Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
51961/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea kuva K:sta Kotkasta!

https://twitter.com/bykaarija/status/1684332615434739715

Jättäisi vaan hyvä mies nuo kulahtaneet nahkahousut jo pois. Polvikuppi jo liki puolessa sääressä.

Vierailija
51962/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän muutamankin lääkärin, jotka dissaavat potilaitaan surutta. Joten eipä siinä pitkä koulutus ole mitään auttanut 🤷🏻

Mulle Käärijän välispiikit on ihan ok. Enemmän vaivaannun joidenkin muiden artistien välispiikkien tyhjänpäiväisyyksistä, jotka myös toistuvat sanasta sanaan eri keikoilla. Eli jos olit eilen keikalla Porvoossa ja tänään Kuopiossa saat kuulla täsmälleen samat harjoitellut spiikit biisien välissä.

Käärijältä voi tulla mitä vaan tilanteen mukaan ja siitä mä tykkään.

kyllä sekin toistaa samoja

Pari vakiolausetta on, muun 95% improaa. Useammalla keikalla olen kuullut ja aina eri jutut.

Yhdellä keikalla 52 v. täyttävälle naiselle pyydettiin onnittelulaulu, K sanoi "p*ska ikä mutta lauletaan silti". Hauskaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51963/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon hoksannu että täällä monesti aamuisin joku yrittää aina moittia Käärijää, milloin mistäkin syystä. Sitte porukka joko lähtee siihen mukaan tai sitte vaihtuu puheenaihe. Eilen oli ihan sama meininki mutta sitte Rekon jutun käänteet vei keskustelun mennessään.

Nytkin vaikuttaa että kyseinen kirjoittelija (en tahtois sanoa trolli kun en usko että ihan trollitrolli on, vaan enemmänkin joku joka jostain syystä tahtoo aina ottaa negatiivisen lähestymistavan kaikkeen) keskustelee täällä itsekseen.

Onkohan hän se ystävämme alapeukuttaja?

Vierailija
51964/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te ootte. Tuomitsette nää Twitteriläiset monta päivää. Sitten joku tulee kertomaan, että nyt ne on kirjoittaneet K:n välispiikeistä ja vastaukseksi alatte itse haukkumaan niitä spiikkejä myös.

Vierailija
51965/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta!😊😊

Kotka oli mesnestys! Ei ihme, että lisäsivät tälle päivälle toisen keikan:

Käärijää tultiin katsomaan Meripäiville Lappeenrannasta asti – Jono ulottui kaupungintalon taakse 💚💚

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/6096708?utm_source=dlvr.it&utm_…

Ihan mahtavaa! K kerää kansa yhteen huimin määrin. Ihanaa kun on edelleen hyvällä tuulella ja jaksaa tän kovan keikkarumban, mikä hänellä tällä viikolla on.👍

Kerää yhteen ja sitten vaan ihme pisteliästä vittuilua. Minä pelkään ja välttelen tuollaisia ihmisiä esim töissä. Tuollaisia jotka "huumorin" varjolla pistelevät kanssaihmisiään. En ymmärrä, mitä henkisesti kohottavaa tuossa on.

Vai onko tarkoitus ollakaan. Ehkä kaikki eivät sellaista kaipaa.

Henkisesti kohottavia asioita K:n keikoilla itselle on esimerkiksi adrenaliini, hyvänolon tunne, yhteenkuuluvuudentunne, se tunne että saa vaan tulla paikalle ja olla oma itsensä. Jatkanko listaa?

Myös muut artistit "aiheuttavat" yleisössä saman tunteen, fiiliksen ja sen vuoksi ihmiset artistien/bändien keikoille menevät. Ihan nuo kaikki tunteet löydän itsestäni muidenkin artistien keikoilla, enhän niissä muusta syystä kävisikään. Ei K ole tuossa tunnelmanluomisessa mitenkään erityinen ja poikkeus.

