Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Ei J:n suosio tukkamallista ole kiinni, tuskin juuri nyt muuttaa, kun Eurooppa edessä jne. Mutta toivottavasti joskus, taaksepäin sopii just hyvin ja sopii lippikset, Bulbasaur-hattu ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:lla on tanssimoovsit hallussa 😂
https://www.tiktok.com/@kaarijan/video/7259035008361352474?is_from_weba…
Kaikki videot K:sta tanssimassa on jotenkin todella hellyyttäviä ja hauskoja, siis hyvällä tavalla! Niin kuin joku tuon videon kommenteissakin mainitsi, Jeren kanssa olisi varmaan hauska lähteä bilettämään ja tanssimaan 😁.
Tässä pieni tanssi video ja hiuksetkin on kammattu taakesepäin 😂
Yritän aina olla uhrien puolella, mutta en ole ikinä ymmärtänyt julkista lynkkaamista enkä oikein pysty twitter-ketjun perusteella pitämään näitä nuoria naisia uhreina. Minusta tuo keski-ikäinen mies on tässä uhri, koska häntä syytetään aivan naurettavista väitteistä ja teoista, jotka nuoremman tekemänä (esim. Bojan kuvaamassa jonoa keikkapaikan edessä on ollut ihan ok aina) on ollut jopa suotavaa. Lisäksi tuomitaan girls-sanan käyttö mutta käyttävät itse slut ja whore-sanoja ihan huoletta. Tällainen kaksinaismoralismi ja ikärasismi on todella huolestuttavaa!
Ahdistelu on erittäin tuomittavaa käytöstä, mutta sitä ei hoideta julkisella huutelulla nimettömyyden takaa vaan ihan tekemällä rikosilmoituksen. Aikuisten ihmisten pitäisi todellakin tajuta tämä. Siihen ei lisätä lapsellisia väitteitä epäilyttävistä katseista ja limaisista setämiehistä vaan kerrotaan faktat ja annetaan viranomaisten hoitaa asia. Millään tasolla ei ole ok maalittaa yhtä ihmistä sen perusteella, mitä on kuullut tai mikä on omasta mielestä ärsyttävää. Jos tuntuu, että uhrit eivät saa oikeutta, asiasta voi tehdä asiallisen valituksen mutta sitä asiallista valitusta ei jaella ympäri nettiä eikä huhuilla, mitä kaikkea ikävää voitaisiin tähän vielä lisätä, jotta saadaan kohde menettämään työpaikkainsa ja maineensa.
Erittäin ikävä esimerkki some-kulttuurista.
Jan vois nostaa möläkän siitä et fani halunnut et se sylkee sen päälle. Se on jo sek suaalista häirintää jos joku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:lla on tanssimoovsit hallussa 😂
https://www.tiktok.com/@kaarijan/video/7259035008361352474?is_from_weba…
Kaikki videot K:sta tanssimassa on jotenkin todella hellyyttäviä ja hauskoja, siis hyvällä tavalla! Niin kuin joku tuon videon kommenteissakin mainitsi, Jeren kanssa olisi varmaan hauska lähteä bilettämään ja tanssimaan 😁.
Tässä pieni tanssi video ja hiuksetkin on kammattu taakesepäin 😂
Norja ja notkea kuin nuori koivu. Ihana 😅
Vierailija kirjoitti:
Kuuma lounas tarjoilu by Kärtsä! 🔥🔥🔥🔥
Siinä on aperitiivi, alkupalat, pääruoka ja jälkkäri. Tuokaa haarukka.
Mä en tiedä, mut minä päälle 40v. nainen en jaksas loukkaantua, jos mua joku sanos tytöksi. En vaan näe siinä mitään pahaa. Jos jollekin olen tyttö, niin sehän passaa. En pysy mukana tässä mielensäpahoittajien jne nykykulttuurissa.
