Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysäytyskuvia K:n mehujään syönnistä...huh! 😂
https://www.tumblr.com/jere-salesman/724285404404137984/i-am-going-to-f…
Tää on niiiiin kuuma 🔥
https://64.media.tumblr.com/61dd4de63d5c7e56bff47e2bc02541a1/21471b1234…
Ihana .... Noi huulet. Kunnon suikkarihuulet.
Partakin vähäisempi 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista nähdä mikä on ensimmäinen uusi biisi minkä k julkaisee. Cha cha cha puri moniin mutta minkä linjan sitten valitsee ja onnistuuko tekemään uutta hittibiisiä
Toivon että K julkaisee pien uutta musiikkia. Edes yhden biisin verran. Aika moni viisuissa ollut artisti on jo julkaisut uutta musiikkia.
Eikö ne Kovis ja Morgan julkaistu viisujen jälkeen (tai tänä keväänä)? Molemmista tykkäsin.
Joo, mielestäni ne ovat siinä ccc mixtapella.. ainakin K sanoi siinä kotiintulokonsertissa, että vetää niitä ekaa kertaa live yleisölle. Ne ei löydy spotifyista ja fanit niin haluaisi ne sinne :) K:n kaikki musiikki on todella kovaa settiä, eikä ccc edes ole suosikkini enää. E i K:n tarvitse yrittää tehdä uutta CCC:tä. CCC on ikoninen aina ja ikuisesti, mutta sen mahdollistivat hyvin poikkeukselliset olosuhteet. K voi tehdä, ja varmaan tekeekin Suomen tasolla menestyviä biisejä tulevaisuudessa. Ja niillä tulee olemaan myös kansainvälisempi kuulijakunta K:n ulkomaanfanien ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kyllä rakastunut Krisiin. Apua.
En sit semmosella Twitter tavalla.
Oota vaan, kohta saat köniin. Mut ei haittaa, mäkin aikaisemmin 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sit semmosella Twitter tavalla.Oota vaan, kohta saat köniin. Mut ei haittaa, mäkin aikaisemmin 😂
Olkaa mitä ootte, tehkää mitä teette.
- Kärtsäri
Aivan vapaasti saa tykätä muistakin, se ei oo kiellettyä.
Toi Krisin persvideo taidettu kuvata ihan itse tarkoitukseen. Sehän on pelkkää persiitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijällä on kyllä aikamoiset paineet seuraavan biisin osalta. CCC on kuitenkin erilainen kuin hänen aiemmat ja sitten siitä tuli tuollainen superhitti. Mutta sama tilanne on ollut kaikilla artisteilla, yleensä se yksi biisi lyö läpi ja sitten pitäisi saada tehtyä lisää. Kyllä Suomessakin löytyy näitä vaikka kuinka paljon, toki CCC on kyllä viime vuosien isoin ja vielä tuo kansainvälinen menestys päälle. Ensi kesän festarit voi varmasti vielä vetää tällä setillä mikä nyt, mutta jos sitten ei löydy uutta menestynyttä biisiä, alkaa näyttää huonolta. En todellakaan toivo, että Käärijästä tulee euroviisutapahtumia kiertävä sirkusapina, mutta se mahdollisuus tässä kuitenkin on.
JO tilanne on parempi, he ovat olleet omassa maassaan jo ennestään suosittuja. Tämä Euroopan laajuinen jonkinlainen suosio on vaan plussaa. Mutta hienoa, että yrittävät englanninkielisellä musiikilla saada suosiota lisää. Vaikka oma mielipiteeni on, että omalla kielellä he kuulostavat paremmalta. Heillä on kuitenkin varaa epäonnistua ja palata Slovenian suosituimmaksi bändiksi.
Erittäin mielenkiinnolla odotan kummankin artistin seuraavia vuosia, miten heidän käy. Ja fiilistelyketjussa kun ollaan, niin kyllähän se on mielenkiintoista myös nähdä tulee Jeren ja Bojanin tarinalle jatkoa. Tapaavatko enää koskaan ja jos tapaavat, tekevätkö sen salassa vai julkisesti. Jos julkisesti, onko touhu kuten viisuissa tai Tavastialla vai jotain muuta.
No siksi Käärijä nyt keikkaileekin luonnotonta tahtia peräsuoli kippurassa, kun tietää, että tämä ja ensi kesä viimeiset realistiset mahdollisuudet tehdä kunnolla rahaa.
Muuten totta ja osuva kuvaus tilanteesta, mut ei kai Kärtsällä oo enää peräsuolta? Peräsuoli ja paksusuoli menivät leikkauksessa, ohutsuoli hoitaa niidenkin hommat. Se on se J-pussi sykkyrällä tästä älyttömästä kaahotuksesta.
Mulla on itsellä tosi vinksahtanut huumorintaju mut tää ei iske nyt.
Vierailija kirjoitti:
Toi Krisin persvideo taidettu kuvata ihan itse tarkoitukseen. Sehän on pelkkää persiitä.
