Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
54801/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi K nyt pitää kivittää siitä, ettei ollut hänen ideansa? Missään ei artisti itse niin ole edes väittänyt.

No kun täällä hehkutettiin kui K on kaikki syvällinen kun se sen keksi

Lukuemisen taitoa ja luetun ymmärtämistä joutuu taas peräänkuuluttamaan sinulta.

En myöskään minä väittänyt, että K olisi keksinyt. Huomautin vain, etteivät Mikin omaiset varmasti olleet pyytäneet.

Nyt esillä tieto, että räp-artisti Sonny Kylä-Liuhala oli ottanut asian esille Käärijän kanssa ja yhdessä olivat asian sopineet. Ei tietoa oliko Sonnyllä festivaaleilla tänään esiintyminen. Hän oli joka tapauksessa halunnut nimenomaan Kn keikalle tämän hiljaisen hetken. Jutun mukaan Kn keikka oli keskeytetty puolivälissä tätä varten j a Sonny oli osallistunut siihen. Hieno ele molemmilta nuorilta miehiltä Sonnyltä ja Jereltä, jotka olivat Mikin kanssa samaa ikäluokkaa. Jutussa tieto, ettei Sonny tuntenut Mikiä (ei ehkä Jerekään?), mutta Mikin kuolema oli koskettanut häntä. Niin kuin hyvin monia muitakin, vaikkei häntä tuntenutkaan.

Esiintyi Käärijän kanssa kuten monesti aiemminkin.

Jos joku nyt ei muista, niin kerrattakoon, että Sonny on tämä esiliina, joka Bojanille seuraa piti ja Helsinkiä näytti Kärtsyn karattua Savoon ja hylättyä paran.

Voi, kun ei keikkakalenteria uusiksi järjestetty kunniavieraan saapuessa! Eiköhän se B ollut ihan kunnossa, Helsingissä. Tapasi keikkajärjestäjiä, teki työasioita, niin kuin aikuiset tekevät.

Siis apua, toi oli oikeesti vitsailua. En ole sitä mieltä, että Kärtsy hylkäsi Bojanin Helsinkiin.

T. sama

Apua, anteeksi jos vastasin liian jyrkästi! Olen nähnyt aiemmin viestejä joissa K:ta on tuosta aiheesta vihattu, joten luulin että olet yksi heistä! Täällä on vaikea ymmärtää sarkasmia välillä kun on niitä, jotka oikeasti ajattelevat niin hulluja juttuja :D

Ollaan vaan porukalla, ei tarvetta " sarkastiset estronaudat" alaryhmälle!

🐂🐃🐄

Vierailija
54802/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä muita joiden nuoruuteen kuului Fintelligens ja Stockholm-Helsinki? :D Törmäsin taas alla olevaan B:n räppivideoon josta tuli mieleeni, että K ja B voisivat tehdä samantyyppisen kaksikielisen biisin: K vääntää suomea ja B sloveniaa. Jos tämä viesti oli täyttä utopiaa, niin Stockholm-Helsingissä on siis vuoroin suomea ja ruotsia. Tässä se B:n taidonnäyte illan ratoksi: https://www.tumblr.com/perfectlyimperfect90/723379864481185792

Hiukan tuoreempaa, periaate sama :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
54803/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeeee pitävät kl 22 liven ilmeisesti omassa ig!

Varmaan voidaan unohtaa spekulaatiot siitä että ovat faneille katkeria ja haluavat jollain tavalla näpäyttää meitä 🙄

Vierailija
54804/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi K nyt pitää kivittää siitä, ettei ollut hänen ideansa? Missään ei artisti itse niin ole edes väittänyt.

Lukuemisen taitoa ja luetun ymmärtämistä joutuu taas peräänkuuluttamaan sinulta.

En myöskään minä väittänyt, että K olisi keksinyt. Huomautin vain, etteivät Mikin omaiset varmasti olleet pyytäneet.

Nyt esillä tieto, että räp-artisti Sonny Kylä-Liuhala oli ottanut asian esille Käärijän kanssa ja yhdessä olivat asian sopineet. Ei tietoa oliko Sonnyllä festivaaleilla tänään esiintyminen. Hän oli joka tapauksessa halunnut nimenomaan Kn keikalle tämän hiljaisen hetken. Jutun mukaan Kn keikka oli keskeytetty puolivälissä tätä varten j a Sonny oli osallistunut siihen. Hieno ele molemmilta nuorilta miehiltä Sonnyltä ja Jereltä, jotka olivat Mikin kanssa samaa ikäluokkaa. Jutussa tieto, ettei Sonny tuntenut Mikiä (ei ehkä Jerekään?), mutta Mikin kuolema oli koskettanut häntä. Niin kuin hyvin monia muitakin, vaikkei häntä tuntenutkaan.

