Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä olen rakastunut Kukkapaitaan. 🥰😘
Mäkin liityn Kukkapaita fan clubiin! Milloin ois meet & greet?
Ihmiset kaipaa niin paljon kaikenlaisia idoleita. Siitä alkaa mielenkiinto ja tiedon etsiminen. Kun tietoa ei ole tarpeeksi, syntyvät huhupuheet, oletukset, juorut, epäilyt, shippailut.
Warning Kukkis, kohta sinäkin olet mielenkiinnon polttopisteessä..
Kaikki hyvin. Nou roblem!
- Kukkis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt tykätä JO:n musiikista, mutta en vain pääse siihen kiinni.. ja nyt tämä draama ja negavibat fandomissa ovat saaneet minut haluamaan vain etääntyä bändistä. Uudesta musiikista voisin pitää, mutta jos ne ovat niitä enkkuversioita, niin ei varmaan uppoa..
Toivottavasti kukaan ei lynkkaa mua, mutta mulla on vähän sama. Oikeastaan sytyin pelkästään K:n ja B:n shippauksesta. Kuuntelen K:lta muutamia biisejä säännöllisesti ja JO:lta lähinnä Carpe Diem. Keikoilla en ole ollenkaan käynyt mutta voisin joskus harkita. Olen yrittänyt tutustua paremmin JO:n musiikkiin, mutta en ihan saa kiinni. Tykkään silti seurata koko bändin menoa somessa. Vaikuttavat huikeilta persoonilta. Mitkähän biisit olisi JO:lta sellaisia, joita kannattaa lähteä kuuntelemaan? Toivon että olen edelleen tervetullut ketjuun. Tämä ei kuitenkaan ole se musafiilistelyketju pelkästään vaan ihan yleinen fiilistely.
Itsellä kävi niin, että kesti vähän aikaa ennen kuin pääsin JO musaan sisälle. Tässä pari linkkiä radio-ohjelmasta, jossa biisit on selkeässä muodossa ja voi helpottaa musakorvaa. Itselleni aukes näiden versioiden kuuntelu ja keikkojen kautta. En vieläkään kuuntele biisien studioversioita.
Tokio Vse kar vemIhanat matalat nuotit, joita Bojan laulaa. Onhan tää nyt vähän pepusta seurata pelkkää Kärtsää nyt.
Mä rakastan Bojanin ääntä. Siis se on jotenkin niin puhdas. Mä aloin itse vähän ehkä omaksikin yllätykseksi pitämään oikeestaan heti ensimmäisellä kuuntelulla JO:n musiikista. Carpe diemiä piti itseasiassa kuunnella parikin kertaa, kunnes jäi soimaan päähän. Mut hyviä biisejä heillä, tykkään kuunnella nykyisin heidän musiikkiaan, en osaa edes valita lempibiisiä, ehkä Demoni tai Novi Val ...
Sama mulla. Yritän kauheasti pinnistellä muistoja että missä vaiheessa aloin kuunnella heidän muuta tuotantoa, varmaan jossain kohtaa viisujen jälkeen mutta en muista tarkemmin. Jäi kuunteluun kyllä saman tien. Se haikeus iskee, B:n syvä tulkinta, ihana ääni, riehakkuus joissain biiseissä, epätoivo toisessa, raivo kolmannessa. Rakastan myös kuunnella miten ääntää äidinkieltään. Toivon että enkun lisäksi jäisi sloveeni mukaan, virkistävää ja tulee syvemmältä sydämestä kun sanoittaa ja tulkitsee sydämestään. En tiedä miksi niin moni sanoo ettei kuuntele studioversioita. Itse kuuntelen kyllä ja rakastan niitä. Toki livejä myös mutta en jaksa kännykkälaadulla tehtyjä rahinoita ja kirkumista kuunnella korvanappiin. Beerfest on mahtava ja toki jokunen radioshow yms myös. Jos on hyviä livelinkkejä lisää, saa vinkata!
Bojanin äidinkieltä voi kuulla Demonissa ja Onassa sekä tuossa A Sem Ti Povedalin livevedossa Belgradista. Sloveeni ei ole Bojanin äidinkieli.
