Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
52001/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna JO:n keikka 😊 Ja Kärtsältä kaks! Ihan huippu perjantai tulossa 😄

Vierailija
52002/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gregor oli ilmeisesti myös vitsaillut, ettei kun Suomessa on niin korkeat itsemu rhaluvut, he eivät pääse JO-keikoille. 

Ei se ihan näin mennyt. Joo, vitsaili niistä luvuista, mutta ei aivan näin. Musta huumori, jota kaikki ei ymmärrä. Minä ymmärrän, ja onhan se nyt naurettavaa, että toi oli yksi perusteista "dokumentissa".

Jakoi storyyn jonkun suomalaisen fanin laittaman läpän saatteella että kuka tykkää mustasta huumorista. Meni yli Joo ja poisti sen sitten. Ei ehkä irtisanomisperuste kuitenkaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
52003/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Ja ihanaa torstaita kaikille!😍😍

Kotkasta:

https://twitter.com/tobesosun/status/1684305828503756800

https://twitter.com/tobesosun/status/1684320887737122817

https://twitter.com/circusmantis/status/1684306899401842689

https://twitter.com/onaplstika/status/1684291247626756096

Kiitos! 💚

Hienoja kuvia Kotkasta

Niiden jälkeen kuva Juresta ja Janista, jotka leikittelevät ilmeisesti jotain tuhmaa mielessä. Olikohan 6. kuva.

Vierailija
52004/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kyseli eilen Maarianhaminan CCC:tä, kun youtubelta katosi. Tässä ois tämmönen video sieltä:

https://twitter.com/koppitules/status/1683996579240239105

Löytyy youtunestakin:

Huikean shown kyllä veti ja porukka on ihan messissä! 👍

Ja sitten kun tulee muita "biisejä" ku Cha Cha Cha ni porukka suolapatsaina

Vierailija
52005/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JO keikka kyllä voi olla melko surullinen huomenna.

Vierailija
52006/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kyseli eilen Maarianhaminan CCC:tä, kun youtubelta katosi. Tässä ois tämmönen video sieltä:

Löytyy youtunestakin:

Ootko katsonut jonkun muun kuin ccc vedon? Siis ihan Kärtsän omalta keikalta, ei festareilta?

Vierailija
52007/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko muuten kaikki pyynnön lähettäneet saaneet Gregorin seurantaan?

Lopettaisit jo. 

Mitä viisastelet? Siis instassa. Meinaan, että ite sain tänään auki

Mies ei ole edes ketjun aihe! 

Vierailija
52008/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Marita Taavitsaisen vibrato on kyllä puuduttava Bojanilla. Heti pois tuo!!

Mitä tarkoitatte tällä? Missä kohtaa siis tällainen kuuluu vai tarkoitatteko livevetoja? Joskus olen huomannut että käyttää jotain kaikua jännän paljon livenä ja olisi mun mielestä parempi ilman mutta mikä vibrato? En tunne tarpeeksi musiikin teoriaa selvästi. Saa nähdä paljonko poikia muokataan johonkin muottiin jos huhut pitää paikkaansa ja olisi levy-yhtiön kanssa viritetty bisneksiä. Tähän asti olleet indie-bändi ja saaneet tehdä oman näköistä. Se on viehättänyt itseäni, rosoa ja vähän sellaista luonnosmaistakin mukana mutta ihan timanttisen ammattimaista.

Vierailija
52009/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se valokuvaaja Tiia Öhman menee tällä viikolla joillekin keikoilla taas kuvaamaan!!!!

Upeita kuvia sitten taas tulossa!

Vierailija
52010/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää se miten huominen menee JO:lla. Toivottavasti ei peruunnu ainakaan sään takia, LadySLO sanoi että huonoa keliä ollut. Tosin luulen että voisi olla helpotus bändille jos nämä keikat vielä jäisi väliin. B tarvitsisi varmasti lisää palautumisaikaa. Arvaavat että nyt seurataan erityisen tarkalla silmällä.

Vierailija
52011/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettaisit jo. 

Mitä viisastelet? Siis instassa. Meinaan, että ite sain tänään auki

Mies ei ole edes ketjun aihe! 

Itse asiassa nyt vasta huomasin, että MIES on itse asiassa varsin pantavan näköinen. Kun selailin Instaansa läpi.

