Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
No en itse "tykkäilisi" itseäni esittävästä taiteesta jos en kuvasta pitäisi, eli miten mut siihen olis kuvattu, tai mitä sillä ns.haetaan, tai kokisin sen oudoksi tai loukkaavaksi, vaikka taiteilija olis kuka. Aika provosoiva kuva kuitenkin K&B:sta. Eli K:sta on ihan ok suutelukuva heistä B:n kanssa. Pitää kuvasta ja siitä mitä se esittää. Ehkä tuli jopa muistoja mieleen.
K tykkää todella monien fanitilien useista stooreista päivittäin. Näen näitä tykkäyskiä kymmeniä joka päivä fanitileillä joita seuraan. Tuo on vain yksi tykläys kymmenien joukossa. Tuskin mikään salainen tunnustus. Näki kivan kuvan ja antoi sydämen. Tuo shippi on varmaan niin kaukana hänen oikeasta elämästään, ettei juurikaan ajatellut sen olevan mitenkään paljastava kuva
Vierailija kirjoitti:
Listalle lisättäväksi: The Lista ja kolmannen käden tieto.
Ja sivistyserot ja "taidekuva, ei kerro mistään".
Tietoa K:n tulevasta Lontoon keikkapaikasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin minun mielestäni lista on täynnä todella lapsellisia asioita, jotkut oikein koittavat tehdä kerran mainituista asioista kiellettyjä jankkausjuttuja, vaikka eivät ne oo... Se lista nyt ei vain miellytä kaikkia, ja sen synty oli kuten sanoin loukkaava, niin siksi en halua sitä nähdä. Tuskinpa kukaan sitä läpi lukee kuitenkaan.
Moni ei varmaan tajua edes koko listan pointtia, on joidenkin täällä keskenään pitämä sisäpiirin vitsi.
Niin. Täällä on se sisäpiiri, joka mielellään määrittelee sen mikä on hyvä aihe ja mikä ei. Listojen laatiminen on lokeroivaa, joten se saa loppua. Se ei ole hyvän tavan mukaista. Tai jatkakaa, mä en ole edes ymmärtäny mitä se tarkoittaa.
Luulin vaan, että täällä on joku kirjanpitäjätoukka kakkulat nenällä syynää joka pilkkunpaikan ja laittaa lyijärillä mustakantiseen vihkoonsa...
Vai sisäpiiri. Minusta viestit on tarkoitettu kaikille ja jos niistä ei pidä ne voi hypätä yli. Tuo poiststus on n a t s i maista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Listalle lisättäväksi: The Lista ja kolmannen käden tieto.
Ja sivistyserot ja "taidekuva, ei kerro mistään".
OMG! Tästä tulee hyvä päivä.😁 Kello 10.00 mennessä on saatu listalle jo neljä kohtaa lisättäväksi. Jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko että B:n tilannetta nyt mitenkään helpottaisi K:n matka Sloveniaan. Valitettavasti näin. Miesten naittaminen keskenään kiihtyisi taas enkä usko että B sitä haluaa tai tarvitsee.
Eikä Bojan todellakaan halua eikä tarvitse Käärylettä, joka on Bojalle jo menneen talven lumia. Ei Kääryle ole B:n tasoinen kumppani.
Sinäkö luulet olevasi?
Mutta hän on täysin oikeassa. K ei tosiaankaan ole Bn tasoinen kumppani.
Käärijä on Bojanille vain partyboys, hauskanpittoo varten. Nothing else.
En tajua tätä ajattelutapaa yhtään. Miten niin ei "B:n tasoinen kumppani"? Onpa rumasti sanottu.
Täällä taas näköjään trollit ja ankeuttajat liikeellä heti aamusta. Ei kannata reagoida niihin, saavat siitä vaan lisää vettä myllyyn.
Suvaitsemattomat ihmiset tulkitsevat trolleiksi ja ankeuttajiksi kaikki ne kommentit, jotka eivät vastaa ja edusta heidän omia kuvitelmiaan, mielipiteitään. Kumpi meistä oikeastaan on trolli/ankeuttaja? (joka on jo kulunut termi, voitais keksiä uusi).
Ankeuttaja on ihan tästä ryhmästä riippumatta olemassa oleva termi. Niin kuin trollikin. Ankeuttaja on hyvä termi, se pitäisi vaan tässä ryhmässä palauttaa oikeaan merkitykseensä eikä käyttää turhaan. Eikä ihan uuden termin 'keksimistä' siten tarvittaisi.
