Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tätä ihanuutta (taustamusa) myös sitten vuoden päästä stadionilla...
Pakko muuten sanoa, että mun silmissä tässä ajassa katsoen näitä Bojan vaikuttaa rakastuneelta, K siltä että on rakkaan/parhaan kaverin kanssa... 💔
Jos K eroaa, niin menepäs sitten vähän pitemmälle lomalle Sloveniaan.
Olipas melkoista katsoa nämä nyt pari kuukautta myöhemmin! Siis edelleen tämä on ihan mielettömän koskettavaa katsottavaa vaikka ne paksuimmat shippausrillit on jo riisuttu. Mun silmiin kyllä kkin näytti rakastuneelta. Ja oikeastaan nyt vielä enemmän mietin että miksi se sanoi ton romantic! Oliko siinä jotain vitsailua mitä en tajua? kun en usko että k olisi osannut englanniksi heittää läppää eikä se elehdikään yhtään siihen malliin.
Just tuon romanticin takia musta noilla ei voi olla mitään! Ei kai varattu mies menis tuollasta sanomaan kameroille, jos ois!
En ole varma, pystyisikö K moiseen pidättäytyväisyyteen. Kyllä sieltä suusta tulee aika suoraan se, mitä hän ajattelee.
Tätä just mietin. Suomeksi se olisi saattanut asetella sanasa toisin vaikka aika erityisen lämpimästihän se bojanista puhui heti ekoissa viisujen jälkeisissä haastatteluissa. Mutta englanniksi sillä oli niin heikko sanavasto ettei siinä paljon suodatusta ole ollut. Se tuli just sillä sanalla minkä se ylipäänsä pystyi sanomaan.
Hän pitää yksityisasiat (rakkaussuhteet, perheen, kumppanin) yksityisenä. Ei menisi noin vain sanomaan varattuna miehenä kansainvälisessä haastattelussa "olen ihastunut täällä mieheen". Luultavasti yritti vetää jotain bromance -vitsiä, mutta ei vain riittäneet enkun taidot, joten tuli vain se romance ja nauru - koska se oli hauskaa, eikä vilpitön tunteiden paljastaminen.
Minusta taas tuosta tuli sama viba kuin itselleni tuli bussivideossa (ja myöhemmät put oil on Bojan's body), siitä tuli olo että hän yrittää peitellä ihastustaan puhumalla aiheesta mutta vetämällä sen vitsiksi, ettei kukaan taatusti huomaa.
Minulle nuo kaikki olivat 100% vitsailua ja perseilyä.. K katsoo aina paljon kameraan, kun on noissa B:n kanssa, B katsoo K:hon. K oli todella tietoinen kamerasta...
Vitsailun lisäksi sillä kosiskeltiin viisuyleisöä ja kerättiin ääniä! Olivat tuossa vaiheessa jo tietoisia, että jengi sekoaa heistä!
No tämähän se on mutta kun ei uskota niin sitten millään 😀
Pahuksen hyviä näyttelijöitä ne sitten on.
No, B:hän on ja K:kin haluaisi olla ainakin salkkareissa. Niin että...
B on sanonut, että ne roolit/rooli, joita hänellä on ollut on kirjoitettu niin häntä itseään muistuttaviksi, että ei ole ollut paljon näyteltävää. Joten vielä ei ole todistettu B näyttelijänkykyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko että B:n tilannetta nyt mitenkään helpottaisi K:n matka Sloveniaan. Valitettavasti näin. Miesten naittaminen keskenään kiihtyisi taas enkä usko että B sitä haluaa tai tarvitsee.
Eikä Bojan todellakaan halua eikä tarvitse Käärylettä, joka on Bojalle jo menneen talven lumia. Ei Kääryle ole B:n tasoinen kumppani.
Sinäkö luulet olevasi?
Mutta hän on täysin oikeassa. K ei tosiaankaan ole Bn tasoinen kumppani.
Käärijä on Bojanille vain partyboys, hauskanpittoo varten. Nothing else.
En tajua tätä ajattelutapaa yhtään. Miten niin ei "B:n tasoinen kumppani"? Onpa rumasti sanottu.
Täällä taas näköjään trollit ja ankeuttajat liikeellä heti aamusta. Ei kannata reagoida niihin, saavat siitä vaan lisää vettä myllyyn.