Jos joku nyt ei muista, niin kerrattakoon, että Sonny on tämä esiliina, joka Bojanille seuraa piti ja Helsinkiä näytti Kärtsyn karattua Savoon ja hylättyä paran.

Oliko siis niin, että tämä Rap-artisti Sonny K-L esiintyi yhdessä Kn kanssa Kn keikalla, kuten olet edelle kommentoinut. Mitä he mahtoivat esittää yhdessä? Ollaan saatu Oulusta keikkaraporttia, mutta siinä ei mainintaa tuollaisesta yhteisesiintymisestä. Miten oli Oulun keikalla olleet?

Sonny oli mukana esittämässä Urheilujätkää, kuten usein ennenkin. Sonnylla ei sooloartistina ole näin isojen festarien keikkoja. Hän on Käärijän vanha ystävä ja tekevät yhdessä musiikkia.

Lisäksi Sonny on Bojanin keittolounas- ja Ääniwalli-kaveri 😉

Vierailija
54805/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauankohan toi Bojanin sometauko kestää, jos heidän on tarkoitus alkaa levyttämään uutta albumia vasta tammikuussa 2024? Kertoivat niin tässä haastattelussa. Toki olkoon tauolla niin kauan kuin huvittaa, pääasia että tekee mikä on itselle parasta.

https://www.itv.com/news/granada/2023-07-28/eurovision-stars-joker-out-…

Niinpä. Olin heti tiedon saatuani ihan murusina tuosta. Että ei kai kukaan tee mitään biisejä tuosta tilanteesta (äkillinen, iso suosion nousu) 2 viikossa?

Kyllähän ne biisit yleensä on jo valmiina,kun mennään levyttämään.Että tuskin tammikuuhun asti poissa on. Ja mehän ei oikeasti tiedetä koko syytä poissaoloon eli toivottavasti lepää sen minkä tarvitsee ja palaa sitten.

Elämää jo vähän enemmän nähneenä voin kyllä sanoa, että poika vaatii lepoa ja mahdollisuuden itsensä kokoamiseen. Kävi ihan ylikierroksilla eilisen keikalla, ja oli kyllä humalassakin.

Nyt viina pois, some hiljaiseksi ja joku sellainen kylkeen, jonka kanssa purkaa kaikkea sitä, mitä on Liverpoolin jälkeen tapahtunut. Onhan se nyt ollut melkoista tunnekuohua monellakin tapaa.

B saisi löytää itselleen tyttö- tai poikaystävän, jäisi juominen vähemmälle eikä tarvitsisi haikailla varatun Kn perään.

Vierailija
54806/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jes, estronautakarjan mylvitään on vastattu. 🙏🤩

Kuului Sloveniaan asti.

Vierailija
54807/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokrut striimaa keikan tänään IG:ssä jess!!

Vierailija
54808/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko siis niin, että tämä Rap-artisti Sonny K-L esiintyi yhdessä Kn kanssa Kn keikalla, kuten olet edelle kommentoinut. Mitä he mahtoivat esittää yhdessä? Ollaan saatu Oulusta keikkaraporttia, mutta siinä ei mainintaa tuollaisesta yhteisesiintymisestä. Miten oli Oulun keikalla olleet?

Sonny oli mukana esittämässä Urheilujätkää, kuten usein ennenkin. Sonnylla ei sooloartistina ole näin isojen festarien keikkoja. Hän on Käärijän vanha ystävä ja tekevät yhdessä musiikkia.

Lisäksi Sonny on Bojanin keittolounas- ja Ääniwalli-kaveri 😉

Mitähän juttelivat K:sta? :)

Vierailija
54809/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sonny lauloi kertsit Urheilujätkä-biisissä Oulussa. Eli hän on se nahkatakkinen kaveri, joka piti Bojanille seuraa Helsingissä. En muistanut Sonnyn nimeä aiemmin.

