Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Katrina ollut alotusbiisinä tosi monesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa olla, tuo on ilmiselvä trolli. Sille ei kannata vastata ja se yrittää ylläpitää väittelyä kirjoittamalla itse "vastauksia" omiin provoihinsa.
Miksi tää on trolleille mahdollista, mutta kulle ei 😂. Kerran tein kirjoitusvirheen ja yritin korjata lainaamalla omaa viestiä. Kirjoituksesi julkaistaan hyväksynnän jälkeen - mut ei ikinä julkaistu. Ei olut kirosanoja tai mitään, yritin varmaan 10 kertaa.
Kyllä kai se omien viestien lainaaminen ihan normisti onnistuu, mulla ainaki on monesti käyny niin että hoksaan jotain mitä olisin tahtonut vielä sanoa kun oon jo lähettänyt viestin niin lainaan vaan sitä omaa edellistä ja jatkan juttua. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Kärde vois kyllä nyt tässä illasta aiheuttaa taas vähän hämmennystä kun alkaa muuten taas olla hippasen liian tylsää täällä. 😅 No ehkä se viimestään huomenna. Oliko siis huominen K18 keikka?
Jep vois Kärtsä nyt vähän "ruokkia" faneja 😂 Ja on Kaivohuone k18.
Fanit tuntuu keikoilla osaavan kaikkien biisien sanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä on eniten soitettu biisi jokereiden keikoilla
Nykyään taitaa Carpe diem, demoni ja dopamin olla sellaisia satavarmoja.
Mä käsitin et kysyttiin niiden soitetuimpia ylipäänsä, siks veikkasin ekan levyn hittejä. Carpe Diemiä tuskin jättävät millään keikalla soittamatta lähitulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette muuten ainoita, jotka kutsuu sitä ajojahdiksi. Bändille tuotiin ilmi tärkeitä asioita, bändi reagoi niihin tavalla, jolla kuuluukin.
Mitä kuuluu Kiksille? Entä Krisille? Kerro nyt jotain teidän juorujakin!
En muuten tiedä, tykkäiskö se teidän ihana Kris siitä, että shippaatte jotain ei itseasiassa niin paljon Rekoa nuorempaa miestä ja Krisin omaa teini-ikäistä veljeä.
Miksi te huutelette tästä? Ei oo mitään todisteita, että tässä suhteessa olisi kumpikaan väärää tehnyt.
Toivottavasti et oikeasti tarkoita suhdetta.
Suhde se on kyllä työkaverisuhdekin.
- eri
On, ehdottomasti! En sitä meinannutkaan, ettei olisi. Mut ei näiden kanssa varma voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa olla, tuo on ilmiselvä trolli. Sille ei kannata vastata ja se yrittää ylläpitää väittelyä kirjoittamalla itse "vastauksia" omiin provoihinsa.
Miksi tää on trolleille mahdollista, mutta kulle ei 😂. Kerran tein kirjoitusvirheen ja yritin korjata lainaamalla omaa viestiä. Kirjoituksesi julkaistaan hyväksynnän jälkeen - mut ei ikinä julkaistu. Ei olut kirosanoja tai mitään, yritin varmaan 10 kertaa.
Kyllä kai se omien viestien lainaaminen ihan normisti onnistuu, mulla ainaki on monesti käyny niin että hoksaan jotain mitä olisin tahtonut vielä sanoa kun oon jo lähettänyt viestin niin lainaan vaan sitä omaa edellistä ja jatkan juttua. 🤔
Aina kun yritän samaa, ei onnistu. Vai yritänköhän liian nopeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärde vois kyllä nyt tässä illasta aiheuttaa taas vähän hämmennystä kun alkaa muuten taas olla hippasen liian tylsää täällä. 😅 No ehkä se viimestään huomenna. Oliko siis huominen K18 keikka?
Joo kuka se nyt onkaan siitä crewstä, joka täällä pyörii niin sanoppa tilaus eteenpäin. Mammoilla on nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin ollut lähinnä ihmeissäni, ellei B olis toiminut just näin. Gregorin takia.