Suvaitsemattomat ihmiset tulkitsevat trolleiksi ja ankeuttajiksi kaikki ne kommentit, jotka eivät vastaa ja edusta heidän omia kuvitelmiaan, mielipiteitään. Kumpi meistä oikeastaan on trolli/ankeuttaja? (joka on jo kulunut termi, voitais keksiä uusi).
Trollit ja ankeuttajat ei ymmärrä, että kriittinen voi olla myös rakentavasti. Ei tarvitse lytätä ja olla agressiivinen toisten fiilistelyä kohtaan.
Minä ainakin poistatan listaa sen takia, että se syntyi eräänä la vai oliko su iltana, kun täällä lähes kiusattiin muita ketjussa keskustelijoita niillä ylimaallisen runsailla postauksilla muiden miesten seksistä tai väitteillä, että K olis kiinnostunut heistäkin.
Ymmärrän tietyssä mitassa esiintyvän muidenkin naittamisen, mutta se oli ihan kamalaa. Koitin fiilistellä näitä kahta normaalisti, niin ei. Ihmetytti, että minkä ikäisiä henkilöt ketjussa sinä iltana oikein olivat? Siis se oli vajaa 2 viikkoa sitten.
Mitäh ... 🙄🤭
Nyt mitä mä luin 🤯🤯🤣
Huomenta ,nyt yhteenveto eilisestä Kotkassa,Häärijällä on tosi kauniit silmät läheltä katsottuna,Arpan keikalla Olavi luki runon , välispiikit oli aika kilttejä,olin eturivissä ja takana olevat känniset naiset keskustelivat siitä ,että ryysisivätkö meidän eteen (ei ois päässyt tapahtumaan ugh),Käärijä sanoi alkajaisiksi ryyppäävänsä tänään,Häärijä oli tosi vedossa ja tosiaan teki extravisiitin huumoripaidasss ja kalsareissa ,Micmacin aikana Kärtsä tuli vähän poseeraamaan mun kameralle ,sääli ,että mun filmi on vähän huonolaatuinen ,onneksi monella on hyviä pätkiä sieltä.Jessen kanssa pientä kevyttä peliä ,mun lempikuvaaja oli siellä ja onpahan loistavia kuvia taas,kandee käydä tsekkaamassa.Ja se tauko ccc-ssa ,ei se mikään eriskummallinen ollut ,tarkistin omalta videolta ,luulen ,että hetken mietti ,nielisikö mikin vai ei,päätyi siihen että ei ,paikalla lapsia😂.Ja meitä kyykytettiin taas .-Toivotaan ,ettei ryypännyt liikoja,kun tänään kaksikin keikkaa...ootteko nähneet twitterissä sen uuden pätkän Loverpoolissa ,,jossa tunnusti vetäneensä kännit silloin Bojanin kanssa ravintolassa edellisiltana ? Ja ai niin ,Jesse kutsui häntä Jereksi ,ja Jere korjasi olevansa Käärijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko että B:n tilannetta nyt mitenkään helpottaisi K:n matka Sloveniaan. Valitettavasti näin. Miesten naittaminen keskenään kiihtyisi taas enkä usko että B sitä haluaa tai tarvitsee.
Eikä Bojan todellakaan halua eikä tarvitse Käärylettä, joka on Bojalle jo menneen talven lumia. Ei Kääryle ole B:n tasoinen kumppani.
Sinäkö luulet olevasi?
Mutta hän on täysin oikeassa. K ei tosiaankaan ole Bn tasoinen kumppani.
Käärijä on Bojanille vain partyboys, hauskanpittoo varten. Nothing else.
En tajua tätä ajattelutapaa yhtään. Miten niin ei "B:n tasoinen kumppani"? Onpa rumasti sanottu.
Täällä taas näköjään trollit ja ankeuttajat liikeellä heti aamusta. Ei kannata reagoida niihin, saavat siitä vaan lisää vettä myllyyn.
Suvaitsemattomat ihmiset tulkitsevat trolleiksi ja ankeuttajiksi kaikki ne kommentit, jotka eivät vastaa ja edusta heidän omia kuvitelmiaan, mielipiteitään. Kumpi meistä oikeastaan on trolli/ankeuttaja? (joka on jo kulunut termi, voitais keksiä uusi).
Trollit ja ankeuttajat ei ymmärrä, että kriittinen voi olla myös rakentavasti. Ei tarvitse lytätä ja olla agressiivinen toisten fiilistelyä kohtaan.
