Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
51981/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt tykätä JO:n musiikista, mutta en vain pääse siihen kiinni.. ja nyt tämä draama ja negavibat fandomissa ovat saaneet minut haluamaan vain etääntyä bändistä. Uudesta musiikista voisin pitää, mutta jos ne ovat niitä enkkuversioita, niin ei varmaan uppoa..

Toivottavasti kukaan ei lynkkaa mua, mutta mulla on vähän sama. Oikeastaan sytyin pelkästään K:n ja B:n shippauksesta. Kuuntelen K:lta muutamia biisejä säännöllisesti ja JO:lta lähinnä Carpe Diem. Keikoilla en ole ollenkaan käynyt mutta voisin joskus harkita. Olen yrittänyt tutustua paremmin JO:n musiikkiin, mutta en ihan saa kiinni. Tykkään silti seurata koko bändin menoa somessa. Vaikuttavat huikeilta persoonilta. Mitkähän biisit olisi JO:lta sellaisia, joita kannattaa lähteä kuuntelemaan? Toivon että olen edelleen tervetullut ketjuun. Tämä ei kuitenkaan ole se musafiilistelyketju pelkästään vaan ihan yleinen fiilistely.

Itsellä kävi niin, että kesti vähän aikaa ennen kuin pääsin JO musaan sisälle. Tässä pari linkkiä radio-ohjelmasta, jossa biisit on selkeässä muodossa ja voi helpottaa musakorvaa. Itselleni aukes näiden versioiden kuuntelu  ja keikkojen kautta. En vieläkään kuuntele biisien studioversioita.

Tokio

Vse kar vem

Ihanat matalat nuotit, joita Bojan laulaa. Onhan tää nyt vähän pepusta seurata pelkkää Kärtsää nyt.

Mä rakastan Bojanin ääntä. Siis se on jotenkin niin puhdas. Mä aloin itse vähän ehkä omaksikin yllätykseksi pitämään oikeestaan heti ensimmäisellä kuuntelulla JO:n musiikista. Carpe diemiä piti itseasiassa kuunnella parikin kertaa, kunnes jäi soimaan päähän. Mut hyviä biisejä heillä, tykkään kuunnella nykyisin heidän musiikkiaan, en osaa edes valita lempibiisiä, ehkä Demoni tai Novi Val ...

Vierailija
51982/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän muutamankin lääkärin, jotka dissaavat potilaitaan surutta. Joten eipä siinä pitkä koulutus ole mitään auttanut 🤷🏻

Mulle Käärijän välispiikit on ihan ok. Enemmän vaivaannun joidenkin muiden artistien välispiikkien tyhjänpäiväisyyksistä, jotka myös toistuvat sanasta sanaan eri keikoilla. Eli jos olit eilen keikalla Porvoossa ja tänään Kuopiossa saat kuulla täsmälleen samat harjoitellut spiikit biisien välissä.

Käärijältä voi tulla mitä vaan tilanteen mukaan ja siitä mä tykkään.

Tuo on kyllä totta, monet artistit osaavat laulaa ja esiintyä, mutta välispiikit on yhtä tyhjän kanssa ja ulkoaopeteltuja. Käärijä kuuluu harvoihin poikkeuksiin.

Käärijän välispiikit on halpoja, tokmannitasoa. Suhun nyt vaan sattuu vetoamaan tuollainen puhe. Minuun ei.

Mun mielestä sillä on niitä hyviä ja sitten niitä huonoja. Esim sille ankalle nauroin ihan katketakseni, mutta sitten on niitä selkeitä ylilyöntejä kuten allas sea poolilla. Näitä ei ole onneksi omaan korvaan osunut pitkään aikaan, eli on ehkä ottanut opiksi saamastaan palautteesta.

