Te jotka ette ole kauniita, miten sujuu deittailussa/parisuhteessa?
Kommentit (19)
Pimeän aikana ei mitään ongelmaa
T:tosiruma
Vierailija kirjoitti:
Pimeän aikana ei mitään ongelmaa
T:tosiruma
Pitäisi varmaan siis hankkiutua ensitreffeille pimeän aikaan 🤔 Mulla on kauhea kriisi etten ole kaunis ja hoikka. Ja olen jo keski-ikäinen eli pitäisi olla jo jotain älliä päässä.
Huonosti sujuu. Ikisinkku olen, enkä ole ikinä kelvannut kenellekään. t: nainen 48v.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti sujuu. Ikisinkku olen, enkä ole ikinä kelvannut kenellekään. t: nainen 48v.
Täällä sama ja ikää 51v. Enää en jaksa enkä viitsi edes haaveilla.
Hurjalla seksillä voi korvata ruman naaman.
Mitä tarkoittaa "deittailla"?
Mitä tarkoittaa "parisuhde"?
Eikö rumista naisista tunnu pahalta, kun mies "tyytyy" häneen? Rumia miehiä ei naisten "tyytyminen" haittaa kunhan saa seksiä.
Ei tarvihe deittailla, aviossa 40 vuotta eikä loppua näy.
Jumalan Siunaama Avioliitto.
Muu on turhaa.
Ei mitenkään . Uskallan kuitenkin pimiän tullen kauppaan ja lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Jumalan Siunaama Avioliitto.
Muu on turhaa.
Jumala on sadisti. Eli ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Eikö rumista naisista tunnu pahalta, kun mies "tyytyy" häneen? Rumia miehiä ei naisten "tyytyminen" haittaa kunhan saa seksiä.
Tuntui aluksi, mutta siihen tottuu.
Vierailija kirjoitti:
Hurjalla seksillä voi korvata ruman naaman.
Ei voi. Ruma mies ei pääse edes huutoetäisyydelle.
Onko se vain niin että moni ajattelee että vain hoikka on kaunis. Minusta vaimoni on kaunis ja hän on 158cm 120kg
Peilistä katsoo finninaamainen melkein 50v rupsahtanut nainen, mutta komealle miehelleni olen aina kelvannut. 20v naimisissa ja edelleen vetää syliin, kutsuu kauniiksi ja pitää hyvänään. Hyvin sujuu siis parisuhteessa.
Huonosti. Mutta katselen noita nuoria kauniita ja eivätpä nekään edes treffeillä käy. Kaikki yksin sinkkukna. Ihmettelen kyllä tätä nykymenoa.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti. Mutta katselen noita nuoria kauniita ja eivätpä nekään edes treffeillä käy. Kaikki yksin sinkkukna. Ihmettelen kyllä tätä nykymenoa.
Tätähän haluttiin. Olisitte onnellisia.
Miehenikään ei ole mikään komistus