Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
57761/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tosta screenistä kuitenkin näkee että Jerppa on laitellu Boitskulle sydämiä enempi

Vierailija
57762/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku joutessaan linkata jotain suoraan tuosta bojansstories igstä?Olen yrittänyt etsiä sitä, enkä ymmärtä, miksi en löydä...onko mulla joku esto igssä päällä vai mikä..😤

Ootko kokeilllut sammuttaa puhelimen kokonaan?

Olen...

Tää tylsä tekniikkatieto: mulla oli safe seach päällä, mut eihän tuo sivu nyt lukeudu sellaisiin! 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
57763/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tosta screenistä kuitenkin näkee että Jerppa on laitellu Boitskulle sydämiä enempi

J kyllä ylikäyttää hymiöitä ja sydämiä kaikissa kommenteissa esim. Somessa, stooreissa jne. Hymiöiden käyttäminen on enemmän milleniaalien juttu, z-sukupolvessa johon B kuuluu, on jo omat hymiösäännöt 😅

Vierailija
57764/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä toi kuva on peräisin, jossa K ja H pitää noita synttäritötteröitä suulla ja otsalla?

Vierailija
57765/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös tätä kuvaa K&B viesteistä voi litteroida auki, naurattaa myös tuo yksi capseilla kirjoitettu kommentti twiittiin. :) https://twitter.com/kafkae5que/status/1686476696684462080

Awww, mä en ollutkaan ennen lukenut kaikkia noita niiden viestejä tosta. . . Jere: If we dont go to final (huom :) together, then I drink 😱

Milloin nää semit siis oli? Ennen vai jälkeen turkoosin maton?? Ennen?

Turkoosi matto su, eka semi (Kärtsä) ti, toka semi (Jokerit) to, finaali la.

Ja oliko "carppediem" -mattoa ed ilta se aarjuu, jolloin ei tarvinnu niin välittää huomisesta, ja silloin Klla lipsahti pari drinkkiä! Kun JOt(B) houkutteli 😉

Vierailija
57766/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B:n katse...silmät....huulet...silmät😍

https://www.tumblr.com/jeevm/724493086844141568/another-bojan-looking-a…

Hengästyn, en voi lopettaa katsomista.😳. Mikroilmeet paljastavat todelliset tunteet-todellakin!🌹

Mikroilmeet paljastivat, että Bojan haluaa päästä mahdollisimman nopeasti kiinni biisiin, mitä Käärijä aloitti yhtäkkiä laulaa. Se onnistuu katsomalla huuliin.

Miettikää nyt itse, teillä on kamerat päällä ja teette somekontenttia. Toinen alkaa hoilata biisiä joka teidän pitäs äkkiä napata. Katsoisitteko huulia? Okei ette, mä katsoisin.

Vierailija
57767/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä toi kuva on peräisin, jossa K ja H pitää noita synttäritötteröitä suulla ja otsalla?

Sen kolmannen kaverin stooreista. Se on linkattu H:n stoorien, jossa avaavat puolalaisten lahjoja

Vierailija
57768/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukkikselle ja toiselle illan agentille toivottelen jo huippu iltaa ja laittakaa "raporttia" huomenna, kun ehditte 😊👍

Pitäkää hauskaa! Odotan innolla iltaa ja huomista 😃

Vierailija
57769/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös tätä kuvaa K&B viesteistä voi litteroida auki, naurattaa myös tuo yksi capseilla kirjoitettu kommentti twiittiin. :) https://twitter.com/kafkae5que/status/1686476696684462080

Awww, mä en ollutkaan ennen lukenut kaikkia noita niiden viestejä tosta. . . Jere: If we dont go to final (huom :) together, then I drink 😱

Milloin nää semit siis oli? Ennen vai jälkeen turkoosin maton?? Ennen?

Turkoosi matto su, eka semi (Kärtsä) ti, toka semi (Jokerit) to, finaali la.