Suomalaiset on kyllä tasapäistämisen mestareita. Ketään ei saa kohottaa toisia ylemmäs. Kaikista pitää tykätä yhtä paljon.

Tässä on vaan se perustavan laatuinen ongelma, että sitä ei osata tehdä muutoin kuin toista lyttäämällä.

Ei tarvitse olettaa, kun minä tykkään näin paljon niin muidenkin on tykättävä vähintään saman verran. Toinen tykkää jostain toisesta artistista yhtä paljon tai enemmän, ja tämän ymmärtämisessä sekä hvyäksymisessä ihmisillä on usein vaikeuksia.

Vierailija
51966/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän muutamankin lääkärin, jotka dissaavat potilaitaan surutta. Joten eipä siinä pitkä koulutus ole mitään auttanut 🤷🏻

Mulle Käärijän välispiikit on ihan ok. Enemmän vaivaannun joidenkin muiden artistien välispiikkien tyhjänpäiväisyyksistä, jotka myös toistuvat sanasta sanaan eri keikoilla. Eli jos olit eilen keikalla Porvoossa ja tänään Kuopiossa saat kuulla täsmälleen samat harjoitellut spiikit biisien välissä.

Pari vakiolausetta on, muun 95% improaa. Useammalla keikalla olen kuullut ja aina eri jutut.

Yhdellä keikalla 52 v. täyttävälle naiselle pyydettiin onnittelulaulu, K sanoi "p*ska ikä mutta lauletaan silti". Hauskaa?

Oli minusta. Ja se nainen nauroi miehensä kanssa.

Vierailija
51967/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upea kuva K:sta Kotkasta!

https://twitter.com/bykaarija/status/1684332615434739715

Jättäisi vaan hyvä mies nuo kulahtaneet nahkahousut jo pois. Polvikuppi jo liki puolessa sääressä.

No saat sinäkin huomiota ja kehuja. Pus pus olet ihana <3

Vierailija
51968/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, taas on paikalla joku trolli lietsomassa epäsopua. Jätetään sellaiset omaan arvoonsa ja jatketaan elämää palstalla tai jossain muualla.

Vierailija
51969/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos K olisi itse esim 54v, niin saattaisi upota. Tuo ei.

Vierailija
51970/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan mukavat koulutukset alla ja kuukausipalkkakin on kiva, mutta siitä huolimatta käyn K:n keikoilla, nautin musiikista ja spiikeistä. Koko miehestä. Ihan oma tunnelmansa ja aivan omanlaisensa energia.

Sen sijaan en ole koskaan ymmärtänyt tätä, että ihmisiä vertaillaan esimerkiksi koulutuksen perusteella ja oletetaan jonkun olevan typerämpi, koska ei ole käyttänyt yhtä paljon aikaansa opiskeluun, kuin muut. Eihän se automaattisesti tarkoita, että ei olisi esimerkiksi päätä päästä lukemaan jotakin. Ja vaikka ei pääsisi, ei sekään tee ihmisestä yhtään sen tyhmempää mun silmissä. Välillä mietin, mistä tulee se ihmisten tarve päästä anonyymisti haukkumaan tai arvostelemaan muita. Oma päivä pelastettu, jonkun toisen päivä pilattu?

- Kukkapaita

Hyvin sanottu siellä eturivissä :) Niin kuin Kärdekin jossain haastattelussa sanoi, että huomasi voivansa huonosti, kun kävi anonyymisti kirjoittelemassa negaa jollekin palstalle. 

Jos sekin oli lukenut jotain keskustelupalstalta, josta oli alkanut voimaan huonosti.

Vierailija
51971/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gregor oli ilmeisesti myös vitsaillut, ettei kun Suomessa on niin korkeat itsemu rhaluvut, he eivät pääse JO-keikoille. 

Vierailija
51972/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä totta, monet artistit osaavat laulaa ja esiintyä, mutta välispiikit on yhtä tyhjän kanssa ja ulkoaopeteltuja. Käärijä kuuluu harvoihin poikkeuksiin.

