Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
52921/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei mä siis rakastan tätä pätkää .... 🔥🤍🥴

Minkälainen Bojan nähdään tänään, toivottavasti saadaan jotain matskua keikalta.

https://www.instagram.com/reel/CvOBLTaNVO4/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Toivottavasti demoninen.

Vierailija
52922/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta ,nyt yhteenveto eilisestä Kotkassa,Häärijällä on tosi kauniit silmät läheltä katsottuna,Arpan keikalla Olavi luki runon , välispiikit oli aika kilttejä,olin eturivissä ja takana olevat känniset naiset keskustelivat siitä ,että ryysisivätkö meidän eteen (ei ois päässyt tapahtumaan ugh),Käärijä sanoi alkajaisiksi ryyppäävänsä tänään,Häärijä oli tosi vedossa ja tosiaan teki extravisiitin huumoripaidasss ja kalsareissa ,Micmacin aikana Kärtsä tuli vähän poseeraamaan mun kameralle ,sääli ,että mun filmi on vähän huonolaatuinen ,onneksi monella on hyviä pätkiä sieltä.Jessen kanssa pientä kevyttä peliä ,mun lempikuvaaja oli siellä ja onpahan loistavia kuvia taas,kandee käydä tsekkaamassa.Ja se tauko ccc-ssa ,ei se mikään eriskummallinen ollut ,tarkistin omalta videolta ,luulen ,että hetken mietti ,nielisikö mikin vai ei,päätyi siihen että ei ,paikalla lapsia😂.Ja meitä kyykytettiin taas .-Toivotaan ,ettei ryypännyt liikoja,kun tänään kaksikin keikkaa...ootteko nähneet twitterissä sen uuden pätkän Loverpoolissa ,,jossa tunnusti vetäneensä kännit silloin Bojanin kanssa ravintolassa edellisiltana ? Ja ai niin ,Jesse kutsui häntä Jereksi ,ja Jere korjasi olevansa Käärijä.

Olisko linkkiä?

Eilen se linkki pyöri täällä koko päivän. Se on siitä turkoosia mattoa edeltävästä ig livestä tanssijoiden kanssa.

Koko live löytyy you tubesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
52923/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listan poistaja, pidät listan sisältöä lapsellisena? Onko itselläsi mitään käsitystä, mitä sana "huumori" tai vähän vaikeampi "ironia" pitävät sisällään? Tutustu kaikessa rauhassa aiheeseen ja palaa sitten tänne, jos vielä kiinnostaa. Jotenkin tuntuu, ettei tämä palsta/ketju ehkä ole sua varten?

Vierailija
52924/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta ,nyt yhteenveto eilisestä Kotkassa,Häärijällä on tosi kauniit silmät läheltä katsottuna,Arpan keikalla Olavi luki runon , välispiikit oli aika kilttejä,olin eturivissä ja takana olevat känniset naiset keskustelivat siitä ,että ryysisivätkö meidän eteen (ei ois päässyt tapahtumaan ugh),Käärijä sanoi alkajaisiksi ryyppäävänsä tänään,Häärijä oli tosi vedossa ja tosiaan teki extravisiitin huumoripaidasss ja kalsareissa ,Micmacin aikana Kärtsä tuli vähän poseeraamaan mun kameralle ,sääli ,että mun filmi on vähän huonolaatuinen ,onneksi monella on hyviä pätkiä sieltä.Jessen kanssa pientä kevyttä peliä ,mun lempikuvaaja oli siellä ja onpahan loistavia kuvia taas,kandee käydä tsekkaamassa.Ja se tauko ccc-ssa ,ei se mikään eriskummallinen ollut ,tarkistin omalta videolta ,luulen ,että hetken mietti ,nielisikö mikin vai ei,päätyi siihen että ei ,paikalla lapsia😂.Ja meitä kyykytettiin taas .-Toivotaan ,ettei ryypännyt liikoja,kun tänään kaksikin keikkaa...ootteko nähneet twitterissä sen uuden pätkän Loverpoolissa ,,jossa tunnusti vetäneensä kännit silloin Bojanin kanssa ravintolassa edellisiltana ? Ja ai niin ,Jesse kutsui häntä Jereksi ,ja Jere korjasi olevansa Käärijä.

