Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniiden poikien kuvia 😍 B & K 😍 Huomenna sitten yön keikkataltiointeja ja Qstockia!
https://slovenia.postsen.com/temp/resized/medium_2023-05-15-aadb8c940c…
Tämä on niin ihana kuva. Se kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. K rentoutneena Bn syleilyssä. "I'm here, nothing can hurt you anymore" 💚 💙
Tämä on! Ja kiitos, kun jaatte näitä linkkejä ja kuvia tänne <3
Vierailija kirjoitti:
Pituusjankkaus on Jeren osalta käyty jo UMK ketjussa sataan kertaan. On 170cm. Lähde Lätkän pelaajien virallinen elite prospects-sivusto jonne ei kuseteta
On sinnekin ilmoitettu lisäsenttejä pelaajille jotka ovat oikeasti lyhyempiä. Ei siitä mitään sanktiota saa ja joukkueiden keskuudessa ihan yleistä pyöristellä sentti pari ylöspäin taskurakettien kokoa.
Siihen en ota kantaa onko K:n pituus siellä oikein.
Vierailija kirjoitti:
Pituusjankkaus on Jeren osalta käyty jo UMK ketjussa sataan kertaan. On 170cm. Lähde Lätkän pelaajien virallinen elite prospects-sivusto jonne ei kuseteta
Edelleen tuonnekin ihan itse ilmoitetaan pituus ja se muutettiin sen jälkeen kun Kärtsä oli noussut suosioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen tuonnekin ihan itse ilmoitetaan pituus ja se muutettiin sen jälkeen kun Kärtsä oli noussut suosioon.
Edelleen siellä on 170
Vierailija kirjoitti:
Jep! Ja B on selkeesti pidempi kuin K= yli 170 cm. Jure on myös vain muutaman senin pidempi kuin B ja on 183 cm. Ja B ei ole yli 15 cm lyhyempi kuin Kris. Olen itse 20 cm lyhyempi kuin mieheni, ja meidän pituuseromme on selkeästi suurempi kuin noiden kahen. Mil tarve tarve täällä on vähätellä B:n pituutta?
Jos minä olisin JO, varmaan keksittyisin Itä (-ja pohjois?) -eurooppaan keikkojen ja markkinoinnin suhteen. Itä Europassa samantyyppinen kieli, ja nuo twitterhullutukset eivät ole olleet siellä ongelma tähänkään asti.
No täällä ei sentään pilkata pituudesta vaan ihastellaan B:tä ja K:ta minkä pituisena vaan, vaikka kaikki ei noihin ilmoitettuihin uskokaan. :)
Te, jotka katsoitte konsertin, voitteko kertoa, että pitääkö tämä huhu paikkansa. Twitterissä kerrotaan, että olisivat omistaneet Tokion K:lle?
Vierailija kirjoitti:
Twitter on muuten ihan täynnä roastausta ja pilkkaa Bojanin pituudesta. Ilmeisesti tärkein asia, joka jäi mieleen eilisestä. Samaa porukkaa, jolle oli niin tärkeää saada potkut Gregorille, mut jotka on näköjään täysin sokeita omalle toiminnalle. 🙄
Tää on kyllä ihan järkyttävää oikeesti. Kenen faneja nää edes on, ei vissiin Jokereitten kuitenkaan? Omituista fanittaa ja haukkua/kiusata samalla.
Ja se et Bojan itse on nyt poissa somesta ja nyt hänestä laitettu kuvia (varmasti siis luvallansa) nettiin ja niitä heti kommentoitu ja arvostelu. Tämmönen "jahti" on kyllä omiaan hajottaan Bojania, jos tää nyt ryöstäytyy käsistä taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se muutettiin paikkansa pitäväksi, koska se edellinen tieto oli vanha, kun K oli vielä teini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks siellä ollut ennen 162cm..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep! Ja B on selkeesti pidempi kuin K= yli 170 cm. Jure on myös vain muutaman senin pidempi kuin B ja on 183 cm. Ja B ei ole yli 15 cm lyhyempi kuin Kris. Olen itse 20 cm lyhyempi kuin mieheni, ja meidän pituuseromme on selkeästi suurempi kuin noiden kahen. Mil tarve tarve täällä on vähätellä B:n pituutta?
Jos minä olisin JO, varmaan keksittyisin Itä (-ja pohjois?) -eurooppaan keikkojen ja markkinoinnin suhteen. Itä Europassa samantyyppinen kieli, ja nuo twitterhullutukset eivät ole olleet siellä ongelma tähänkään asti.
Balkanilla ja Itä-Euroopassa (sekä Baltiassa) on edelleen pääosin sellaisia "maalaisjärkisiä antiwokeihmisiä" jotka ei mene säpäleiksi joka sanasta ja katseesta.
Video siitä kun joku mies heitti puhelimensa lavalle ja B kuvasi sillä
https://twitter.com/himbeertee_/status/1685193921654079489?t=Z5Qv7euTcd…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reilusti alle 170 on Kärtsäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli joku junnukiekkoilija aikainen pituus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo tieto oli vanha, koska K pelasi teininä, ja on kasvanut sittemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen siellä on 170
Siellä oli aiemmin U19-iän pituus 162 cm ja sit kun K:sta tuli kuuluisa, sinne muutettiin 170.
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka katsoitte konsertin, voitteko kertoa, että pitääkö tämä huhu paikkansa. Twitterissä kerrotaan, että olisivat omistaneet Tokion K:lle?
Sehän on erobiisi, jossa lauletaan ettei tavata enää jne. Tuskinpa olis omistanut mitään biisiä Klle.
Hieno kuva. Ja miten hyvää antia keikolla otetut kuvat ovatkaan.
Eilen joku toi esille kummallista kyllästymistään? Kn keikoilla otettaviin kuviin. Hänen mielestään ei kannattaisi kuvata / videoida kuin välispiikkejä. Muut kuvat mielestään vain toistavat itseään. Mutta se ollaan nähty, että keikoilta saadaan todellahyviä kuvia ja videoita ihan myös laulujen aikaan taltioituna. Ja jos ei kiinnosta voi skipata yli.