Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
57121/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa nyt sen Bojanin olla. Sen takia jätti somenkin, kun ei jaksanut enää. Ei sillä ole osaa eikä arpaa tähän ajojahtiin jne. Viaton sivusta kärsijä. Joka suuntaan revitään.

Vierailija
57122/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette muuten ainoita, jotka kutsuu sitä ajojahdiksi. Bändille tuotiin ilmi tärkeitä asioita, bändi reagoi niihin tavalla, jolla kuuluukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
57123/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette muuten ainoita, jotka kutsuu sitä ajojahdiksi. Bändille tuotiin ilmi tärkeitä asioita, bändi reagoi niihin tavalla, jolla kuuluukin.

Mitä kuuluu Kiksille? Entä Krisille? Kerro nyt jotain teidän juorujakin!

Vierailija
57124/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin ollut lähinnä ihmeissäni, ellei B olis toiminut just näin. Gregorin takia.

No minä oon vähän ihmeissäni, että hyväksyy kaikki tuollaiset jutut kun vettä vaan ja päättää vielä osoittaa sen kääntämällä selkänsä faneilleen.

Anteeks nyt what the actual f*ck? Kuka on kääntänyt selkänsä faneille? Onko tää joku trolli...

On.

Esitän ihan oikeita mielipiteitäni, vaikka ne poikkeaisikin teidän valtavirrasta.

Eihän ne muutkaan pojat ole tuominnut G:tä erikseen. Ainoastaan siinä yhteisessä ilmoituksessa teiden erkanemisesta on ehkä tulkittavissa vihje siihen mutta muuten ei. Eli miksi siis B olisi tässä jotenkin kääntänyt selkänsä? Se, että lähti instasta, on varmasti ihan oman mielenterveyden takia. Osa faneista on pommittanut sitä jatkuvasti ja alkoi varmasti haitata jo ihan normaalia elämää. Eikö ihminen saa huolehtia omasta terveydestään ensisijaisesti vai tarkoittaako tuo, että artistin on luovuttava jopa terveydestään fanien hyväksi? Nyt kannattaisi tällaisten fanien vähän pohtia, mikä on fanituksen tarkoitus. Artisti ei ole faneilleen mitään velkaa. Ihan niin kuin fanitkin voivat lakata fanittamasta, voi artistikin lakata olemasta artisti. Ja siinä välissä voi molemmat tehdä monenlaisia päätöksiä ilman, että olisi kumpikaan hylännyt ketään. Ainoaa huonoa käytöstä on levittää ilkeitä huhuja ja maalittaa ihmisiä niiden huhujen perusteella. Sen perusteella saisi joutua jopa vankilaan.

Miten siinä vihjattiin, että Jokerit ois tuominnut G n tästä asiasta? Mun mielestä päinvastoin. Enemmänkin tuntui pahoittelevalta, että harmi kun meni näin.

P. S. En oo toi Twitteristi.

Siksi tuossa lukeekin, että on ehkä tulkittavissa vihje, jos niin haluaa tulkita. Ei siis niin, että olisi tuominut vaan että voidaan tulkita, että teiden erkaneminen olisi ehkä siihen liittyvä vihje. Ymmärrätkö?

Eihän teiden erkaneminen vihjaa muuhun kuin yhteistyön lopettamiseen, mikä oli pakko tehdä kuitenkin.

Mä olen edelleen sitä mieltä että ei olisi pitänyt tehdä ja jos Kärtsälle joskus tulee eteen samantyylinen tilanne niin se pysyy lujana. Eri juttu jos on aidosti jotain todisteita ja tapaus olisi ihan selvää ahdistelua esim.

Vierailija
57125/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Löydä joku joka katsoo sinua niin nämä kaksi katsovat toisiaan."💙💚

https://twitter.com/eSpotPod/status/1653451311805759492

Nolo juttu toi kyllä et ihmiset vieläkin muistaa miten K:lla ei ollut rahaa.

Vierailija
57126/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä B varmaan sen oman boleron tarvitsee <3

https://twitter.com/gabbanisgorilla/status/1657532143436800002

Vierailija
57127/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Löydä joku joka katsoo sinua niin nämä kaksi katsovat toisiaan."💙💚

https://twitter.com/eSpotPod/status/1653451311805759492

On ne niin söpöjä murusia! 😍

Vierailija
57128/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bolerot on jo nähty.

Vierailija
57129/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
57130/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin ollut lähinnä ihmeissäni, ellei B olis toiminut just näin. Gregorin takia.

No minä oon vähän ihmeissäni, että hyväksyy kaikki tuollaiset jutut kun vettä vaan ja päättää vielä osoittaa sen kääntämällä selkänsä faneilleen.

Anteeks nyt what the actual f*ck? Kuka on kääntänyt selkänsä faneille? Onko tää joku trolli...

Hyväksyy siis minkä???

