Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
52021/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanasti pojat sanovat toistensa nimet 😍

https://twitter.com/heyitsmxrina/status/1666512683661656064

https://www.tumblr.com/korvessa/723849724162080768/i-have-no-clue-what-…

Nyt tekisi Blle niin hyvää " una sauna de Finlandia" 💦🍃🍃

Suomentaisko joku ihana tän, mitä ne sanoo tuossa B videon lopussa Suomesta puhumisen jälkeen? <3

52022/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gregor oli ilmeisesti myös vitsaillut, ettei kun Suomessa on niin korkeat itsemu rhaluvut, he eivät pääse JO-keikoille. 

Ei se ihan näin mennyt. Joo, vitsaili niistä luvuista, mutta ei aivan näin. Musta huumori, jota kaikki ei ymmärrä. Minä ymmärrän, ja onhan se nyt naurettavaa, että toi oli yksi perusteista "dokumentissa".

Jakoi storyyn jonkun suomalaisen fanin laittaman läpän saatteella että kuka tykkää mustasta huumorista. Meni yli Joo ja poisti sen sitten. Ei ehkä irtisanomisperuste kuitenkaan...

Itsemurhaluvuista:

Suomessa tehtiin itsemurhia vielä 1990 - luvun alussa n. 1500 /vuosi. Tuolloin käynnistettiin Itsemurhien estämisprojekti. Sen myötä itsemurhien määrä puolittui, n. 700 - 800/ v ja on siinä pysynyt. Tuokin on vielä paljon.

Baltian maat ovat olleet myös itsemurhatilastojen kärjessä, myö Slovenia. En löytänyt netistä lukuja Sloveniasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
52023/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännittää se miten huominen menee JO:lla. Toivottavasti ei peruunnu ainakaan sään takia, LadySLO sanoi että huonoa keliä ollut. Tosin luulen että voisi olla helpotus bändille jos nämä keikat vielä jäisi väliin. B tarvitsisi varmasti lisää palautumisaikaa. Arvaavat että nyt seurataan erityisen tarkalla silmällä.

Mistä Bojanin oikein pitää palautua? Mä en ymmärrä näistä vihjailuista yhtään mitään, koska en seuraa häntä enkä yhtyettä herkeämättä. Onko jossakin vakavasti otettavassa mediassa uutisoitu Joker Outia koskevaa vai onko kohu taas pelkästään yliherkkää somea?

Sorry mut vaikutat ihmiseltä joka ei ymmärtäisi muutenkaan.

Kiitos kauniista sanoistasi!

Vierailija
52024/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gregor oli ilmeisesti myös vitsaillut, ettei kun Suomessa on niin korkeat itsemu rhaluvut, he eivät pääse JO-keikoille. 

Ei se ihan näin mennyt. Joo, vitsaili niistä luvuista, mutta ei aivan näin. Musta huumori, jota kaikki ei ymmärrä. Minä ymmärrän, ja onhan se nyt naurettavaa, että toi oli yksi perusteista "dokumentissa".

Jakoi storyyn jonkun suomalaisen fanin laittaman läpän saatteella että kuka tykkää mustasta huumorista. Meni yli Joo ja poisti sen sitten. Ei ehkä irtisanomisperuste kuitenkaan...

Itsemurhaluvuista:

Suomessa tehtiin itsemurhia vielä 1990 - luvun alussa n. 1500 /vuosi. Tuolloin käynnistettiin Itsemurhien estämisprojekti. Sen myötä itsemurhien määrä puolittui, n. 700 - 800/ v ja on siinä pysynyt. Tuokin on vielä paljon.

Baltian maat ovat olleet myös itsemurhatilastojen kärjessä, myö Slovenia. En löytänyt netistä lukuja Sloveniasta.

Sloveniassa viimeisin lukema 19,6. Suomessa joku 18,3. 

Vierailija
52025/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännittää se miten huominen menee JO:lla. Toivottavasti ei peruunnu ainakaan sään takia, LadySLO sanoi että huonoa keliä ollut. Tosin luulen että voisi olla helpotus bändille jos nämä keikat vielä jäisi väliin. B tarvitsisi varmasti lisää palautumisaikaa. Arvaavat että nyt seurataan erityisen tarkalla silmällä.

Mistä Bojanin oikein pitää palautua? Mä en ymmärrä näistä vihjailuista yhtään mitään, koska en seuraa häntä enkä yhtyettä herkeämättä. Onko jossakin vakavasti otettavassa mediassa uutisoitu Joker Outia koskevaa vai onko kohu taas pelkästään yliherkkää somea?

