Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
50021/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kutsuu kiitorata! 😋

Onneks K lla ei rintakarvoja. Hyvinmuodostuneet titsut jäis peittoon.😋

Vierailija
50022/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oikeasti huolettaa Bojanin vointi. Jos hän ois kotona hyvinvoivana, ois kai ne laittanu jonku päivityksen faneja rauhottaakseen?

Kyseessä on yksityisasia, etkä sinä sille kuitenkaan mitään mahtaisi, vaikka Bojan ois sairaalassa taas, mitä en usko. Minusta olisi ärsyttävää, jos postailisivat yhtään mitään siksi, että jotkut fanit odottavat sitä, jos eivät itse halua asiaan palata.

Mulle tuli mieleen, että oiskohan kyse vain ihan tästä samasta asiasta:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009625354.html&nbsp;

Mut olihan sille (Bojanille) tullut huono olo jne. Sairastunut. Varmaan on joku kontrollikäynti edessä. Et mistä johtui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50023/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oikeasti huolettaa Bojanin vointi. Jos hän ois kotona hyvinvoivana, ois kai ne laittanu jonku päivityksen faneja rauhottaakseen?

Fanit vois vaikka hankkia oman elämän, ettei tarvi koko ajan Bojanissa roikkua. Ei oo mitään velvollisuutta joka asiasta faneille tiedottaa, ne saa olla vapaalla tai sairastaa niinkun muutkin ihmiset ja se ei sulle kuulu.

Nyt kyllä siinä mielessä valitettavasti "kuuluu", koska B on ITSE kertonut asian heti, ja näyttänyt videolla tiputusjälkeä kädessään ja surukasvojaan. Hän kertoo tietysti lisää, jahka jaksaa. On kuitenkin eri asia kuin joku julkkis, joka ei kerro vaivoistaan tai jos kertoo, niin paljon myöhemmin. 😒

Vierailija
50024/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fanit vois vaikka hankkia oman elämän, ettei tarvi koko ajan Bojanissa roikkua. Ei oo mitään velvollisuutta joka asiasta faneille tiedottaa, ne saa olla vapaalla tai sairastaa niinkun muutkin ihmiset ja se ei sulle kuulu.

Ennen tietoa tiputuksesta toivoinkin, ettei heistä kuulu koko viikkoon, mutta tarkoitan, että tällaista tietoa ei tarvisi kertoa, jos ei sitten jatkossa kerrota kaiken olevan hyvin.

Jos heidän 28.7 keikkaa ei peruta, kaikki hyvin. Pitääkö hänen nyt tehdä videopäiväkirja olostaan faneille? :D Heidän faninsa luulevat jo tietävänsä heidät paremmin kuin tietävätkään, joten kannatan etäisyyden pitoa ja rajan vetoa

Miksi pitää aina liiotella. Yks stoori, että voin jo paremmin ja nyt lomailen loppuviikon, riittäis. Tai sitte ei laita noita tiputusjuttuja ollenkaan, niin tätäkään tarvetta ei olis.

Eiköhän se ollut osittain myös viesti noille tietyille sekopäille, jotka vaatii tilintekoa ja kaikennäköistä tuolla Twitterissä. Että hei, täällä voidaan huonosti, katsokaa mitä olette saaneet, nyt vähän armoa.

Vierailija
50025/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kutsuu kiitorata! 😋

Mielenkiintona pina colada ja kiitorata 😁

Vierailija
50026/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan on ihan söpö. Mutta ei se kuuma ole, liian kaunis poika. Menee samaan kategoriaan nuoren Siltsun, anatuden ja adamlambertin kanssa.

Siltsu minkään ikäisenä mainittuna Bojanin yhteydessä, apua!

En ota nyt kantaa siltsuun, mutta näin ei-bojanistina  voin sanoa, että kaikki eivät näe B:tä jumalaisena taikaolentona. Minulle hän näyttää perus, suht. komealta mieheltä, jollaisia löytyy n. 5 jokaiselta luokalta koulussa. Hän on kyllä luonteeltaan mukava, ja erityisesti K:n kanssa hauska ja leikkisä (en tiedä kameran ulkopuolella). Ei siis mitään negatiivista sanottavaa ulkonäöstä eikä luonteesta, mutta joillekin täällä hän vaikuttaa olevan yli-ihminen, mikä kuulostaa aika hauskalta omaan korvaani :D 

Tämä selvä! Minäkään en täällä silti jatkuvasti hoe, että Käärijä ei ole ollenkaan minusta kuuma, komea tai makuuni, koska tiedän, ettei sellaisista kommenteista tykätä. Makuja on monia onneksi.