Eilisessä livessä annettiin myös perse serviceä Krisin puolelta kohtalaisen pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista nähdä mikä on ensimmäinen uusi biisi minkä k julkaisee. Cha cha cha puri moniin mutta minkä linjan sitten valitsee ja onnistuuko tekemään uutta hittibiisiä
Toivon että K julkaisee pien uutta musiikkia. Edes yhden biisin verran. Aika moni viisuissa ollut artisti on jo julkaisut uutta musiikkia.
Eikö ne Kovis ja Morgan julkaistu viisujen jälkeen (tai tänä keväänä)? Molemmista tykkäsin.
Joo, mielestäni ne ovat siinä ccc mixtapella.. ainakin K sanoi siinä kotiintulokonsertissa, että vetää niitä ekaa kertaa live yleisölle. Ne ei löydy spotifyista ja fanit niin haluaisi ne sinne :) K:n kaikki musiikki on todella kovaa settiä, eikä ccc edes ole suosikkini enää. E i K:n tarvitse yrittää tehdä uutta CCC:tä. CCC on ikoninen aina ja ikuisesti, mutta sen mahdollistivat hyvin poikkeukselliset olosuhteet. K voi tehdä, ja varmaan tekeekin Suomen tasolla menestyviä biisejä tulevaisuudessa. Ja niillä tulee olemaan myös kansainvälisempi kuulijakunta K:n ulkomaanfanien ansiosta.
Tämä! ccc:n jälkeen tuli myös auto jää ja peltiseppä, jossa K on feat. Auto jää on jostain syystä monen mielestä huono, itse tykkään siitäkin, niinku peltisepästäkin. Vakkarina on kuuntelulistalla peltiseppä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jann vähän turhan rimpulan riukupetterin näkönen.
Eikä!! Hän on täyellinen! Tajuttoman nätti! Ja nuo biisit ovat niin hyviä!
T: Jann-jankkaaja
Jannissa on jotain vähän liian naisellista mun makuuni. Nätti toki on.
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko tykätä sun viestistä, toi selvennös nauratti sen verran.
t. B-nisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on niiiiin kuuma 🔥
Joo kyllä tosta voi jotain päätellä, kuinka Bojtsun mehujäätä maistellaan 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K niin tiesi, mitä teki...noi profiilikohdat...huh 🔥
Joku vois kirjoittaa ficin, missä pojat syö kiusoittelevasti mehujäätä ja kumpi "sortuu" ensin...
https://archiveofourown.org/works/48975607
Mehujään ystäville uusi K&B ficci, jonka tänään joku taitava kirjoittaja julkaissut ao3:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jann vähän turhan rimpulan riukupetterin näkönen.
Eikä!! Hän on täyellinen! Tajuttoman nätti! Ja nuo biisit ovat niin hyviä!
T: Jann-jankkaaja
Jannissa on jotain vähän liian naisellista mun makuuni. Nätti toki on.
Sama, hänessä ja Lukessa, molemmissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on niiiiin kuuma 🔥
Joo kyllä tosta voi jotain päätellä, kuinka Bojtsun mehujäätä maistellaan 😋
Luoja ... 🥵 Huh hellettä taas 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! ccc:n jälkeen tuli myös auto jää ja peltiseppä, jossa K on feat. Auto jää on jostain syystä monen mielestä huono, itse tykkään siitäkin, niinku peltisepästäkin. Vakkarina on kuuntelulistalla peltiseppä.
Totta! Auto jää on sellainen, jota voi hoilata kännissä porukalla :D ja onahan silläkin miljoonia kuuntelukertoja spotifyissa. Viulunkieli on jo oli 6M... Samalla fiiliksellä vain eteenpäin! Ne, jotka pitävät musasta, jatkavat kuuntelua. Eihän K:n ole tarkoitus olla Suomen tunnetuin mies maailman tappiin asti. Onhan festareilla kaiken maailman Benkkuja, Robineita, Bessejä, Anna Puut jne. joilta en ole kuullut hittejä vuosiin (en kyllä ole aktiivinen suomalaisen musiikin kuluttuja.. mutta kumminkin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijällä on kyllä aikamoiset paineet seuraavan biisin osalta. CCC on kuitenkin erilainen kuin hänen aiemmat ja sitten siitä tuli tuollainen superhitti. Mutta sama tilanne on ollut kaikilla artisteilla, yleensä se yksi biisi lyö läpi ja sitten pitäisi saada tehtyä lisää. Kyllä Suomessakin löytyy näitä vaikka kuinka paljon, toki CCC on kyllä viime vuosien isoin ja vielä tuo kansainvälinen menestys päälle. Ensi kesän festarit voi varmasti vielä vetää tällä setillä mikä nyt, mutta jos sitten ei löydy uutta menestynyttä biisiä, alkaa näyttää huonolta. En todellakaan toivo, että Käärijästä tulee euroviisutapahtumia kiertävä sirkusapina, mutta se mahdollisuus tässä kuitenkin on.
JO tilanne on parempi, he ovat olleet omassa maassaan jo ennestään suosittuja. Tämä Euroopan laajuinen jonkinlainen suosio on vaan plussaa. Mutta hienoa, että yrittävät englanninkielisellä musiikilla saada suosiota lisää. Vaikka oma mielipiteeni on, että omalla kielellä he kuulostavat paremmalta. Heillä on kuitenkin varaa epäonnistua ja palata Slovenian suosituimmaksi bändiksi.