Joku kirjoitti, ettei B tarvitse Kta ja ettei K hänen mielestään ole Bn tasoinen kumppani. Millä vuosisadalla sinä mahdat elää?Tarkoitat luokkayhteiskunnan mukaisesti Bn ja Kn statusten määrittämistä?
Sinäkö tiedät, mitä B 'tarvitsee', haluaa.Kyse on sivistyseroista, todellakin voivat häiritä suhteessa. Kyllä mielestäni on kysymys ihmisten eri tasoista. Sivistystasoista.
Esimerkiksi K heikko englanninkielen taito varmaan haittaa kommunikointia. Kielitaitoa voi toki parantaa.
Ärsyttää toi kolmannen käden tieto jauhaminen, voi hyvin olla openminded
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en itse "tykkäilisi" itseäni esittävästä taiteesta jos en kuvasta pitäisi, eli miten mut siihen olis kuvattu, tai mitä sillä ns.haetaan, tai kokisin sen oudoksi tai loukkaavaksi, vaikka taiteilija olis kuka. Aika provosoiva kuva kuitenkin K&B:sta. Eli K:sta on ihan ok suutelukuva heistä B:n kanssa. Pitää kuvasta ja siitä mitä se esittää. Ehkä tuli jopa muistoja mieleen.
K tykkää todella monien fanitilien useista stooreista päivittäin. Näen näitä tykkäyskiä kymmeniä joka päivä fanitileillä joita seuraan. Tuo on vain yksi tykläys kymmenien joukossa. Tuskin mikään salainen tunnustus. Näki kivan kuvan ja antoi sydämen. Tuo shippi on varmaan niin kaukana hänen oikeasta elämästään, ettei juurikaan ajatellut sen olevan mitenkään paljastava kuva
Edelleen ei tykkää kaikista joita näkee ja ei ole idiootti ja tietää mitä siitä seuraa.
On se kumma ettei sitä voi hyväksyä, että K postaa lipomisvideoita ja tykkää pusukuvista koska tietää miten se vaikuttaa. Ei K ole tyhmä. Ja häntä ei shippi haittaa. Itse sitä vaan innostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöhemmin K on sanonut openminded, haastattelu on vanha
Tuo open minded ei ole mikään virallinen vastaus medialle, vaan kolmannen käden tietoa, joten emme tiedä kontekstia. Minä uskon mielummin sen mitä K on itse sanonut kun häneltä suoraan kysytään median toimesta. Ihmeellisesti porukka roikkuu tuossa open minded -termissä...
Kyllä toimittajatkin niitä haastatteluita omien tulkintojen mukaan vääntää, joten ei niistäkään pidä mitään johtopäätöksiä vetää sen enempää tai pitää sen luotettavampana.
Oletko hetero?
Haha, kyllä, täällä on vain tyttöjä (nauraa). Mutta rakastan gayfaneja ja olin yllättynyt, että kaikissa konserteissa viisujen alla oli niin paljon homoja. Rakastan homoja, he ovat niin hauskoja ja minulla on useita läheisiä homoystäviä Suomessa. Ja mielestäni on tärkeää, että jokainen saa olla sitä mitä on ja rakastaa ketä haluaa.
Sanoppa, miten muuten tuon voi mielestäsi tulkita? 🤔🤔🤔🤔 Kysymys esitettiin suoraan K:lle ja hänen vastauksensa on tuossa.
Ei vaan pointti oli siinä, että ihan yhtälailla se kolmannen käden tieto voi olla ihan yhtä paikkaansa pitävää kuin tuo referaatti Kn vastauksesta. Joku on tuon kuitenkin tuonne kirjoittanut auki. Vai uskotko, että esim se asuntosijoittaja homma meni ihan niin, kuin siinä artikkelissa sanottiin toimittajan kynästä?
Tilanne alkaa taas eskaloitua...
Edelleen toi haastattelu on vanha, tänä päivänä ei vastaisi tuolla tavalla varmaankaan, koska crazy things happened
K Ilosaaressa, kyllä tätä kuvaa katselee....🔥
https://www.tumblr.com/littlemaple/724070462841290752/truely-a-very-han…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän päiväinen HS:n clippi oli kyllä aika suorasukainen <3.
