Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse lähes 30-vuoisana, en edes vilkaisi 18 vuotiaita sillä silmällä 🤮🤮🤮 ihan lapsiaan ne on!
No kyllä täälläkin on mammat kuolanneet Maksia ja teini-ikäistä Bojania.
Olen nähnyt, mutta en ikinä ole kirjoittanut sellaisia, hyi! B:kin on liian nuori minun silmääni..
Oli täällä ainakin yksi ihan lähipäivinä jonka mielestä jopa ala-ikäinen B oli kuuma. En muista peukuttiko kukaan sitä viestiä.
Enemmän on kuitenkin meitä joista ihan nyky-B on liian nuori. Vaikka itsekkin myönnän että välillä tulee katseltua myös sillä silmällä. Oikeassa elämässä en katselisi ketään noin nuorta.
No en sanonut, että kuuma, mutta fanitan sitä lookia kyllä. Syötävän söpö ja ihastelen ja tykkään. En tajua mitä väärää siinä on? Sinun logiikallasi yksikään poika ei kiinnostaisi tyttöjä vielä 14-vuotiaana.
Palataanpa kuitenkin tähän vielä pikkaisen. Pari päivää sitten yksi kirjoitti että on salainen crush myös tuohon nuoreen B ja pitäiskö mennä hoitoon (puolustukseksi sanottava että en tiedä onko B siinä kuvassa mihin kyseinen viittasi ala-ikäinen vai ei) ja toinen että kuolaa sitä 14-vuotiastakin. Kumpi näistä kirjoittajista mihin viittasin sinä siis olet? Yläpeukkuja noihin molempiin tosiaan tuli se huimat 3kpl.
Muuta logiikkaasi en ymmärtänyt. Jätän tämän tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me oltiin ylitetty uutiskynnys jodelissa. 😆
Mut twitterissä ei vieläkään trendaa #estronaudat 😌
Mitäs jodelissa naudoista mietitään?
Twitter-saagaa lähinnä olivat seuranneet popparit esillä. Vanhoina ja vajavaisina meitä pitävät. 😆
No oikeassahan ne siinä on. Mikäs niitten linja gn suhteen on? Discordissa on kuulemma draamaa myös.
Muistaakseni Twitterissä haukuttiin Jodelia, kun olivat kritisoineet twitteröitsijöitä G asiassa.
Pitääkö mun nyt oikeesti kattoo se eilinen keikka uudestaan? Jos tänään ei näe Joksuja.
Vierailija kirjoitti:
Nää ilmeet ja liikkeet 😂
Skäärijä 🐺, mut puppy 🐶 ei pelkääkään!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/btw-it-also-travels-in-time/724190329444679680/t…
aaaaaa, muistan kun tästäkin oli puhetta täällä, että mikä on Kn vastine :D
Kärtsä vetää kyllä tässä pidemmän korren. Vau.
Hyppelehtii just ku lehmät kesälaitumille päästyään.
Kyllä ne K ja B silmät kovina seurailee toistensa keikkaklippejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me oltiin ylitetty uutiskynnys jodelissa. 😆
Mut twitterissä ei vieläkään trendaa #estronaudat 😌
Mitäs jodelissa naudoista mietitään?
Twitter-saagaa lähinnä olivat seuranneet popparit esillä. Vanhoina ja vajavaisina meitä pitävät. 😆
No oikeassahan ne siinä on. Mikäs niitten linja gn suhteen on? Discordissa on kuulemma draamaa myös.
Discord on ihan hullu. Hyvin samanlaista settiä, kun toi Twitteristä piipahtanut. Mun tietääkseen Jodel ja Instagram porukka aika paljon järkevämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/btw-it-also-travels-in-time/724190329444679680/t…
aaaaaa, muistan kun tästäkin oli puhetta täällä, että mikä on Kn vastine :D
Kärtsä vetää kyllä tässä pidemmän korren. Vau.