Pystyttekö te jo korvakuulolta tunnistamaan eri slaavilaiset kieletkin toisistaan?
Osaan joitain slaavilaisia kieliä, mutta en tunnista. Belgradin vedossa arvasin, että A sem ti povedalin täytyy olla serbiaksi, kun yhtäkkiä lyriikat olivat ihan eri kuin mihin olen tottunut.
(-Eri)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännittää se miten huominen menee JO:lla. Toivottavasti ei peruunnu ainakaan sään takia, LadySLO sanoi että huonoa keliä ollut. Tosin luulen että voisi olla helpotus bändille jos nämä keikat vielä jäisi väliin. B tarvitsisi varmasti lisää palautumisaikaa. Arvaavat että nyt seurataan erityisen tarkalla silmällä.
Mistä Bojanin oikein pitää palautua? Mä en ymmärrä näistä vihjailuista yhtään mitään, koska en seuraa häntä enkä yhtyettä herkeämättä. Onko jossakin vakavasti otettavassa mediassa uutisoitu Joker Outia koskevaa vai onko kohu taas pelkästään yliherkkää somea?
Sorry mut vaikutat ihmiseltä joka ei ymmärtäisi muutenkaan.
Eikö täällä ollut esillä joku Slovenialainen lehti, muistaakseni 21.6. päivätty, jossa Bojania haastateltu. Toi jo siinä esille, että jaksaminen oli koetuksella. Jos muistan oikein, niin jotain tuohon tapaan oli suomennettuna.
Ja tää ollut vielä ennen tätä Twitterkaaosta. Joten siitä voi päätellä nykyistä vointia.
On se B aika heikko, jos menee rikki jostain managerin lähdöstä.
Voi se olla heikkokin, mutta se on ilmeisesti työskennellyt gn kanssa jo ihan teininä, toisin kuin nuo muut. Kyllähän se koville ottaa kun tällaisen takia tiet erkanee, varsinkin kun joutuu erottamaan jonkinlaisen ammatillisen isähahmon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännittää se miten huominen menee JO:lla. Toivottavasti ei peruunnu ainakaan sään takia, LadySLO sanoi että huonoa keliä ollut. Tosin luulen että voisi olla helpotus bändille jos nämä keikat vielä jäisi väliin. B tarvitsisi varmasti lisää palautumisaikaa. Arvaavat että nyt seurataan erityisen tarkalla silmällä.
Mistä Bojanin oikein pitää palautua? Mä en ymmärrä näistä vihjailuista yhtään mitään, koska en seuraa häntä enkä yhtyettä herkeämättä. Onko jossakin vakavasti otettavassa mediassa uutisoitu Joker Outia koskevaa vai onko kohu taas pelkästään yliherkkää somea?
Eikö täällä ollut esillä joku Slovenialainen lehti, muistaakseni 21.6. päivätty, jossa Bojania haastateltu. Toi jo siinä esille, että jaksaminen oli koetuksella. Jos muistan oikein, niin jotain tuohon tapaan oli suomennettuna.
Ja tää ollut vielä ennen tätä Twitterkaaosta. Joten siitä voi päätellä nykyistä vointia.
Tiedän, että provosoit tarkoituksella, mut tosiaan Gregor taitaa olla vähän enemmän kuin pelkkä manageri, ollut melkein 10 vuotta mukana Bojanin elämässä eli käytännössä lapsesta saakka. Ovat varmasti läheisiä. Totta kai tuntuu raskaalta jo pelkät syytökset läheistä ihmistä kohtaan ja sitten koko lopputulema.
Mietinkin just ennen ku B sulki tilinsä että se on jo tosi nuorena tehnyt kaikenlaista. Oli juontamassa tyyliin 18 vuotiaana ilmeisesti jotain (tv) gaalaa, aika laadukkaita musavideoita jo teinibändille yms. Managerin mukanaolo on tietysti mahdollistanut tällaisen.
