Ristikkoihin apua!? Mikä ihmeen eläin on "LOMI" vai mikä meni väärin?
Ei löydy, ei sitten millään. Kaikki muut sanat näyttäisi hyvin täsmäävän ja menevän yhteen mutta kuitenkin tuo eläin on oltava väärin johon tuli vastaukseksi lomi.
Eli mikä eläin se on joka on pieni, suloinen, suurisilmäinen ja kiipeilevät puussa. Näyttää vähän koalan ja apinan risteykseltä mielestäni. Makia hieman muistuttaa mutta ei taida olla sekään. Neljä sanaa?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
lori..senkin vosu
Noni, kiitos :D en ole kuullutkaan.
Uusi trollauksen laji on syntynyt 😊🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lori..senkin vosu
Missä olet ollut Avaran Luonnon lähetysaikaan?
Ai niin, nuorisolaiset ei enää näe edes luontodokumenttejä jos eivät telkkaria katso? Kapybaraa vaan hokevat 😂
Vierailija kirjoitti:
Jep.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5990214/auttakaa-ristikkosanassa-lahin-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lori..senkin vosu
Ei uutta. Nainen ja aito rakkaus eläimiin tai miehiin puuttuu. Lapsiinkin hyvin kyseenalaista.
Vierailija kirjoitti:
Tulin taas tänä iltana teitä fiksumpia ärsyttämään joo. Ehkä jatkan vielä tänään tähän ketjuun jos tarviin jeesiä. On niin kiva kun saa helpotuksen jos ei itsellä riitä piuhat. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lori..senkin vosu
Ei tainnut olla ainut sana, joka oli uusi sinulle, ristikkoja koskevista aloituksista päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lori..senkin vosu
Missä olet ollut Avaran Luonnon lähetysaikaan?
Ai niin, nuorisolaiset ei enää näe edes luontodokumenttejä jos eivät telkkaria katso? Kapybaraa vaan hokevat 😂
Olen minäkin niitä katsellut ja tuo eläin ulkonäöltä tuttu mutta nimi ei vain ole jäänyt mieleen.
Joo mulla sama. Ruumiinosaa kysytään, mikä ihme on PERÄREÖHÄ 🥺🤯😮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lori..senkin vosu
Ei tainnut olla ainut sana, joka oli uusi sinulle, ristikkoja koskevista aloituksista päätellen.
Niin? Miksi täytyy jatkuvasti vinoilla? Tässähän minä opin koko ajan pikkuhiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lori..senkin vosu
Niin? Miksi täytyy jatkuvasti vinoilla? Tässähän minä opin koko ajan pikkuhiljaa.
Retorinen differenssi, oletko oppinut vai opetettu?
Ristikoihin*