Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi K nyt pitää kivittää siitä, ettei ollut hänen ideansa? Missään ei artisti itse niin ole edes väittänyt.
No kun täällä hehkutettiin kui K on kaikki syvällinen kun se sen keksi
Lukuemisen taitoa ja luetun ymmärtämistä joutuu taas peräänkuuluttamaan sinulta.
En myöskään minä väittänyt, että K olisi keksinyt. Huomautin vain, etteivät Mikin omaiset varmasti olleet pyytäneet.
Nyt esillä tieto, että räp-artisti Sonny Kylä-Liuhala oli ottanut asian esille Käärijän kanssa ja yhdessä olivat asian sopineet. Ei tietoa oliko Sonnyllä festivaaleilla tänään esiintyminen. Hän oli joka tapauksessa halunnut nimenomaan Kn keikalle tämän hiljaisen hetken. Jutun mukaan Kn keikka oli keskeytetty puolivälissä tätä varten j a Sonny oli osallistunut siihen. Hieno ele molemmilta nuorilta miehiltä Sonnyltä ja Jereltä, jotka olivat Mikin kanssa samaa ikäluokkaa. Jutussa tieto, ettei Sonny tuntenut Mikiä (ei ehkä Jerekään?), mutta Mikin kuolema oli koskettanut häntä. Niin kuin hyvin monia muitakin, vaikkei häntä tuntenutkaan.
Esiintyi Käärijän kanssa kuten monesti aiemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoiset silmäpussit K:lla Qstokin kuvissa... Toivottavasti nyt oikeasti saisi levättyä sillä ei tota sen keikkaputkea muuten pysty vetämään kukaan.
On kyllä aikataulut ollut niin peestä. Eilen kaksi keikkaa ja tänään Oulussa yhdeltä.
Jep, olen kauhistellut keikkakalenteria jo vähän aikaa.. onneksi nyt on muutama päivä taukoa, mutta onhan hänellä törkeän kova tahti. On niissä välispiikeissä nyt sanonutkin, että nauttii työstään, mutta välillä väsyttääkin..
Äitinsä sanoi jossain haastattelussa, että Jerellä on tosi hyvä kyky sietää väsymystä.
Siis joo, rajansa kaikella, mutta on se kova!
Hyvä myös, että pystyy keikkamatkoilla nukkumaan. Sanottiin, että tänään heräsi tuntia ennen keikan alkamista eli klo 12.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun ei oo oikein muuta Bojanista, ni mä katon sitä Juren autostooria kokoajan. Sairasta, tiedän.
Haluaisin vaan tukea sen päätä ja laittaa sille jonkun niskatyynyn. Tuosta retkottamisesta saa niskat kipeiksi
Totta. Liekö pitkä ajomatka.
Katso goiglemao ja foreca lämpötilat, tuleeko Blle hiki. Näin minä ainakin teen 🙊💋
Onko täällä muita joiden nuoruuteen kuului Fintelligens ja Stockholm-Helsinki? :D Törmäsin taas alla olevaan B:n räppivideoon josta tuli mieleeni, että K ja B voisivat tehdä samantyyppisen kaksikielisen biisin: K vääntää suomea ja B sloveniaa. Jos tämä viesti oli täyttä utopiaa, niin Stockholm-Helsingissä on siis vuoroin suomea ja ruotsia. Tässä se B:n taidonnäyte illan ratoksi: https://www.tumblr.com/perfectlyimperfect90/723379864481185792
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen toikin että Elokuussa Turussa keikka ja seuraavana päivänä Rovaniemellä.
Turussa K ekana klo14, portit aukeaa klo13
Rovaniemen Simerockissa kans ekana klo13, portit aukeaa klo12
Eli toivottavasti on taas bussi käytössä, sais kyllä olla bussi koko loppuvuoden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun ei oo oikein muuta Bojanista, ni mä katon sitä Juren autostooria kokoajan. Sairasta, tiedän.