Kaikki ei erota edes norjan ja tanskan kieliä toisistaan, mutta sloveenin, serbian ja kroaatin erottaa muka helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä olen rakastunut Kukkapaitaan. 🥰😘
Jostain syystä tulin tästä tosi hyvälle tuulelle! Iloa ja valoa. 😘
- Kukkapaita
Olitko Kukkis edellisellä K:n keikallasi ihan eturivissä? Näin jossain jonkun videopätkän tältä keikalta ja bongasin edestä ainakin yhden miespuolisen henkilön, jolla oli vihreää väriä tukassa. Kasvoja tai muuta ei kyllä näkynyt,hiuksia vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos oli todellinen kysymys tai muita jotka eivät ihan perillä missä mennään niin:
Onnistunut mutta rankka UK-minitour takana JO:lla, suoraan hypestä myrskyn silmään managerin julkiseen somelynkkaukseen joka eskaloitui eilen ilmoitettuun yhteistyön päättymiseen joka kestänyt B:n koko aikuisiän, B joutunut myös sairaalaan tiputukseen tuossa UK:n ja somedraaman välissä ylirasituksen tms vuoksi ja on sulkenut 200K seuraajan sometilinsä toistaiseksi. Onneksi ilmeisesti media ei ole tarttunut näihin, eikä toivottavasti tartukaan. Seuraavassa haastattelussa voi olla haastava asetella sanoja.
On siinä aikamoinen setti yhteen viikkoon. Itselleni ei parin päivän breikki riittäisi saada itseni kokoon. Vaikka ei pitäisi bändistä niin toivon ihmisyyttä.
Miten ihmeessä ne Coldplayn pojat kestää?
Tuskin kestääkään, en tajua miten kukaan kestää tuollaista. Jokainen maailmantähti on ihminen ja vielä todella herkkä sellainen ja valitettavan moni ei ole kestänyt. Mutta homma ja koneisto apuineenkin aivan eri tasolla vaikka Coldplaylla. JO on vielä kuitenkin verrattain pieni indie-bändi joka nyt ekaa kertaa pääsi enemmän keikkailemaan kotimaansa ulkopuolelle. Sekin meni tavallaan vihkoon. kun lopputulemana pitkän linjan manageri joutui väistymään. Toisin kuin Coldplay jättitoimijana, nää JO nuoret miehet vetää aika lailla keskenään tota hommaa, ei edes levy-yhtiötä ole takana. Esim just solistin niskaan kasaantuu ihan valtavasti ja viisujen jälkeinen nopea suosion kasvu jossa meidän Kärtsä ollut yhtenä nostattavana tekijänä, on taatusti ollut paitsi upea juttu myös iso stressi. Mua viehättää JO:ssa myös se tavallisuuden taivaallisuus mistä on puhuttu B yhteydessä. He ovat todella lahjakkaita ja itselleni tuo musa uppoaa kuin veitsi sulaan voihin. Eivät ole kuitenkaan mikään stadionbändi ulkomailla vielä - Sloveniassa on stadionkeikka tulossa lokakuussa - ja on jotenkin tosi ihana etuoikeus seurata tällaisen helmen kasvutarinaa. Nyt toki meni kiinni yksi tärkeä kanava tähän kun B joutui maistamaan suosion nurjaa puolta ja hänen kanavansa meni kiinni. Pelkät keikkailmoitukset eivät kauheasti sykähdytä ja pahoin pelkään että niitä kurkistuksia nähdään jatkossa paljon vähemmän. Sääli. Toivon että saavat hyviä ammattilaisia lisää ympärilleen jotta heidän energiansa ja jaksamisensa riittää siihen ytimeen, musaan, luomiseen, keikkailuun ja siitä kaikesta nauttimiseen. Mutta oman itsensä säilyttäen, ei minkään labelin sätkynukeiksi vaan omilla ehdoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että provosoit tarkoituksella, mut tosiaan Gregor taitaa olla vähän enemmän kuin pelkkä manageri, ollut melkein 10 vuotta mukana Bojanin elämässä eli käytännössä lapsesta saakka. Ovat varmasti läheisiä. Totta kai tuntuu raskaalta jo pelkät syytökset läheistä ihmistä kohtaan ja sitten koko lopputulema.