Kyllä noita K:n epäseksikkyydestä hokijoita on joka päivä palstalla (niistä vihaajista puhumattakaan). Eikä kommenttini ollut negatiivinen. Täysin neutraali! Arvostan B:tä artistina ja K:n kaverina todella paljon

Linkkaapa vaikka muutama tältä tai eiliseltä? En kyllä ole nähnyt. Sen sijaan täällä tuntuu olevan paljon herkkänahkaisia K:n faneja. Esim se ei ole K:n haukkumista, jos sanoo, ettei Bojan kelvannut hänelle, mutta K-fanien mielestä on! Vai haukkuuko K mielestänne nyt itse itseään, koska ei ole Bojanin kanssa vaan myrtsin?

Joka toinen päivä täällä on joku lynkkaus K:ta kohtaan, jos et ole huomannut. Täältä poistuu niin paljon kommentteja, ja minulla on parempaakin tekemistä, joten en taida linkata. Näiden sivujen selaaminen ei kuulu prioriteettilistalleni. Mutta kyllä niitä täällä näkee. Jos et huomaa, taas viimeiset sivut ovat täynnä näitä "B on jumalainen, kakkaa glitteriä ja täydellinen tieteellisesti todistetusti". En ymmärrä tuota viimeistä pointtiasi. Se ei ole loukkaus K:ta kohtaan jos sanot, että B ei kelpaa hänelle. Se olisi loukkaus B:tä kohtaan. En ajattele niin, koska K:lle ei "kelpaisi" kukaan mies, koska ei ole heistä kiinnostunut. 

Onko sinusta siis kommentti "Bojan on jumalainen ja kakkaa glitteriä" Kärden haukkumista???  Nyt en tajua. Todistaa vain pointtini, että jos täällä surraan sitä, että Bojan ei ole yhdessä Käärijän kanssa, se on Käärijän haukkumista joidenkin mielestä.

Mikään Bojanin ylistäminen ei ole Käärijän haukkumista!

Vierailija
50027/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kutsuu kiitorata! 😋

Onneks K lla ei rintakarvoja. Hyvinmuodostuneet titsut jäis peittoon.😋

Boitsunkin mukavampi nuoleskella kun ei mene karvoja suuhun.

Vierailija
50028/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sieltä taas pompsahtaa joku uutispommi just ennen klo 23.

Jos tekevät musiikkia yhdessä, niin biisikin varmaan julkaistaan klo 22.57. Ja se kestää kolme minuuttia.

Vierailija
50029/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilisen jälkeen todella toivon että Kärde olisi menossa sinne Sloveniaan, enkä edes mitkään shippilasit silmillä (vaikka sellaisetkin omistan), vaan ihan siitä syystä että tekisi varmasti molemmille todella hyvää päästä tuulettamaan päätä toisen seuraan. K olis täysi suomituristi siellä, niin saisi B ihan jotain muuta ajateltavaa. Ja sama toisin päin kun K:ta taas revitään täällä joka suuntaan. Ehkä olen sit naiivi, mutta en nää syytä miksei heillä jatkuisi se sama homma, että toistensa seurassa ja siinä keskinäisen uunoilun lomassa pystyvät unohtamaan hetkeksi kaikki ympäristön paineet ja odotukset.

Samaa olen vähän miettinyt. Molemmat on maininnut haastatteluissa, kuinka unohtivat viisujen paineet, kun viettivät aikaa yhdessä tehden kaikkia hölmöjä juttuja. Voisi sama tehdä hyvää hektisen kiertue-elämän ja sosiaalisen median ja julkisuuden tuomien paineiden lomassa.

Silti Jesse kertoi siinä podcastissa yhden tehtävänsä ollut Jeren maadoittaminen.

