitään. Palataan 10-20 vuoden päästä asiaan uudestaan, onko mieli muuttunu.