Lisäksi varsinkin ulkomailla (etelässä) vaatemyyjät (usein miehet) ovat tosi suorasukaisia. En ole koskaan pahoittanut mieltäni, kun ovat säästäneet aikaani ja ehdottaneet suoraan vaikka oikeaa vastekokoa. Enkä ole se kaikista pienin varpunen ja tiedän sen itsekin. Mielestäni myyjät tekevät vain työtänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuma lounas tarjoilu by Kärtsä! 🔥🔥🔥🔥
Siinä on aperitiivi, alkupalat, pääruoka ja jälkkäri. Tuokaa haarukka.[/quote
Kuolaaaan .... 🤤
Voi luoja kun ton miehen sais päiväksi itselleen!
Niitä alusvaatteita on lennellyt lavalle ihan +18 keikoillakin esim. Dublin, joten ei kyllä riitä tuo epäily, että alaikäiset niitä heittelisivät. Lisäksi miten täsmälleen tuota toimintaa kannustetaan? Se, että niistä heitetyistä esineistä on kuvia, ei ole kannustamista. Ja vaikka joku oikeasti netissä vielä kannustaisikin ihan sanoilla "heittäkää näitä lisää", niin ei edes se ole vielä ahdistelua tai laitonta. B on näitä alusvaatteita ripustellut mikrofoniinsa ja kaulaansa lähes joka keikalla, joten onko tässä nyt vuorossa ajojahti B:tä kohtaan? Vai onko se ajojahti tosiaan vain niitä limaisia setämiehiä kohtaan, jotka kehtaavat olla liian vanhoja? Miksi on ok, että 24-vuotias kuvaa faneja ja ripustelee alusvaatteita päällensä ja taas totaalisen iljettävää, jos 40+ tekee sen saman?
Vierailija kirjoitti:
Hiiohoi! Juristinne laivan tyrmästä raportoi, kuuleeko tax free ja aurinkokansi?? Horny jail -selliosastolla meininki on tajuton! Laivan kannen alla kuumuus ja hiki tiivistyvät. Syljemme vettä toistemme päälle, mutta ei viilene, ei.
Bojan vastasi kansainväliseen hätäkutsuumme "Bojan we are lost, take us with you!" ja lensi Superbojanina hakemaan meitä kadotettuja sieluja. Pelastusoperaation tuoksinassa tyrmän ovi rämähti auki. Kaksi laivapoliisia heitti pää edellä sisään... Käärijän!! Bojan ryntäsi oitis antamaan tekohengitystä täysin tajuissaan olevalle Käärijälle. Avustimme hieromalla rintalastaa, ja toki verenkierto piti palauttaa muihinkin ruumiinosiin, kuten ensiapukurssin käyneinä hyvin tiesimme.
Minä lopetin työt, koska kukaan asiakkaistani ei tahdo täältä pois. Ammattitaito rapistuu, mutta Leilan kuntouttava työpajatoiminta tukee tämän uuden elämäntavan omaksumisessa loistavasti. Myös hammashoito ja kielenhuolto on täällä järjestetty huipputasoisesti!
Tää on laivan suosituin hyttikategoria, mutta toki annoimme boitsuillemme yksityissellin. Siinäkin on vain kalteriovi, tosin... Laivan perämies bunkkaa täällä öisin, ja kertoi laivamme navigoinnin olleen haastavaa viime päivät. Yhdessä hytissä on ollut täysi black out jo kolme päivää. Buffassa kiertää huolestuneita huhuja boitsujemme somehiljaisuudesta. Ei hätää ystävät, yksityisviestit sinkoilevat täällä tauotta heillä ihan body languagella!
Ja juu, ei oo mielessä muu kuin seksi, kun joku kuitenkin kysyy! Laivan keskusradio soittaa kutumusiikkina Käärijää ja Joker Out'tia repeatillä, biisin voi valita ihan fiiliksen ja temmellyksen tahdin mukaan! Käärijän erityistoiveesta valvontamonitoreissa pyörii Lil Nas X:n Industry Baby -video. Ja iltaisin Leila räppää meidät uniin, jotka ovat yhtä suloisia kuin päivämmekin täällä...
