Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Demoni ei oo ainoa biisi, johon lisätty vähän karjuntaa 😁
https://vm.tiktok.com/ZGJq7N8yW/
Bojanille sivuprojektiksi joku metallibändi, jossa voi toteuttaa tuota rajumpaa puoltaan, joka välillä putkahtelee esiin. Tai eikös joku sanonut, että uuden levyn pitäisi olla vähän rokimpi, joten ehkä toteutuu myös JO puitteissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei Bojtsu enää ees viehättys tommosesta röllymahasta. Nuori poika vasta.
Niinpä. Sinä et viehätystä taida nähdä Kääriässa missään mielessä. Etkä taida edes nähdä mitään muuta kuin hänen mahansa. Viehätytkö itse jonkun ihmisen jostain kehonosasta erillisenä. Käärijä on fiksu nuori mies, joka levittää myös sanomaa siitä, miten jokaisen pitäisi saada olla oma itsensä. Tiedätkö, mitä se tarkoittaa. Luulen, että Bojan on myös fisku nuori mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nice lovers coming
Bojan on siis se Lontoon yllätysvieras.
Onko JO silloin vielä Thaimaassa? Olisi kiva jos he pääsisivät edes yleisöön tai backstagelle..
Mistä tää thaimaa tieto on peräisin? Muistan kuulleeni sen ajat sitten mutta en yhtään saa mieleeni missä yhteydessä.
Dinner date videosta. Siinä B sanoo bändin lähtevän thaikkuihin sen ison stadionkeikkansa jälkeen.
Jos Käärijän upgradetetaan vielä Wembleyn areenalle, niin lupaan mennä katsomaan!
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJqWKHCn/
Tämän saa sit katsoa vaan ihmiset, joilla on huumorintajua.
Apua ku olis tommosta opettanut meidän murupetterille hyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on moukka. JO-kundit eivät ole. Siinä on iso ero.
Juu sivistyneitä poikia ovat 😂
Ei leikkisyys siitä kerro, etteivät olisi fiksuja, hyvin koulutettuja ja sivistyneitä nuoria ihmisiä. Eivät esim puhu rahasta koko ajan kuin eräät. Se kertoo sivistyksestä.
Niin, nämähän puhuvat ihan just siitä, mistä niiltä kysytään. Tuskin se itse rahaa ottaa puheeksi, ellei toimittaja sitä varta vasten kysy.
Olen media-alalla töissä, ja jaksan aina ihmetellä sitä, miten niin julkkiksia, poliitikkoja kuin muitakin arvostellaan siitä, millaisia asioita ne nostavat haastatteluissa esiin. Kysehän on kuitenkin siitä, että se on toimittaja, joka kysyy ja joka vie keskustelun siihen teemaan, jonka itse on valinnut ja nähnyt tarpeelliseksi.
Toki haastateltava voi kieltäytyä kommentoimasta jotain asiaa, ja näin moni tekeekin. Jotkut kertovat myös etukäteen, millaisista asioista eivät halua puhua. Monelle se on perhe ja yksityiselämä ylipäätään.
Mutta että Kärtsä puhuisi vaan rahasta. Jos siltä kysytään vaan rahasta.
Bojanilta sais tulla nyt kunnon karjuntaa ja Zitti e buoni-meikki ja vaatteet ... 🔥
Vierailija kirjoitti:
Jos Käärijän upgradetetaan vielä Wembleyn areenalle, niin lupaan mennä katsomaan!
Tuskin, kun tuonne Roundhouseenkin näyttäisi olevan vielä ihan hyvin lippuja saatavilla. Aamulla sivut tais vaan mennä jumiin, niin monet luuli jääneensä ilman lippuja. Mut eiköhän toikin keikka myy loppuun vielä ennen lokakuuta.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin, kun tuonne Roundhouseenkin näyttäisi olevan vielä ihan hyvin lippuja saatavilla. Aamulla sivut tais vaan mennä jumiin, niin monet luuli jääneensä ilman lippuja. Mut eiköhän toikin keikka myy loppuun vielä ennen lokakuuta.
Eiköhän se myy loppuun tällä viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on moukka. JO-kundit eivät ole. Siinä on iso ero.
T. Hyvin sivistynyt täti joka kuvittelee olevansa muita parempi ja omaavansa tsäänssit Bojaniin
En ole kenestäkään näistä artisteisra sillä tavalla kiinnostunut. Kovin ovat vielä nuoriakin. Janin taitaisin ottaa, jos kauniisti tarjottaisiin.
