Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Qstockin K:n kuvia 🔥
https://www.tumblr.com/wednesdayday/724276165378031616/more-from-qstock…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kykenyt kuvittelemaan mitä JO olisi tuonut lisää live-esiintymisellä mitä en voi saada kotona kuuntelemalla ennen kuin katsoin ensimmäisen liven. En ole käynyt keikoilla ennen tätä kesää ja olen katsonut nyt kiinnostuneena ihan muidenkin kiinnostavien artistien keikkapätkiä mutta mikään niistä ei ole vielä iskenyt yhtälailla. Paitsi siis K ja JO mutta jospa tämä tästä lähtisi isomminkin.
Youtube on mahtava, kun siellä on livekeikkoja ihan kaikilta maailman artisteilta. Niitä katsoessa iskee niin usein haikeus siitä, että miksi en ole koskaan saanut tilaisuutta nähdä vaikka Whitney Houstonia tai Queenia livenä (joko en ollut syntynytkään vielä tai olin vaippaikäinen näiden vetäessä uransa parhaita livekeikkoja). Artistien ja bändien näkeminen livenä on aivan parhautta.
Kunnon rockkeikka eturivissä tai ainakin suht edessä on ihan omanlaisensa kokemus, olen joskus sanonut että se on kuin harrastaisi seksiä samalla kun käy kirkossa. :D Mutta suurin osa artisteista ei ole mielestäni tällaisia. Jokerit ja Kärtsä kyllä, uskallan sanoa vaikka en ole livenä nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Ääh. Itku tulee. Aivan kauhea ikävä ja samalla ihan hirveä huoli.
Vierailija kirjoitti:
Prinssi on suloinen silloinkin, kun se kiroilee 😁😍 (Varmaankin kun tekee sitä niin harvoin)
Tekniikan kanssa näköjään jokin ongelma. Ja Kris sai vähä kyytiä tuossa myöhemmin, Puppy vähän ärtsynä 😍 (sanottu nyt siis kaikella rakkaudella, ettei joku tulkitse taas dissinä).
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJbYaLLk/
Demon in me 😱👹
On se kuuma voi herranen aika!!! 🔥🔥🔥
Dear lovely LadySLO, I hope you will have a little time to come here and give us a little report of yesterday's gig.😊💖 Looking forward to that! Oh, and also to give us that final confirmation of B's height (as this was promised, too😅), so we can then finally end with all that shit. And just leave it to childish twitter fans. If that is what makes them happy...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ja mistä huoli häh? Bojanista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo älä vaan... *sama* 😭
En malta odottaa Jokereiden Suomen keikkoja 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kykenyt kuvittelemaan mitä JO olisi tuonut lisää live-esiintymisellä mitä en voi saada kotona kuuntelemalla ennen kuin katsoin ensimmäisen liven. En ole käynyt keikoilla ennen tätä kesää ja olen katsonut nyt kiinnostuneena ihan muidenkin kiinnostavien artistien keikkapätkiä mutta mikään niistä ei ole vielä iskenyt yhtälailla. Paitsi siis K ja JO mutta jospa tämä tästä lähtisi isomminkin.
Youtube on mahtava, kun siellä on livekeikkoja ihan kaikilta maailman artisteilta. Niitä katsoessa iskee niin usein haikeus siitä, että miksi en ole koskaan saanut tilaisuutta nähdä vaikka Whitney Houstonia tai Queenia livenä (joko en ollut syntynytkään vielä tai olin vaippaikäinen näiden vetäessä uransa parhaita livekeikkoja). Artistien ja bändien näkeminen livenä on aivan parhautta.
Kunnon rockkeikka eturivissä tai ainakin suht edessä on ihan omanlaisensa kokemus, olen joskus sanonut että se on kuin harrastaisi seksiä samalla kun käy kirkossa. :D Mutta suurin osa artisteista ei ole mielestäni tällaisia. Jokerit ja Kärtsä kyllä, uskallan sanoa vaikka en ole livenä nähnyt.
Vaikka tää ei nyt taida olla ihan kuuminta hottia just nyt niin kyllä esimerkiksi Rammsteinin keikat on olleet huikeita kokemuksia. Olen ollut neljällä keikalla, ekan kerran Ruisrockissa 2000-luvun alussa. Enkä missään piippuhyllyllä istumassa vaan kentällä örisevien äijien keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli gregorista mieleen, kun se on ilmeisesti se joka noita keikkoja on myynyt, että kukakohan sitä hoitaa jatkossa. Gregorilla oli tosi aktiivinen ote ja hyvät verkostot ja tietämys alasta. Toivottavasti hänen lähdön myötä keikkamyynti ei kärsi
Toivon, että se on Gregor jatkossakin, mutta sammutetuin lyhdyin. Kaikkea infoa ei enää bändin sivuilla ja muissa lähteissä kannata eikä tarvitse kertoa. Vaikka myynti firman nimellä ja firman takana hommaa hoitaa osaava ja kokenut kippari Reko.
En valitettavasti usko tän olevan mahdollista.
Tietenkään ei ole mahdollista. Ei G sen jälkeen, kun sen nimi on tuhrittu, voi varsinkaan Jokereiden bändille hankkia keikkapaikkoja tai muuta. Valitettavasti.
Eihän sen nimi oo tuhrittu ku twitterissä.
En oo kauheesti kiertänyt keikkoja, nyt JO Tavastia on eka keikka pitkään aikaan minne menen syksyllä. Toivottavasti siellä on kiva meno, ketään ei tönitä, ja kiva fiilis.
Not enough words in the world to describe how much I love this man.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prodigy on ollut yksi ehkä kovimmista livebändeistä, jonka olen koskaan nähnyt. Mm. Provinssissa oliko -96 vai -97
Bojansstories ig hyviä pätkiä!
Vierailija kirjoitti:
En oo kauheesti kiertänyt keikkoja, nyt JO Tavastia on eka keikka pitkään aikaan minne menen syksyllä. Toivottavasti siellä on kiva meno, ketään ei tönitä, ja kiva fiilis.
Eiks se superfani oo menossa Tavastialle
First thing I saw when I opened yt.😍 Sadly they ended livestream when Tokio was about to start😔
Alkoiko meillä nyt kitupäivät? Koska Jokereilla onkaan seuraava keikka? Kärtsäkin pötköttää keskiviikkoon asti. Ainakin sillä on nyt taas aikaa tykkäillä kaikista böörijäediteistä.. 🤭
Kai sitä täytyis sitten jotakin omaa elämää kehitellä. 😏