Haluaisin vaan tukea sen päätä ja laittaa sille jonkun niskatyynyn. Tuosta retkottamisesta saa niskat kipeiksi
Totta. Liekö pitkä ajomatka.
Katso goiglemao ja foreca lämpötilat, tuleeko Blle hiki. Näin minä ainakin teen 🙊💋
*googlemaps...käsi jo tärisee...
Bojtsu on niin taitava (se kirsikkajuttu ku joku mainitsi). Toivottavasti muru herää virkistäytyneenä päikkäreiltään. Eikä ole paikat jumissa.
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvä keikka oli eilen Käärijällä.
Olen samaa mieltä.
Mä haluaisin niin nähdä Jokerit tänäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauankohan toi Bojanin sometauko kestää, jos heidän on tarkoitus alkaa levyttämään uutta albumia vasta tammikuussa 2024? Kertoivat niin tässä haastattelussa. Toki olkoon tauolla niin kauan kuin huvittaa, pääasia että tekee mikä on itselle parasta.
https://www.itv.com/news/granada/2023-07-28/eurovision-stars-joker-out-…
Niinpä. Olin heti tiedon saatuani ihan murusina tuosta. Että ei kai kukaan tee mitään biisejä tuosta tilanteesta (äkillinen, iso suosion nousu) 2 viikossa?
Kyllähän ne biisit yleensä on jo valmiina,kun mennään levyttämään.Että tuskin tammikuuhun asti poissa on. Ja mehän ei oikeasti tiedetä koko syytä poissaoloon eli toivottavasti lepää sen minkä tarvitsee ja palaa sitten.
Elämää jo vähän enemmän nähneenä voin kyllä sanoa, että poika vaatii lepoa ja mahdollisuuden itsensä kokoamiseen. Kävi ihan ylikierroksilla eilisen keikalla, ja oli kyllä humalassakin.
Nyt viina pois, some hiljaiseksi ja joku sellainen kylkeen, jonka kanssa purkaa kaikkea sitä, mitä on Liverpoolin jälkeen tapahtunut. Onhan se nyt ollut melkoista tunnekuohua monellakin tapaa.
Me oltiin ylitetty uutiskynnys jodelissa. 😆
Mut twitterissä ei vieläkään trendaa #estronaudat 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi K nyt pitää kivittää siitä, ettei ollut hänen ideansa? Missään ei artisti itse niin ole edes väittänyt.
On ihana, huomioonottava, kunniallinen ja syvällinen kun sen TEKI <3 Ihana olla noin rehdin ja hyvän artistin fani, ai että!
Luoja miten lapsellista tekstiä.
Eivät kirjoita lapset noin. Ei ole lapsellista tekstiä. Mutta sinulla tuntuu tulevan riivinrauta heti pintaan, jos Käärijää kehutaan aiheesta, tuodaan hänestä positiivisia asioita esille. Nyt olivat positiiviset adjektiivit sinulle liikaa. Jostain syystä. Käärijästä et tykkää yhtään, ehkä sitten Bojanista kun tällä palstalla olet.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukuemisen taitoa ja luetun ymmärtämistä joutuu taas peräänkuuluttamaan sinulta.
En myöskään minä väittänyt, että K olisi keksinyt. Huomautin vain, etteivät Mikin omaiset varmasti olleet pyytäneet.
Nyt esillä tieto, että räp-artisti Sonny Kylä-Liuhala oli ottanut asian esille Käärijän kanssa ja yhdessä olivat asian sopineet. Ei tietoa oliko Sonnyllä festivaaleilla tänään esiintyminen. Hän oli joka tapauksessa halunnut nimenomaan Kn keikalle tämän hiljaisen hetken. Jutun mukaan Kn keikka oli keskeytetty puolivälissä tätä varten j a Sonny oli osallistunut siihen. Hieno ele molemmilta nuorilta miehiltä Sonnyltä ja Jereltä, jotka olivat Mikin kanssa samaa ikäluokkaa. Jutussa tieto, ettei Sonny tuntenut Mikiä (ei ehkä Jerekään?), mutta Mikin kuolema oli koskettanut häntä. Niin kuin hyvin monia muitakin, vaikkei häntä tuntenutkaan.Esiintyi Käärijän kanssa kuten monesti aiemminkin.