Olisko linkkiä?

Eilen se linkki pyöri täällä koko päivän. Se on siitä turkoosia mattoa edeltävästä ig livestä tanssijoiden kanssa.

Onks se tää?

https://www.tumblr.com/korvessa/724001094668255232/just-to-be-clear-wha…

Vierailija
52925/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin moni metsästää / on saanut lipun Coldplayn keikalle?

Kyllä, peukku ylös

En ole menossa, peukku alas

Vierailija
52926/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka en ihan ymmärrä miksi julkaistaan fan artina suutelukuvia, niin Kärtsä tykännyt semmosesta. Eli voinee päätellä ettei häiritse shippaaminen. Jotkut ku väittää muuta.

Löytyy jerelovesbojan ig tilin storyistä vielä toistaiseksi.

Eli tämä tili on jakanut fan artin suutelevasta K:sta ja B:stä 12 tuntia sitten

https://instagram.com/stories/jerelovesbojan/3156260125986214033?utm_so…

Ja K on tykännyt siitä

Tässä vielä kuvan tekijä hehkuttaa tykkäystä

https://instagram.com/stories/vii.doodles/3156363416821139229?utm_sourc…

Ja tässä siis toi kuva,kun noi stoorit kuitenkin poistuu

https://www.instagram.com/p/CurICFoKsVK/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Että ei noi shippaukset hirveästi tunnu haittaavan ja varmasti tietää,että noi tykkäykset tulee leviämään kaikkien tietoon.

Siis mistä näet kuka tykännyt stooreista? Jeren omasta Instastako ...?

Tykkäykset näytetään siellä samoissa stooreissa. Ei kai niitä muuten näkisi mistään, luulisin.

Vierailija
52927/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei mä siis rakastan tätä pätkää .... 🔥🤍🥴

Minkälainen Bojan nähdään tänään, toivottavasti saadaan jotain matskua keikalta.

https://www.instagram.com/reel/CvOBLTaNVO4/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Toivottavasti demoninen.

Jos B ois ottanut stressiin pari napsua alle ja tulis sellasessa itku-raivo-tilassa lavalle huutaa demonisesti räääääyyyyyhhhh! Heittelis voltteja pää hiessä ja repis hihansa ja housun lahkeet irti.

Olis vähän erilaista.

Vierailija
52928/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo K:n kuvan tykkääminen, on taidekuva, ei kerro kyllä mistään, fanien takia tykkää, ei taida B:hen sikäli liittyä

52929/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko että B:n tilannetta nyt mitenkään helpottaisi K:n matka Sloveniaan. Valitettavasti näin. Miesten naittaminen keskenään kiihtyisi taas enkä usko että B sitä haluaa tai tarvitsee.

Eikä Bojan todellakaan halua eikä tarvitse Käärylettä, joka on Bojalle jo menneen talven lumia. Ei Kääryle ole B:n tasoinen kumppani.

Sinäkö luulet olevasi?

Mutta hän on täysin oikeassa. K ei tosiaankaan ole Bn tasoinen kumppani.

Käärijä on Bojanille vain partyboys, hauskanpittoo varten. Nothing else.

En tajua tätä ajattelutapaa yhtään. Miten niin ei "B:n tasoinen kumppani"? Onpa rumasti sanottu.

Täällä taas näköjään trollit ja ankeuttajat liikeellä heti aamusta. Ei kannata reagoida niihin, saavat siitä vaan lisää vettä myllyyn.

Suvaitsemattomat ihmiset tulkitsevat trolleiksi ja ankeuttajiksi kaikki ne kommentit, jotka eivät vastaa ja edusta heidän omia kuvitelmiaan, mielipiteitään. Kumpi meistä oikeastaan on trolli/ankeuttaja? (joka on jo kulunut termi, voitais keksiä uusi).