Käärijän välispiikit on halpoja, tokmannitasoa. Suhun nyt vaan sattuu vetoamaan tuollainen puhe. Minuun ei.

Mun mielestä sillä on niitä hyviä ja sitten niitä huonoja. Esim sille ankalle nauroin ihan katketakseni, mutta sitten on niitä selkeitä ylilyöntejä kuten allas sea poolilla. Näitä ei ole onneksi omaan korvaan osunut pitkään aikaan, eli on ehkä ottanut opiksi saamastaan palautteesta.

Vierailija
51973/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa olen suurinpiirtein samanikäinen ja voin vakuuttaa, että olisin ottanut tuon todellakin vastaan vitsinä 😂

Vierailija
51974/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, ankeuttaja taas keksinyt uuden aiheen, Käärijän välispiikit. Pakko ihailla kyllä tuota määrätietoisuutta ja kekseliäisyyttä ankeutukselle.

Tää ilmestyy tänne aina määrätyin väliajoin, kannatta ohittaa ja jättää huomioitta. Alkaa aina koulutuksesta ja älykkyydestäkin väittelemään.

Vierailija
51975/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni 52-vuotias nainen saattaa olla samaa mieltä, että p*ska ikä.

Vierailija
51976/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä totta, monet artistit osaavat laulaa ja esiintyä, mutta välispiikit on yhtä tyhjän kanssa ja ulkoaopeteltuja. Käärijä kuuluu harvoihin poikkeuksiin.

Käärijän välispiikit on halpoja, tokmannitasoa. Suhun nyt vaan sattuu vetoamaan tuollainen puhe. Minuun ei.

Mun mielestä sillä on niitä hyviä ja sitten niitä huonoja. Esim sille ankalle nauroin ihan katketakseni, mutta sitten on niitä selkeitä ylilyöntejä kuten allas sea poolilla. Näitä ei ole onneksi omaan korvaan osunut pitkään aikaan, eli on ehkä ottanut opiksi saamastaan palautteesta.

Jep. Minusta yleensä ovat hyviä ja hauskoja, joskus tulee huteja. Mikä ei ole ihme, kun vuosia vitsailuaan treenailleille ammattikoomikoillekin tulee huteja, saati sitten ko. hommassa täysin amatöörille. Moving on.

Vierailija
51977/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otetaas tähän väliin K:n välispiikki-galluppi, kun näyttäisi tämä aihe olevan aamun agenda..

Peukku ylös: tykkään!

Peukku alas: nope!

Tilanne on:

36 ylös

7 alas

Vierailija
51978/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

toi voi olla ittensä etäännyttämistä tuosta "lähetä sillejasille terveiset" tai "laula sillejasille jotain" Mietitäänpä varmasti kaksi kertaa, kun seuraavan kerran ruinataan 😁

Vierailija
51979/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gregor oli ilmeisesti myös vitsaillut, ettei kun Suomessa on niin korkeat itsemu rhaluvut, he eivät pääse JO-keikoille. 

Ei se ihan näin mennyt. Joo, vitsaili niistä luvuista, mutta ei aivan näin. Musta huumori, jota kaikki ei ymmärrä. Minä ymmärrän, ja onhan se nyt naurettavaa, että toi oli yksi perusteista "dokumentissa".

Vierailija
51980/123801 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, ankeuttaja taas keksinyt uuden aiheen, Käärijän välispiikit. Pakko ihailla kyllä tuota määrätietoisuutta ja kekseliäisyyttä ankeutukselle.

Tää ilmestyy tänne aina määrätyin väliajoin, kannatta ohittaa ja jättää huomioitta. Alkaa aina koulutuksesta ja älykkyydestäkin väittelemään.

Mitäpä jos jättäisitte muitten kirjoittajien kyttäämisen. Av-palsta ei ole suljettu ryhmä, jonne vain harvoilla ja valituilla on pääsy.

Ketju on lukittu.