Jep. Minusta yleensä ovat hyviä ja hauskoja, joskus tulee huteja. Mikä ei ole ihme, kun vuosia vitsailuaan treenailleille ammattikoomikoillekin tulee huteja, saati sitten ko. hommassa täysin amatöörille. Moving on.

juu, annetaanpa artistille sitä armoa nyt, mitä hänkin kaipaa. Onhan se niin, että kun yleisömäärä on noussut 20 -> 2000, niin ihan samat vitsit ja keinot ei myöskään enää toimi, mitä ennen. Vaatii varmasti totuttelua ja uusia ideoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51983/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tekee kyllä mieli jo samppanjaa ja ei, ei ole sille liian aikaista 🍾🍾🍾

https://twitter.com/sansseriffic/status/1680640110474215425

Sitten vähän pahis B murusta 🔥🔥🔥

https://i.pinimg.com/564x/eb/4c/bb/eb4cbbb7e62e53d79f53e98053f3a4c6.jpg

Ja sitten vielä iloiset B ja K! 😂 💙 💚

https://images.cdn.yle.fi/image/upload/w_1920,h_1280,ar_1.5003663003663…

Vierailija
51984/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gregor oli ilmeisesti myös vitsaillut, ettei kun Suomessa on niin korkeat itsemu rhaluvut, he eivät pääse JO-keikoille. 

Ei se ihan näin mennyt. Joo, vitsaili niistä luvuista, mutta ei aivan näin. Musta huumori, jota kaikki ei ymmärrä. Minä ymmärrän, ja onhan se nyt naurettavaa, että toi oli yksi perusteista "dokumentissa".

Mä "elän" mustasta huumorista. Se on auttanut monessa tilanteessa itseeni. Se on tää yhteiskunta, missä ei hyväksytä tai ymmärretä mitään.

Vierailija
51985/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän muutamankin lääkärin, jotka dissaavat potilaitaan surutta. Joten eipä siinä pitkä koulutus ole mitään auttanut 🤷🏻

Mulle Käärijän välispiikit on ihan ok. Enemmän vaivaannun joidenkin muiden artistien välispiikkien tyhjänpäiväisyyksistä, jotka myös toistuvat sanasta sanaan eri keikoilla. Eli jos olit eilen keikalla Porvoossa ja tänään Kuopiossa saat kuulla täsmälleen samat harjoitellut spiikit biisien välissä.

Tuo on kyllä totta, monet artistit osaavat laulaa ja esiintyä, mutta välispiikit on yhtä tyhjän kanssa ja ulkoaopeteltuja. Käärijä kuuluu harvoihin poikkeuksiin.

Käärijän välispiikit on halpoja, tokmannitasoa. Suhun nyt vaan sattuu vetoamaan tuollainen puhe. Minuun ei.

Mun mielestä sillä on niitä hyviä ja sitten niitä huonoja. Esim sille ankalle nauroin ihan katketakseni, mutta sitten on niitä selkeitä ylilyöntejä kuten allas sea poolilla. Näitä ei ole onneksi omaan korvaan osunut pitkään aikaan, eli on ehkä ottanut opiksi saamastaan palautteesta.

Jep. Minusta yleensä ovat hyviä ja hauskoja, joskus tulee huteja. Mikä ei ole ihme, kun vuosia vitsailuaan treenailleille ammattikoomikoillekin tulee huteja, saati sitten ko. hommassa täysin amatöörille. Moving on.

juu, annetaanpa artistille sitä armoa nyt, mitä hänkin kaipaa. Onhan se niin, että kun yleisömäärä on noussut 20 -> 2000, niin ihan samat vitsit ja keinot ei myöskään enää toimi, mitä ennen. Vaatii varmasti totuttelua ja uusia ideoita.

no nyt tuli totuuden siemen

Vierailija
51986/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Ja ihanaa torstaita kaikille!😍😍

Kotkasta:

https://twitter.com/tobesosun/status/1684305828503756800

https://twitter.com/tobesosun/status/1684320887737122817

https://twitter.com/circusmantis/status/1684306899401842689

https://twitter.com/onaplstika/status/1684291247626756096

Ihan mieletön tää CCC!

Häärijäkin joraa! 😃

Ihana Häärijä 💛 toivottavasti oli hyvä loma. Hyvin nyt jaksaa tanssia mukana!