Oli sairaalassa tiputuksessa samana päivänä, kun Rekon ajojahti oli kiihkeimmillään. Todennäköisesti fiilis on p a s k a.

Siis tiputuksen takia koko hössötys suomalaisella vauvapalstalla! Onko keskustelu Sloveniassa yhtä kiihkeää?

On siinä ollut paljon muutakin. Anna olla.

Vierailija
52026/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos oli todellinen kysymys tai muita jotka eivät ihan perillä missä mennään niin:

Onnistunut mutta rankka UK-minitour takana JO:lla, suoraan hypestä myrskyn silmään managerin julkiseen somelynkkaukseen joka eskaloitui eilen ilmoitettuun yhteistyön päättymiseen joka kestänyt B:n koko aikuisiän, B joutunut myös sairaalaan tiputukseen tuossa UK:n ja somedraaman välissä ylirasituksen tms vuoksi ja on sulkenut 200K seuraajan sometilinsä toistaiseksi. Onneksi ilmeisesti media ei ole tarttunut näihin, eikä toivottavasti tartukaan. Seuraavassa haastattelussa voi olla haastava asetella sanoja.

On siinä aikamoinen setti yhteen viikkoon. Itselleni ei parin päivän breikki riittäisi saada itseni kokoon. Vaikka ei pitäisi bändistä niin toivon ihmisyyttä.

Vierailija
52027/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä olen rakastunut Kukkapaitaan. 🥰😘

Vierailija
52028/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä tulin tästä tosi hyvälle tuulelle! Iloa ja valoa. 😘

- Kukkapaita

Vierailija
52029/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli sairaalassa tiputuksessa samana päivänä, kun Rekon ajojahti oli kiihkeimmillään. Todennäköisesti fiilis on p a s k a.

Siis tiputuksen takia koko hössötys suomalaisella vauvapalstalla! Onko keskustelu Sloveniassa yhtä kiihkeää?

Sulla on tänään näköjään K & B - ketjun ankeutuspäivä kalenterissa. Eilen taisit trollata jossain muualla? Miten teillä muuten menee nää trollaukset, ihanko jonku lukujärjestyksen perusteella ankeutatte millon missäkin kestjussa ja palstalla?

Vierailija
52030/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upea kuva K:sta Kotkasta!

https://twitter.com/bykaarija/status/1684332615434739715

Jättäisi vaan hyvä mies nuo kulahtaneet nahkahousut jo pois. Polvikuppi jo liki puolessa sääressä.

Eikö noita voi teettää uusia? Minä kyllä tykkään noista.

Vierailija
52031/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin liityn Kukkapaita fan clubiin! Milloin ois meet & greet?

Vierailija
52032/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojanin vaikeudet on riittävä syy tämän ketjun sulkemiseksi. 

Alapeukuista päätellen ei ole riittävä syy. Mikähän olisi?

Vierailija
52033/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt tykätä JO:n musiikista, mutta en vain pääse siihen kiinni.. ja nyt tämä draama ja negavibat fandomissa ovat saaneet minut haluamaan vain etääntyä bändistä. Uudesta musiikista voisin pitää, mutta jos ne ovat niitä enkkuversioita, niin ei varmaan uppoa..

Toivottavasti kukaan ei lynkkaa mua, mutta mulla on vähän sama. Oikeastaan sytyin pelkästään K:n ja B:n shippauksesta. Kuuntelen K:lta muutamia biisejä säännöllisesti ja JO:lta lähinnä Carpe Diem. Keikoilla en ole ollenkaan käynyt mutta voisin joskus harkita. Olen yrittänyt tutustua paremmin JO:n musiikkiin, mutta en ihan saa kiinni. Tykkään silti seurata koko bändin menoa somessa. Vaikuttavat huikeilta persoonilta. Mitkähän biisit olisi JO:lta sellaisia, joita kannattaa lähteä kuuntelemaan? Toivon että olen edelleen tervetullut ketjuun. Tämä ei kuitenkaan ole se musafiilistelyketju pelkästään vaan ihan yleinen fiilistely.

Itsellä kävi niin, että kesti vähän aikaa ennen kuin pääsin JO musaan sisälle. Tässä pari linkkiä radio-ohjelmasta, jossa biisit on selkeässä muodossa ja voi helpottaa musakorvaa. Itselleni aukes näiden versioiden kuuntelu  ja keikkojen kautta. En vieläkään kuuntele biisien studioversioita.

Tokio

Vse kar vem

Ihanat matalat nuotit, joita Bojan laulaa. Onhan tää nyt vähän pepusta seurata pelkkää Kärtsää nyt.