Voi tätä vatvontaa. Tilin sulkeminen voi olla pyyntö, että jättäkää rauhaan, tai pieni vihje.
Piti kiriä sata sivua, että pääsin taas kartalle. Pariin vanhempaan juttuun on pakko kommentoida:
1) Sukat ja sandaalit: mulla on parikymppiset lapset. Niiden elämässä nämä on ainoa hyväksyttävä jalkinevaruste, kuuminta hottia.
2) Rintakarvat: työssäni tapaan paljon paidattomia miehiä. On aivan tavallista, että on karvaiset jalat, mutta rinnassa ei ole yhtään ainoata karvaa. Sattumoisin myös omalla puolisollani ja toisella lapsellani sama tilanne. Sileä rinta ei siis tarkoita (välttämättä) että olisi sokeroitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt tykätä JO:n musiikista, mutta en vain pääse siihen kiinni.. ja nyt tämä draama ja negavibat fandomissa ovat saaneet minut haluamaan vain etääntyä bändistä. Uudesta musiikista voisin pitää, mutta jos ne ovat niitä enkkuversioita, niin ei varmaan uppoa..
Toivottavasti kukaan ei lynkkaa mua, mutta mulla on vähän sama. Oikeastaan sytyin pelkästään K:n ja B:n shippauksesta. Kuuntelen K:lta muutamia biisejä säännöllisesti ja JO:lta lähinnä Carpe Diem. Keikoilla en ole ollenkaan käynyt mutta voisin joskus harkita. Olen yrittänyt tutustua paremmin JO:n musiikkiin, mutta en ihan saa kiinni. Tykkään silti seurata koko bändin menoa somessa. Vaikuttavat huikeilta persoonilta. Mitkähän biisit olisi JO:lta sellaisia, joita kannattaa lähteä kuuntelemaan? Toivon että olen edelleen tervetullut ketjuun. Tämä ei kuitenkaan ole se musafiilistelyketju pelkästään vaan ihan yleinen fiilistely.
Itsellä kävi niin, että kesti vähän aikaa ennen kuin pääsin JO musaan sisälle. Tässä pari linkkiä radio-ohjelmasta, jossa biisit on selkeässä muodossa ja voi helpottaa musakorvaa. Itselleni aukes näiden versioiden kuuntelu ja keikkojen kautta. En vieläkään kuuntele biisien studioversioita.
Tokio Vse kar vemIhanat matalat nuotit, joita Bojan laulaa. Onhan tää nyt vähän pepusta seurata pelkkää Kärtsää nyt.
Mä rakastan Bojanin ääntä. Siis se on jotenkin niin puhdas. Mä aloin itse vähän ehkä omaksikin yllätykseksi pitämään oikeestaan heti ensimmäisellä kuuntelulla JO:n musiikista. Carpe diemiä piti itseasiassa kuunnella parikin kertaa, kunnes jäi soimaan päähän. Mut hyviä biisejä heillä, tykkään kuunnella nykyisin heidän musiikkiaan, en osaa edes valita lempibiisiä, ehkä Demoni tai Novi Val ...
Sama mulla. Yritän kauheasti pinnistellä muistoja että missä vaiheessa aloin kuunnella heidän muuta tuotantoa, varmaan jossain kohtaa viisujen jälkeen mutta en muista tarkemmin. Jäi kuunteluun kyllä saman tien. Se haikeus iskee, B:n syvä tulkinta, ihana ääni, riehakkuus joissain biiseissä, epätoivo toisessa, raivo kolmannessa. Rakastan myös kuunnella miten ääntää äidinkieltään. Toivon että enkun lisäksi jäisi sloveeni mukaan, virkistävää ja tulee syvemmältä sydämestä kun sanoittaa ja tulkitsee sydämestään. En tiedä miksi niin moni sanoo ettei kuuntele studioversioita. Itse kuuntelen kyllä ja rakastan niitä. Toki livejä myös mutta en jaksa kännykkälaadulla tehtyjä rahinoita ja kirkumista kuunnella korvanappiin. Beerfest on mahtava ja toki jokunen radioshow yms myös. Jos on hyviä livelinkkejä lisää, saa vinkata!
