Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
57941/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinalainen ravintola nyt kamoon!

Se oli twitterissä joku fanikuva, mulla ei oo sitä tallessa. Tosin Bn käsistä lähikuvat hgin kaduilta on, käykö se?

Käy!!! Kaikki käy!!

Jestas kuinka paljon mulla onkaan noita kirjanmerkkejä, löyty kuitenki!

https://twitter.com/imaginethat92/status/1667163787785383936?s=46

Vierailija
57942/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon melkein iloinen tosta K:n uudesta denssivideosta. Ihan vaan siksi, kuinka jotkut täällä on jaksanut jankata, että K muuttaa itseään saamansa palautteen vuoksi. Kun ei muuta. Se on mitä on, ja hyvä niin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
57943/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/CtRaVcFNKNb/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Kiitos!!! Ihan uusia mulle ja jotenkin aivan ihana nähdä hänet Helsingin kaduilla kuvattuna vaikka ehkä kuolen kateudesta. Ja lisäksi miten se näyttää taas ihan 15-vuotiaalta noissa 😱 on kyllä kameleontti ja selvästi vähän ujona. On se hiton kohtelias. Nice to meet you vikassa 😭

T. Kiinalainen ravintola -jankkaaja

Vierailija
57944/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli twitterissä joku fanikuva, mulla ei oo sitä tallessa. Tosin Bn käsistä lähikuvat hgin kaduilta on, käykö se?

Käy!!! Kaikki käy!!

Kaikki käy. Pakko päästä sytyttämään kynttilä ja nuolemaan se mitattu neliömetri jossa kuninkaallinen prinssimme on todistetusti suloisten reisiensä päällä seissyt.

Vierailija
57945/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon melkein iloinen tosta K:n uudesta denssivideosta. Ihan vaan siksi, kuinka jotkut täällä on jaksanut jankata, että K muuttaa itseään saamansa palautteen vuoksi. Kun ei muuta. Se on mitä on, ja hyvä niin!

Terveydenhoitajana oon eri mieltä. Käärijällä paljon nuoria seuraajia ja tuohan on melkein mainosta, että käyttäkää tekin. En hyväksy, ihan nuorten takia.

Vierailija
57946/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy!!! Kaikki käy!!

Bojanin suonikkaat ihanat kädet Helsingissä, sydän takoo.

Myönnän auliisti että mulla on ongelma.

Kiitos!

Vierailija
57947/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy!!! Kaikki käy!!

Bojanin suonikkaat ihanat kädet Helsingissä, sydän takoo.

Myönnän auliisti että mulla on ongelma.

Kiitos!

Mulla sama, mutta pidän ongelmaa kuitenkin positiivisena sellaisena!

Vierailija
57948/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin!

Vierailija
57949/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää oli mulle uus pätkä! Mikä ääni Bojanilla jo 16-vuotiaana!🔥

Ja tässä siis linkki

https://twitter.com/lycaon_____/status/1686494545553305607?s=46

Elvis pelvis syntymässä!🕺

Vierailija
57950/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin!

Voisitte katsoa kuitenkin Käärijää ja omaa nokkaanne pidemmällä ja miettiä mitä se käyttäjilleen aiheuttaa. Hypettäkää mielissänne, muttei täällä eikä muuallakaan.

Vierailija
57951/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonottaako nuo siis 10 tuntia vesisateessa?

Vierailija
57952/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä ne istuu.

Vierailija
57953/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin!

Voisitte katsoa kuitenkin Käärijää ja omaa nokkaanne pidemmällä ja miettiä mitä se käyttäjilleen aiheuttaa. Hypettäkää mielissänne, muttei täällä eikä muuallakaan.

Kai täällä on mielipiteiden sanominen sallittua? Olen vilpittömän iloinen, ettei vuosia seuraamani artisti ala pelaamaan nätimmin tai muuttamaan itseään, tai tuottamaansa materiaalia arvostelun vuoksi.

Vierailija
57954/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin!

Kai täällä on mielipiteiden sanominen sallittua? Olen vilpittömän iloinen, ettei vuosia seuraamani artisti ala pelaamaan nätimmin tai muuttamaan itseään, tai tuottamaansa materiaalia arvostelun vuoksi.

Tietyissä asioissa muuttaminen kertoisi myös omasta kasvamisesta ja vastuunotosta.

Vierailija
57955/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä pahaa on Bojanin käsien ihailussa? Positiivinen asia hänelle

Vierailija
57956/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin!

Hänellä oli ennen muutama tuhat seuraajaa, nyt hän on esikuva monelle nuorelle. Pitäisi miettiä myös tätä puolta. Kaikkea ei itsessään todellakaan tarvitse muuttaa. Mutta denssin mainostaminen puolelle miljoonalle seuraajalle ei ole mielestäni ok.

Vierailija
57957/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää oli mulle uus pätkä! Mikä ääni Bojanilla jo 16-vuotiaana!🔥

Ja tässä siis linkki

https://twitter.com/lycaon_____/status/1686494545553305607?s=46

Oon monta kertaa miettinyt että onkohan se ottanut laulutunteja tai pikemminiim että kuknka paljon. Koska onhan nykyinen tekniikka ja äänen hallinta ihan eri luokkaa kuin tuossa, vaikka ihan uskomattoman vahva 16-vuotiaan ääni sillä onkin! Ihan jo pelkästään sitä jaksan ihmetellä miten se pystyy laulamaan selällään maaten niin vahvasti ja noissa livevideoissakin laulu vaikuttaa olevan tosi puhdasta oikeastaan aina. Sillä yhdellä videolla vire katoaa kun se ei ehkä kuule itseään tai muita tarpeeksi hyvin ja senhän ne aloittaakin uudestaan (olikohan Demoni, en muista tarkkaan mutta b siis itse kiroaa ja taitaa naurahtaa ja sitten aloittavat alusta).

Onkohan siitä kostopaita selälläänmakuu Pandamista videota, jossa olisi hyvä äänenlaatu?

Vierailija
57958/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hey ladies, since many of us struggle to understand young people and their online behaviour, maybe this video will help :D

Vierailija
57959/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni pikku Elmeri kysyy äidiltä tånäån mikä on denssi ja mistä sitä saa ja miksi isillä ei ole kun Käärijälläkin on. Ja se kukkokin sai.

Vierailija
57960/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä ne istuu.

Nehän saa kuolemantaudin jos on vielä tukkakin märkänä.

Sanoisi kuka?

Ketju on lukittu.