Vierailija
51987/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä sekin toistaa samoja

Pari vakiolausetta on, muun 95% improaa. Useammalla keikalla olen kuullut ja aina eri jutut.

Yhdellä keikalla 52 v. täyttävälle naiselle pyydettiin onnittelulaulu, K sanoi "p*ska ikä mutta lauletaan silti". Hauskaa?

No onhan toi totta. Miks lässyttää jotain mikä ei olis edes ominta hänelle, jotain et "parhaassa iässä" ja p*skat on, itse melkein saman ikäinen ja onhan tää p*ska ikä! Musta oli ihan hauska heitto.

Vierailija
51988/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä kuinka nopeasti huomenna menee K:n konsertin Lontoon liput. Ja onkohan kysyntä niin kova, että joutuvat etsimään vieläkin suuremman paikan 😄

Vierailija
51989/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko muuten kaikki pyynnön lähettäneet saaneet Gregorin seurantaan?

Vierailija
51990/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos 20 tykkäsi näistä vitseistä, miksei 2000 voisi tykätä samoista vitseistä?

Vierailija
51991/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Ja ihanaa torstaita kaikille!😍😍

Kotkasta:

https://twitter.com/tobesosun/status/1684305828503756800

https://twitter.com/tobesosun/status/1684320887737122817

https://twitter.com/circusmantis/status/1684306899401842689

Ihan mieletön tää CCC!

Häärijäkin joraa! 😃

Ihana Häärijä 💛 toivottavasti oli hyvä loma. Hyvin nyt jaksaa tanssia mukana!

Siinä on turha jätkä

Vierailija
51992/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettaisit jo. 

Vierailija
51993/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen Mikke oli perseestä, Kris oli Jumalasta seuraava/psykopaatti riippuen kirjoittajasta ja tänään K on kaiken pahan alku ja juuri. Mitähän huomenna tapahtuu?

Vierailija
51994/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos 20 tykkäsi näistä vitseistä, miksei 2000 voisi tykätä samoista vitseistä?

se 2.rivin takalippisjonne pysty huutaa K:lle takaisin fuckyoutuu, mutta 210.rivin Camillalta se ei käy.

Vierailija
51995/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen Mikke oli perseestä, Kris oli Jumalasta seuraava/psykopaatti riippuen kirjoittajasta ja tänään K on kaiken pahan alku ja juuri. Mitähän huomenna tapahtuu?

Mikke on vähän maaninen ton häärimisensä kanssa, tuotoksiin nähden. Fiksoitunu objektiivivarastoonsa.

Vierailija
51996/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on näköjään jo niin pitkään jauhettu samalla porukalla, että on menkatkin synkronoituneet. Vissiin vuotopäivät käsillä kaikilla kun on niin ärhäkkää porukkaa. Vai onko tää nyt sitä estrogeenin puutetta? 😆

Vierailija
51997/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt tykätä JO:n musiikista, mutta en vain pääse siihen kiinni.. ja nyt tämä draama ja negavibat fandomissa ovat saaneet minut haluamaan vain etääntyä bändistä. Uudesta musiikista voisin pitää, mutta jos ne ovat niitä enkkuversioita, niin ei varmaan uppoa..

Toivottavasti kukaan ei lynkkaa mua, mutta mulla on vähän sama. Oikeastaan sytyin pelkästään K:n ja B:n shippauksesta. Kuuntelen K:lta muutamia biisejä säännöllisesti ja JO:lta lähinnä Carpe Diem. Keikoilla en ole ollenkaan käynyt mutta voisin joskus harkita. Olen yrittänyt tutustua paremmin JO:n musiikkiin, mutta en ihan saa kiinni. Tykkään silti seurata koko bändin menoa somessa. Vaikuttavat huikeilta persoonilta. Mitkähän biisit olisi JO:lta sellaisia, joita kannattaa lähteä kuuntelemaan? Toivon että olen edelleen tervetullut ketjuun. Tämä ei kuitenkaan ole se musafiilistelyketju pelkästään vaan ihan yleinen fiilistely.

