Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Hullu keikkaviikko tulossa jälleen K:lla. 5 päivää putkeen mennään, tänään keikka loppuu vasta kahdelta yöllä suunnilleen Helsingissä ja siitä vauhdilla Vaasaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K on openminded niinkuin on sanonut
Oli tämä sanottu mistä syystä tahansa, niin on silti sanottu ton heterokommentin jälkeen. Mua vähän inhottaa se, miten ihmiset jämähtää siihen ajatukseen, että jos joku on hetero, asia pysyy aina niin ja sillä sipuli.
Tällä en tarkoita edes spekuloida Kn suuntautumista, sanon vain, että terveiset kivikaudelle: nää asiat voi olla muuttuvia.Jos mulle tulis yhtäkkiä tunteita samaan sukupuoleen, jättäisin kyllä nykyisen poikaystävän, jotta voisin tutkailla tilannetta ja kuunnella sisintäni. Klla ollut jo kolme kuukautta aikaa miettiä asiaa.
No ei vsrmaan kauheen moni jättäisi heti nykyistä suhdettaan, jos ensimmäistä kertaa vähän kiinnostuisi jostain oman sukupuolen edustajasta.
Minä en ainakaan. Tosin puheeksi varmasti ottaisin asian parisuhteessani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli tämä sanottu mistä syystä tahansa, niin on silti sanottu ton heterokommentin jälkeen. Mua vähän inhottaa se, miten ihmiset jämähtää siihen ajatukseen, että jos joku on hetero, asia pysyy aina niin ja sillä sipuli.
Tällä en tarkoita edes spekuloida Kn suuntautumista, sanon vain, että terveiset kivikaudelle: nää asiat voi olla muuttuvia.Jos mulle tulis yhtäkkiä tunteita samaan sukupuoleen, jättäisin kyllä nykyisen poikaystävän, jotta voisin tutkailla tilannetta ja kuunnella sisintäni. Klla ollut jo kolme kuukautta aikaa miettiä asiaa.
No ei vsrmaan kauheen moni jättäisi heti nykyistä suhdettaan, jos ensimmäistä kertaa vähän kiinnostuisi jostain oman sukupuolen edustajasta.
Varsinkaan jos se ihastuksen kohde on kiireinen, toisessa maassa elävä nuori prinssi ja vaarana on menettää tämän ystävyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä en tarkoita edes spekuloida Kn suuntautumista, sanon vain, että terveiset kivikaudelle: nää asiat voi olla muuttuvia.
Jep. Ja heteronormi on niin vahva että voi mennä vuosikymmeniä tajuta asia. Meillä puhuttiin lapsuudenkodissa ajan tyyliin hint***sta ja yökkäiltiin h omoille. Ei ollut prideä, ei ollut edes sanoja millekään. Oli a i d s -kriisi ja ummehtuneet ajatukset. Mä olin n. 40 v kun ymmärsin että ei hemmetti, se että ihastun jatkuvasti tai tunnen sek su aal. vetoa muihin naisiin / muunsukupuolisiin / hyvin naisellisiin (homo) miehiin jne. taitaa tarkoittaa sitä että olen jotain muuta kuin ihan perushetero. Siinä vaiheessa vielä muutama vuosi eteenpäin, kun olin yksin hotellissa sydän ja sielu pamppaillen ja valmis pettämään miestäni naisen kanssa johon tunsin jotain käsittämätöntä sielunyhteyttä, tajusin asian lopullisesti. Että aika tiukassa se hetero-oletus voi olla ihan oman pääkopan sisällä. Voitte uskoa että sää shippi on aika vahvasti resonoinut minussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka rakastuisit? Niinkun täällä näiden kahden on väitetty tehneen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka rakastuisit? Niinkun täällä näiden kahden on väitetty tehneen?
Rakkaudesta en puhunut mitään. Sitten pitäisi jo oikeasti miettiä asioita uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan k on seurustellut tyttöystävänsä kanssa?
Onko ko pitkä suhde takana?Umk aikana vissiin aloitettu, mutta fani ollut viime syksystä lähtien.
Oho no ei sit ihme jos on joka paikassa mukana.
Enkä kyllä ihmettelis vaikka ois matkan varrella ollut mustasukkaisuuttakin. Miksi ihmeessä ei olisi ollut? Onhan se saanut katsella kuinka k punastelee ja kertoo illan olleen romantic ihan toisen kanssa. Ihan järjettömään myllyyn on kyllä joutunut lyhyessä ajassaEn minä ainakaan ole mieheni ystävistä mustis kun ne yhdessä perseilee. Nuo punastumiset yms. on täysin omaa tulkintaasi. Emme näe kulissien taakse.
