Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöhemmin K on sanonut openminded, haastattelu on vanha
Tuo open minded ei ole mikään virallinen vastaus medialle, vaan kolmannen käden tietoa, joten emme tiedä kontekstia. Minä uskon mielummin sen mitä K on itse sanonut kun häneltä suoraan kysytään median toimesta. Ihmeellisesti porukka roikkuu tuossa open minded -termissä...
Oli jokin haastattelu Ruotsin yksityiskeikan jälkeen/yhteydessä, jossa vastasi kysymykseen "Are you gay?"( tjsp )"I'm openminded".
Tässäkin taas kunnon rikkinäinen puhelin-efekti. Tää "lausunto" on peräisin podcastista, johon Edvin Törnblom kommentoi noiden juhannusbileiden jälkeen Kärtsän vastanneen openminded, kun Oscar Zia oli hältä häpeilemättä suuntautumista tiedustellut. On siis todella vihaamamme "kolmannen käden tieto", mutta sen todenperäisyyttähän me ei voida kuin arvailla.
Ei ole siis ollut mitään haastattelua, johon K olis itse vastannut.
Näin! Täällä on muodostunut joku oma rinnakkaistodellisuus, kun ei pysy faktat mukana
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja, tätä samaa shaibaa viikosta toiseen..samojen fantasioiden pyöritystä. ootteko ihan terveitä?
Tervetuloa vaan tänne suljetulle osastolle. Tarjolla pakkopaitoja , pyöreitä huoneita ja monenlaisia rauhoittavia. Oleskelutilassa katsellaan loopilla possujuna videoita ja huudetaan Are Youta kilpaa. Yöksi saadaan semmoiset mömmöt että päässä pyörii 50 senttisiä yksityishenkilöitä. Taideterapiassa voi valmistaa kalukukkaroita,fan artia pussaamisesta tai valaa savesta kiinteitä pakaroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo open minded ei ole mikään virallinen vastaus medialle, vaan kolmannen käden tietoa, joten emme tiedä kontekstia. Minä uskon mielummin sen mitä K on itse sanonut kun häneltä suoraan kysytään median toimesta. Ihmeellisesti porukka roikkuu tuossa open minded -termissä...
Oli jokin haastattelu Ruotsin yksityiskeikan jälkeen/yhteydessä, jossa vastasi kysymykseen "Are you gay?"( tjsp )"I'm openminded".
Eihän se muuta heterona voinut tuossa tilanteessa vastata.
Ja tuota hänen vastaustaan kutsut "kolmannen käden tiedoksi"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K Ilosaaressa, kyllä tätä kuvaa katselee....🔥
https://www.tumblr.com/littlemaple/724070462841290752/truely-a-very-han…
Tuo nahkatakki on karmea ton lonkeroröllykän kanssa. Joku glitterhihaton alle kiitos. Tuskin ne Ylellä suunnitteli tuota korostamaan tollasia "vahvuuksia"
Keisarin uudet 'röllykkävaatteet' 🤭
Vierailija kirjoitti:
Podcastissa puhunut oli itse myös juhlissa, älkää unohtako sitä. Eli ei ole kavereiden kautta kuultua.
Nimenomaan! Oli laittanut K:sta kuvia ig ja kaikkea. Hänellähän oli vissiin ihan näkyvä rooli niissä juhlissa. Siis Edvin.
Oisko taas hetki liukua tankoa 😂 🔥 Ei taida B olla tällä fiiliksellä illalla, mutta onneksi on näitä videoita tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toimittajatkin niitä haastatteluita omien tulkintojen mukaan vääntää, joten ei niistäkään pidä mitään johtopäätöksiä vetää sen enempää tai pitää sen luotettavampana.
Oletko hetero?
Haha, kyllä, täällä on vain tyttöjä (nauraa). Mutta rakastan gayfaneja ja olin yllättynyt, että kaikissa konserteissa viisujen alla oli niin paljon homoja. Rakastan homoja, he ovat niin hauskoja ja minulla on useita läheisiä homoystäviä Suomessa. Ja mielestäni on tärkeää, että jokainen saa olla sitä mitä on ja rakastaa ketä haluaa.
Sanoppa, miten muuten tuon voi mielestäsi tulkita? 🤔🤔🤔🤔 Kysymys esitettiin suoraan K:lle ja hänen vastauksensa on tuossa.Ei vaan pointti oli siinä, että ihan yhtälailla se kolmannen käden tieto voi olla ihan yhtä paikkaansa pitävää kuin tuo referaatti Kn vastauksesta. Joku on tuon kuitenkin tuonne kirjoittanut auki. Vai uskotko, että esim se asuntosijoittaja homma meni ihan niin, kuin siinä artikkelissa sanottiin toimittajan kynästä?