Itsellä kävi niin, että kesti vähän aikaa ennen kuin pääsin JO musaan sisälle. Tässä pari linkkiä radio-ohjelmasta, jossa biisit on selkeässä muodossa ja voi helpottaa musakorvaa. Itselleni aukes näiden versioiden kuuntelu  ja keikkojen kautta. En vieläkään kuuntele biisien studioversioita.

Tokio

Vse kar vem

Ihanat matalat nuotit, joita Bojan laulaa. Onhan tää nyt vähän pepusta seurata pelkkää Kärtsää nyt.

Mä rakastan Bojanin ääntä. Siis se on jotenkin niin puhdas. Mä aloin itse vähän ehkä omaksikin yllätykseksi pitämään oikeestaan heti ensimmäisellä kuuntelulla JO:n musiikista. Carpe diemiä piti itseasiassa kuunnella parikin kertaa, kunnes jäi soimaan päähän. Mut hyviä biisejä heillä, tykkään kuunnella nykyisin heidän musiikkiaan, en osaa edes valita lempibiisiä, ehkä Demoni tai Novi Val ...

Sama mulla. Yritän kauheasti pinnistellä muistoja että missä vaiheessa aloin kuunnella heidän muuta tuotantoa, varmaan jossain kohtaa viisujen jälkeen mutta en muista tarkemmin. Jäi kuunteluun kyllä saman tien. Se haikeus iskee, B:n syvä tulkinta, ihana ääni, riehakkuus joissain biiseissä, epätoivo toisessa, raivo kolmannessa. Rakastan myös kuunnella miten ääntää äidinkieltään. Toivon että enkun lisäksi jäisi sloveeni mukaan, virkistävää ja tulee syvemmältä sydämestä kun sanoittaa ja tulkitsee sydämestään. En tiedä miksi niin moni sanoo ettei kuuntele studioversioita. Itse kuuntelen kyllä ja rakastan niitä. Toki livejä myös mutta en jaksa kännykkälaadulla tehtyjä rahinoita ja kirkumista kuunnella korvanappiin. Beerfest on mahtava ja toki jokunen radioshow yms myös. Jos on hyviä livelinkkejä lisää, saa vinkata!

Vierailija
51998/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettaisit jo. 

Mitä viisastelet? Siis instassa. Meinaan, että ite sain tänään auki

Vierailija
51999/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokio

Vse kar vem

Sama mulla. Yritän kauheasti pinnistellä muistoja että missä vaiheessa aloin kuunnella heidän muuta tuotantoa, varmaan jossain kohtaa viisujen jälkeen mutta en muista tarkemmin. Jäi kuunteluun kyllä saman tien. Se haikeus iskee, B:n syvä tulkinta, ihana ääni, riehakkuus joissain biiseissä, epätoivo toisessa, raivo kolmannessa. Rakastan myös kuunnella miten ääntää äidinkieltään. Toivon että enkun lisäksi jäisi sloveeni mukaan, virkistävää ja tulee syvemmältä sydämestä kun sanoittaa ja tulkitsee sydämestään. En tiedä miksi niin moni sanoo ettei kuuntele studioversioita. Itse kuuntelen kyllä ja rakastan niitä. Toki livejä myös mutta en jaksa kännykkälaadulla tehtyjä rahinoita ja kirkumista kuunnella korvanappiin. Beerfest on mahtava ja toki jokunen radioshow yms myös. Jos on hyviä livelinkkejä lisää, saa vinkata!

Siis kun tulkitsee *äidinkielellään

Vierailija
52000/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kyseli eilen Maarianhaminan CCC:tä, kun youtubelta katosi. Tässä ois tämmönen video sieltä:

https://twitter.com/koppitules/status/1683996579240239105

Löytyy youtunestakin:

Huikean shown kyllä veti ja porukka on ihan messissä! 👍

Ketju on lukittu.