Kaiken, minkä G on tehnyt. En ymmärrä, miten täällä sitä puolustellan niin kiivaasti. Toivottavasti teillä ei ole teinityttäriä.

Kyllä on teinityttäriä eikä haittaa G tippaakaan. Päinvastoin.

Leila

Vierailija
57132/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kuuluu Kiksille? Entä Krisille? Kerro nyt jotain teidän juorujakin!

En muuten tiedä, tykkäiskö se teidän ihana Kris siitä, että shippaatte jotain ei itseasiassa niin paljon Rekoa nuorempaa miestä ja Krisin omaa teini-ikäistä veljeä.

Vierailija
57133/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julistekuva molemmille!!!

https://twitter.com/_simplyymari/status/1657530127079682051/photo/1

Toi halikuva on päivästä toiseen ihan parasta.

Vierailija
57134/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Esitän ihan oikeita mielipiteitäni, vaikka ne poikkeaisikin teidän valtavirrasta.

Eihän ne muutkaan pojat ole tuominnut G:tä erikseen. Ainoastaan siinä yhteisessä ilmoituksessa teiden erkanemisesta on ehkä tulkittavissa vihje siihen mutta muuten ei. Eli miksi siis B olisi tässä jotenkin kääntänyt selkänsä? Se, että lähti instasta, on varmasti ihan oman mielenterveyden takia. Osa faneista on pommittanut sitä jatkuvasti ja alkoi varmasti haitata jo ihan normaalia elämää. Eikö ihminen saa huolehtia omasta terveydestään ensisijaisesti vai tarkoittaako tuo, että artistin on luovuttava jopa terveydestään fanien hyväksi? Nyt kannattaisi tällaisten fanien vähän pohtia, mikä on fanituksen tarkoitus. Artisti ei ole faneilleen mitään velkaa. Ihan niin kuin fanitkin voivat lakata fanittamasta, voi artistikin lakata olemasta artisti. Ja siinä välissä voi molemmat tehdä monenlaisia päätöksiä ilman, että olisi kumpikaan hylännyt ketään. Ainoaa huonoa käytöstä on levittää ilkeitä huhuja ja maalittaa ihmisiä niiden huhujen perusteella. Sen perusteella saisi joutua jopa vankilaan.

Miten siinä vihjattiin, että Jokerit ois tuominnut G n tästä asiasta? Mun mielestä päinvastoin. Enemmänkin tuntui pahoittelevalta, että harmi kun meni näin.

P. S. En oo toi Twitteristi.

Siksi tuossa lukeekin, että on ehkä tulkittavissa vihje, jos niin haluaa tulkita. Ei siis niin, että olisi tuominut vaan että voidaan tulkita, että teiden erkaneminen olisi ehkä siihen liittyvä vihje. Ymmärrätkö?

Eihän teiden erkaneminen vihjaa muuhun kuin yhteistyön lopettamiseen, mikä oli pakko tehdä kuitenkin.

Mä olen edelleen sitä mieltä että ei olisi pitänyt tehdä ja jos Kärtsälle joskus tulee eteen samantyylinen tilanne niin se pysyy lujana. Eri juttu jos on aidosti jotain todisteita ja tapaus olisi ihan selvää ahdistelua esim.

Musta tuntuu, että B oli tätä mieltä myös. Voi olla, että muutkin pojat.

Vierailija
57135/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä reilu viikko sitte nähtiin näin onnellinen Bojan, joka nautti täysillä uk-tourilla.

https://twitter.com/iluvdjo/status/1686353430728626177?s=46

Vierailija
57136/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/kurooscoffee/status/1686116803871670272?t=omJBdJuLi…

Taitaa suomi olla mielessä

Ihana B! <3

Vierailija
57137/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni Tumblr salaliitto-teoria pohdittavaksi:

Mihin on kadonnut K:n oikean käden nahkahanska, viimeksi vissiin nähty Tavastialla...hmm...?😉

Olisko se mennyt jonkun matkatavaroissa Slovenian suuntaan 😂

Tätä on näköjään jo aamusella pohdittu :D

Vierailija
57138/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä käännös Padamista oikein? Kun tästä näkee vähän erilaisia versioita. Kun miettii Bojania laulamassa tätä viime perjantaina kun se makasi lavalla melkein koko laulun ja noi sanat. 💔

Vierailija
57139/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä reilu viikko sitte nähtiin näin onnellinen Bojan, joka nautti täysillä uk-tourilla.

https://twitter.com/iluvdjo/status/1686353430728626177?s=46

Ihana kuva! Ja samaan aikaan tosi surullista ajatella, miten nopeasti asiat voi kääntyä.

Vierailija
57140/123801 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/jere-salesman/724444468679409664/fellas-is-it-ga…

ihanat

Melkein nenät yhdessä 😊

Ketju on lukittu.