Kyllä B video oli aika kuuma. Sanoisin että tasapeli. Onko tuosta K ja tanko olemassa videota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoiset silmäpussit K:lla Qstokin kuvissa... Toivottavasti nyt oikeasti saisi levättyä sillä ei tota sen keikkaputkea muuten pysty vetämään kukaan.
On kyllä aikataulut ollut niin peestä. Eilen kaksi keikkaa ja tänään Oulussa yhdeltä.
Jep, olen kauhistellut keikkakalenteria jo vähän aikaa.. onneksi nyt on muutama päivä taukoa, mutta onhan hänellä törkeän kova tahti. On niissä välispiikeissä nyt sanonutkin, että nauttii työstään, mutta välillä väsyttääkin..
Tämän päivän Oulun keikka tuli ylimääräisenä, kun K &crev ottivat vastaan Behmin peruttua kaikki heinäkuun keikkansa. Suomessa on nää välimatkat vaan niin pitkiä.
Apua toi kuulostaa kyllä pahalta toi 14v. En nyt tiedä mistä kuvasta kyse mut B ollut tosi lapsellinen näköinen nuorena et näyttänyt vielä ikäistään nuoremmalta ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi K nyt pitää kivittää siitä, ettei ollut hänen ideansa? Missään ei artisti itse niin ole edes väittänyt.
No kun täällä hehkutettiin kui K on kaikki syvällinen kun se sen keksi
Lukuemisen taitoa ja luetun ymmärtämistä joutuu taas peräänkuuluttamaan sinulta.
En myöskään minä väittänyt, että K olisi keksinyt. Huomautin vain, etteivät Mikin omaiset varmasti olleet pyytäneet.
Nyt esillä tieto, että räp-artisti Sonny Kylä-Liuhala oli ottanut asian esille Käärijän kanssa ja yhdessä olivat asian sopineet. Ei tietoa oliko Sonnyllä festivaaleilla tänään esiintyminen. Hän oli joka tapauksessa halunnut nimenomaan Kn keikalle tämän hiljaisen hetken. Jutun mukaan Kn keikka oli keskeytetty puolivälissä tätä varten j a Sonny oli osallistunut siihen. Hieno ele molemmilta nuorilta miehiltä Sonnyltä ja Jereltä, jotka olivat Mikin kanssa samaa ikäluokkaa. Jutussa tieto, ettei Sonny tuntenut Mikiä (ei ehkä Jerekään?), mutta Mikin kuolema oli koskettanut häntä. Niin kuin hyvin monia muitakin, vaikkei häntä tuntenutkaan.Esiintyi Käärijän kanssa kuten monesti aiemminkin.
Jos joku nyt ei muista, niin kerrattakoon, että Sonny on tämä esiliina, joka Bojanille seuraa piti ja Helsinkiä näytti Kärtsyn karattua Savoon ja hylättyä paran.
Voi, kun ei keikkakalenteria uusiksi järjestetty kunniavieraan saapuessa! Eiköhän se B ollut ihan kunnossa, Helsingissä. Tapasi keikkajärjestäjiä, teki työasioita, niin kuin aikuiset tekevät.
Teki myös laadukkaan videon Vallilassa! 😄
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoiset silmäpussit K:lla Qstokin kuvissa... Toivottavasti nyt oikeasti saisi levättyä sillä ei tota sen keikkaputkea muuten pysty vetämään kukaan.
On kyllä aikataulut ollut niin peestä. Eilen kaksi keikkaa ja tänään Oulussa yhdeltä.
Jep, olen kauhistellut keikkakalenteria jo vähän aikaa.. onneksi nyt on muutama päivä taukoa, mutta onhan hänellä törkeän kova tahti. On niissä välispiikeissä nyt sanonutkin, että nauttii työstään, mutta välillä väsyttääkin..
Tämän päivän Oulun keikka tuli ylimääräisenä, kun K &crev ottivat vastaan Behmin peruttua kaikki heinäkuun keikkansa. Suomessa on nää välimatkat vaan niin pitkiä.
Höpö. Höpö. Oli alunperin kalenterissa.
Ei kyllä jodel ollaan fiksuja.