Mä olen ja ottasin kaikki. Oon ihan hirvee puuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä olihan JO:llakin lippuja vielä edellisenä päivänä saatavilla Lontooseen
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Sinä et viehätystä taida nähdä Kääriässa missään mielessä. Etkä taida edes nähdä mitään muuta kuin hänen mahansa. Viehätytkö itse jonkun ihmisen jostain kehonosasta erillisenä. Käärijä on fiksu nuori mies, joka levittää myös sanomaa siitä, miten jokaisen pitäisi saada olla oma itsensä. Tiedätkö, mitä se tarkoittaa. Luulen, että Bojan on myös fisku nuori mies.
Ihme kyllä, että pitää aina haukkua ja kommentoida negatiivisesti toisten ulkonäköä (ihmettelin täällä samaa eilen, kun moni kehui Bojania kauniiksi ja sen seurauksena sen yhden oli aivan pakko tulla sanomaan rumasti "oman realistisen mielipiteensä"). Oma "tyyppini" on B ihan 100%, mutta ymmärrän hyvin että Kkin viehättää, eikä tulisi mieleenkään lytätä hänen ulkonäköään, vain koska jokin tietty viehättää itseä enemmän. Lisäksi tuo mahasta ym kehonosista negatiivinen kommentoiminen voi ihan oikeasti satuttaa (vaikka tuskin kumpikaan herroista nyt tätä palstaa selailee, niin samantapaista [ehkä vielä enemmänkin?] muilla alustoilla, eli varmasti kantautuu jotenkin takaisin heille).
Ihana tää Alessandran päivitys, tuli itsellekin tähän hetkeen tarpeeseen.
https://www.instagram.com/reel/CvFSJ-yqnZe/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme kyllä, että pitää aina haukkua ja kommentoida negatiivisesti toisten ulkonäköä (ihmettelin täällä samaa eilen, kun moni kehui Bojania kauniiksi ja sen seurauksena sen yhden oli aivan pakko tulla sanomaan rumasti "oman realistisen mielipiteensä"). Oma "tyyppini" on B ihan 100%, mutta ymmärrän hyvin että Kkin viehättää, eikä tulisi mieleenkään lytätä hänen ulkonäköään, vain koska jokin tietty viehättää itseä enemmän. Lisäksi tuo mahasta ym kehonosista negatiivinen kommentoiminen voi ihan oikeasti satuttaa (vaikka tuskin kumpikaan herroista nyt tätä palstaa selailee, niin samantapaista [ehkä vielä enemmänkin?] muilla alustoilla, eli varmasti kantautuu jotenkin takaisin heille).
Niinpä! Pahinta julkkisten ulkonäön arvostelussa on mielestäni se, että muut fanit näkevät ne kommentit, ja jos heissä on kritisoitava piirre, he myös kokevat sen hyökkäykseksi itseään kohtaan.
Uh!! yli 4 tuntia yritystä ja nyt napsahti lippu Coldplayn keikalle 31.7.2024.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joku sanoo K:lle myös, että pitää vähän lievemmät välispiikit Lontoossa (valitettavasti). Useampikin noita Twitterhaloota pitäneitä tyyppejä tulossa ja jos eilen jo se bäkkäri kommentti sai muutaman hermostumaan, joskin melko pienesti sentään. Mutta silti.
Pakko luottaa siihen että ukolla on tilannetajua, siistii vähän puheitaan ulkkiskeikoilla. Muuten Suomen maine on mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!!! Kehorauha pojille (ja kaikille muillekin)!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti joku sanoo K:lle myös, että pitää vähän lievemmät välispiikit Lontoossa (valitettavasti). Useampikin noita Twitterhaloota pitäneitä tyyppejä tulossa ja jos eilen jo se bäkkäri kommentti sai muutaman hermostumaan, joskin melko pienesti sentään. Mutta silti.
Pakko luottaa siihen että ukolla on tilannetajua, siistii vähän puheitaan ulkkiskeikoilla. Muuten Suomen maine on mennyt.
Helkkarin nätistihän se sille Saksasta tulleelle tytöllekin puhui, oli nuorten keikka nimenomaan. Ja silti siitä oli muutama huutelemassa Twitterin puolella, kävin tosin laittamassa viestiä asiasta ihan heille itselleen.
B sanoi Liverpoolissa (sillä pitkällä kävelyvideolla, kun olivat menossa syömään ja puhuivat thairuoasta) että on menossa bändin kanssa Thaimaahan lokakuussa.