Over and out, rakkaat kanssasisaret ja -veljet. I love you!
Horny Jailista tuli mieleen tämä, nuori Johnny Depp tuhmien koulupoikien kanssa kaltereiden takana:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä, mut minä päälle 40v. nainen en jaksas loukkaantua, jos mua joku sanos tytöksi. En vaan näe siinä mitään pahaa. Jos jollekin olen tyttö, niin sehän passaa. En pysy mukana tässä mielensäpahoittajien jne nykykulttuurissa.
Lisäksi varsinkin ulkomailla (etelässä) vaatemyyjät (usein miehet) ovat tosi suorasukaisia. En ole koskaan pahoittanut mieltäni, kun ovat säästäneet aikaani ja ehdottaneet suoraan vaikka oikeaa vastekokoa. Enkä ole se kaikista pienin varpunen ja tiedän sen itsekin. Mielestäni myyjät tekevät vain työtänsä.
Mä olen mielummin tyttö kuin täti. En tiedä miksi, mutta mua inhottaa, jos joku sanoo mua tädiksi.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään juuri alle 4-kymppisenä ymmärrä miksi "tyttö" nyt on niin ruma sana. Luulisi, että "täti" ois pahempi, mutta se vissiin on ihan yleisessä käytössä edelleen (busseissa yms varsinkin pikkulasten vanhemmat tädittelevät ihan teinejäkin). 😂
Ja amerikkalaistaustaista 6-kymppistä isääni muuten tituleerataan usein kotipuolessa "Honeyksi" esim. kaupassa keski-ikäisten, naispuolisten myyjien toimesta, eikä hänkään nyt kauheasti siitäkään närkästy, vaikka pitää tapaa vähän erikoisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen mielummin tyttö kuin täti. En tiedä miksi, mutta mua inhottaa, jos joku sanoo mua tädiksi.
Todellakin. En mäkä halua mikään täti olla. Se on alentavaa ja rumaa, jos pitäisi jostain loukkaantua.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mä tytöttelystäkin loukkaannun, riippuen vähän miten ja missä sitä mua vastaan käytetään. Esimerkiksi työyhteisössä vetäisin palkokasvit nenään. Mut jos se on semmoinen harmiton heitto, niin oon mielelläni tyttö. Tyttöydessä kun ei mitään pahaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään juuri alle 4-kymppisenä ymmärrä miksi "tyttö" nyt on niin ruma sana. Luulisi, että "täti" ois pahempi, mutta se vissiin on ihan yleisessä käytössä edelleen (busseissa yms varsinkin pikkulasten vanhemmat tädittelevät ihan teinejäkin). 😂
Ja amerikkalaistaustaista 6-kymppistä isääni muuten tituleerataan usein kotipuolessa "Honeyksi" esim. kaupassa keski-ikäisten, naispuolisten myyjien toimesta, eikä hänkään nyt kauheasti siitäkään närkästy, vaikka pitää tapaa vähän erikoisena.
Monet näistä Joker Outin nuorista faneista eivät identifioidu tytöiksi.
Toivottavasti K:lla on tämä pipa tallessa 😊
https://pbs.twimg.com/media/F1wMqs6WYAA32JQ?format=jpg&name=large
Toi "honey" tai "love" lienee tavallista Jenkeissä ja Briteissäkin, kaikenikäisille. Varmaan just vanhemmat ihmiset on näille erityisesti kohderyhmänä. Vois kuvitella en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja amerikkalaistaustaista 6-kymppistä isääni muuten tituleerataan usein kotipuolessa "Honeyksi" esim. kaupassa keski-ikäisten, naispuolisten myyjien toimesta, eikä hänkään nyt kauheasti siitäkään närkästy, vaikka pitää tapaa vähän erikoisena.Monet näistä Joker Outin nuorista faneista eivät identifioidu tytöiksi.
Aina niin sekin vielä.