Ankeuttaja on ihan tästä ryhmästä riippumatta olemassa oleva termi. Niin kuin trollikin. Ankeuttaja on hyvä termi, se pitäisi vaan tässä ryhmässä palauttaa oikeaan merkitykseensä eikä käyttää turhaan. Eikä ihan uuden termin 'keksimistä' siten tarvittaisi.

Joku kirjoitti, ettei B tarvitse Kta ja ettei K hänen mielestään ole Bn tasoinen kumppani. Millä vuosisadalla sinä mahdat elää?Tarkoitat luokkayhteiskunnan mukaisesti Bn ja Kn statusten määrittämistä?

Sinäkö tiedät, mitä B 'tarvitsee', haluaa.

Vierailija
52930/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko linkkiä?

Onks se tää?

https://www.tumblr.com/korvessa/724001094668255232/just-to-be-clear-wha…

Matti ja Etel olivat mukana, kun K retkahti. Tuosta heidän naureskelustaan voisi päätellä jotain, jos haluaa.

Vierailija
52931/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en itse "tykkäilisi" itseäni esittävästä taiteesta jos en kuvasta pitäisi, eli miten mut siihen olis kuvattu, tai mitä sillä ns.haetaan, tai kokisin sen oudoksi tai loukkaavaksi, vaikka taiteilija olis kuka. Aika provosoiva kuva kuitenkin K&B:sta. Eli K:sta on ihan ok suutelukuva heistä B:n kanssa. Pitää kuvasta ja siitä mitä se esittää. Ehkä tuli jopa muistoja mieleen.

Vierailija
52932/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo K:n kuvan tykkääminen, on taidekuva, ei kerro kyllä mistään, fanien takia tykkää, ei taida B:hen sikäli liittyä

K tägätään jatkuvasti kuviin ja jotkut itkee, kun tykkää, vaikka on nähnyt. Joten ei se kaikkiin sydämiä lätki.

Vierailija
52933/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi tosiaan mielenkiintoista tietää, onko tuo tehty vain faneja varten vai onko sillä jotain muutakin merkitystä. K varmaan tietää, että tykkäykset esitellään kaikille.

Vierailija
52934/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko että B:n tilannetta nyt mitenkään helpottaisi K:n matka Sloveniaan. Valitettavasti näin. Miesten naittaminen keskenään kiihtyisi taas enkä usko että B sitä haluaa tai tarvitsee.

Eikä Bojan todellakaan halua eikä tarvitse Käärylettä, joka on Bojalle jo menneen talven lumia. Ei Kääryle ole B:n tasoinen kumppani.

Sinäkö luulet olevasi?

Mutta hän on täysin oikeassa. K ei tosiaankaan ole Bn tasoinen kumppani.

Käärijä on Bojanille vain partyboys, hauskanpittoo varten. Nothing else.

En tajua tätä ajattelutapaa yhtään. Miten niin ei "B:n tasoinen kumppani"? Onpa rumasti sanottu.

Täällä taas näköjään trollit ja ankeuttajat liikeellä heti aamusta. Ei kannata reagoida niihin, saavat siitä vaan lisää vettä myllyyn.

Suvaitsemattomat ihmiset tulkitsevat trolleiksi ja ankeuttajiksi kaikki ne kommentit, jotka eivät vastaa ja edusta heidän omia kuvitelmiaan, mielipiteitään. Kumpi meistä oikeastaan on trolli/ankeuttaja? (joka on jo kulunut termi, voitais keksiä uusi).

Ankeuttaja on ihan tästä ryhmästä riippumatta olemassa oleva termi. Niin kuin trollikin. Ankeuttaja on hyvä termi, se pitäisi vaan tässä ryhmässä palauttaa oikeaan merkitykseensä eikä käyttää turhaan. Eikä ihan uuden termin 'keksimistä' siten tarvittaisi.