Vierailija
50030/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen tietoa tiputuksesta toivoinkin, ettei heistä kuulu koko viikkoon, mutta tarkoitan, että tällaista tietoa ei tarvisi kertoa, jos ei sitten jatkossa kerrota kaiken olevan hyvin.

Jos heidän 28.7 keikkaa ei peruta, kaikki hyvin. Pitääkö hänen nyt tehdä videopäiväkirja olostaan faneille? :D Heidän faninsa luulevat jo tietävänsä heidät paremmin kuin tietävätkään, joten kannatan etäisyyden pitoa ja rajan vetoa

Miksi pitää aina liiotella. Yks stoori, että voin jo paremmin ja nyt lomailen loppuviikon, riittäis. Tai sitte ei laita noita tiputusjuttuja ollenkaan, niin tätäkään tarvetta ei olis.

Eiköhän se ollut osittain myös viesti noille tietyille sekopäille, jotka vaatii tilintekoa ja kaikennäköistä tuolla Twitterissä. Että hei, täällä voidaan huonosti, katsokaa mitä olette saaneet, nyt vähän armoa.

Mutta eihän ne sitä tajua! Ovat laittaneet jo tiputuksenkin Rekon piikkiin!

Onko näin?

Vierailija
50031/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulette, että jos se eilinen oiski ollu Kärtsän tiputuspäivitys, oisko Jorvin edessä montaki fania oottelemassa?

Vierailija
50032/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kutsuu kiitorata! 😋

Ei nyt ihan, mutta karvaton ja karvainen:🤣😅😂

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https…

Miten toi K osaa ton "taikavoimaa keijujen" -biisin 🤭 Onkohan kummitytön kanssa katsellut näitä Twixejä vai mitä ne on. Ei kai kuitenkaan twinks 🥴

Olen samaa ikäluokkaa K:n kanssa. Tuo ohjelma on sellainen, mitä meidän lapsuudessa katsoimme, kaikki osaa tuon laulun :D

Okei mä oon liian vanha sitten. 😀

Vierailija
50033/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt muuten twitterissä joku fani ihmettelee että mitä tapahtuu kun so many getting suspended. Toivon että tässä nyt tulisi joku järki näihin rienaajiin.

Siis mitä toi tarkoittaa?

Vierailija
50034/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kutsuu kiitorata! 😋

Ei nyt ihan, mutta karvaton ja karvainen:🤣😅😂

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https…

Ihana video! Ja noista sääristä päätellen oon samaa mieltä, että K takuulla sheivaa tai sokeroi yläkroppansa, ei varmasti ole luonnostaan karvatonk kun jaloissakin on tollaset villahousut :D.

Vierailija
50035/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokuhan siellä Twitterissä jo sanoi että tuli vähän huono omatunto Bojanin johdosta johon toinen uhosi että hei, kyse on meidän turvallisuudestamme. 😶

Vierailija
50036/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilisen jälkeen todella toivon että Kärde olisi menossa sinne Sloveniaan, enkä edes mitkään shippilasit silmillä (vaikka sellaisetkin omistan), vaan ihan siitä syystä että tekisi varmasti molemmille todella hyvää päästä tuulettamaan päätä toisen seuraan. K olis täysi suomituristi siellä, niin saisi B ihan jotain muuta ajateltavaa. Ja sama toisin päin kun K:ta taas revitään täällä joka suuntaan. Ehkä olen sit naiivi, mutta en nää syytä miksei heillä jatkuisi se sama homma, että toistensa seurassa ja siinä keskinäisen uunoilun lomassa pystyvät unohtamaan hetkeksi kaikki ympäristön paineet ja odotukset.

Samaa olen vähän miettinyt. Molemmat on maininnut haastatteluissa, kuinka unohtivat viisujen paineet, kun viettivät aikaa yhdessä tehden kaikkia hölmöjä juttuja. Voisi sama tehdä hyvää hektisen kiertue-elämän ja sosiaalisen median ja julkisuuden tuomien paineiden lomassa.

Silti Jesse kertoi siinä podcastissa yhden tehtävänsä ollut Jeren maadoittaminen.