Jos joku nyt ei muista, niin kerrattakoon, että Sonny on tämä esiliina, joka Bojanille seuraa piti ja Helsinkiä näytti Kärtsyn karattua Savoon ja hylättyä paran.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin niin nähdä Jokerit tänäänkin.
Onko näkynyt livelupailuja jossain? Elättelen toiveita...
Vierailija kirjoitti:
Me oltiin ylitetty uutiskynnys jodelissa. 😆
Mut twitterissä ei vieläkään trendaa #estronaudat 😌
Mitäs jodelissa naudoista mietitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt esillä tieto, että räp-artisti Sonny Kylä-Liuhala oli ottanut asian esille Käärijän kanssa ja yhdessä olivat asian sopineet. Ei tietoa oliko Sonnyllä festivaaleilla tänään esiintyminen. Hän oli joka tapauksessa halunnut nimenomaan Kn keikalle tämän hiljaisen hetken. Jutun mukaan Kn keikka oli keskeytetty puolivälissä tätä varten j a Sonny oli osallistunut siihen. Hieno ele molemmilta nuorilta miehiltä Sonnyltä ja Jereltä, jotka olivat Mikin kanssa samaa ikäluokkaa. Jutussa tieto, ettei Sonny tuntenut Mikiä (ei ehkä Jerekään?), mutta Mikin kuolema oli koskettanut häntä. Niin kuin hyvin monia muitakin, vaikkei häntä tuntenutkaan.Esiintyi Käärijän kanssa kuten monesti aiemminkin.
Jos joku nyt ei muista, niin kerrattakoon, että Sonny on tämä esiliina, joka Bojanille seuraa piti ja Helsinkiä näytti Kärtsyn karattua Savoon ja hylättyä paran.
Voi, kun ei keikkakalenteria uusiksi järjestetty kunniavieraan saapuessa! Eiköhän se B ollut ihan kunnossa, Helsingissä. Tapasi keikkajärjestäjiä, teki työasioita, niin kuin aikuiset tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoiset silmäpussit K:lla Qstokin kuvissa... Toivottavasti nyt oikeasti saisi levättyä sillä ei tota sen keikkaputkea muuten pysty vetämään kukaan.
On kyllä aikataulut ollut niin peestä. Eilen kaksi keikkaa ja tänään Oulussa yhdeltä.
Onneks saa nyt huilata. Onkos huomenna Ljubljanan lentoa? :D
Sehän tuosta keikkaputkesta vain puuttuisi kunnon burnoutin saavuttamiseen, että pitäisi lähteä ulkomaanlennoille vielä.. huhhuh!
Ei jaksas K kyllä panna parastaan, jos joutus vielä Sloveniaan lähteen. 😔
Sloveniassahan juuri pääsisi panemaan parastaan. :P
Päivän paras :D
T. Päivän paras-jankkaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, kun ei keikkakalenteria uusiksi järjestetty kunniavieraan saapuessa! Eiköhän se B ollut ihan kunnossa, Helsingissä. Tapasi keikkajärjestäjiä, teki työasioita, niin kuin aikuiset tekevät.
Huumori on vaikea laji.
Minä taas odotan Miken viisuihin liittyvää q&a:ta...olisiko tällä keikkatauolla? Jännä että näin myöhään viisujen jälkeen... olisko heillä jokin projekti viisuihin liittyen, kuten oma dokumentti siitä Miken goprosta yms. jota ovat julkaisemassa?
Sloveniassahan juuri pääsisi panemaan parastaan. :P