Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisen älykkyys laskee aina illalla?

Vierailija
03.05.2024 |

Kyse on työkaverista, joka viestittelee minulle aina iltaisin. Päivällä hän on taas eri ihminen, ihan kun ei tuntisikaan minua.

Osaako joku selittää tämän minulle.

Olen yrittänyt kysyä sitä häneltä, mutta suoraa vastausta en ole saanut. Olen siis itse sinkkimies 32v, hän taas on saman ikäinen sinkku nainen 32v.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nainen on vähemmän älykäs jutelleessaan sinulle?

Vierailija
2/10 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin aivot valmistautuu menemään nukkumaan. Kenties olet sopivan väsyttävää seuraa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä rehellistä, että ajattelet älykkyyden olevan matala kun sinulle viestittelee. 

Vierailija
4/10 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nauravat sulle kaverinsa kanssa?

Vierailija
5/10 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli nainen on vähemmän älykäs jutelleessaan sinulle?

Kyllä, voisin sanoa. Sillä hän ei osaa sanoa minulle suoraan, miksi viestittelee minulle. Olen tätä monta kertaa yrittänyt kysyä häneltä. Typerää tuollainen kissa-hiiri leikki.

T. Ap

Vierailija
6/10 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, naiset tykkää lähettää typeriä signaaleja. Vaikka eivät itse tiedä mitä haluavat.

Vierailija
7/10 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla on aikaa rentoutua ja viestitellä. Päivällä on työasiat ja muut menot.

Vierailija
8/10 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, naiset tykkää lähettää typeriä signaaleja. Vaikka eivät itse tiedä mitä haluavat.

Tämän olen huomannut. Nytkin hän viestittelee minulle sellaisia vistejä, joista voisin päätellä hänen olevan kiinnostunut minusta. Mutta kun otan asian puheeksi, hän heittäytyy ihan kuin ei tietäisi mistä on kyse, vaikka olen näyttänyt hänelle viestit. Niin, silti ei hän osaa tai leikkii, että ei muka tiedä niistä mitään. Hän siis ei kyllä ole kieltänyt, että on lähettänyt nämä viestit.

Vierailija
9/10 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ihan että sinkkimies

Vierailija
10/10 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän olen huomannut. Nytkin hän viestittelee minulle sellaisia vistejä, joista voisin päätellä hänen olevan kiinnostunut minusta. Mutta kun otan asian puheeksi, hän heittäytyy ihan kuin ei tietäisi mistä on kyse, vaikka olen näyttänyt hänelle viestit. Niin, silti ei hän osaa tai leikkii, että ei muka tiedä niistä mitään. Hän siis ei kyllä ole kieltänyt, että on lähettänyt nämä viestit.

Ap, sano naiselle suoraan, että viestit loppuu tai ilmoitat asiasta poliisille. Koska tuo voidaan katsoa myös häirintänä, jos viesteissä on jotain seksuaaliseen sävyyn viittaavaa, niin silloin kyse on seksuaalisesta häirinnästä!