T. Oulusta raportoinut

Vierailija
54810/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauankohan toi Bojanin sometauko kestää, jos heidän on tarkoitus alkaa levyttämään uutta albumia vasta tammikuussa 2024? Kertoivat niin tässä haastattelussa. Toki olkoon tauolla niin kauan kuin huvittaa, pääasia että tekee mikä on itselle parasta.

Niinpä. Olin heti tiedon saatuani ihan murusina tuosta. Että ei kai kukaan tee mitään biisejä tuosta tilanteesta (äkillinen, iso suosion nousu) 2 viikossa?

Kyllähän ne biisit yleensä on jo valmiina,kun mennään levyttämään.Että tuskin tammikuuhun asti poissa on. Ja mehän ei oikeasti tiedetä koko syytä poissaoloon eli toivottavasti lepää sen minkä tarvitsee ja palaa sitten.

Elämää jo vähän enemmän nähneenä voin kyllä sanoa, että poika vaatii lepoa ja mahdollisuuden itsensä kokoamiseen. Kävi ihan ylikierroksilla eilisen keikalla, ja oli kyllä humalassakin.

Nyt viina pois, some hiljaiseksi ja joku sellainen kylkeen, jonka kanssa purkaa kaikkea sitä, mitä on Liverpoolin jälkeen tapahtunut. Onhan se nyt ollut melkoista tunnekuohua monellakin tapaa.

B saisi löytää itselleen tyttö- tai poikaystävän, jäisi juominen vähemmälle eikä tarvitsisi haikailla varatun Kn perään.[/quote

Veikkaan et sillä on muutamakin vakipano. Ei ehkä aikaa nyt panostaa oikeeseen suhteeseen.

Vierailija
54811/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun mun taidekuva ei kerro mitään on päässyt listaan

Vierailija
54812/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B saisi löytää itselleen tyttö- tai poikaystävän, jäisi juominen vähemmälle eikä tarvitsisi haikailla varatun Kn perään.[/quote

Veikkaan et sillä on muutamakin vakipano. Ei ehkä aikaa nyt panostaa oikeeseen suhteeseen.

Ekaa kertaa elämässä haluan olla vakipano, ja nimenomaan vain Bojanin.

54813/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoiset silmäpussit K:lla Qstokin kuvissa... Toivottavasti nyt oikeasti saisi levättyä sillä ei tota sen keikkaputkea muuten pysty vetämään kukaan.

On kyllä aikataulut ollut niin peestä. Eilen kaksi keikkaa ja tänään Oulussa yhdeltä.

Jep, olen kauhistellut keikkakalenteria jo vähän aikaa.. onneksi nyt on muutama päivä taukoa, mutta onhan hänellä törkeän kova tahti. On niissä välispiikeissä nyt sanonutkin, että nauttii työstään, mutta välillä väsyttääkin..

Tämän päivän Oulun keikka tuli ylimääräisenä, kun K &crev ottivat vastaan Behmin peruttua kaikki heinäkuun keikkansa. Suomessa on nää välimatkat vaan niin pitkiä.

Höpö. Höpö. Oli alunperin kalenterissa.

Ehkä ollut tai sitten ei. Se ja sama, keikka joka tapauksessa ollut. Jos oli ollut jo alkuperäisekssä keikkakalenterissa, niin tääll ollut väärää tietoa. Minä en ole keikkakalenteria seurannut.

Vierailija
54814/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan on varmaan ihana poikaystävä ja aviomies sitten aikanaan. Jotenkin vaikuttaa niin lämpimältä ihmiseltä. Hyvältä ihmiseltä. Kiltiltä ja ajattelevaiselta. Mut musta tuntuu et osaa myös loukkaantua ja suuttua pahasti, mut sillain hiljaisesti ja murjottaa/mököttää varmaan pitkään. Taitaa olla aika herkkä sanomisille jne.

Vierailija
54815/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan voidaan unohtaa spekulaatiot siitä että ovat faneille katkeria ja haluavat jollain tavalla näpäyttää meitä 🙄

Elähän kärjistä, kyse oli vain niistä Twitter faneista.

Vierailija
54816/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekaa kertaa elämässä haluan olla vakipano, ja nimenomaan vain Bojanin.

Kelpais.

Vierailija
54817/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä esittelisinkin itseni aina "Bojan Titanicin vakipano hei vaan hei".

