Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kuulin päässäni Bojanin äänen sanovan ton "Paavo Pesusieni" 😭
Ja ensin "Paa.. aha! Paavo!
Se sen "aha" siinä cha-cha-cha-kitaravideossa (joo pitäs linkata mut ei mulla oo sitä) on maailman sulosinta.Niin on! Toinen niin keskittyneenä siinä opettelee suomen lausumista. Sydän pakahtui kun sen näki ekan kerran 😍 (mullakaan ei ole siihen linkkiä, nyyh)
https://www.tiktok.com/@jokeroutofficial/video/7233745762000047386?lang…
Kysymys:
Iso papan sohvaperse 👍
Pieni kiinteä pylly 👎
Vierailija kirjoitti:
Krisillä on karmea sohvaperse. Pappana se leviää sellaseks metrin heinäpaaliksi.
Tää on ihan hirvee kommentti mut mua naurattaa niin .... anteeks. Ehkä se perse on Bangladeshin peruja tai mikä Indonesia se oli mistä se äiti on kotosin. Ei kai sen isällä tommosta ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisillä on karmea sohvaperse. Pappana se leviää sellaseks metrin heinäpaaliksi.
Onneksi naudat tykkää heinästä.
Kris papan paaliperseen ystävät!
Vierailija kirjoitti:
Kysymys:
Iso papan sohvaperse 👍
Pieni kiinteä pylly 👎
Kysymys vaatii tarkennusta. Tarkoittaako et onko Krisillä kumpi näistä malleista, vai kummastako itse tykkää, vai kummanko itse omaa?
Vieläköhän Suomessa kuunnellaan Slovenian jälkeen eniten JO:ta? Mistä tuon näkikään? Puola lähestyi muistaakseen ajat sitten. Tuli vaan mieleen jos Nace halusi ilahduttaa suomalaisia jos me ollaan niin uskollisia. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi naudat tykkää heinästä.
Kris papan paaliperseen ystävät!
Hävettää niin ! Repeilen hysteerisesti autossa😂😂(mies ajaa)
Sohvaperse,Kärden perseelle haiseva sohva.
Heinäpaalit on Bojanin ääniä päässään kuulevien nautojen herkkua.Siittiöt anaalissa ja mehujäät kurkkuun asti listalle.
Vierailija kirjoitti:
Heinäpaalit on Bojanin ääniä päässään kuulevien nautojen herkkua.Siittiöt anaalissa ja mehujäät kurkkuun asti listalle.
Tässäpä oli myös hyvin tämä päivä tiivistettynä, jos joku tulee kyselemään mikä on ollut meininki. :D
Vierailija kirjoitti:
Öööeivittu nyt
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se sen "aha" siinä cha-cha-cha-kitaravideossa (joo pitäs linkata mut ei mulla oo sitä) on maailman sulosinta.Niin on! Toinen niin keskittyneenä siinä opettelee suomen lausumista. Sydän pakahtui kun sen näki ekan kerran 😍 (mullakaan ei ole siihen linkkiä, nyyh)
PUREN SORMIANI!!!!Etten huuda ääneen, vaikka sata kertaa katsonut. Jos linkki katoaa, aina löytyy kuuklesta: Bojan sings chachacha with his quitar.💜🌸💞
Voisko joku taas laittaa koostetta parista päivästä? Kiitos!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys:
Iso papan sohvaperse 👍
Pieni kiinteä pylly 👎Kysymys vaatii tarkennusta. Tarkoittaako et onko Krisillä kumpi näistä malleista, vai kummastako itse tykkää, vai kummanko itse omaa?
Varmaan kummasta tykkää 🤔😅 Krisin perä näyttää kyllä mielestäni erittäin kiinteältä, mutta pieneksihän sitä nyt ei millään voi kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Vieläköhän Suomessa kuunnellaan Slovenian jälkeen eniten JO:ta? Mistä tuon näkikään? Puola lähestyi muistaakseen ajat sitten. Tuli vaan mieleen jos Nace halusi ilahduttaa suomalaisia jos me ollaan niin uskollisia. :D
Puola taisi ohittaa jo aikoja sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heinäpaalit on Bojanin ääniä päässään kuulevien nautojen herkkua.Siittiöt anaalissa ja mehujäät kurkkuun asti listalle.Tässäpä oli myös hyvin tämä päivä tiivistettynä, jos joku tulee kyselemään mikä on ollut meininki. :D
Ja Paavo Pesusienen pina colada.
Tehdään lahjaksi niitä kylttejä Suomen keikoille:
"We want to see Kris's hayass"
"Jan show us your private person"
Eiks ne olisi aika kivoja 😊 ja pojat olisi iloisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PUREN SORMIANI!!!!Etten huuda ääneen, vaikka sata kertaa katsonut. Jos linkki katoaa, aina löytyy kuuklesta: Bojan sings chachacha with his quitar.💜🌸💞
Kulta harjoittelee niin tosissaan et voi yllättää Jeren.
K:n lavalla makuukuvan joukkoharha:
https://www.tumblr.com/blatantly-hidden/724293863205994496/i-put-him-in…
Sohvaperse listalle!!!!