Oli kyllä ihana! <3
Joku oli eilen kovin huolissaan Kn nahkahousuista. Eilisen keikan kuvissa housut näyttävät ihan ehjältä. Housujen polvet ovat ihan samassa tasossa, oikeassa kohdassa. Varsin kestävät ovatkin olleet.
Otetaas taas kunnon viihdettä tähän väliin eli B laulaa CCC:tä 😂
https://www.tiktok.com/@life_by_cia/video/7257718035832737051
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän päiväinen HS:n clippi oli kyllä aika suorasukainen <3.
Oli kyllä ihana! <3
Joku oli eilen kovin huolissaan Kn nahkahousuista. Eilisen keikan kuvissa housut näyttävät ihan ehjältä. Housujen polvet ovat ihan samassa tasossa, oikeassa kohdassa. Varsin kestävät ovatkin olleet.
Oho tuo kommenttini tuli vahingossa väärään paikkaan. Piti tulla ihan erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Tilanne alkaa taas eskaloitua...
Never stop the madness
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä ihana video! Aina, kun B kuulee sanan joka vähänkin kuulostaa K:lta, niin on pakko sanoa se 💙💙💙
Eikä tää ole ainoa kerta 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko että B:n tilannetta nyt mitenkään helpottaisi K:n matka Sloveniaan. Valitettavasti näin. Miesten naittaminen keskenään kiihtyisi taas enkä usko että B sitä haluaa tai tarvitsee.
Eikä Bojan todellakaan halua eikä tarvitse Käärylettä, joka on Bojalle jo menneen talven lumia. Ei Kääryle ole B:n tasoinen kumppani.
Sinäkö luulet olevasi?
Mutta hän on täysin oikeassa. K ei tosiaankaan ole Bn tasoinen kumppani.
Käärijä on Bojanille vain partyboys, hauskanpittoo varten. Nothing else.
En tajua tätä ajattelutapaa yhtään. Miten niin ei "B:n tasoinen kumppani"? Onpa rumasti sanottu.
Täällä taas näköjään trollit ja ankeuttajat liikeellä heti aamusta. Ei kannata reagoida niihin, saavat siitä vaan lisää vettä myllyyn.
Tää on kumma, kun nää vänkääjät änkee tänne aina aamusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöhemmin K on sanonut openminded, haastattelu on vanha
Tuo open minded ei ole mikään virallinen vastaus medialle, vaan kolmannen käden tietoa, joten emme tiedä kontekstia. Minä uskon mielummin sen mitä K on itse sanonut kun häneltä suoraan kysytään median toimesta. Ihmeellisesti porukka roikkuu tuossa open minded -termissä...
Kyllä toimittajatkin niitä haastatteluita omien tulkintojen mukaan vääntää, joten ei niistäkään pidä mitään johtopäätöksiä vetää sen enempää tai pitää sen luotettavampana.
Oletko hetero?
Haha, kyllä, täällä on vain tyttöjä (nauraa). Mutta rakastan gayfaneja ja olin yllättynyt, että kaikissa konserteissa viisujen alla oli niin paljon homoja. Rakastan homoja, he ovat niin hauskoja ja minulla on useita läheisiä homoystäviä Suomessa. Ja mielestäni on tärkeää, että jokainen saa olla sitä mitä on ja rakastaa ketä haluaa.
Sanoppa, miten muuten tuon voi mielestäsi tulkita? 🤔🤔🤔🤔 Kysymys esitettiin suoraan K:lle ja hänen vastauksensa on tuossa.Ei vaan pointti oli siinä, että ihan yhtälailla se kolmannen käden tieto voi olla ihan yhtä paikkaansa pitävää kuin tuo referaatti Kn vastauksesta. Joku on tuon kuitenkin tuonne kirjoittanut auki. Vai uskotko, että esim se asuntosijoittaja homma meni ihan niin, kuin siinä artikkelissa sanottiin toimittajan kynästä?
Tästä päätellen haluat vain olla näkemättä totuutta. Roiku siinä open minded-kommentissa jos se tekee sinulle paremman mielen, mutta älä tule tänne sitten itkemään kun hän seuraavan kerran sanoo olevansa hetero
En minä roiku missään, enkä kuvittele tietäväni totuutta suuntaan tai toiseen. Osaan vaan arvioida, että mikään mikä lukee netissä ei ole mikään absoluuttinen totuus lähteestä riippumatta.