Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
54701/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
54702/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoiset silmäpussit K:lla Qstokin kuvissa... Toivottavasti nyt oikeasti saisi levättyä sillä ei tota sen keikkaputkea muuten pysty vetämään kukaan.

On kyllä aikataulut ollut niin peestä. Eilen kaksi keikkaa ja tänään Oulussa yhdeltä.

Jep, olen kauhistellut keikkakalenteria jo vähän aikaa.. onneksi nyt on muutama päivä taukoa, mutta onhan hänellä törkeän kova tahti. On niissä välispiikeissä nyt sanonutkin, että nauttii työstään, mutta välillä väsyttääkin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
54703/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mladifestin stooreissa myös klippejä eiliseltä ja bonarina kuva Boitsusta.

Vierailija
54704/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun ei oo oikein muuta Bojanista, ni mä katon sitä Juren autostooria kokoajan. Sairasta, tiedän.

Ite oon keränny twitterin ja tiktokin kirjanmerkkeihin kaikki kuvat ja videot Bojanista useamman kuukauden ajan ja niitä tuijottelen.

Onneksi minäkin. Sain aika hyvin tallennettua kaiken myös ennen kuin sulki tilinsä.

T. Toivoton tapaus ja sitä terapia-aikaa harkitseva

Vierailija
54705/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää ilmeet ja liikkeet 😂

https://twitter.com/koppitules/status/1685290780108165127

😈

Miks voi antaa vaan yhden yläpeukun?

Vierailija
54706/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun ei oo oikein muuta Bojanista, ni mä katon sitä Juren autostooria kokoajan. Sairasta, tiedän.

Ite oon keränny twitterin ja tiktokin kirjanmerkkeihin kaikki kuvat ja videot Bojanista useamman kuukauden ajan ja niitä tuijottelen.

Onneksi minäkin. Sain aika hyvin tallennettua kaiken myös ennen kuin sulki tilinsä.

T. Toivoton tapaus ja sitä terapia-aikaa harkitseva

Mä en silloin tajunnut tota! Olin silloin niin huolissani, ettei käyny mielessäkään. Nyt oon kyllä kaivannu niitä kuvia!

Vierailija
54707/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoiset silmäpussit K:lla Qstokin kuvissa... Toivottavasti nyt oikeasti saisi levättyä sillä ei tota sen keikkaputkea muuten pysty vetämään kukaan.

On kyllä aikataulut ollut niin peestä. Eilen kaksi keikkaa ja tänään Oulussa yhdeltä.

Onneks saa nyt huilata. Onkos huomenna Ljubljanan lentoa? :D

Vierailija
54708/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän tuosta keikkaputkesta vain puuttuisi kunnon burnoutin saavuttamiseen, että pitäisi lähteä ulkomaanlennoille vielä.. huhhuh!

Vierailija
54709/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä oo kuin 3 päivää vapaata ja sit taas 5 keikkaa putkeen. Vielä ihan eri puolilla Suomea, niin saa taas suhata ees taas.

Vierailija
54710/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se Slovenia ole vasta elokuussa?

Vierailija
54711/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, olen kauhistellut keikkakalenteria jo vähän aikaa.. onneksi nyt on muutama päivä taukoa, mutta onhan hänellä törkeän kova tahti. On niissä välispiikeissä nyt sanonutkin, että nauttii työstään, mutta välillä väsyttääkin..

Äitinsä sanoi jossain haastattelussa, että Jerellä on tosi hyvä kyky sietää väsymystä.

Siis joo, rajansa kaikella, mutta on se kova!  

Vierailija
54712/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä oo kuin 3 päivää vapaata ja sit taas 5 keikkaa putkeen. Vielä ihan eri puolilla Suomea, niin saa taas suhata ees taas.

Niinpä! Jo ei nyt jokaisella parin päivän tauolla täällä spekuloitaisi sitä reissua. Menee jos jaksaa/kerkeää.. ja kertoo siitä jos haluaa.

Vierailija
54713/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen toikin että Elokuussa Turussa keikka ja seuraavana päivänä Rovaniemellä.