Minä ainakin poistatan listaa sen takia, että se syntyi eräänä la vai oliko su iltana, kun täällä lähes kiusattiin muita ketjussa keskustelijoita niillä ylimaallisen runsailla postauksilla muiden miesten seksistä tai väitteillä, että K olis kiinnostunut heistäkin.
Ymmärrän tietyssä mitassa esiintyvän muidenkin naittamisen, mutta se oli ihan kamalaa. Koitin fiilistellä näitä kahta normaalisti, niin ei. Ihmetytti, että minkä ikäisiä henkilöt ketjussa sinä iltana oikein olivat? Siis se oli vajaa 2 viikkoa sitten.
Mitäh ... 🙄🤭
Nyt mitä mä luin 🤯🤯🤣
Muista olla rakentava, nyt pyydettiin nimenomaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ,nyt yhteenveto eilisestä Kotkassa,Häärijällä on tosi kauniit silmät läheltä katsottuna,Arpan keikalla Olavi luki runon , välispiikit oli aika kilttejä,olin eturivissä ja takana olevat känniset naiset keskustelivat siitä ,että ryysisivätkö meidän eteen (ei ois päässyt tapahtumaan ugh),Käärijä sanoi alkajaisiksi ryyppäävänsä tänään,Häärijä oli tosi vedossa ja tosiaan teki extravisiitin huumoripaidasss ja kalsareissa ,Micmacin aikana Kärtsä tuli vähän poseeraamaan mun kameralle ,sääli ,että mun filmi on vähän huonolaatuinen ,onneksi monella on hyviä pätkiä sieltä.Jessen kanssa pientä kevyttä peliä ,mun lempikuvaaja oli siellä ja onpahan loistavia kuvia taas,kandee käydä tsekkaamassa.Ja se tauko ccc-ssa ,ei se mikään eriskummallinen ollut ,tarkistin omalta videolta ,luulen ,että hetken mietti ,nielisikö mikin vai ei,päätyi siihen että ei ,paikalla lapsia😂.Ja meitä kyykytettiin taas .-Toivotaan ,ettei ryypännyt liikoja,kun tänään kaksikin keikkaa...ootteko nähneet twitterissä sen uuden pätkän Loverpoolissa ,,jossa tunnusti vetäneensä kännit silloin Bojanin kanssa ravintolassa edellisiltana ? Ja ai niin ,Jesse kutsui häntä Jereksi ,ja Jere korjasi olevansa Käärijä.
se ei ole mikään uusi pätkä huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana tosiaan toi Janin stoori, kun demoni kissa mukaan lenkille <3 Mun mielestä eläinrakkaat miehet on vaan niin symppiksiä <3
Jan asuu ilmeisesti myös kivassa paikassa, kun saavat yhdessä ulkoilla I g o r :n kanssa.
Sloveniassa ei varmaan oo vielä samaa "kissa ei kuulu luontoon"-loukutusmaniaa kuin Suomessa, kun saa ilman valjaita käppäillä vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos paljon! Kuulostaa siltä, että oli huippukeikka jakyllä videot ja kuvatkin sen todistavat. Kiitos vielä 💚
Höpsöjä minifanficcejä Jokereista. :) https://twitter.com/brightlypainted/status/1684543527860985857
Vierailija kirjoitti:
Fiilistelin aamulla sitä kun Bojan tuli käymään Helsingissä. Se oli vaan jotenkin niin mahtavaa. Ja että tuli yksin, meidän Kärtsäriä tapaamaan. Hän olis voinut käyttää ne pari päivää toisinkin, mutta Jeren tapaaminen selvästi oli hälle tärkeää.
Oli myös suloista että K valvoi B:n kanssa ja meni lentokentälle asti B:tä saattamaan kotimatkalle, eikä esim vain tilannut taksia ja kääntänyt kylkeä.
Ei hän ole Lukea, Maeta ja muita viisukavereita lähtenyt varta vasten tapaamaan viisujen jälkeen. Vaan se on tapahtunut keikkailun yhteydessä. Ei ole Luket ja Maet saattaneet B:tä lentokentälle.
"Oli myös suloista että K valvoi B:n kanssa ja meni lentokentälle asti B:tä saattamaan kotimatkalle, eikä esim vain tilannut taksia ja kääntänyt kylkeä."
Onko sulla alkeellisintakaan käsitystä heidän suhteensa laadusta?
Vierailija kirjoitti:
Lueskelin aamun kommentteja, tässä ajatuksia:
-K:n tykkäys fanartista.. hän tykkää lähes kaikkien fanien stooreista, joten en nyt tuosta vetäisi johtopäätöksiä. Hän on myös varattu, joten koko ship on hänelle varmaan niin absurdi ja kaukana reaalimaailmassa, ettei se juurikaan haittaa. B saa enemmän näitä kommentteja.