En minäkään ole mieheni ystävistä mustis. Mutta minun mieheni ja sen kaverin halauksista ja pusuista ei puoli Eurooppaa puhu ja tee niistä hidastettuja videoita. Minä en näe videolta kuvia niiden välisistä viesteistä täynnä sydämiä enkä kuule haastatteluista kuinka toimittajat kiertelevät sanomalla miehen kaveria "kaveriksi" kun samalla vihjailevat jotain ihan muuta. Kun yhteistä taivalta on ollut vain puolisen vuotta takana, on tuossa väkisinkin miettimistä. Miksi ihmeessä se ei tuntuisi missään?
Katsos kun tämä on shippausta ja toimittajatkin sen tietää. Tyttis on ollut heidän seurassaan ja kuvannutkin heitä ja tietää tasan tarkkaan heidän suhteensa laadun, joten hänen ei tarvitse olla mustis.
Sehän ei tietenkään ollut prepartyissa eikä viisuareenalla jne. joista on tippunut videoita aina jälkikäteen. Vaikka myöhemmin olisikin heitä yhdessä kuvannut, ei se niistä alkuvaiheista ole mitään heti tiennyt. Miksi tuollainen ei tuoreessa suhteessa tuntuisi missään? Siksikö kun kyse on miehestä? Olisiko siis ollut eri juttu jos k olisi häröillyt samat jutut vaikka akessandran kanssa?
Olisi se eri tietenkin.
Tietenkin, täysin eri asia. Miehen kanssa flirttailulla ei satuta ketään. Ja samalla saivat huomiota ja äänestäjiä. Ja toki vielä viihtyivätkin yhdessä.
Mulla ei ole nyt niinkään käärijän suuntautumisesta mielipidettä, mutta tämä on kyllä aika laput silmillä elämistä. En tiedä onko täällä paljonkin ihmisiä jotka eivät ehkä ole koskaan tavanneet yhtään homoa tai bi-miestä, mutta yllättävän moni on todellakin ensin seurustellut ja ollut naimisissakin naisen kanssa. Siis yhä edelleen, en puhu vain jostain eläkeikää lähestyvistä.
Naisia toki koskee ihan sama, heille tållainen on varmasti helpompaa ja hyväksytympääkin.Flirtti voi tietenkin olla viatonta ja kaverillista, mutta ei se että seurustelee naisen kanssa ole mikään tae siitä etteikö voisi ihastua ja rakastua myös mieheen.
Minun sukulaismies oli naimisissa melkein 10 vuotta naisen kanssa, 2 yhteistä lasta. Sitten hän tapasi miehen, johon rakastui. Nyt he ovat aviopari.
Yksi mun tyttökaveri oli myös naimisissa miehen kanssa, sai sen kaa kaksi lasta ja rakastui sitten naiseen. Ne on nyt olleet yhessä jo vuosikausia. Mulla itelläni on ollu sekä mies- että naisystäviä. Joskus aikoinaan myös "näyttelin" yhen pojan tyttöystävää, kun hän ei uskaltanut / voinut tulla ulos kaapista. Kaikki ei aina oo ihan niin suoraviivaista kun ehkä ulospäin näyttää.
TÄÄLLÄ TAAS!!
T: Huutojankkaaja :)
Vierailija kirjoitti:
Bojan is Kris's celebrity crush, I love it! 😍
:D All the celebrity crushes they talk about are women 10+ years older than them. :)))))))))))
Ladies, we are still in the game! :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
TÄÄLLÄ TAAS!!
T: Huutojankkaaja :)
Tervetuloa!
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D All the celebrity crushes they talk about are women 10+ years older than them. :)))))))))))
Ladies, we are still in the game! :D :D :D
Kiitos! Tämä oli hyvä havainto! Toivoa on!
Väliin nyt vaan että jo kaksituhatta sivua sitten tulimme konsensukseen että on olemassa erikseen Bojanseksuaalisuus.
Tämä tapahtui silloin kun kaksi 100% lesboa jodelista ensimmäistä kertaa kyseenalaistivat oman seksuaalisuutensa B:n kohdalla.
Loppuunkäsitelty. Piste.
Mites olis jankkaus Jeren pituudesta tai Bojanin? Vaihteeks anyone? Tai kultasormuksesta J:n vasemmassa nimettömässä?