Vierailija
52012/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Meinaatko ehtiä keikoille? Virtuaalitodellisuudessa kaikki on mahdollista!

Vierailija
52013/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyy youtunestakin:

Suosittelen sulle Areenasta löytyvää K:n Kesärauha keikkaa.

https://areena.yle.fi/1-65853132

Vierailija
52014/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan mukavat koulutukset alla ja kuukausipalkkakin on kiva, mutta siitä huolimatta käyn K:n keikoilla, nautin musiikista ja spiikeistä. Koko miehestä. Ihan oma tunnelmansa ja aivan omanlaisensa energia.

Sen sijaan en ole koskaan ymmärtänyt tätä, että ihmisiä vertaillaan esimerkiksi koulutuksen perusteella ja oletetaan jonkun olevan typerämpi, koska ei ole käyttänyt yhtä paljon aikaansa opiskeluun, kuin muut. Eihän se automaattisesti tarkoita, että ei olisi esimerkiksi päätä päästä lukemaan jotakin. Ja vaikka ei pääsisi, ei sekään tee ihmisestä yhtään sen tyhmempää mun silmissä. Välillä mietin, mistä tulee se ihmisten tarve päästä anonyymisti haukkumaan tai arvostelemaan muita. Oma päivä pelastettu, jonkun toisen päivä pilattu?

- Kukkapaita

Haluatko "olen parempi ihminen" pokaalin?

Kiitos, en tarvitse. Haluaisin, että ihmiset ois toisilleen ihmisiä.

Vierailija
52015/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa myös mua että ottaako uusia seuraajia.

Vierailija
52016/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Marita Taavitsaisen vibrato on kyllä puuduttava Bojanilla. Heti pois tuo!!

Mitä tarkoitatte tällä? Missä kohtaa siis tällainen kuuluu vai tarkoitatteko livevetoja? Joskus olen huomannut että käyttää jotain kaikua jännän paljon livenä ja olisi mun mielestä parempi ilman mutta mikä vibrato? En tunne tarpeeksi musiikin teoriaa selvästi. Saa nähdä paljonko poikia muokataan johonkin muottiin jos huhut pitää paikkaansa ja olisi levy-yhtiön kanssa viritetty bisneksiä. Tähän asti olleet indie-bändi ja saaneet tehdä oman näköistä. Se on viehättänyt itseäni, rosoa ja vähän sellaista luonnosmaistakin mukana mutta ihan timanttisen ammattimaista.

Vibrato on se kun sävelen lopuksi "huojutetaan" ääntä, että kuulostaisi pehmeämmältä ja sointuvammalta.

Vierailija
52017/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JO keikka kyllä voi olla melko surullinen huomenna.

Kiva olis nähdä se keikka. Taitaa Novi Val pojilta soittamatta.

Vierailija
52018/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännittää se miten huominen menee JO:lla. Toivottavasti ei peruunnu ainakaan sään takia, LadySLO sanoi että huonoa keliä ollut. Tosin luulen että voisi olla helpotus bändille jos nämä keikat vielä jäisi väliin. B tarvitsisi varmasti lisää palautumisaikaa. Arvaavat että nyt seurataan erityisen tarkalla silmällä.

Mistä Bojanin oikein pitää palautua? Mä en ymmärrä näistä vihjailuista yhtään mitään, koska en seuraa häntä enkä yhtyettä herkeämättä. Onko jossakin vakavasti otettavassa mediassa uutisoitu Joker Outia koskevaa vai onko kohu taas pelkästään yliherkkää somea?

Vierailija
52019/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä Bojanin oikein pitää palautua? Mä en ymmärrä näistä vihjailuista yhtään mitään, koska en seuraa häntä enkä yhtyettä herkeämättä. Onko jossakin vakavasti otettavassa mediassa uutisoitu Joker Outia koskevaa vai onko kohu taas pelkästään yliherkkää somea?

Oli sairaalassa tiputuksessa samana päivänä, kun Rekon ajojahti oli kiihkeimmillään. Todennäköisesti fiilis on p a s k a.

Vierailija
52020/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry mut vaikutat ihmiseltä joka ei ymmärtäisi muutenkaan.

Ketju on lukittu.