Mä rakastan Bojanin ääntä. Siis se on jotenkin niin puhdas. Mä aloin itse vähän ehkä omaksikin yllätykseksi pitämään oikeestaan heti ensimmäisellä kuuntelulla JO:n musiikista. Carpe diemiä piti itseasiassa kuunnella parikin kertaa, kunnes jäi soimaan päähän. Mut hyviä biisejä heillä, tykkään kuunnella nykyisin heidän musiikkiaan, en osaa edes valita lempibiisiä, ehkä Demoni tai Novi Val ...

Sama mulla. Yritän kauheasti pinnistellä muistoja että missä vaiheessa aloin kuunnella heidän muuta tuotantoa, varmaan jossain kohtaa viisujen jälkeen mutta en muista tarkemmin. Jäi kuunteluun kyllä saman tien. Se haikeus iskee, B:n syvä tulkinta, ihana ääni, riehakkuus joissain biiseissä, epätoivo toisessa, raivo kolmannessa. Rakastan myös kuunnella miten ääntää äidinkieltään. Toivon että enkun lisäksi jäisi sloveeni mukaan, virkistävää ja tulee syvemmältä sydämestä kun sanoittaa ja tulkitsee sydämestään. En tiedä miksi niin moni sanoo ettei kuuntele studioversioita. Itse kuuntelen kyllä ja rakastan niitä. Toki livejä myös mutta en jaksa kännykkälaadulla tehtyjä rahinoita ja kirkumista kuunnella korvanappiin. Beerfest on mahtava ja toki jokunen radioshow yms myös. Jos on hyviä livelinkkejä lisää, saa vinkata!

Bojanin äidinkieltä voi kuulla Demonissa ja Onassa sekä tuossa A Sem Ti Povedalin livevedossa Belgradista. Sloveeni ei ole Bojanin äidinkieli.

Vierailija
52034/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ne välispiikit on ihan ok. En varsinaisesti ole niiden fani mutta en nyt vedä hernettä nenäänkään ja joskus on ollut ihan helmiä. Ei tosin ole vertailukohtaa kun on ainoa artisti jonka keikalla olen käynyt ja jota olen muutenkaan seurannut niin että välispiikit olisi tuttuja. Tosin välillä pelottaa että höpöttää niin kauan että pitää jättää joku biisi välistä kun aika loppuu. Tämäkin olisi kyllä ihan kärtsämäistä.

Vierailija
52035/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin liityn Kukkapaita fan clubiin! Milloin ois meet & greet?

Näen jo, miten tää lähtisi käsistä.

Vierailija
52036/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tekee kyllä mieli jo samppanjaa ja ei, ei ole sille liian aikaista 🍾🍾🍾

https://twitter.com/sansseriffic/status/1680640110474215425

Sitten vähän pahis B murusta 🔥🔥🔥

https://i.pinimg.com/564x/eb/4c/bb/eb4cbbb7e62e53d79f53e98053f3a4c6.jpg

Ja sitten vielä iloiset B ja K! 😂 💙 💚

https://images.cdn.yle.fi/image/upload/w_1920,h_1280,ar_1.5003663003663…

Kiitos, nää on....🔥

Vierailija
52037/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Marita Taavitsaisen vibrato on kyllä puuduttava Bojanilla. Heti pois tuo!!

Apua 😂 Missä biiseissä tää tulee? En oo kiinnittänyt huomiota ollenkaan. Vai onko liveversioissa?

Vierailija
52038/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva JO klippi josta pyöri lyhyempi versio aiemmin, itselle uusi tuo loppuosa.

https://www.instagram.com/reel/CupKqyzslUG/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
52039/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun joku kertoi jonkun sanoneen JO-fanien olevan kaikista toksisimpia, niin miksiköhän näin on? Johtuuko siitä, että euroviisut on erityisesti woke-väen suosiossa ja JO erityisen edistyksellinen ja avomielinen? Sitten vetävät puoleensa fanaatikkoja joiden mukaan kaikesta on oltava samaa mieltä?

Tuon kommentin kirjoitti eräs fani, joka piti Lontoon keikalta instaliveä ja se liittyi siihen, että hänen edessä seisoi aika pitkä nuori fani, joka ei tiennyt keikkaetikettiä vaan jatkuvalla huitomisellaan blokkasi hänen takana seisovien näkymän lavalle. Ei siis liity millään tavalla woke-juttuihin yms. Toivottavasti tuo kommentti ei ala elämään omaa elämäänsä.

Vierailija
52040/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsemurhaluvuista:

Slovenia ei ole Baltiassa...

Ketju on lukittu.