Bojanin äidinkieltä voi kuulla Demonissa ja Onassa sekä tuossa A Sem Ti Povedalin livevedossa Belgradista. Sloveeni ei ole Bojanin äidinkieli.
Pystyttekö te jo korvakuulolta tunnistamaan eri slaavilaiset kieletkin toisistaan?
Ei niitä tarvii korvakuulolta erottaa, biisien kielitiedot löytyy kyllä helposti. Mut kuulostaahan sloveeni ja serbia vähän erilaisilta keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Kris joutuu kyllä tosiaan kohta jättäytyyn pelkäksi manageriksi jos yksin hoitaa kaiken. Toki vielä on nuoruuden intoa ja intoa varmasti muutenkin, uutuuden viehätystä, mut onhan toi varmasti melko työlästä.
Tää on saanut kyllä ihmeelliset mittasuhteet. Kris on päivittänyt instaansa ihan samaan tapaan kuin ennenkin, vaikka muut eivät olekaan. Se että se ilmoitti Amsterdamin keikasta myös hollanniksi ei varmaan ole merkki siitä että kris olisi järjestänyt yhtään keikkaa tai tehnyt muutenkaan mitään mikä ei sen hommiin olisi aiemminkin kuulunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi se olla heikkokin, mutta se on ilmeisesti työskennellyt gn kanssa jo ihan teininä, toisin kuin nuo muut. Kyllähän se koville ottaa kun tällaisen takia tiet erkanee, varsinkin kun joutuu erottamaan jonkinlaisen ammatillisen isähahmon.
Tämäpä juuri. Taatusti tähänastisen elämänsä vaikeimpia asioita kun on saanut ilmeisen vakaata ja hyvää elämää elää. Käsittämätöntä empatiavajetta joillain ihmisillä.
Parin tunnin päästä vien koiran hoitoon ,ja keula kohti Kotkaa.Innolla odotan välispiikkejä,ne ovat hulvattomia ja rakastan niitä ,ikää mulla päälle 50,eli kyllä ne huvittavat muitakin kuin teinejä.Tiia onneksi kuvaa tänään ,joten upeita otoksia luvassa.Positiivisuutta vähän palstalaiset 👍
Käärijä fanisivuja syntyy kuin sieniä sateella. Nyt paidatonriehujafan (näin se raisi nimi olla). Mutta olisi kyllä voinut laittaa jonkun muun profiilikuvaksi kuin Käärijän / paidatonriehuja Ig:n profiilikuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä juuri. Taatusti tähänastisen elämänsä vaikeimpia asioita kun on saanut ilmeisen vakaata ja hyvää elämää elää. Käsittämätöntä empatiavajetta joillain ihmisillä.
Tarkalleen ottaen kukaan ulkopuolinen ei tiedä, mitä oikeasti on tapahtunut. Siksi spekulaatiot on aika turhia ja vain ruokkivat uusia spekulaatioita. Lähinnä tässä kai kiihkein fanikunta koittaa rauhoitella itseään.
Itse pidän Kn välispiikeistä mutta en ymmärrä miks vaaditaan että kaikkien tulisi niistä tykätä tai niitä kehua? :D onhan kaikilla omat lempi/inhokki biisinsäkin.
Kyllähän se on mielipiteitä herättävää jos ne spiikit on piikittelevät. Eikä kaikesta tarvi olla samaa mieltä
https://www.instagram.com/p/CuVeRGMt9lc/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
🔥
Hyvää keikkaa kaikille, jotka menossa 💪
Vierailija kirjoitti:
Parin tunnin päästä vien koiran hoitoon ,ja keula kohti Kotkaa.Innolla odotan välispiikkejä,ne ovat hulvattomia ja rakastan niitä ,ikää mulla päälle 50,eli kyllä ne huvittavat muitakin kuin teinejä.Tiia onneksi kuvaa tänään ,joten upeita otoksia luvassa.Positiivisuutta vähän palstalaiset 👍
Kuulostaa jotenkin mainokselta.
Käytännössä toinen niistä kyllä. Kirjaimellisesti äidinkielensä on serbia.