Tästä päätellen haluat vain olla näkemättä totuutta. Roiku siinä open minded-kommentissa jos se tekee sinulle paremman mielen, mutta älä tule tänne sitten itkemään kun hän seuraavan kerran sanoo olevansa hetero
En minä roiku missään, enkä kuvittele tietäväni totuutta suuntaan tai toiseen. Osaan vaan arvioida, että mikään mikä lukee netissä ei ole mikään absoluuttinen totuus lähteestä riippumatta.
Tuolla edellä on varsin yksiselitteisesti kirjattu Kn vastaus kysymykseen Oletko hetero?
Mikähän se kysymys olikaan ollut juhannuksena Ruotsin keikalla? Sen tilaisuuden järjestäjä on kertonut jollekin lehdelle saaneensa kysymykseen "I am openminded" vastauksen.
Kummastakaan noista ei ole pitkä aika. Sinänsä ihmettelen, että ensinäkemältä tuo ruotsalainen mies edes kysyi. Mitä ihmettä se hänelle kuuluu. Miksi haastattelijat viisuissa kysyvät? Miten sen katsotaan liittyvän viisuedustajuuteen? Eivät he varmaankaan kaikilta kysy. Hamassa tulevaisuudessa noilla kysymyksillä ei ole varmaan enää merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin taas kunnon rikkinäinen puhelin-efekti. Tää "lausunto" on peräisin podcastista, johon Edvin Törnblom kommentoi noiden juhannusbileiden jälkeen Kärtsän vastanneen openminded, kun Oscar Zia oli hältä häpeilemättä suuntautumista tiedustellut. On siis todella vihaamamme "kolmannen käden tieto", mutta sen todenperäisyyttähän me ei voida kuin arvailla.
Ei ole siis ollut mitään haastattelua, johon K olis itse vastannut.
Eikö siis kukaan täällä ole nähnyt sitä klippiä, jossa K itse vastaa tuon "openminded". Valitettavasti en ole tallentanut pätkää, kun en tajunnut sitä vielä joskus tarvitsevani todisteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä ihana video! Aina, kun B kuulee sanan joka vähänkin kuulostaa K:lta, niin on pakko sanoa se 💙💙💙
Eikä tää ole ainoa kerta 😂
Eikä varmasti viimeinen :D
Uskotteko et JO soittaa illalla Novi Valin?
Kuvitelkaa K maalaamassa kynsiään mustiksi 😭💚
https://www.tumblr.com/ervsn/724074512076931072?source=share
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko et JO soittaa illalla Novi Valin?
Voi olla aika rankka, mutta uskon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en itse "tykkäilisi" itseäni esittävästä taiteesta jos en kuvasta pitäisi, eli miten mut siihen olis kuvattu, tai mitä sillä ns.haetaan, tai kokisin sen oudoksi tai loukkaavaksi, vaikka taiteilija olis kuka. Aika provosoiva kuva kuitenkin K&B:sta. Eli K:sta on ihan ok suutelukuva heistä B:n kanssa. Pitää kuvasta ja siitä mitä se esittää. Ehkä tuli jopa muistoja mieleen.
K tykkää todella monien fanitilien useista stooreista päivittäin. Näen näitä tykkäyskiä kymmeniä joka päivä fanitileillä joita seuraan. Tuo on vain yksi tykläys kymmenien joukossa. Tuskin mikään salainen tunnustus. Näki kivan kuvan ja antoi sydämen. Tuo shippi on varmaan niin kaukana hänen oikeasta elämästään, ettei juurikaan ajatellut sen olevan mitenkään paljastava kuva
Edelleen ei tykkää kaikista joita näkee ja ei ole idiootti ja tietää mitä siitä seuraa.
On se kumma ettei sitä voi hyväksyä, että K postaa lipomisvideoita ja tykkää pusukuvista koska tietää miten se vaikuttaa. Ei K ole tyhmä. Ja häntä ei shippi haittaa. Itse sitä vaan innostaa.Minusta ei oikeastaan ole kiinnostavaa, mitä mieltä K on shipistä, vaan mitä mieltä K on Bojanista ja kertovatko nuo tykkäykset mitään siitä asiasta. Ei ne taida valitettavasti kertoa.