Vierailija
54714/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän tuosta keikkaputkesta vain puuttuisi kunnon burnoutin saavuttamiseen, että pitäisi lähteä ulkomaanlennoille vielä.. huhhuh!

Ei jaksas K kyllä panna parastaan, jos joutus vielä Sloveniaan lähteen. 😔

Vierailija
54715/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä! Ei käy kateeksi D: koskahan hänellä olisi kunnon tauko taas? 

Vierailija
54716/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin vaan tukea sen päätä ja laittaa sille jonkun niskatyynyn. Tuosta retkottamisesta saa niskat kipeiksi

Haluan olla sen niskatyyny.

Ku en kerran saa olla se kirsikka jonka se pyydysti suullaan ja seivästi.

54717/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi K nyt pitää kivittää siitä, ettei ollut hänen ideansa? Missään ei artisti itse niin ole edes väittänyt.

No kun täällä hehkutettiin kui K on kaikki syvällinen kun se sen keksi

Lukuemisen taitoa ja luetun ymmärtämistä joutuu taas peräänkuuluttamaan sinulta.

En myöskään minä väittänyt, että K olisi keksinyt. Huomautin vain, etteivät Mikin omaiset varmasti olleet pyytäneet.

Nyt esillä tieto, että räp-artisti Sonny Kylä-Liuhala oli ottanut asian esille Käärijän kanssa ja yhdessä olivat asian sopineet. Ei tietoa oliko Sonnyllä festivaaleilla tänään esiintyminen. Hän oli joka tapauksessa halunnut nimenomaan Kn keikalle tämän hiljaisen hetken. Jutun mukaan Kn keikka oli keskeytetty puolivälissä tätä varten j a Sonny oli osallistunut siihen. Hieno ele molemmilta nuorilta miehiltä Sonnyltä ja Jereltä, jotka olivat Mikin kanssa samaa ikäluokkaa. Jutussa tieto, ettei Sonny tuntenut Mikiä (ei ehkä Jerekään?), mutta Mikin kuolema oli koskettanut häntä. Niin kuin hyvin monia muitakin, vaikkei häntä tuntenutkaan.

Vierailija
54718/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen toikin että Elokuussa Turussa keikka ja seuraavana päivänä Rovaniemellä.

En edes huomannut! Varmaan menevät lentokoneella?

Vierailija
54719/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep ja nyt Oulusta Stadiin keikalle ja sit taas Vaasaan torstaiksi. Aikamoista reissaamista kyllä.

Vierailija
54720/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi K nyt pitää kivittää siitä, ettei ollut hänen ideansa? Missään ei artisti itse niin ole edes väittänyt.

No kun täällä hehkutettiin kui K on kaikki syvällinen kun se sen keksi

Lukuemisen taitoa ja luetun ymmärtämistä joutuu taas peräänkuuluttamaan sinulta.

En myöskään minä väittänyt, että K olisi keksinyt. Huomautin vain, etteivät Mikin omaiset varmasti olleet pyytäneet.

Nyt esillä tieto, että räp-artisti Sonny Kylä-Liuhala oli ottanut asian esille Käärijän kanssa ja yhdessä olivat asian sopineet. Ei tietoa oliko Sonnyllä festivaaleilla tänään esiintyminen. Hän oli joka tapauksessa halunnut nimenomaan Kn keikalle tämän hiljaisen hetken. Jutun mukaan Kn keikka oli keskeytetty puolivälissä tätä varten j a Sonny oli osallistunut siihen. Hieno ele molemmilta nuorilta miehiltä Sonnyltä ja Jereltä, jotka olivat Mikin kanssa samaa ikäluokkaa. Jutussa tieto, ettei Sonny tuntenut Mikiä (ei ehkä Jerekään?), mutta Mikin kuolema oli koskettanut häntä. Niin kuin hyvin monia muitakin, vaikkei häntä tuntenutkaan.

Tämä! Ei tämä ole mikään kilpailu. Jos K olisi k*sipää, olisi voinut sanoa, että ei mitään hiljaisia hetkiä mun keikalla! Mutta eipäs sanonut, koska on huomaavainen ja kohtelias

Ketju on lukittu.