Vierailija
54818/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä tunne, että elämä olisi täydellisimmillään jos nämä saisivat toisensa? En ole ikinä haaveillut kahdesta miehestä. Olen yli 30. Ei jumalauta, nyt on kriisin paikka.

Et ole yksin! Miksi ihmeessä mulle on elämää suurempi asia, että nämä kaksi olisivat oikeasti yhdessä. Sillä on ehkä jotain tekemistä sen kanssa, että näen heidän tarinassaan suurta rakkautta, mutta miksi se on minulle tärkeää, sitä en käsitä.

Aivan kuin mun kirjoittama viesti. Olen tainnut melkein samanlaisen kirjoittaa joskus. En ole koskaan nähnyt elävässä elämässä tuollaista kemiaa kahden ihmisen välillä. Kyllä sitä varmaan on, mutta ei tule nähdyksi muille. Jos mulla olisi tuollaista jonkun kanssa, jättäisin kaiken. Paitsi lapsiani.

Tässä on kyllä jotain spesiaalia, kun niin monella samoja fiiliksiä. Itsellä tää on sillä tasolla, että ois jotenkin ihan universumin tasapainon takia välttämätöntä, että nuo kaksi saisivat toisensa. Että se on asia, jonka vaan pitää tapahtua, enkä saa rauhaa ennen kuin tapahtuu. Meneekö koko loppuelämä nyt tämän kanssa sekoillessa... Kuvittelin vielä alkukesästä, että eiköhän tämä mene ohi muutamassa viikossa, mutta loppua ei vaan näy. Mikään muu ei oikeastaan tällä hetkellä kiinnosta kuin tämä saaga, ja tänään harkitsin jo ihan tosissani terapeutin puheille menemistä tämän tiimoilta.

Sama, mutta en haluaisi hullun papereita, en edes tiedä mistä aloittaisi.... mulla on niin syvä sisäinen ajatus että niiden TÄYTYY saada toisensa, jollain tavoin edes!!! Universumi ei ole raiteillaan ennen kuin se tapahtuu!

Tavallaan sama, mutta miksi täällä sitten oltiin ihan, että *ei kai kukaan nyt oikeasti luullut, että Käärijä on aidosti kiinnostunut Bojanista*, kun minä olin ajatellut vähän niin ja suutuin, että se julkaisi ne housut auki -kuvat?

Vierailija
54819/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan on varmaan ihana poikaystävä ja aviomies sitten aikanaan. Jotenkin vaikuttaa niin lämpimältä ihmiseltä. Hyvältä ihmiseltä. Kiltiltä ja ajattelevaiselta. Mut musta tuntuu et osaa myös loukkaantua ja suuttua pahasti, mut sillain hiljaisesti ja murjottaa/mököttää varmaan pitkään. Taitaa olla aika herkkä sanomisille jne.

Miten musta tuntuu et vois olla hyvinkin moody. Eikös taiteilijat aina oo aika "handful".

Vierailija
54820/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lähes 30-vuoisana, en edes vilkaisi 18 vuotiaita sillä silmällä 🤮🤮🤮 ihan lapsiaan ne on!

No kyllä täälläkin on mammat kuolanneet Maksia ja teini-ikäistä Bojania.

Olen nähnyt, mutta en ikinä ole kirjoittanut sellaisia, hyi! B:kin on liian nuori minun silmääni..

Oli täällä ainakin yksi ihan lähipäivinä jonka mielestä jopa ala-ikäinen B oli kuuma. En muista peukuttiko kukaan sitä viestiä.

Enemmän on kuitenkin meitä joista ihan nyky-B on liian nuori. Vaikka itsekkin myönnän että välillä tulee katseltua myös sillä silmällä. Oikeassa elämässä en katselisi ketään noin nuorta.

No en sanonut, että kuuma, mutta fanitan sitä lookia kyllä. Syötävän söpö ja ihastelen ja tykkään. En tajua mitä väärää siinä on? Sinun logiikallasi yksikään poika ei kiinnostaisi tyttöjä vielä 14-vuotiaana.

No vähän eri asia kiinnostaako omanikäisiä tyttöjä, kuin keski-ikäistä (?) mammaa. Aika creepyä kyllä ihastella 14-vuotiaan lookkia ja pitää tätä syötävän söpönä. Mut joo, eipä mennä tähän sen enempää...

Miten niin eri asia? En mä ainakaan koe, että ikä tähän vaikuttaa.

Ketju on lukittu.