Vai pitäiskö listata loppuunkalutut topicit joihin ei enää palata tässä keskustelussa? ellei jotain uskomatonta tapahdu (30v miehen kasvupyrähdys...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan tää Nacen valitsema tummapolkkatukkainen nainen on? Näyttää hieman kypsemmältä kuin muut,pisti silmään. 💋
Nuška Drašček
B says his childhood celebrity crush is Tanja Žagar and since he hasn't thought about this since, he will say it is still her.
Nace: Nuška Drašček, the second time he talks, he says we have so many beuatiful Nušas, and they show Nuša Derenda
Jure: Nina Osenar
Jan: Vili Resnik
Onhan näitä nähty. Ollaan vuosikausia naimisissa heterosuhteessa ja on lapset jne. Keski-iällä sitten tullaan kaapista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä kummaa siinä nyt on, että eivät yhtenä (semifinaali) päivänä ole laitelleet niin paljon viestejä? Eiköhän ne ole nähnyt toisiaan useamman kerran kyseisenä päivänä, minkä lisäksi päivä on ollut todella hektinen. Ei tarkota yhtään mitään.
No niinpä. Ankeuttajatrollit vaan täällä taas aamuvuorossa yrittää latistaa tunnelmaa.
Te ette vaan kestä tosiasioita. Minustaki ois ollu ihanaa, jos oisivat olleet enemmän yhteyksissä tai nähneet, mutta ku ei niin ei. Minä en ainakaan halua pettää ja valehdella itselleni.
Siis olet oikeasti ollut paikalla katsomassa, milloin näkevät ja missä?
Viimeisellä viikolla oli kummallakin niin kiireiset aikataulut ja semit vielä eri päivinä. Aikataulut meni muutenkin ristiin. Seurasin kummankin somea, joten tiedän. Kymmeniä haastatteluita lisäksi per päivä.
Ja loppuaika meni sen nimeltä mainitsemattoman kanssa. Tämäkin on totta, koska niistä löytyy niitä kuvia moroccan oil-kylttien katveessa.
Mielikuvituksessas löytyy.
Kirjota googleen gekkonen käärijä ja katso kuvahaku, hyvin löytyy.
Löytyy löytyy. MoroccanOil -mainoksen vierestä kävelivät kuvassa. Gf myös näkyi tanssimassa saunarekalla viisujen jälkeen.
Niinpä...saunarekalla😁, kirjoitin kauan sitten näitä, missä kukakin oli finaalin jälk yön, mutta se poistettiin. Jonkun puh löytyi jonkun toisen maan tavaroista ja jonkun piti mennä omaan hotlaan hakemaan tavaroita, joku puuttui joukkueesta idän lentokoneeseen, joku väläytti kuvaajalle vihreää t paitaa metkitsevästi..
Niinkun sinne viisutiloihin ei päässy ulkopuoliset. Ja eikö siinä joker outin youtubesarjassa koko bändi lähde yhtäaikaa kentälle, b mukana. Jäänyt vaan taas jonneki sukuloimaan. Ja nämä paidanvilauttelut oli sitä samaa jatkumoa näiden shippaussuhteelle.
Onko mulla nyt eri videon kohta mielessä kun nimenomaan muistan että eivät lähteneet yhtaikaa?
Muistelen siis että lontoon prepartyista lähtivät kyllä yhdessä mutta sit b oli unohtanut tavaransa hotelliin (miten tää on edes mahdollista???) ja sit sitä kuvattiin siellä ankealla milton keynesin asemalla yksikseen.
Juu näin on. Ja sitäpaitsi on video myös JOn kotiinpaluusta, kun lentoasemalla on perhettä ja muutama fani vastassa, eikä B ole siellä. Kaikki muut on.
Lähti samalla bussilla, mutta jäi jonnekin välille, koska ei tosiaan oo kentällä. Mutta yhtäaikaa kuitenki sieltä lähtivät.
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä nähty. Ollaan vuosikausia naimisissa heterosuhteessa ja on lapset jne. Keski-iällä sitten tullaan kaapista.
Nuo nyt ei ole tähän tilanteeseen relevantteja mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo nyt ei ole tähän tilanteeseen relevantteja mitenkään.
No ihan hyviä kertomuksia niille, joille se, että henkilö kertoo kerran olevansa hetero, on kiveen hakattu tieto. En nyt sano tästä tilanteesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se Jere bojanille nyt voisi tehdä vaikka ehtisikin sloveniaan?
Huoooh. Keksisin paljonkin asioita.
Lisäksi voisi piristää huumorin keinoin toisen oloa.