No minä oon vähän ihmeissäni, että hyväksyy kaikki tuollaiset jutut kun vettä vaan ja päättää vielä osoittaa sen kääntämällä selkänsä faneilleen.
No mut jos se häiritsee, niin eikö tästä tilanteesta päästäis helpoimmin eteenpäin sillä, että ne jotka ei tykkää niin lakkaa fanittamasta? Miksi pitää jäädä tähän faniyhteisöön vinkumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kuka se nyt onkaan siitä crewstä, joka täällä pyörii niin sanoppa tilaus eteenpäin. Mammoilla on nälkä.
Yksi K levinneillä meikeillä kiitos.
Nuori, syvällinen ja vähän melankolinen mieli Bojanilla. Biisit kuitenkin kirjoitettu jo muutama vuosi sitten, ikää ei ole ollut paljon, mutta biisit ovat kyllä voimakkaita ja biisien tunnelmat vähän synkkiä. Kauniita sanoituksia.
En olis kyllä uskonut, et musta tulee tällänen fani. Jokereiden, Bojanin ja muidenkin poikien, biisien, kaiken ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun yritän samaa, ei onnistu. Vai yritänköhän liian nopeasti?
Ompas outoa. Voihan siinä tietty joku aikaraja olla. Auttaskohan jos päivität sivun viestin lähettämisen jälkeen ja sitten koetat lainata sitä viestiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin ollut lähinnä ihmeissäni, ellei B olis toiminut just näin. Gregorin takia.
No minä oon vähän ihmeissäni, että hyväksyy kaikki tuollaiset jutut kun vettä vaan ja päättää vielä osoittaa sen kääntämällä selkänsä faneilleen.
Anteeks nyt what the actual f*ck? Kuka on kääntänyt selkänsä faneille? Onko tää joku trolli...
Hyväksyy siis minkä???
Kaiken, minkä G on tehnyt. En ymmärrä, miten täällä sitä puolustellan niin kiivaasti. Toivottavasti teillä ei ole teinityttäriä.
Mutta kun yhtään vedenpitävää todistetta tästä ei ole. Vain anonyymi kommentteja Twitterissä, ja niistäkin suurin osa katosi kun G saatiin savustettua ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeks nyt what the actual f*ck? Kuka on kääntänyt selkänsä faneille? Onko tää joku trolli...
Hyväksyy siis minkä???
Kaiken, minkä G on tehnyt. En ymmärrä, miten täällä sitä puolustellan niin kiivaasti. Toivottavasti teillä ei ole teinityttäriä.
Mutta kun yhtään vedenpitävää todistetta tästä ei ole. Vain anonyymi kommentteja Twitterissä, ja niistäkin suurin osa katosi kun G saatiin savustettua ulos.
Tottakai katosi. Jokuhan siellä laittoikin poistaneensa, ettei joudu ongelmiin. Toivottavasti joutui, puheiden kohde nimittäin joutui.
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/kurooscoffee/status/1686116803871670272?t=omJBdJuLi…
Taitaa suomi olla mielessä
Noniin Tampereelle alettava metsästään lippua. Ei hajuakaan missä nukkuisin, mutta kai sitä voi yön yli olla penkilläkin hymy korvissa istumassa, jos rahat ei riitä enää hotelliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tilaus, kelpaa 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää viestit on niin parhaita, kun muuten on aika paljon synkkää keskustelua. Ihan aiheestakin siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim joku synttärijuttu Häärijälle! Meidän kaikkien nähtäväksi tietty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyy siis minkä???
Tottakai katosi. Jokuhan siellä laittoikin poistaneensa, ettei joudu ongelmiin. Toivottavasti joutui, puheiden kohde nimittäin joutui.
Mäkin katselin silloin kun G:n lähdöstä oli ilmoitettu että ne pahimmat jahtaajat poistivat kommenttinsa. Aikamoista touhua. Ja nyt ollaan kuin ei mitään.
Suhde se on kyllä työkaverisuhdekin.
- eri