Joku kirjoitti, ettei B tarvitse Kta ja ettei K hänen mielestään ole Bn tasoinen kumppani. Millä vuosisadalla sinä mahdat elää?Tarkoitat luokkayhteiskunnan mukaisesti Bn ja Kn statusten määrittämistä?

Sinäkö tiedät, mitä B 'tarvitsee', haluaa.

Kyse on sivistyseroista, todellakin voivat häiritä suhteessa. Kyllä mielestäni on kysymys ihmisten eri tasoista. Sivistystasoista.

Niin? Tunnetko nämä ihmiset niin hyvin et tiedät jotain heidän "sivistystasostaan"?

Kuulostat vähän n a t s i l t a.

Vierailija
52935/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöhemmin K on sanonut openminded, haastattelu on vanha

Tuo open minded ei ole mikään virallinen vastaus medialle, vaan kolmannen käden tietoa, joten emme tiedä kontekstia. Minä uskon mielummin sen mitä K on itse sanonut kun häneltä suoraan kysytään median toimesta. Ihmeellisesti porukka roikkuu tuossa open minded -termissä...

Vierailija
52936/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lueskelin aamun kommentteja, tässä ajatuksia:

-K:n tykkäys fanartista.. hän tykkää lähes kaikkien fanien stooreista, joten en nyt tuosta vetäisi johtopäätöksiä. Hän on myös varattu, joten koko ship on hänelle varmaan niin absurdi ja kaukana reaalimaailmassa, ettei se juurikaan haittaa. B saa enemmän näitä kommentteja.

-K:lla on siis kolme keikkaa n. 20 tunnissa!?! Huhhuh!

-Lipunmyynti K:n Lontoon lipuille aukeaa klo. 12 Suomen aikaa, klo 10:00 Lontoon aikaa.

-Jessen ja Jaakon stooreissa kivoja kuvia illasta. Taitaa nuo kaulapusut kuulua porukan hellyydenosoituksiin luonnollisesti 💚

-Häärijän ja K:n kuvat oli niin söpöjä, ja ne hatut... 💚💚💚

"-Jessen ja Jaakon stooreissa kivoja kuvia illasta. Taitaa nuo kaulapusut kuulua porukan hellyydenosoituksiin luonnollisesti 💚"

Tätä ei voi yhdestä kuvasta kyllä nyt mitenkään päätellä. Että onko luonnollista, onko noin tehty aikaisemminkin (ennen viisuja), miksi kuva on postattu jne.

Täällä on vaan aiemmin sanottu, että pelkät ystävät eivät ikinä anna toisilleen pusuja kaulalle.. I think they just did 🤷 ehkä se on K:n piireissä yleistä.. he vaikuttavat todella helliltä toisiaan kohtaan aina 💚

Vierailija
52937/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myöhemmin K on sanonut openminded, haastattelu on vanha

Tuo open minded ei ole mikään virallinen vastaus medialle, vaan kolmannen käden tietoa, joten emme tiedä kontekstia. Minä uskon mielummin sen mitä K on itse sanonut kun häneltä suoraan kysytään median toimesta. Ihmeellisesti porukka roikkuu tuossa open minded -termissä...

Täällähän pyöritetään kaikki niinkuin halutaan. Ilman totuuden rippeitäkään.

52938/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se taidekuva tietystä B&K välisestä, tärkeästä tilanteesta. Hieno on.

Kyllä se vaan kertoo. K ei tykkää summan mutikassa. Hän tykkää silloin, kun tykkää. Kn ei tarvitse nöyristellä fanejaan ja tykätä fanien vuoksi. Faneissa on myös sellaisia, jotka eivät K&B kumppanuudesta perusta. Faneja, jotka haaveilevat K:sta itselleen.

Vierailija
52939/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä!

Vierailija
52940/123801 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listalle lisättäväksi: The Lista ja kolmannen käden tieto.

Ketju on lukittu.