Ei kerro ei. Voitte jatkaa mielikuvituksenne varassa. Meinaatteko elää tehtailemassanne rinnakkaistodellisuudessa maailman tappiin saakka.
Juna menee, mutta te olette edelleen asemalla.
Keikkakokemusten jakaminen täällä on palstan parasta antia.
On surullista ajatella, että kun molemmat aikanaan tahoillaan perustavat perheen ja ovat onnellisia, täällä vielä vängätään, että väärin valitsivat ja miksi ne naisen kanssa ovat, kun ovat luodut toisilleen jne.
Sinä et näköjään tiedä shippi kulttuurista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en itse "tykkäilisi" itseäni esittävästä taiteesta jos en kuvasta pitäisi, eli miten mut siihen olis kuvattu, tai mitä sillä ns.haetaan, tai kokisin sen oudoksi tai loukkaavaksi, vaikka taiteilija olis kuka. Aika provosoiva kuva kuitenkin K&B:sta. Eli K:sta on ihan ok suutelukuva heistä B:n kanssa. Pitää kuvasta ja siitä mitä se esittää. Ehkä tuli jopa muistoja mieleen.
K tykkää todella monien fanitilien useista stooreista päivittäin. Näen näitä tykkäyskiä kymmeniä joka päivä fanitileillä joita seuraan. Tuo on vain yksi tykläys kymmenien joukossa. Tuskin mikään salainen tunnustus. Näki kivan kuvan ja antoi sydämen. Tuo shippi on varmaan niin kaukana hänen oikeasta elämästään, ettei juurikaan ajatellut sen olevan mitenkään paljastava kuva
Edelleen ei tykkää kaikista joita näkee ja ei ole idiootti ja tietää mitä siitä seuraa.
On se kumma ettei sitä voi hyväksyä, että K postaa lipomisvideoita ja tykkää pusukuvista koska tietää miten se vaikuttaa. Ei K ole tyhmä. Ja häntä ei shippi haittaa. Itse sitä vaan innostaa.Minusta ei oikeastaan ole kiinnostavaa, mitä mieltä K on shipistä, vaan mitä mieltä K on Bojanista ja kertovatko nuo tykkäykset mitään siitä asiasta. Ei ne taida valitettavasti kertoa.
Ei kerro ei. Voitte jatkaa mielikuvituksenne varassa. Meinaatteko elää tehtailemassanne rinnakkaistodellisuudessa maailman tappiin saakka.
Juna menee, mutta te olette edelleen asemalla.
Keikkakokemusten jakaminen täällä on palstan parasta antia.
On surullista ajatella, että kun molemmat aikanaan tahoillaan perustavat perheen ja ovat onnellisia, täällä vielä vängätään, että väärin valitsivat ja miksi ne naisen kanssa ovat, kun ovat luodut toisilleen jne.
Miten pakkomielteisiä voi auttaa, kun sulkevat muut mahdollisuudet sekä elämän kuplansa ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Lonkeroröllykkä listalle!
Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä. Ottanut selvästi fanimarkkinointiin uuden otteen. Tykkää muutaman kymmenen isoimman fanitilin lähes kaikista postauksista minkä vain ehtii painella.
Tuskin Kärtsä yksin ehtii hoitaa instan päivitystä, eiköhän hänellä ole joku muukin joka hoitaa tykkäilyä, viestittelyä ja postauksia.
Vierailija kirjoitti:
Lonkeroröllykkä listalle!
Miksi haluat sinne jotain näin rumaa?
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin minun mielestäni lista on täynnä todella lapsellisia asioita, jotkut oikein koittavat tehdä kerran mainituista asioista kiellettyjä jankkausjuttuja, vaikka eivät ne oo... Se lista nyt ei vain miellytä kaikkia, ja sen synty oli kuten sanoin loukkaava, niin siksi en halua sitä nähdä. Tuskinpa kukaan sitä läpi lukee kuitenkaan.
Moni ei varmaan tajua edes koko listan pointtia, on joidenkin täällä keskenään pitämä sisäpiirin vitsi.
Niin onko se lista jankkauslista eli kielletyt asiat? Mä oon luullut että hauskat mielleyhtymät tms. Kaikkee oppii vaikka täällä koko ajan pyörii.
kyllä. Ottanut selvästi fanimarkkinointiin uuden otteen. Tykkää muutaman kymmenen isoimman fanitilin lähes kaikista postauksista minkä vain ehtii painella.