-K:lla on siis kolme keikkaa n. 20 tunnissa!?! Huhhuh!
-Lipunmyynti K:n Lontoon lipuille aukeaa klo. 12 Suomen aikaa, klo 10:00 Lontoon aikaa.
-Jessen ja Jaakon stooreissa kivoja kuvia illasta. Taitaa nuo kaulapusut kuulua porukan hellyydenosoituksiin luonnollisesti 💚
-Häärijän ja K:n kuvat oli niin söpöjä, ja ne hatut... 💚💚💚
"-Jessen ja Jaakon stooreissa kivoja kuvia illasta. Taitaa nuo kaulapusut kuulua porukan hellyydenosoituksiin luonnollisesti 💚"
Tätä ei voi yhdestä kuvasta kyllä nyt mitenkään päätellä. Että onko luonnollista, onko noin tehty aikaisemminkin (ennen viisuja), miksi kuva on postattu jne.
Vierailija kirjoitti:
Fiilistelin aamulla sitä kun Bojan tuli käymään Helsingissä. Se oli vaan jotenkin niin mahtavaa. Ja että tuli yksin, meidän Kärtsäriä tapaamaan. Hän olis voinut käyttää ne pari päivää toisinkin, mutta Jeren tapaaminen selvästi oli hälle tärkeää.
Oli myös suloista että K valvoi B:n kanssa ja meni lentokentälle asti B:tä saattamaan kotimatkalle, eikä esim vain tilannut taksia ja kääntänyt kylkeä.
Ei hän ole Lukea, Maeta ja muita viisukavereita lähtenyt varta vasten tapaamaan viisujen jälkeen. Vaan se on tapahtunut keikkailun yhteydessä. Ei ole Luket ja Maet saattaneet B:tä lentokentälle.
Word!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oli myös suloista että K valvoi B:n kanssa ja meni lentokentälle asti B:tä saattamaan kotimatkalle, eikä esim vain tilannut taksia ja kääntänyt kylkeä."
Ei täällä keskustelijoista kukaan tiedä heidän suhteensa laatua.
Myöhemmin K on sanonut openminded, haastattelu on vanha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana tosiaan toi Janin stoori, kun demoni kissa mukaan lenkille <3 Mun mielestä eläinrakkaat miehet on vaan niin symppiksiä <3
Jan asuu ilmeisesti myös kivassa paikassa, kun saavat yhdessä ulkoilla I g o r :n kanssa.
Sloveniassa ei varmaan oo vielä samaa "kissa ei kuulu luontoon"-loukutusmaniaa kuin Suomessa, kun saa ilman valjaita käppäillä vapaana.
Häh, mulla on kaksi ulkoilevaa kissaa. Asunkin kyllä onneksi maalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä keskustelijoista kukaan tiedä heidän suhteensa laatua.
No ei tarkemmin, mutta sen tiesi, ettei K nuku ja tilaa taksia, vaikka Bojan lähtee suomesta klo 4-5 aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei mä siis rakastan tätä pätkää .... 🔥🤍🥴
Minkälainen Bojan nähdään tänään, toivottavasti saadaan jotain matskua keikalta.https://www.instagram.com/reel/CvOBLTaNVO4/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Ja kellä olis tähän perään klippi mikkitangon kanssa?
Porttareista Aapo vetää keikalla mikkitangon kanssa. Näyttää hyvältä, kun sitä käytetään oikealla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Olisko linkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko linkkiä?
Eilen se linkki pyöri täällä koko päivän. Se on siitä turkoosia mattoa edeltävästä ig livestä tanssijoiden kanssa.
Täälläpä on heti aamusta taas K lyttääjiä ja kaiken tietäviä paikalla. On se kiva kun tunnette pojat niin hyvin... not.
K tykkää kyllä fan arteista , mutta ei varmasti tykkäisi pusukuvista jos ne olisivat vastenmielisiä tai haluaisi vaientaa jutut hänestä ja B:stä. Tuo miten te puhutte K:sta niinkuin hän olisi joku idiootti joka ei tiedä mitä noista tykkäyksistä seuraa.
Ja sinä listasta loukkaantuja. Oletkohan vähän liian syvällä siellä kaninkolossa ja olisiko aika yrittää tulla ylös sieltä?