Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valtavan voimakkaan värähtelyn tunteminen itsessään? Tietääkö kukaan?

Vierailija
20.10.2025 |

Kun olen alkanut kasvamaan itsekseni, tulemaan siksi kuka olen, niin minun värähtelyni on noussut.

Kuljen kadulla, kauppakeskuksissa, missä vain niin tunnen kuinka värähtelen vaikka vain kävelen. Se on kuin synkronistista sähköä, joka virtaa ja ihmiset huomaavat minut ihan eri tavalla kun aiemmin. 

Kenelläkään kokemusta tällaisesta? 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmenen kuppia kahvia päivässä ei sovi sinulle.

Juopa nyt välillä vaikka piimää.

Vierailija
2/14 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta siitä että värähtelyn noustessa tuntemattomat lapset alkoivat ottaa spontaania positiivista kontaktia. Ihmiset katsoo useimmin myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut samaa. Nyt tulee huolehdittua omasta värähtelytasosta säännöllisellä meditaatiolla koska välillä tuosta myös tipahtaa. 

Vierailija
4/14 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut samaa. Nyt tulee huolehdittua omasta värähtelytasosta säännöllisellä meditaatiolla koska välillä tuosta myös tipahtaa. 

Minulle itselleni on tärkeintä se, että pysyn vain tietoisena omasta totuudesta. Tunnen mitä täytyy tuntea ja prosessoin. Hoidan itseäni, kuulen. Ulkoilen, syön terveellisesti. Samalla kehitän itseäni. Seuraavaksi olisi vuorossa, että minusta tulee sosiaalisempi ja hakeudun ihmisten pariin. He ovat hyviä opettajia ja näyttävät suuntaa kun kuuntelee intuitiotaan. Ap

Vierailija
5/14 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se vibra pois sisältäsi.

Vierailija
6/14 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle itselleni on tärkeintä se, että pysyn vain tietoisena omasta totuudesta. Tunnen mitä täytyy tuntea ja prosessoin. Hoidan itseäni, kuulen. Ulkoilen, syön terveellisesti. Samalla kehitän itseäni. Seuraavaksi olisi vuorossa, että minusta tulee sosiaalisempi ja hakeudun ihmisten pariin. He ovat hyviä opettajia ja näyttävät suuntaa kun kuuntelee intuitiotaan. Ap

Ei ne sua jaksa kauaa kattella jos ovat sulle vain välineitä.

Vierailija
7/14 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne sua jaksa kauaa kattella jos ovat sulle vain välineitä.

Ei missään nimessä ole mitään välineitä. Kohtaaminen ihmisten kanssa on tärkeää ja vastavuoroisesti molemmat voivat saada toisiltaan jotain hyvää elämäänsä. Tai sitten tärkeitä oppeja. 

Sunlaiset ihmiset opettavat, että asiat kannattaa varmuuden vuoksi selittää laajemmin ja mikäli ei vieläkään ole halua ymmärtää on parempi hyväksyä ja todeta, että en voi asialle mitään. Ap 

Vierailija
8/14 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme energiaa. 

Vierailija
9/14 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

... 

Vierailija
10/14 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme energiaa. 

Kyllä, itse asiassa valoa.

Vierailija
11/14 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin luulin valaistuneeni ja värähteleväni jo korkeammalla tasolla. Mutta olikin vain vibraattori unohtunut hupparin etutaskuun. Kyllä nolotti. 

Vierailija
12/14 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi jotain sanottavaa tähän, mutta meno tässä ketjussa on semmoista, ettei oikein viitsi eikä jaksa. 

Vierailija
13/14 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitteleteko kirjeitä vankilaan?

Vierailija
14/14 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä huomenna heti lääkäriin. Onko joko fyysinen tai psykiatrinen vakava sairaus.