Ja oliko "carppediem" -mattoa ed ilta se aarjuu, jolloin ei tarvinnu niin välittää huomisesta, ja silloin Klla lipsahti pari drinkkiä! Kun JOt(B) houkutteli 😉

Jep, La 6.5. :)

Vierailija
57770/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

J kyllä ylikäyttää hymiöitä ja sydämiä kaikissa kommenteissa esim. Somessa, stooreissa jne. Hymiöiden käyttäminen on enemmän milleniaalien juttu, z-sukupolvessa johon B kuuluu, on jo omat hymiösäännöt 😅

Miten nuo sukupolvirajat nyt oikein menee? Niillähän on kuitenkin vain viiden vuoden ikäero (5v ja 2 kk) ja molemmat on syntynyt 90-luvulla. Jotenkin rankkaa, jos viiden vuoden erolla jo kuulutaan eri sukupolviin.

Vierailija
57771/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan is Kris's celebrity crush, I love it! 😍

https://vm.tiktok.com/ZGJbVprLH/

Vierailija
57772/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole muuten pureksinut sitä, että bussivideon lopussa sana Fanni nousee (ilmeisesti heillä uudelleen) keskusteluun. Bojan kysyy jotain, että selitätkö uudelleen sen, mitä se fanni oikein tarkoittakaan, niin K äkkiä lopettaa nauhoittamisen xD Mua on huvittanut se jo tässä jonkin aikaa, ei ole vain tullut nostettua esiin. Ei halunnut seuraajilleen alkaa selittää mitään takamus-fanni-juttuja 😆

Huomion arvoista(?) on myös se, että Bojtsuhan ensin vähän kauhistuu yhteinen hotellihuone-maininnasta 😃 🤔

https://youtube.com/shorts/A1NIaFbNoDo?feature=share

Vierailija
57773/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista tuntemistani ihmisistä ylivoimaisesti eniten emojeita käyttää miespuolinen ystäväni joka on juurikin 24 (tai 25?) kuten Bojan. :)

Vierailija
57774/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hengästyn, en voi lopettaa katsomista.😳. Mikroilmeet paljastavat todelliset tunteet-todellakin!🌹

Mikroilmeet paljastivat, että Bojan haluaa päästä mahdollisimman nopeasti kiinni biisiin, mitä Käärijä aloitti yhtäkkiä laulaa. Se onnistuu katsomalla huuliin.

Miettikää nyt itse, teillä on kamerat päällä ja teette somekontenttia. Toinen alkaa hoilata biisiä joka teidän pitäs äkkiä napata. Katsoisitteko huulia? Okei ette, mä katsoisin.

No nyt uskallan sanoa, vaikka todistetta en muista. Muistan jostain, että B on kertonut, että hänellä on hieman huono kuulo. Tuossa K&B laulutilanteessa saattaa olla taustahälyä, skäärijä voi äkkisiltään tuntua käärijältä, UK tytön nimi hälyillassa käärijältä, nojautuminen eteenpäin ulkona tehtävissä haastatteluissa ja hlön suun katsominen...tästä tuskin voi kivittää, mutta valitettavasti todist ei ole muuta kuin oma muistini. Silti väitän, että Kn huulten katsomisesta löytyy erlainen tunne kuin Krisin, ja että tunne noissa muissa käärijäkuulemisissa vaikuttaa takana.

Katsotaan, tuleeko tästä väittely, mikä on turhaa...jos joku toinenkin muistaa tällaisen, on lisätodistetta. Vielä teinistä lähtien ehkä kovaakin musaa tullut...🌹🌸💜

Vierailija
57775/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähäistä ollu heidän yhteydenpito enää vikalla viikolla. Silloinhan oli tyttiskin siellä.

Mutta Bojan oli ehtinyt jo lauantaina varata Kärtsän mielen, sydämen ja kehon.

