Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nacen uusimmassa ig kuvassa kuvateksti Suomeksi.
Antoiko joku niistä suomalaisista faneista Paavo Pesusieni plektran hänelle?
Kommenteissa jokubilakoi antaneensa sen, ei vaikuta suomalaiselta. Pientä fan serviceä Nacelta vaan. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKSI? Ottiko Bojan Nacen puhelimen ja laittoi tuon?
Ovat kuulleet, että aiomme adoptoida heidät syyskuussa ja opettelevat nyt B:n johdolla suomea? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siksi Käärijä nyt keikkaileekin luonnotonta tahtia peräsuoli kippurassa, kun tietää, että tämä ja ensi kesä viimeiset realistiset mahdollisuudet tehdä kunnolla rahaa.
Muuten totta ja osuva kuvaus tilanteesta, mut ei kai Kärtsällä oo enää peräsuolta? Peräsuoli ja paksusuoli menivät leikkauksessa, ohutsuoli hoitaa niidenkin hommat. Se on se J-pussi sykkyrällä tästä älyttömästä
Ei tämä ole huumoria vaan ihan faktaa. Minulla on ystävä, jolle tehtiin sama operaatio 8 vuotta sitten. Hän on kiitollinen jokaisesta päivästä tuon operaation jälkeen.
Tyhmä kyssäri
Kun on poistettu noita suolia,miten on lapsen saamisten kanssa.
On erittäin huono miesten anatomiatuntemus, mutta eikös ne siittiösolut synny eturauhasessa. Eiks se ole jossain peräsuolessa tai sielläpäin.
Hitto kun piti tällaiset tunnit koulussa missata.
Eturauhasta pystyy tunnustelemaan ja kiihottamaan myös peräsuolen kautta (siksi miehet nauttivat anaaliseksistä), mutta ei sentään suolistossa sijaitse eikä sitä peräsuolen mukana poisteta. Eturauhanen tuottaa mielihyvää ja tekee oman osansa siemennesteestä. Ja siittiöt, ne taas valmistuvat kiveksissä, jotka ovat niissä hassuissa pussukoissa siinä etupuolella. Ihmiskehon lämpötila on siittiöille liian korkea, siksi he majailevat pussukoissa kehon ulkopuolella. Sama systeemi monilla muillakin nisäkkäillä. Siittiöt ovat niitä vauvasiemeniä.
Kiitos, Ritva -ope. 😊
Saat tästä maukkaan omenan, ole hyvä!
T.Päivö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tulkintani on, että joku bändissä (okei, ehkä Bojan) on tiennyt, mikä toi hahmo on suomeksi ja siitä on ensin kans väännetty, ja sit vaan keksitty laittaa se tuohon.
Pitkästä aikaa taas joku herätti ketjua, Paavo Pesusieni mainittu. Koko päivänä oikein mitään. Eilinen oli tosin niin täynnä kaikkea et ehkä hyvä pyhittää tää päivä vaikka sitten Krisin pepulle ja K:n mehujään syömiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat kuulleet, että aiomme adoptoida heidät syyskuussa ja opettelevat nyt B:n johdolla suomea? 🤔
Joo! Tai tekeillä on uusi biisi K:n kanssa, sloveniaksi ja suomeksi. Se odotettu musiikillinen yhteistyö.
Iiiik mä haluan adoptoida ne kaikki!
Krisillä on karmea sohvaperse. Pappana se leviää sellaseks metrin heinäpaaliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tulkintani on, että joku bändissä (okei, ehkä Bojan) on tiennyt, mikä toi hahmo on suomeksi ja siitä on ensin kans väännetty, ja sit vaan keksitty laittaa se tuohon.
Ehkä fani on kirjoittanut siihen lahjaan mikä se on suomeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo! Tai tekeillä on uusi biisi K:n kanssa, sloveniaksi ja suomeksi. Se odotettu musiikillinen yhteistyö.
Se ois kyllä 🔥🔥🔥😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä fani on kirjoittanut siihen lahjaan mikä se on suomeksi?
Ei ollut suomalaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Krisillä on karmea sohvaperse. Pappana se leviää sellaseks metrin heinäpaaliksi.
Onneksi naudat tykkää heinästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ois kyllä 🔥🔥🔥😍
Selvästi biisi kertoo siis Paavo Pesusienestä. Sehän asuu ananaksessa ja ananasta tulee myös pina coladaan, ei voi olla sattumaa. :P
Voi kun K ja JO tekis yhteisbiisin 🥰
Mä kuulin päässäni Bojanin äänen sanovan ton "Paavo Pesusieni" 😭
Ja ensin "Paa.. aha! Paavo!
Se sen "aha" siinä cha-cha-cha-kitaravideossa (joo pitäs linkata mut ei mulla oo sitä) on maailman sulosinta.
Minusta ois mahtavaa kun keksisimme JOlle jonkun mieleenpainuvan lahjan suomalaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Se sen "aha" siinä cha-cha-cha-kitaravideossa (joo pitäs linkata mut ei mulla oo sitä) on maailman sulosinta.
Jos kuulee ääniä päässään, niin Bojanin ääni on varmaan ihan mukava vaihtoehto. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää olis aivan loistavaa, kunhan K:n koko kännykkäaikaa ei vaan tähän käytetä 😂
Vierailija kirjoitti:
Niin on! Toinen niin keskittyneenä siinä opettelee suomen lausumista. Sydän pakahtui kun sen näki ekan kerran 😍 (mullakaan ei ole siihen linkkiä, nyyh)
Muuten totta ja osuva kuvaus tilanteesta, mut ei kai Kärtsällä oo enää peräsuolta? Peräsuoli ja paksusuoli menivät leikkauksessa, ohutsuoli hoitaa niidenkin hommat. Se on se J-pussi sykkyrällä tästä älyttömästä
Ei tämä ole huumoria vaan ihan faktaa. Minulla on ystävä, jolle tehtiin sama operaatio 8 vuotta sitten. Hän on kiitollinen jokaisesta päivästä tuon operaation jälkeen.
Tyhmä kyssäri
Kun on poistettu noita suolia,miten on lapsen saamisten kanssa.
On erittäin huono miesten anatomiatuntemus, mutta eikös ne siittiösolut synny eturauhasessa. Eiks se ole jossain peräsuolessa tai sielläpäin.
Hitto kun piti tällaiset tunnit koulussa missata. Öeiivittttttu 🙄🙄🙄