T.teinari
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei edelleenkään pidä paikkaansa. Qstock oli jo valmiiksi kalenterissa. Vain Tiksi tuli Behmin peruttua, Maarianhamina ja toinen Kotka muuten vaan kun oli kysyntää.
Mulla tuli yllättäen YouTubessa kaikkia K videoita vastaan. Mutta eniten huvitti video otsikolla "Ritva ja Käärijä lentoasemalla" 🤣. Ihan siis siitä syystä, että K käyttää nykyään niin paljon tuota Ritva-nimeä välispiikeissään.
Eli videossa kyseessä Vantaan kaupunginjohtaja Ritva, jota Kärtsä pitelee tiukasti kainalossaan sen puheen ajan. 💚
Vierailija kirjoitti:
T.teinari
Mene Einari takas sinne mistä tulit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi K nyt pitää kivittää siitä, ettei ollut hänen ideansa? Missään ei artisti itse niin ole edes väittänyt.
Lukuemisen taitoa ja luetun ymmärtämistä joutuu taas peräänkuuluttamaan sinulta.
En myöskään minä väittänyt, että K olisi keksinyt. Huomautin vain, etteivät Mikin omaiset varmasti olleet pyytäneet.
Nyt esillä tieto, että räp-artisti Sonny Kylä-Liuhala oli ottanut asian esille Käärijän kanssa ja yhdessä olivat asian sopineet. Ei tietoa oliko Sonnyllä festivaaleilla tänään esiintyminen. Hän oli joka tapauksessa halunnut nimenomaan Kn keikalle tämän hiljaisen hetken. Jutun mukaan Kn keikka oli keskeytetty puolivälissä tätä varten j a Sonny oli osallistunut siihen. Hieno ele molemmilta nuorilta miehiltä Sonnyltä ja Jereltä, jotka olivat Mikin kanssa samaa ikäluokkaa. Jutussa tieto, ettei Sonny tuntenut Mikiä (ei ehkä Jerekään?), mutta Mikin kuolema oli koskettanut häntä. Niin kuin hyvin monia muitakin, vaikkei häntä tuntenutkaan.Esiintyi Käärijän kanssa kuten monesti aiemminkin.
Jos joku nyt ei muista, niin kerrattakoon, että Sonny on tämä esiliina, joka Bojanille seuraa piti ja Helsinkiä näytti Kärtsyn karattua Savoon ja hylättyä paran.
Voi, kun ei keikkakalenteria uusiksi järjestetty kunniavieraan saapuessa! Eiköhän se B ollut ihan kunnossa, Helsingissä. Tapasi keikkajärjestäjiä, teki työasioita, niin kuin aikuiset tekevät.
Teki myös laadukkaan videon Vallilassa! 😄
Sen kuvas kyllä hohtikset. Kikatusta ei voinu olla kuulematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.teinari
Mene Einari takas sinne mistä tulit.
Saa täällä fiksut teinarit olla!
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli yllättäen YouTubessa kaikkia K videoita vastaan. Mutta eniten huvitti video otsikolla "Ritva ja Käärijä lentoasemalla" 🤣. Ihan siis siitä syystä, että K käyttää nykyään niin paljon tuota Ritva-nimeä välispiikeissään.
Eli videossa kyseessä Vantaan kaupunginjohtaja Ritva, jota Kärtsä pitelee tiukasti kainalossaan sen puheen ajan. 💚
Ritva-jalatko ne on listallakin? Vai mitkä ne oli ritvareidet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis apua, toi oli oikeesti vitsailua. En ole sitä mieltä, että Kärtsy hylkäsi Bojanin Helsinkiin.
T. sama
Apua, anteeksi jos vastasin liian jyrkästi! Olen nähnyt aiemmin viestejä joissa K:ta on tuosta aiheesta vihattu, joten luulin että olet yksi heistä! Täällä on vaikea ymmärtää sarkasmia välillä kun on niitä, jotka oikeasti ajattelevat niin hulluja juttuja :D
Aika hyvin molemmat kyllä käsittelee tankoja.