Vierailija
57776/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa oli se vetskari auki ja häärijäkuva, sitten se yksi välispiikki ylilyönti jolloin ainakin RG jätti laivamme.

Tuo B-mv kuva slovenialaisella artistilla on hyväntahtoisra vinoilua "nukutko yösi, ootko mustasukkainen kun Boitsu pörröttää myös mun päätä" ja joo ehkä hakee myös lisäseuraajia tolla itselleen..

Näin ite tulkitsen

Just noin mäkin tuon tulkitsen. Aika jännä kuitenkin, että paikallinen julkkiskin tietää/on huomannut, että Käärijä voisi olla mustasukkainen Bojanista😚🤭😏

Vierailija
57777/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa oli se vetskari auki ja häärijäkuva, sitten se yksi välispiikki ylilyönti jolloin ainakin RG jätti laivamme.

Tuo B-mv kuva slovenialaisella artistilla on hyväntahtoisra vinoilua "nukutko yösi, ootko mustasukkainen kun Boitsu pörröttää myös mun päätä" ja joo ehkä hakee myös lisäseuraajia tolla itselleen..

Näin ite tulkitsen

Just noin mäkin tuon tulkitsen. Aika jännä kuitenkin, että paikallinen julkkiskin tietää/on huomannut, että Käärijä voisi olla mustasukkainen Bojanista😚🤭😏

Jep, virallestihan sen piti sielläkin olla viisubestis. :P

Vierailija
57778/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt uskallan sanoa, vaikka todistetta en muista. Muistan jostain, että B on kertonut, että hänellä on hieman huono kuulo. Tuossa K&B laulutilanteessa saattaa olla taustahälyä, skäärijä voi äkkisiltään tuntua käärijältä, UK tytön nimi hälyillassa käärijältä, nojautuminen eteenpäin ulkona tehtävissä haastatteluissa ja hlön suun katsominen...tästä tuskin voi kivittää, mutta valitettavasti todist ei ole muuta kuin oma muistini. Silti väitän, että Kn huulten katsomisesta löytyy erlainen tunne kuin Krisin, ja että tunne noissa muissa käärijäkuulemisissa vaikuttaa takana.

Katsotaan, tuleeko tästä väittely, mikä on turhaa...jos joku toinenkin muistaa tällaisen, on lisätodistetta. Vielä teinistä lähtien ehkä kovaakin musaa tullut...🌹🌸💜

Ostan tuon huono kuulo -selityksen, koska itselläni on sama 🥰

Siis ei mitään kuulolaitetason huonoa kuuloa, mutta "jäin kiinni" ja eräänlaiseen seurantaan jo ala-asteella siitä. Muillakin suvussani on.

Vierailija
57779/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole muuten pureksinut sitä, että bussivideon lopussa sana Fanni nousee (ilmeisesti heillä uudelleen) keskusteluun. Bojan kysyy jotain, että selitätkö uudelleen sen, mitä se fanni oikein tarkoittakaan, niin K äkkiä lopettaa nauhoittamisen xD Mua on huvittanut se jo tässä jonkin aikaa, ei ole vain tullut nostettua esiin. Ei halunnut seuraajilleen alkaa selittää mitään takamus-fanni-juttuja 😆

Huomion arvoista(?) on myös se, että Bojtsuhan ensin vähän kauhistuu yhteinen hotellihuone-maininnasta 😃 🤔

https://youtube.com/shorts/A1NIaFbNoDo?feature=share

Mun mielestä B on tässä vielä jotenkin virallinen/pidättyväinen ja jopa oudon oloinen ja näköinenkin. Ei sellainen mitä se oli myöhemmin, sellainen vapautuneempi. Pitää varmaan paikkansa ne bändin poikien arviot että K seurasta.

Vierailija
57780/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan is Kris's celebrity crush, I love it! 😍

https://vm.tiktok.com/ZGJbVprLH/

Tää on ihana. Ja Jan on niin ihana outo itsensä tässäkin 😅

Ketju on lukittu.