Erittäin mielenkiinnolla odotan kummankin artistin seuraavia vuosia, miten heidän käy. Ja fiilistelyketjussa kun ollaan, niin kyllähän se on mielenkiintoista myös nähdä tulee Jeren ja Bojanin tarinalle jatkoa. Tapaavatko enää koskaan ja jos tapaavat, tekevätkö sen salassa vai julkisesti. Jos julkisesti, onko touhu kuten viisuissa tai Tavastialla vai jotain muuta.
No siksi Käärijä nyt keikkaileekin luonnotonta tahtia peräsuoli kippurassa, kun tietää, että tämä ja ensi kesä viimeiset realistiset mahdollisuudet tehdä kunnolla rahaa.
Muuten totta ja osuva kuvaus tilanteesta, mut ei kai Kärtsällä oo enää peräsuolta? Peräsuoli ja paksusuoli menivät leikkauksessa, ohutsuoli hoitaa niidenkin hommat. Se on se J-pussi sykkyrällä tästä älyttömästä kaahotuksesta.
Mulla on itsellä tosi vinksahtanut huumorintaju mut tää ei iske nyt.
Ei tämä ole huumoria vaan ihan faktaa. Minulla on ystävä, jolle tehtiin sama operaatio 8 vuotta sitten. Hän on kiitollinen jokaisesta päivästä tuon operaation jälkeen.
LadySLO :) kirjoitti:
I haven't commented on G and JO parting ways. I was a bit surprised by it, but then I also understand their choice. It was a safe choice at this very point, however, like some of you pointed out, it gave a feeling of power to those "fans" and I kind of fear what will happen next. Twitter "fandom" has a life of its own, I mean, JO isn't even that active on Twitter, but that doesn't stop them from all these insane toxic posts that they keep on making and sharing. I try not to read, but it's also like a trainwreck that you can't help but look. I really don't understand these kids. Like, I remember my own teenage times and how we debated and disagreed who in New kids on the block was the cutest, but I have absolutely no recollection of any kind hate or putting down the other boys. Strange times we live in.
Onto brighter things.
On Friday, as many of you know, JO went to Lipica studfarm and visited a winery before the late night concert in Sežana which was part of yet another festival. From what I could tell, they truly enjoyed that concert (B comments in one of the clips: "We have a good time at some gigs and then we have a REALLY good time at some. We're having a REALLY good time tonight!") and again I think it's because of the audience who seemed to be more their age, even in the first row, there are no teenagers. As I mentioned before, I think they prefer playing for older audience where they can get loose, but with these town market gigs (like in Ptuj), it's always the young ones in the front then there's families sitting on the sides, etc)Finally, this article came out today. You'll find some photos from Sežana down at the bottom which you prolly haven't seen yet.
https://www.24ur.com/popin/glasba/hladno-noc-ogrel-vroci-novi-val-joker…
I'm sure JOSubs will translate it soon, so let me just recap the part where Kris and B speak.
Kris talks about their concerts abroad, how they are suprised the fans can sing in Slovenian etc. And then !! He says "We've only had 5 days where we could practice in between gigs and we already wrote 2 new songs. We're aware we also need to write some songs in English to cater to the foreign audience" He also talks about how little free time they have and barely any time to party because they need to rest.
Then B again talks about the foreign fans standing in line waiting for them, getting recognised when they are abroad and how this still surprises them and he also talks about how they don't have time to party.
The writer also praises B, he says how confident he has become, how JO perfected their performance. He also talks about how the guys, who are also friends outside of the band, are obviously enjoying their time on the stage, perhaps even more than the audience. ;)
Thank you for all the things you shared from the concert with us!!
And wow, there were some amazing photographs in that newspaper article! And they just kept coming... 👍
Now I cannot get that stud farm out of my head. The thought of it already made me laugh from the start, that these boys visit a stud farm, but now I also realized, that it relates funnily to my work as a pharmacist.
Stud means in my mind male horse, a stallion. That is "ori" in Finnish. There is a pharmaceutical company named Orifarm, and I have to ask at my job, do people want to change their medicine to their product, sometimes.
How do I do that, with a "naamataulu vakava" in the future? 🥺 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CvU7BwDORPW/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Kris beba hyvin edustettuna tässä.
Onkohan pojat keikoilla kommandona, kun ei näy boksereiden rajat? 🤔
Olen näkevinäni briefsien rajat kun oikein tutkailen Krisin perää (kiitos vain tästäkin ideasta 😂) mutten voi olla satavarma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CvU7BwDORPW/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Kris beba hyvin edustettuna tässä.
Onkohan pojat keikoilla kommandona, kun ei näy boksereiden rajat? 🤔
Olen näkevinäni briefsien rajat kun oikein tutkailen Krisin perää (kiitos vain tästäkin ideasta 😂) mutten voi olla satavarma.
Nyt tarvitaan sama analyysitiimi, kuin silloin kun mietittiin sitä yksityishenkilön korua!