Sekä K että B kävivät kyllä yhdessä niin kovilla kierroksilla viisuissa että en usko.mitenkään Slo-matkan rauhoittavan tilannetta. B:kin varmaan mieluummin omien läheistensä kanssa.

Vierailija
50037/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan on ihan söpö. Mutta ei se kuuma ole, liian kaunis poika. Menee samaan kategoriaan nuoren Siltsun, anatuden ja adamlambertin kanssa.

En ota nyt kantaa siltsuun, mutta näin ei-bojanistina  voin sanoa, että kaikki eivät näe B:tä jumalaisena taikaolentona. Minulle hän näyttää perus, suht. komealta mieheltä, jollaisia löytyy n. 5 jokaiselta luokalta koulussa. Hän on kyllä luonteeltaan mukava, ja erityisesti K:n kanssa hauska ja leikkisä (en tiedä kameran ulkopuolella). Ei siis mitään negatiivista sanottavaa ulkonäöstä eikä luonteesta, mutta joillekin täällä hän vaikuttaa olevan yli-ihminen, mikä kuulostaa aika hauskalta omaan korvaani :D 

Tämä selvä! Minäkään en täällä silti jatkuvasti hoe, että Käärijä ei ole ollenkaan minusta kuuma, komea tai makuuni, koska tiedän, ettei sellaisista kommenteista tykätä. Makuja on monia onneksi.

Kyllä noita K:n epäseksikkyydestä hokijoita on joka päivä palstalla (niistä vihaajista puhumattakaan). Eikä kommenttini ollut negatiivinen. Täysin neutraali! Arvostan B:tä artistina ja K:n kaverina todella paljon

Linkkaapa vaikka muutama tältä tai eiliseltä? En kyllä ole nähnyt. Sen sijaan täällä tuntuu olevan paljon herkkänahkaisia K:n faneja. Esim se ei ole K:n haukkumista, jos sanoo, ettei Bojan kelvannut hänelle, mutta K-fanien mielestä on! Vai haukkuuko K mielestänne nyt itse itseään, koska ei ole Bojanin kanssa vaan myrtsin?

Joka toinen päivä täällä on joku lynkkaus K:ta kohtaan, jos et ole huomannut. Täältä poistuu niin paljon kommentteja, ja minulla on parempaakin tekemistä, joten en taida linkata. Näiden sivujen selaaminen ei kuulu prioriteettilistalleni. Mutta kyllä niitä täällä näkee. Jos et huomaa, taas viimeiset sivut ovat täynnä näitä "B on jumalainen, kakkaa glitteriä ja täydellinen tieteellisesti todistetusti". En ymmärrä tuota viimeistä pointtiasi. Se ei ole loukkaus K:ta kohtaan jos sanot, että B ei kelpaa hänelle. Se olisi loukkaus B:tä kohtaan. En ajattele niin, koska K:lle ei "kelpaisi" kukaan mies, koska ei ole heistä kiinnostunut. 

Onko sinusta siis kommentti "Bojan on jumalainen ja kakkaa glitteriä" Kärden haukkumista???  Nyt en tajua. Todistaa vain pointtini, että jos täällä surraan sitä, että Bojan ei ole yhdessä Käärijän kanssa, se on Käärijän haukkumista joidenkin mielestä.

Siis onhan täällä haukuttu molempia, sekä B että K tosi rankasti. Ei nyt pariin päivään, kun on olut eilen case Reko ja toissapäivänä case Jere ja Jukka röökillä.

Kumpikin ihania meidän Mr.Titanicit. 💚

Vierailija
50038/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan varmaan osannut odottaa, että K & B  ystävystyvät niin hyvin, että saavat keskenäänkin purettua paineita. Silti uskon, että Jessen ja muiden Jeren kavereiden olemassaolo viisuissa oli todella tärkeää hänelle eikä kokemus olisi varmasti ollut sama ilman heitä.

Vierailija
50039/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tuo B:n ylistäminen K:n haukkumista, mutta ärsyttävää se on sivukaupalla. 

Vierailija
50040/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tuo B:n ylistäminen K:n haukkumista, mutta ärsyttävää se on sivukaupalla. 

Vertailepa ketä täällä ylistetään eniten!

Ketju on lukittu.